wtorek, 5 lutego 2013

Przyczyny wypadania włosów


Czesc dziewczyny ! Jak wiecie rozpoczęły się zapisy do akcji ''stop wypadającym włosom''z tego powodu postanwiłam napisać kilka postow na ten temat. Pierwszy z nich dotyczny przyczyn wypadnia włosów

1.Stres i nerwy
2.Detergenty- w szamponach. (mocne detergenty) mogą podrażniać skórę głowy.
3.Substancje zapachowe - również mogą podrażniac skórę głowy
4.Uczesanie- np. kok , koński ogon , które wywołują nadmierne napięcie wlosów
5.Zmiany hormonalne
6.Leki- oczywiście nie wszystkie. Chodzi mi o silne leki mogące zakłócać pracę mieszków. np.antybiotyki
7.Nieprawidłowe odżywianie- brak witamin. Niedobór żelaza i cynku
8.Gorączka
9.Palenie
10.Zatrucia
11.Niedobór estrogenów u kobiet (po porodzie)
12.Zbyt częste używanie środków chemicznych
13.Prostowanie- chodzi  mi o naciąganie włosow podczas prostowania
14.Ciąża - w niektórych przypadkach
15.Geny
16.Gorąca woda
17.Gorące powietrze (suszarki)
18.Nieodpowiednia pielęgnacja
19.Łuszczyca
20.Łupież tłusty
21.Łojotokowe zapalenie skóry głowy
22.Wiek- okres menopauzy.
23.Choroby jajników
24.Anemia
25.Uszkodzenia mechaniczne włosa
26. Trichotillomania(choroba psychiczna)
27. Po porodzie

Co byście dopisały do tej listy ?


Przypominam o akcji organizowanej na moim blogu ''STOP wypadającym włosom''! Jeśli jeszcze sie nie zapisałyście to zapraszam - razem będzie nam raźniej i będziemy bardziej zmotywowane do walki z wypadającymi włosami klik.
ZAPISZ SIĘ I TY ! :) Przypominam równiez o rozdaniu.




50 komentarzy:

  1. Moje włosy wypadają w tak zastraszającym tempie, że nie sama nie wiem co mam z nimi robic.
    Myję włosy szamponem z serii Jantar, poza tym niczego na skórę głowy nie nakładam oprócz rosyjskiej maski drożdżowej + serum na porost, które rzekomo również ma wypadanie ograniczac. Jednak tych produktów używam od miesiąca, a włosy wypadają od 3 a nawet 4.
    Robiłam wszystkie potrzebne badania i wszystko jest ok, w ciąży nie jestem, nie mam menopauzy i odżywiam się w miare dobrze + łykam witaminy. Wszystkie podane przez Ciebie przyczyny odpadają za wyjątkiem numeru 26! Jestem w szoku! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może zmień szampon na delikatniejszy ? chociaz w sumie uzywasz go od miesiąca ,a może jednak będzie to jakiś krok do przodu ? :)
      hah no to Ci powiem , że u mnie też :D ale w sumie z mojej strony najbardziej wpłynął stres w styczniu :/

      Usuń
    2. Używałam Facelle i była jeszcze gorsza tragedia :) Myślę, że to nie szampon jest problemem :( Dziś kupiłam ten z isany z olejkiem z babasu i chyba zużyję go do golenia nóg :D

      Usuń
    3. wiecie co mi pomogło na wypadanie ? żelazo w kapsułkach firmy Olimp
      ostatnio poleciłam je mojej klientce i ona też jest zachwycona

      Usuń
    4. Jeśli chodzi o facelle to u mnie też przyspieszył wypadanie , ale tu problem tkwi w tym , ze facelle posiada kwas mlekowy. Ja uwielbiam rosyjskie szampony :)

      Usuń
    5. Żelazo mówisz ? kurde 4 miesiące temu odstawiłam suplementy , ale jak nie będzie wyboru to do nich wrócę :(

      Usuń
    6. ja robię sobie zazwyczaj miesiąc/dwa przerwy i potem ponownie łykam, nie wierzyłam, ale naprawdę pomogło
      żelazo z Olimpu
      polecam :)

      Usuń
    7. W takim razie jutro lecę do apteki. Trzeba zwalczyc ten problem- dziękuję :)

      Usuń
    8. spróbować nie zaszkodzi! a nie jest drogie, więc tym bardziej będę się cieszyła jeśli i Tobie pomoże

      Usuń
    9. Oo dziękuję za wiadomości! :)
      Wybieram się niedługo do apteki i rozejrzę się za tym żelazem :)

      Usuń
  2. jeszcze kilka miesięcy temu zmagałam się z okropnym wypadaniem włosów... wiem, co przeżywacie, dla mnie to był koszmar. mam nadzieję, że akcja przyniesie skutki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. (nie)dziękuję i gratuluję wygranej w tej walce :)

      Usuń
  3. U mnie zazwyczaj to przez stres, osłabienie organizmu lub brak witamin;)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie po koku i wiązaniu szybciej rosną. serio
    żeby polepszyć stan włosów wystarczy jeść siemię lniane, pełno baby hair, sama się przekonałam, robią się gęste i po 3 miesiącach spożywania teraz prawie wcale mi nie wypadają. Nawet rodzina to zauważyła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :O to mnie zaskoczyłaś. U mnie kok z wypełniaczem troszkę się przyczynił do wypadania.. No właśnie u mnie z piciem siemienia lnianego będzie problem ;/

