czwartek, 28 lutego 2013

Top 10 drogeryjnych odzywek/masek o dobrym składzie cz.1



                                                      Maska gliss kur 7oil
Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Butyrospermum Parkii Butter, Distearoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Glycol Distearate, Argania Spinosa Kernel Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Olea Europaea Fruit Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Prunus Armeniaca Kernel Oil, Sclerocarya Birrea Seed Oil, Sesamum Indicum Seed Oil, Panthenol, Cocodionium Hydroxypropyl Hydrolyzed Keratin, Hydrolyzed Keratin,dimetichoe Behentrimonium Chloride, Polyquaternium-37, Dicaprylyl Carbonate, Propylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate, Phenoxyethanol, Hydroxyethylcellulose, Methylparaben, Parfum,    
                                                                        Propylene Glycol, PPG-1 Trideceth-6,  CitricAcid, Linalool,Limonene,                   


Garnier nutri gładki
Skład: aqua / water, cetearyl alcohol, elaeis guineensis oil / palm oil, behetrimonium chloride, niacinamide, saccharum officinarum extract / sugar cane extract, stearamidopropyl dimethylamine, chlorhexidine dihydrochloride, camellia sinensis / camellia sinensis leaf extract, benzyl salicylate, isopropyl alcohol, pyrus malus / apple fruit extract, persea gratissima / avocado oil,pyridoxine hcl, citric acid, citrus medica limonum peel extract/ lemon peel extract, prunus armeniaca / apricot kernel oil, hexyl cinnamal, glycerin, oryza sativa bran oil/ rice bran oil, pafrum / fragrance



Garnier ultra doux
Skład: Aqua/Water, Cetearyl Alcohol, Elaeis Guineensis Oil/Palm Oil, Behentrimonium Chloride, Cl 15985/Yellow 6, Cl 19140/Yellow 5, Stearamidopropyl Dimethylamine, Chlorhexidine Dihydrochloride, Persea Gratissima Oil/ Avocado Oil, Citric Acid, Butyrospermum Parkii Butter/Shea Butter, Hexyl Cinnamal, Glycerin, Parfum/Fragrance (FIL C39789/1). (03.07.2010)



 Alterra granat i aloes
Skład: Aqua, Alcohol*, Cetearyl Alcohol, Stearamidopropyl Dimethylamine, Glycerin, Glycine Soja Oil*, Sodium Lactate, Punica Granatum Seed Oil*, Butyrospermum Parkii Butter*, Carthamus Tinctorius Oil*, Ricinus Communis Oil*, Punica Granatum Extract*, Aloe Barbadensis Extract*, Acacia Farnesiana Extrakt*, Panthenol, Panthenyl Ethyl Ether, Lauroyl Sarcosine, Hydroxyethylcellulose, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil, Ascorbyl Palmitate, Parfum**, Linalool**, Limonene**, Geraniol**, Citronelloll**, Citral**. (14.04.2011)

Isana proffesional
Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Glyceryl Stearate SE, Citric Acid, Stearamidopropyl Dimethylamine, Hydrolyzed Wheat Protein, Argania Spinosa Oil, Panthenol, Quaternium-87, Niacinamide, Distearoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Propylene Glycol, Parfum, Linalool, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Phenoxyethanol.




Scandic banana mask
Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Propylene Glycol, Silk Amino Acids, Panthenol, Musa Sapientum Fruit Extract, Coconut (Cocos Nucifera) Extract, Parfum, Glyceryl Stearate, PEG-60 Hydrogenated Castor Oil, Methylisothiazolinone, Methylchloroisothiazolinone.




Lady spa repair mask silk&argan
Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil, Argania Spinosa Kernel Oil, Glycerin, Cetrimonium Chloride, Hydrolyzed Ceratonia Siliqua Seed Extract, Polyquaternium-7, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Panthenol, Silk ,Amino Acids, Zea Mays Starch, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum, Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, Methylisothiazolinone, Methylchloroisothiazolinone, Benzyl Benzoate.


