piątek, 1 lutego 2013

Odżywka balsam do włosów atni-age


Balsam odżywka na bazie certyfikowanych ekologicznych składników z czystą górską wodą. Zawiera bogatą formułę najlepszych składników, dzięki którym otrzymuje się świetne rezultaty już po kilku aplikacjach.Balsam Anti-age sprawia, że włosy łatwiej się rozczesują, znika problem splątanych włosów. Stają się one miękkie w dotyku i łatwo się układają. Chroni włosy i skórę głowy przed starzeniem dzięki swojej unikalnej formule i obecności olejków eterycznych. Cena 30zł/50ml

Aktywne składniki roślinne: olejek Olus, lawenda, hydrolat rumiankowy, proteiny zboża i ryżu, wyciąg z moringi, witamina E.
                                                                                                                                                                          
aqua, glycerin, cetearyl alcohol, distearoylethyl hydroxyethylmonium methosulfate, hydroxypropyl starch phosphate, candelilla cera, dicaprylyl ether, lauryl alcohol, lauryl glucoside, polyglyceryl-2 dipolyhydroxystearate, olus oil, lavandula angustifolia extract* , anthemis nobilis extract*, hydrolyzed wheat protein, hydrogenated vegetable oil, parfum, phenoxyethanol, benzyl alcohol, potassium sorbate, sodium dehydroacetate, moringa pterygosperma seed extract, tocopherol.
                                                                                                                                       

Odżywka pachnie bardzo ziołowo , pwiedziałabym nawet , iż troche słonawo. Zacznę d tego,  iż jest jej mało. Na mojej długości włosy wystarczyła tylko na 2 użycia. Jeśli chodzi o działanie to mam mieszane uczucia. Balsam sprawił , iż włosy lepiej się rozczesywały , były miękkie i take jakby lekkie ?  Nie zauważyłam , aby  nabłyszczył włosy. Jak na taką pojemność cena jest zbyt wygórowana.
Słyszałyście o tym balsamie ? :>
Odżywke otrzymałam w ramach testów od firy HomeoFit-Lab. Możecie ją kupić na stronie : http://www.homeofit-lab.com/

34 komentarze:

  1. Strasznie drogi ten balsam a ma tylko 50 ml.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak cena nie zachęca tym bardziej , że jest mało wydajny :(

      Usuń
  2. Niestety cena troszkę odstrasza :/ Nigdy o nim nie słyszałam. Ostatnio używam odżywki z Alverde olejek migdałowy i arganowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odżywki z alverde są niestety dla mnie nieosiągalne :(

      Usuń
  3. jak tyle by miala kosztowac "probka" (bo taka pojemnosc mozna pod to podciagnac) kosmetyku,to na pewno w zyciu bym go samodzielnie nie kupila...

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam też i na razie testuję jak Ty ! Jak na razie mam jeszcze trochę balsamu i nie umiem stwierdzić co o niej myślę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mała pojemność niestety nie pozwala na sprawdzenie długofalowych efektów :(

      Usuń
  5. Nie słyszałam o tym balsamie nigdy szczerze mówiąc. Ale cena ...;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam, acz biorąc pod uwagę wydajność... Cenę do niej i działanie... Nie, nie opłaca się xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Za taką cenę to kupię perełki z niższej (wyższej) półki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również o nim nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie słyszałam ale cenę ma przerażającą właśnie jak na taką malusią ilość ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Twojej długości włosy starczyłaby tylko na raz :(

      Usuń
  10. Pierwsze słyszę, ale jakoś nie kusi...

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsze słyszę i jestem zaciekawiona,ale raczej nie będę miała możliwości go kupić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tego dochodzą koszty przesyłki niestety :(

      Usuń
  12. To ja musiałabym chyba kupić z trzy takie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. albo jedną dużą :D chociaz chyba na to samo wychodzi ;p

      Usuń
  13. z moimi zdolnościami, to pewnie miałabym go na raz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. może jak by była większa ilość to była by szansa że podziała ?

    OdpowiedzUsuń
  15. mie słyszałam o nim, ale jak na tak mała wydajność, to faktycznie drogo

    OdpowiedzUsuń
  16. nie słyszałam wcześniej o tym produkcie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Faktycznie drogi:/ ale skład też nie za bardzo mnie zachęca...Kochana, masz błąd w tytule - atni a powinno być anti :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...