środa, 6 lutego 2013

Odżywka do włosów Beauty for you

Profesjonalna odżywka do włosów przedłużanych i zniszczonych, wymagających intensywnego głębokiego nawilżenia i odżywienia. Przywraca włosom fizjologiczną równowagę, poprawiając wygląd włosów przedłużanych już od pierwszego użycia, sprawiając, że wyglądają bardziej naturalnie, są błyszczące i jedwabiście miękkie.Pomaga w rozczesywaniu włosów, nadając im elastyczność i gładkość, poprawiając ich żywotność.
                                                                                                                                       
Moja opinia : Od razu mówię , iż nie mam włosów przedłużanych :) Odżywka zamknięta jest w solidnej butelce , która nie ma szans na pęknięcie. Po otworzeniu poczujemy  śliczną , słodką nutę kokosa z migdałem.  Po jej użyciu włosy są faktycznie błyszczące i jedwabiście miękkie- takie wygładzone (to m.in dzięki tej odżywce rozluźniłam skręt). No wlaśnie wygładza włosy przy czym pozwala na rozluźnienie skrętu. Zmiękcza włosy i ułatwia ich rozczesywanie. Wszystko byłoby ładnie i pięknie gdyby nie cena , która według mnie jest za wysoka (50zł +koszt wysyłki) , ponieważ na poczatku składu nie ma nic wartościowego , efekt zawdzięcza silikonowi.  Składniki odzywcze taki jak olej kokosowy , proteiny mleczne itd. występują po zapachu. Efekt na moich włosach po jej użyciu mogłyście zobaczyć w ostatniej aktualizacji.
Miałyście do czynienia z tą odżywką ?


24 komentarze:

  1. Pierwszy raz widzę taką odżywkę:) Ale skoro mówisz, że skład nieciekawy to nie jest warta takich pieniędzy;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed zapachem silikon , a po zapachu kilka cennych olejków.Efekt jest przyjemny ,ale wolę odzywki , które naprawdę pielęgnują :]

      Usuń
    2. Dlatego ja właśnie przerzuciłam się niemal całkowicie na te na prawdę naturalne, które coś dobrego "wniosą" na dłuższą metę dla moich włosów ...

      Usuń
  2. Ja też nigdy wcześniej się z nią nie spotkałam.
    Po recenzji widzę, że szkoda kasy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że jest z silikonem i cenowo dość droga.

    OdpowiedzUsuń
  4. chciałabym :) tylko ta cena za wysoka troszkę

    OdpowiedzUsuń
  5. ale cena ;( dlatego nie kupię jej bo to jednak ryzyk dla moich włosów ;) bo nie każdą odżywkę akceptują :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cena dobijająca zwłaszcza dla przeciętnie zarabiającej polki

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie sporo, zwłaszcza jak na odżywkę silikonową. Sporo takich w sklepach i to po niższych cenach :)) Pieniądze wolę włożyć w coś co faktycznie je odżywi :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama jestem po kursie przedluzania i zageszczania wlosow, z wlasnego juz troche trwajacego doswiadczenia jako osoba wykonujaca takie zabiegi jak i sama kiedys dawno posiadajaca przedluzane wlosy kilkakrotnie moge powiedziec, ze dziewczyny z przedluzajacymi wlosami nie musza inwestowac w takie kosmetyki, tj. zatytulowane "specjalnie do wlosow przedluzanych", poniewaz nie ma co ukrywac - jest to zwykle nabijanie sobie kasy przez firmy. Na rynku jest naprawde mnostwo innych szamponow i odzywek, ktore beda swietnie wspolpracowac razem z przedluzanymi wlosami, mimo, ze wcale do takich tytulowane nie sa i wcale nie trzeba wydawac na nie majatku.

    To strasznie niefajna sprawa, ze niektore fimy, ktore sa godne pochwaly za jakosc swojego sprzetu, czy tez wlosow do przedluzania jakie sprowadzaja sa nienazarte i probuje jeszcze wiecej zarobic na nieswiadomych tego dziewczynach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie nie miałam przedłużanych włosów. - nie wiedziałam , że jestes po takim kurie :)

      Usuń
  9. Nie znam, nie miałam okazji poznać. Dzięki za opis, będę mieć na uwadze. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam ale z doświadczenia wiem, że te "profesjonalne" drogie kosmetyki niewiele się różnią od tych tańszych drogeryjnych - liczy się tylko marka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fryzjerskie kosmetyki chyba zawsze takie były.Ja zwracam uwagę na skład nie na firmę :)

      Usuń
  11. pierwszy raz ją widzę, ale skoro dobroci są za zapachem i cena mnie nie pociąga to sobie odpuszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. jeszcze nigdy jej nie używałam i nie spotkałam się z tą firmą ogólnie. Ale 50zł za szampon, który nie ma jakiegoś rewelacyjnego składu to dużo za dużo.

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że jest niefajna. Cóż, następnym razem za jej cenę można nabyć co najmniej dwie maski! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. 50 zł jak na odżywkę o przeciętnym składzie to dla mnie za dużo. Wolę te pieniądze zainwestować w jakiś kosmetyk organiczny o właściwościach regenerujących:)

    OdpowiedzUsuń
  15. szkoda, że nie podałaś całego składu, ciekawa jestem ;) ale i tak nie dałabym tyle kasy za odżywkę, spokojnie można znaleźć coś dużo tańszego i lepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mnie za drogo zwlaszcza, ze sklad przecietny.

    OdpowiedzUsuń
  17. Z silikonem i w dodatku jeszcze dość droga. Ja swoje dopinki myję Alterrą z granatem, świetnie się do tego nadaje. Do tego oczywiście serum :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Hm.... miałam ją - pojemność dość duża , mało podałaś składu... , ja jestem zadowolona - zapach fakt cudny , ceana fakt duża ale jest bardzo wydajny . nadmieniam nie mam włosów przedłużonych i jestem brunetką ale często farbuje i prostuje włosy -jak dla mnie ? jest naprawdę dobra .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...