Apis maska błotna do włosów
Niestety nie znalazłam składu , ale jutro zrobię zdjęcie i przepiszę:)










                      Timotei organic delight
                       Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Cocos Nucifera Oil*, Cetearyl 
                               Olivate, Butyrospermum Parkii Butter*, Glycine Soja Oil*, Inulin,                
                               Mel*, Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder*, Bertholletia Excelsa Seed           
                               Oil, Copernicia Cerifera Cera, Parfum, Xanthan Gum, Sorbitan          
                              Olivate, Sodium Hydroxide, Benzyl Alcohol, Salicylic Acid, Sorbic     
                              Acid, Limonene.




Schauma odżywka regeneracyjna
Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, Panthenol, Hydrolyzed Keratin, Argania Spinosa Kernel Oil, Isopropyl Myristate, Citric Acid, Phenoxyethanol, Stearamidopropyl Dimethylamine, Glyceryl Stearate, Sodium Methylparaben, Parfum, Polyquaternium-37, Glycerin, Dicaprylyl Carbonate, Benzyl Salicylate, Limonene, Linalool, Lauryl Glucoside, CI 47005, CI 16035, CI 42090.



Niedługo kolejna część :) aaa i dziś ostatni dzien zgłoszeń do konkursu :)

86 komentarzy:

  1. Posiadałam Garniera. Ładnie wygładzał włosy przyznaję. Może kiedyś jeszcze do niego wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja poluję na garniera , ale pierw muszę zuzyć kilka rzeczy bo troche się tego nazbierało , a jeszcze planuję małe zamówienie :(

      Usuń
    2. Oj tak, u mnie też póki co przesyt w nowościach. A już mnie kosi tak wiele rzeczy...

      Usuń
  2. Garnier Ultra Doux,czeka u mnie w kolejce na przetestowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam w planach oba garniera;) Avocado dawniej używałam;) teraz u siebie nie moge na wiosce nigdzie spotkać;( a ten drugi skoro ma dobry skład i ładny zapach chętnie wypróbuje;)
    Kilka dni temu nabyłam Nivea long ripair z olejkiem z babassu i keratyną;) jest super, ale nie znam sie co do składu.
    Nie wiesz jak sie skład ma w odżywkach Nivea? Jestem zainteresowana jeszcze jedną z tej firmy z olejami chyba regenerująca czy mocno nawilżająca, kurcze nie pamiętam nazwy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ta shauma mnie jeszcze interesuje;) choć zastanawiam się między tą a wersją kokosową.

      Usuń
    2. kład: Aqua, Stearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Stearamidopropyl Dimethylamine, Dimethicone, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Hydrolyzed Keratin, Orbignya Oleifera Seed Oil, Oryzanol, Silicone Quaternium - 18, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Coco Betaine, Cocamidopropyl Betaine, Trideceth - 6, Trideceth- 12, C12-15 Pareth-3, Lactic Acid, Sodium Chloride, Methylparaben, Propylparaben, Phenoxyethanol,Linalool , Butylphenyl Methylpropional, Geraniol, Benzyl Alcohol, Parfum.

      To skład odżywki nivea long repair. Nie jest najlepszy - bazuje na silikonach więc nie odzywi włosów tylko da efekt ''odzywionych''włosów :) Chociaż później są składniki odzywcze to lepiej by było gdyby były przed silikonami :)

      Usuń
    3. dla mnie Long Repair jest niezastąpiona jak myję włosy u swojego Ł., ma strasznie twardą wodę i po żadnej innej odżywce nie mogę rozczesać włosów ani nad nimi zapanować :( ale na co dzień faktycznie jest nieco za ciężka.

      Usuń
  4. Kurczę przez Ciebie uległam i kupiłam tą odżywkę, o której wczoraj pisałaś :P No nie dałam rady z drogerii wyjąć jej z koszyka :D Zobaczymy jak się sprawdzi ;)

    A co do tego posta to lubię tą Gliss Kur 7 olejków i garniera z olejkiem avocado ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie daj znać jak się sprawdza u Ciebie ! :]

      Usuń
  5. zaciekawiłaś mnie tym gliskurem i shaumą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam w szoku jak zobaczyłam skład tej odzywki z schauma :)

      Usuń
  6. Fajny post, przyda się jak będę szukać odżywki !