      Usuń
  5. mi też po siemieniu szybko rosną , staram się dorzucać łyżeczkę do codziennej owsianki , poza tym od kiedy biorę cynk i selen jest znacznie mniej włosów w wannie po myciu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie chyba wróce do suplementów , a nad siemieniem głęboko pomyslę :]

      Usuń
    2. mi było ciężko przyzwyczaić się do siemienia a jak dorzucę troszkę do owsianki jest mi łatwiej nie zapomnieć

      Usuń
  6. mi wypadają w sytuacjach stresowych i gdy nosze dużo czasu koczek a takto ne- siemię zaczynam jeść :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie właśnie w sytuacji stresowej zaczęły wypadać do tego w tym czasie nosiłam każdego dnia mocnego koka :(

      Usuń
  7. Właśnie! Nie wysłałam e-maila! U mnie najbardziej 'sprawdza się' stres i niezdrowe odżywianie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie wyslij :)
      U mnie również :(

      Usuń
  8. Mi wypada więcej włosów, jeśli przez dłuższy czas piję mało wody. I nie chodzi tu o inne napoje, np. soki, tylko właśnie wodę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz ja w ostatnim czasie nie piłam wcale wody więc może zaczną ? :]

      Usuń
  9. u mnie ostatnio królował ster i mam... włosy wypadają garściami :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję , że zwalczysz ten problem :)

      Usuń
  10. Eh u mnie to nadmiar testosteronu i fakt, że od pół roku żyję w stresie... chyba się do was przyłączę, bo już sił mi brak :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Współczuję kłopotów :(
    Lista wydaje mi się kompletna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszyłabym się gdyby to był jedyny problem :/

      Usuń
  12. ja też mialam problem z wypadaniem, co prawda mały - ale zawsze.. pomogl mi biotebal, zapraszam no moją aktualizację wlosów, efekt po 2 miesiacach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja własnie się zastanawiam nad tabletkami..

      Usuń
  13. Chyba dużo osób się zgłosi, bo często się słyszy o tym problemie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Razem będzie raźniej :)
      Widziałam , że dziś nowa dostawa w Twoim sklepie. Wystawisz produkty jeszcze dzisiaj ? przyzna , że od rana na nie poluję :>

      Usuń
  14. kurczę, ciągle zapominam o zrobieniu zdjęcia wypadającym włosom. Koniecznie muszę je dzisiaj zrobić i dosłać Ci maila do tej akcji ;)
    nie wiem w sumie czy komuś jeszcze się tak przytrafiło, ale ja zauważyłam u siebie, że gdy zdarzy mi się jeść dłużej rzeczy na które jestem uczulona, włosów leci mi znacznie więcej niż normalnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo możliwe ,że są to skutki uczulenia ;/ W tak razie czekam na zdjęcie :)

      Usuń
  15. ja chętnie wezmę udział w akcji, będzie to dodatkowa motywacja do dbania o włosy!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super w takim razie czekam na e-mail :)

      Usuń
  16. Chyba wymieniłaś już wszystkie powody. Czasem również wypadają bez konkretnych powodów - poprostu jest to uwarunkowane genetycznie:)
    Mi dzięki olejom wypada znacznie mniej!

    P.S Obserwuję,zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie u mnie geny odpadają :]

      Usuń
  17. Ja tez hyba powinnam sie przylaczyc, bo przetestowalam chyba juz wszystko. Z wypadaniem walcze od 7 miesiecy.Probowalam szampony od mocniejszych po lagodniejsze, maski, odzywki(nie ma sensu ich wyliczac), wcierki: jantar, kozieradka,joanna rzepa, olej rycynowy, inne olejki, byl tez vichy dercos aminexil dla kobiet+ szampon, sok z czarnej rzepy ktory robilam sama, i to w sumie najskuteczniejszy sposob aby choc troche zachamowac wypadanie. Odzywiam sie zdrowo, pije olej lniany, siemie lniane jest w mojej diecie od lat. Zapomnialabym o suplementach ktore tez nie pomagaja. Wyniki badan sa ok, nie stresuje sie zbytnio a czupryna stala sie o polowe mniejsza. Czasami mam ochote po prostu je jakos radykalnie skrocic:( A przyczyny juz nie wiem gdzie szukac...
    Zycze powodzenia wszystkim majacym ten sam problem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to po prostu geny ? :(
      Zapraszam :)

      Usuń
  18. Mnie kiedyś bardzo wypadały, ale przeszło to samo. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przydatny post.dzięki.Zapraszam też do mnie na http://mirabelka1993.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. PYTANKO : Ile twoje włosy mają cm ?? Bardzo ładne są :))
    * NOWY BLOG O WŁOSACH szejwer.blogspot.com zapraszam *
    xoxo ;**

    OdpowiedzUsuń
  21. mnie chyba bardzo brakuje witamin. zaniedbałam sie ostatnio przez sesję ;/

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie włosy wypadały przez PPD - składnik w farbach chemicznych i dopiero po 4 latach na to wpadłam;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...