sobota, 2 lutego 2013

Podsumowanie stycznia w pielęgnacji włosów

Hej kochane !
Dziś mam dla was podsumowanie grudnia w pielęgnacji włosów. Poniżej porównanie : lewa strona-włosy miesiąc temu i prawa strona-włosy aktualnie :


Porównanie stanu moich włosów według mnie :
Albo mi się wydaje albo nabrały ciemniejszego odcienia. Skręt się delikatnie rozluźnił nad czym tez pracowałam i jestem zadowolona. Niestety zaniedbałam troszkę pielęgnację. Odstawiłam rosyjskie maski na rzecz odżywek. Tak maskę w tym miesiącu nałożyłam tylko 1 raz :( Jeśli chodzi o olejowanie to w tym miesiacu równiez poszło w kąt - 5razy. Włosy zaczęły mi wypadać. Jak wiecie wcześniej nie miałam z tym problemu , włosy nie wypadały mi nawet podczas mycia , a teraz .. nawet nie chcę nic mówić , ale to wszystko jest związane ze stresem i nerwami , których jest w tym miesiącu za dużo. Jeśli chodzi o długośc to chyba nic sie nie zmieniło bo 2 dni temu podcięłam końcówki.

Mój mały plan na luty :
1.Zwalczyć wypadanie włosów
2.Powrócić do olejowania 1x w tyg. na noc i 2x po 3h na dzien
3.Powrócić do masek 

A jak wasze włosy w tym miesiącu ? :)



57 komentarzy:

  1. jak rozluźniłaś skręt? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napiszę o tym w przyszłym poście :)

      Usuń
    2. ok, czekam z niecierpliwością:)

      Usuń
    3. Wystarczy obciazyc wlosy. Wlasnoe sobie przypomnialam , ze pisalam tego typu post. Wejdz na wlosowe tematy i tam poszukaj jak rozluznic skret lub domowe sposoby na wyprostowanie wlosow ;)

      Usuń
  2. Kochan przede wszystkim życzę Tobie wygranej w walce z wypadaniem włosów.Masz je piękne.Każda z nas borykała,bądz boryka się z wypadaniem włosów.Co do utraconych nerwów,stresu nie ma recepty,sama chciałabym się tego pozbyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdarzyło mi się to pierwszy raz i mam nadzieję , że dam radę :) (nie)dziękuj :]

      Usuń
  3. Cudowne masz włosy, obym i ja kiedyś się takich doczekała :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy troche cierpllowosci:)
      Dziekuje ;)

      Usuń
  4. Wooow, ale długaśne*-* Fakt, ciemniejsze jakby a przede wszystkim ciągle piękne!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tym skrętem się zgodzę- jest luźniejszy i chyba są bardziej błyszczące? :) w poniedziałek idę do apteki po saponicsa i seboradin i będę odżywiać bejbiki i budzić meszki do życia. W końcu już prawie wiosna! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym blaskiem to za kazdym razem jest inaczej ;) O wlasnie przypomnialas mi , ze musze powrocic do wcierek bo nie wcieram nic od 2 miesiecy :(

      Usuń
  6. Śliczne włosy:) Właśnie taka jest moja wymarzona długość:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja wymarzona długość to wlosy do pasa :)

      Usuń
  7. ładnie, ładnie...ale ja wolę jednak jak miałaś większy skręt...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę takie. Jednak nie utraciłam skrętu. Gdy umyję to nadal będzie taki sam :)

      Usuń
  8. Bardzo ładne włosy :) Też kiedyś walczylam z rozluźnieniem skrętu i tak sami mi się to udało. Powodzenia w zwalczeniu wypadaniu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszysz się z rozluźnionego skrętu? a mnie smuci że moje włosy nie kręcą się tak jak wcześniej , koniec zimy to ciężki czas dla czupryny i to lenistwo zimowe ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bo przez długi czas chciałam aby takie były. W każdej chwili mogę wrócić do poprzedniego wystarcz umyć włosy :D

      Usuń
    2. skoro jesteś zadowolona

      Usuń
  10. W rozluźnionym skręcie wyglądają bardzo ładnie, nawet na plus im to wyszło :)) Masz piękne włosy i mam nadzieję, że szybko opanujesz wypadanie :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. (nie)dziękuję :) też mi sie bardziej takie podobają :)

      Usuń
  11. Po prostu piękne :). A z obecnym skrętem jeszcze bardziej mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie, podoba mi się ten luźniejszy skręt :) kupiłam dziś kozieradkę na wypadanie włosów - próbowałaś może?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie próbowałam , ale poczytam o niej i kupię. Trzeba zacząc 'walkę' :)

      Usuń
  13. A mnie się podobał skręt ;(

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne włosy.:)
    Ja w styczniu miałam włosy po pas, a ścięłam do ramion. Był to dla mnie straszny szok, ale musiałam bo były tak zniszczone przez prostownice, że nie było ratunku. I teraz zaczynam o nie dbać.^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez przez to przeszłam , a raczej moje włosy :/

      Usuń
  15. Bardzo mi się podobają Twoje włosy!

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz przepiękne włosy :) Jestem pod ogromnym wrażeniem ;)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. a u mnie można WYGRAĆ piękne SZPILKI!!
    tak, tak powiedziałam SZPILKI !!!!!
    Wiem, że ich pragniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Z tym mniejszym skrętem są piękniejsze, a kolor również nabrał głębi. Pozdrawiam Agnes

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Też mi się bardziej takie podobają :)

      Usuń
  19. oby włosy przestały wypadać jak najszybciej. ja zamówiłam sobie olejek sesa i mam nadzieję, że mi pomoże na wypadanie, wyczekuje listonosza jak zbawienia :D Taki luźniejszy skręt też bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję , że sobie poradzę :)

      Usuń
  20. Bardzo ladne i faktycznie udalo Ci sie bardzo rozluznic ten skret :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jestem pod wrażeniem skrętu, tak lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Rzeczywiście kolor bardziej ciemny, a może to poprzez mniejszy skręt tak wizualnie wyglądają? Powodzenia w walce z wypadaniem włosów, to prawda, stresu nie lubią, a i cały organizm na tym cierpi - stres urodzie szkodzi.
    Miłego wieczorku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz , że ni wiem ? Bardzo możliwe bo jak wyprostuję to są jeszcze ciemniejsze :]

      Usuń
  23. Rozluźniony skręt - podoba mi się;D

    OdpowiedzUsuń
  24. z takim skrętem już Ci pasują, czy wolisz zupełnie proste? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolałabym całkowicie proste, ale nawet nie mam co marzyc :)

      Usuń
  25. ten rozluźnony skręt jest naprawdę ładny, taki... romantyczny:)) Tylko chyba ciężko jeszcze zapanować na końcami, co?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ja napisałaś , ale mam nadzieję , że z czasem je ''podrasuję'' :D

      Usuń
  26. Podoba mi się ten delikatniejszy skręt;)

    OdpowiedzUsuń
  27. wow! ale różnica! i to tylko w miesiąc :o będę uważnie czytać Twoje posty i może i moje włosy nieco się poprawią :) / K.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...