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna lista , nigdy nie przypuszczałam że aż tyle drogeryjnych masek jest ok ,
    choć ja osobiście ich i tak unikam bo wiele z nich powoduje u mnie wypryski na szyi ( od włosów ) , jedyne które nie szkodzą to Seboradn i Fitomed
    ,
    a i Biovax jeszcze ale to nie na 100 % jetem pewna ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie mam jeszcze kolejną 10 w zanadrzu i czeka na publikację :)
      :O z tymi wypryskami to mnie zaskoczyłaś
      składy masek biovax też są fajne - są w kolejnej dziesiątce :)

      Usuń
  8. Witaj kochana! Czy mogę podlinkować u mnie na blogu twój wpis: http://uroda-kosmetyki-opinie.blogspot.com/2012/07/czy-propylene-glycol-jest-tak-szkodliwy.html
    ?Robię recenzję kremu a ten post jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. gliss kur chyba już niestety nie jest dostępna :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie ciężko ją znaleźć :( jedynie w ''drogeriach'' internetowych ;/

      Usuń
    2. muszę poszukać, bo bardzo mi zależy

      Usuń
  10. oj ta Ultra Doux to mnie kusi kusi bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Posiadam maskę Gliss Kur 7 olejków, Alterrę Granat i Aloes, Garnier Fructis Lśniące i Gładkie oraz Garnier Awokado i masło karite. Jestem zadowolona z 2 Garnier'ów oraz Alterry :) ! Ciekawi mnie Timotei Organic Delight :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam o niej recenzję w poprzednik poście - jest super ;]

      Usuń
  12. Zeby chociaz gdzies ten Gliss Kur byl stacjonarnie dostepny... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórym dziewczynom udaje się ja jeszcze zdobyć :) U mnie niestety nie ma ;/ ale w drogeriach internetowych jest dostępna :)

      Usuń
  13. z tej serii miałam tylko Garniera AiK ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zestawienie. Dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. żółtej maski z Glisskur 7 oil nigdzie ale to nigdzie nie mogę znaleźć :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :( niektóre dziewczyny mają to szczęście i u nich jeszcze jest :)

      Usuń
  16. Dziękuje! Takie zestawienie zawsze warto mieć pod ręką!
    Na tego Gliss Kura to poluje i zawsze trafiam do sklepu gdy już jej nie ma:(

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda że maski gliss kur 7oil nie mogę nigdzie znaleźć w Warszawie... Czy któraś z Was mogłaby mi podpowiedzieć gdzie ją kupić? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ne wiem jak w Warszawie , ale we Wrocławiu mozna ja zdobyć :)
      est też dostepna w internecie :]

      Usuń
  18. tą Timotei podobno mają wycofać w najbliższym czasie

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie, jeśli alkohol jest tak wysoko w składzie, a w dodatku propylene glycol no i mnóstwo parabenów i silikonów to się nie sprawdzi:/ Taki maski bardzo wysuszały moje włosy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie pokochałam teraz rosyjskie maski i odzywki , ale od czasu do czasu lubię taką mala odskocznię :)

      Usuń
  20. interesuje mnie ta bananowa maska, ale nigdzie sie z nią jeszcze nie spotkałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sklepach fryzjerskich lub na allegro :)

      Usuń
  21. Odżywka Garniera z olejem z awokado i masłem karite oraz maska Alterry z granatem i aloesem to moi absolutni ulubieńcy w pielęgnacji włosów! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie miałam tej z garniera , ale alterre uwielbiam :)

      Usuń
  22. idealny post dla mnie, szkoda tylko że nie mam dostępu do pl produktów ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :( Jesli mieszkasz w Niemczech to poszukaj w rossmannie niektórych z tych odżywek ;)

      Usuń
  23. wlasnie testuje zoltego garniera i przyznaje ze naprawde jest swietny!

