wtorek, 26 lutego 2013

Świetna odżywka do włosów o super składzie w cenie na do widzenia ! spieszcie się :(

Hej kochane :)
Ostatnio będąc w rossmannie zauważyłam w cenie na do widzenia odżywkę o super składzie. Spieszę ws poinformować abyście zdążyły ja jeszcze wypróbować :)




Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Cocos Nucifera Oil*, Cetearyl Olivate, Butyrospermum Parkii Butter*, Glycine Soja Oil*, Inulin, Mel*, Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder*, Bertholletia Excelsa Seed Oil, Copernicia Cerifera Cera, Parfum, Xanthan Gum, Sorbitan Olivate, Sodium Hydroxide, Benzyl Alcohol, Salicylic Acid, Sorbic Acid, Limonene.
Prawda , że piękny ?

Odżywka pachnie ta słodkawo. Konsystencja jest ok , a opakowanie urocze. Nałożona na 20min od czepek bardzo przyjemnie nawilża i wygładza włosy . Dodatkowo bardzo ładnie błyszczą , ale nie jest to blask jak z reklamy. Skład jest przepiękny i myślę , że zachwyci nie tylko  mnie :)

Warto wspomnieć , że kosztowała 17zł , a teraz tylko 9,99zł ! Jutro lecę po jeszcze jedną :)

74 komentarze:

  1. Trzymałam ją w łapach i odłożyłam ee.. Chętnie bym po nią poszła, ale zaszalałam w l'eclercu i kupiłam dwie maski bingo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie w l'eclercu nie ma tych masek :(

      Usuń
  2. Mialam :), mam chyba jeszcze jedna nawet w domu w Pl.

    OdpowiedzUsuń
  3. kusi ale nie kupię.. po pierwsze chcę zaoszczędzić kasę i zminimalizować zapasy a dwa po co mam się nakręcać skoro i tak zostanie wycofane ehh jeszcze okazałaby się KWC a już by jej nie było na półkach nie, to nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie i teraz ja mam ten problem :D

      Usuń
  4. o niee, akurat teraz, kiedy mam ban na zakupy włosowe?! no ale akurat zdenkowałam alterrę granat i aloes, więc może się skuszę na tą maskę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam , ale jak zobaczyłam skład i cenę to nie mogłam się oprzeć :D

      Usuń
  5. Skład fajny, ale chyba dla kogoś kto ma niskoporowate włosy. Szczerze mówiąc nigdy nie zwróciłam uwagi, że Timotei ma takie odżywki. Dawno nie miałam nic z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę się za nią rozejrzeć ;) skoro tak polecasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubilam te odzywke szkoda ze wycofuja... mam nadzieje ze jeszcze beda za jakies kilka dni...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę , że znajdziesz ją jeszcze w rossmannie :)

      Usuń
  8. Nie znam tej odżywki:) ostatnio zachwycam się garnierem z awokado i masłem karite;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Wybieram się w tym tygodniu do Rossmanna, może zdążę ją nabyć, fajny skład :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę , że jeszcze zdążysz. U mnie jeszcze są :)

      Usuń
  10. Ostatnio miałam ją w łapkach, ale kosztowałam 16,99... muszę jutro zahaczyć o rossmann...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja właśnie dzisiaj kupiłam Nivejke regenerująca;) z wyciągiem z babassu i keratyną za 8,99zł w drogerii i jestem bardzo zadowolona. Tej z timoteja nie znam i pierwszy raz o niej słyszę. Ale za 10 zł to raczej wolę nivea lub garniera, bo moje włosy są porowate przez rozjaśnianie. No i musiałabym specjalnie jechać busem 30 km w 1 stronę, do najbliższego rossmana a to już nie biznes;( u mnie jak na razie nikt nie wpadł, żeby rossmana otworzyć;( Miło, że chociaż drogerie w końcu nam sprawili. Ale jak Tobie służy odżyweczka to fajnie, że ją przecenili;) zresztą w dobie kryzysu to raczej małą sprzedaż musieli mieć przy tak wysokiej cenie 17zł! Dodam, że licze, że kosmetyki jeszcze potanieją ze względu na szerzący się kryzys. U mnie w drogerii już jest sporo promocji;) a myślę, że będzie ich więcej i ceny jednak jeszcze polecą na dół. Bo jak ludzie kasy nie mają to kupują jedzenie bo muszą, a na inne rzeczy "żydzą" albo nie mają;( a producenci jakimiś siłami będą chcieli się utrzymać na rynku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli chodzi o wersję pomarańczową to ją miałam. W takim razie faktycznie się nie opłaca :)
      Oby ceny poleciały w dół ! :;]

      Usuń
  12. Dzięki za info, może się skuszę, choć kupiłam ostatnio nową odżywkę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam nic już nie kupować no , ale.. :)

      Usuń
  13. Zawsze mnie to opakowanie korciło ale nigdy nie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ech przez Ciebie znowu będę zmuszona wydać pieniądze na kolejną odżywkę... jak mogłaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest super :) nie będziesz żałowała :)

      Usuń
  15. Dziękuję Kochana jutro pędzę do Rossmanna i mam nadzieję,że jeszcze będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są 2 rodzaje :) Składowo prawie sie nie różnią , ale ta wersja bardziej mi się spodobała :)

      Usuń
  16. a mi się akurat kończy odżywka więc może uda się jeszcze tą złapać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam. Mam nadzieję , że jeszcze ją dorwiesz :)

      Usuń
  17. miałam wersję zieloną i nie byłam jakoś szczególnie zadowolona mówiąc szczerze. Może ta różowa będzie lepsza. Zobaczę czy jeszcze będzie u mnie w rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No ok. Przekonałaś mnie. Jutro po nią lecę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa efektów na Twoich wlosach :)

      Usuń
  19. mam nadzieje, ze ja jeszcze dopadne ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak. Jesli nie to możesz poszukać gdzies indziej z tym , że cena będzie wyższa :(

      Usuń
  20. nie, nie kuś, błagam! mam szlaban :P

    OdpowiedzUsuń
  21. o, ale przecena :O kupiłabym, gdybym nie miałam zapasu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mogłam się oprzeć mimo zapasu :D

      Usuń
  22. skuszę się! dlaczego zawsze wycofuja fajne produkty? :/

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie się nie sprawdziła :-(

    OdpowiedzUsuń
  24. dzieki za info - kupie bo strasznie mi sie spodobala ... a sama jej nie zauwazylam bedac w rosssku :))) a moze u mnie jej nie ma??? sprawdze w weeekend:))) i kupie jak bedzie - ppapa Agata

    OdpowiedzUsuń
  25. w takim razie lecę jutro po zakup!

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie kuś, bo najpierw muszę pozużywać te, które mam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też to miałam napisać ;D
      nie mogę skończyć mojej z Isany ale obiecałam sobie, że kończe to co mam, a nowości na wiosnę dopiero zakupie.

      Usuń
    2. Tez to sobie obiecałam :D

      Usuń
  27. idę w takim razie do Rossa... mam takie braki na półkach, że szkoda słów:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaś odwrotnie , ale mimo wszystko nie mogłam sie oprzeć :D

      Usuń
  28. Gdybym tylko miała trochę pieniędzy to bym napewno kupiła :D może jeszcze zdążę

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie mam nic z tej firmy i nigdy nie lubiłam,ale mam ochotę spróbować:)Od marca ponoć wchodzi ogólny zakaz testowania kosmetyków na zwierzętach, więc mam nadzieje, że firmy wreszcie się opamiętają, z tego co pamiętam to timotei był na liście testujących.

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakiś czas temu chciałam ją kupić, ale stwierdziłam, że za taką cenę to lepiej kupić coś rosyjskiego/ukraińskiego. Teraz pewnie bym ją kupiła, ale o dziwo udało mi sie porzucić manie kupowania co raz to nowych kosmetyków do włosów i sumiennie denkuje znaczą część mojej 'kolekcji' :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziś zajrzę do rossa, może jeszcze będzie :) Dzięki za cynk :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Wygląda zachęcająco...i jak tu wytrwać w postanowieniu, żeby nie gromadzić zbyt wielu kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. No dajcie spokój, cena na do widzenia oznacza, że danego produktu nie będzie w rossmanie a nie w ogóle... Pozatym niektóre produkty z ceną na do widzenia są na półkach już 2 miesiące (mleczko alterry do ciała)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Z tym , że tą odzywkę ciężko spotkać , a poza tym opłaca się ją kupic skoro jest o 7zł tańsza.

      Usuń
  34. Nie używałam, ale za taką cenę warto spróbować :)
    Zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Oooo! Sprawdzę jutro :) Może jeszcze uda mi się jedną złapać.

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie dorwałam:( poza tym, moje sumienie chyba by nie wytrzymało kupna kolejnego kosmetyku:D

    OdpowiedzUsuń
  37. These five free basketball game apps for the i - Phone will surely help you get your game on.
    WIFI:Als Verbindungsmoglichkeiten ins Internet stehen
    Ihnen WIFI wireless lan zu Verfugung. Even when
    things seem hopeless, Kiko's narration provides some great comedy relief.

    Also visit my webpage internetradio

    OdpowiedzUsuń
  38. gdybym nie miała zapasów to pewnie bym się na nią skusiła ;) skład ma super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  39. Z przyzwyczajenia dałam odpowiedz:) U mnie w rosmanie tej odżywki chyba nie było, a jeśli była to nie ma po niej śladu... ale może to dobrze, bo powinnam zużywać a nie kupować:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...