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny post, będzie pomocny przy kolejnym kupnie masek z tych wymienionych miałam tylko tą z Alterry i u mnie sprawdza się bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  25. Dopisałabym do tego Oleo Repair i Fruity Passion:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejny post na ten temat mam już w zanadrzu :)

      Usuń
  26. Garnier Ultra Doux miałam odżywkę i była fajna, ale szybko się skończyła :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeszcze nic z tej listy nie miałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zauważyłam, że coraz więcej znanych i dużych producentów poprawia składy dodając do nich wartościowe półprodukty:-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Miałam tą Garnier Ultra Doux, ale wolałam inną z tej samej linii tyle że do włosów farbowanych. :)

    Pozdrawiam,
    paulinab

    OdpowiedzUsuń
  30. dzieki że napisałas taki post...dla mnie bardzo przydatne informacje

    OdpowiedzUsuń
  31. na maskę Scandic mogłabym się skusić, ciekawi mnie, tylko gdzie ją kupić? może sklepy fryzjerskie mają? co myslisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W niektorych hutrowniach fryzjerskich mozna ja kupic.

      Usuń
    2. w sklepach fryzjerskich powinna być :)

      Usuń
  32. Nigdzie nie mogę dorwać tej scandic bananowej ;(

    OdpowiedzUsuń
  33. Większość czeka u mnie w kolejce na wypróbowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. chce sobie kupic ta timotei o ktorej pisalas tez ostatnio :))) - w sobote poszukam jej w rossku:)))pozdrawiam pa

    OdpowiedzUsuń
  35. Planowałam bardzo podobny wpis ;) - nadal nie dopadłam tego zółtego gliss kura - u mnie go po prostu nie ma:P

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo przydatny dla mnie post:) Dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny spis :-)! Tą Lady Spa od dawna chcę kupić.

    OdpowiedzUsuń
  38. Właśnie natrafiłam na Twojego bloga przez "włosową siostrę", masz taki sam typ włosów jak ja! Z tym, że - jak zdążyłam przeczytać - bardzo chcesz rozluźnić skręt, a ja bardzo chcę go zwiększyć. Kiedy zaczynałam dbać o włosy, zaczynałam od glisskurów, ale duża ilość silikonów wywoływała u mnie łupież i je odstawiłam. Widziałam, że niektóre maski i odżywki już nie zawierają silikonów, więc może do nich wrócę. Teraz mam zamiar dogłębnie przejrzeć Twojego bloga :). Mam pytanie. Czy mogłabyś mi polecić odżywki lub maski, które na pewno nie obciążą moich włosów, a jednocześnie odżywią je tak, aby się nie puszyły? Albo puszyły się minimalnie, bo i tak codziennie używam żelu lnianego.
    Pzdr :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Lubię takie wpisy, a widzę, że Ty często właśnie robisz takie zestawienia fajnych kosmetyków. Chcę zamówić maskę Scandic, tyle, że jeszcze nie wiem jaką, kokos, banan, a może owocową. A może i wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Przekonałaś mnie - w poniedziałek biegnę po maskę Gliss Kura!

    OdpowiedzUsuń
  41. skusiłam się na timotei organic. Już po pierwszym użyciu byłam baaardzo zadowolona. Szkoda, że tak późno ją odkryłam ;( a teraz to już papa organic ;(

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Zapiszę to sobie i będę testować z czasem;D

    OdpowiedzUsuń
  43. mi maska z Alterry niestety bardzo wysusza włosy:(Nie rozumiem jednak dlaczego, bo z tego co widzę, powinno być na odwrót?:)

    OdpowiedzUsuń
  44. hej, a co myslisz o http://www.yves-rocher.com.pl/jedwabista_odzywka (jesli nie znasz, to moge przepisac sklad) i w ogole o yvers rocher? albo o timotei z roza z jerycha? :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Scandic banana mask w jakiej drogerii można ją dostać ? :)

    OdpowiedzUsuń
  46. dobrze natrafić na takie zestawienie! chętnie skorzystam i poszukam odżywki 7 olejków, która wygląda zachęcająco. ciesze się, że ultra doux też ma jakieś właściwości:)

    OdpowiedzUsuń
  47. ze scandica lepszy skald ma water organic

    OdpowiedzUsuń
  48. odżywka Schauma fito-kofeina ma lepszy sklad, powinnas aktualizować ta liste bo to bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Szkoda, że większość podanych przez Ciebie kosmetyków jest testowanych na zwierzętach ;/
    Alterra mi nie służy. A Isany Proffesional nie mogę dostać w rossmannie ;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...