sobota, 9 lutego 2013

Moje wlosy w wersji prostej + Moja włosowa historia

Cześć dziewczyny !  Wiem ,że wiele kręconowłosych denerwuję sie , iż 'włosy im nie rosną'' też tak myslałam dopóki nie wyprostowałam wczoraj włosów i nie zobaczyłam zdjęcia moich wyprostowanych włosów 11 miesięcy wcześniej. Przy okazji postanowiłam napisać moją włosową historię.


 


sorki za ''siepień'' :D



                                        Bonusik czyli moje wlosy wyprostowane :                                          


i dla przypomnienia 11 miesięcy wcześniej :


                                                                          Na skróty :)                                                                   


                                              Porównanie na wyprostowanych włosach                              


Na zdjęciu po lewej powinno pisać ''11 miesięcy wczesniej'' .Dopiero teraz zauważyłam różnicę. Także kręconowłose nie poddawajcie się ! :)




151 komentarzy:

  1. OMG :O
    Co sprawiło że tak urosły? Są przeeeeeeeepiękne *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam , że przez ten cały czas myslałam , że stoją w miejscu. Wyprostowałam i się pozytywnie zaskoczyłam :)

      Usuń
  2. masz piękne włosy! zawsze marzyłam o loczkach,a te twoje są cudne! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja zaś od zawsze marzyłam o prostych :]

      Usuń
    2. To co zamianka? Ja mam delikatne fale - odżywka z silikonem i już będą proste ;) Chętnie przygarnę loki ;)

      Usuń
  3. Pięknie wyglądają zarówno proste , jak i kręcone :) a jaka metamorfoza. Widząc takie efekty rośnie motywacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow ale one sa dlugie :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam to dopiero ja je wyprostowałam :)

      Usuń
    2. Faktycznie w wersji kreconej wygladalo to inaczej a tu widac, ze sa strasznie dlugieeeee:D- zwlaszcza w porownaniu do tego co bylo 11 miesiecy wczesniej. Gratuluje !

      Usuń
    3. Przyznam , że jak to zobaczyłam to byłam w szoku. Chciałam dodać to porównanie , ale usunęlam z kosza to zdjecie 11 miesięcy wcześniej. Tak bardzo chciałam dodać , że aż dysk zeskanowałam i mam :D
      Teraz planuje podciąć 3-4cm aby pozbyć się tych cienkich końcówek :)

      Usuń
    4. Włosy piękne:)

      A żeby odratować zdjęcie można jeszcze jak wrzucasz zdjęcia to zaznaczyć poszukaj na blogu:) I wtedy wyświetlają się wszystkie zdjęcia jakie wcześniej wrzuciłaś:)

      Usuń
    5. Tylko , że wczesniej usunęłam je z bloga :(

      Usuń
  5. Jakie długie, ale z tego miesiąca kręcone są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie długaśne! śliczne masz włoski ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. możesz napisać jaką masz prostownicę ? czy w ogóle ma znaczenie jaka ona jest czy tak naprawdę liczą się środki do termoaktywnej ochrony a rodzaj nie ma znaczenia *?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze by płytki nie były metalowe. Nie pamiętam nazwy swojej wiem tylko ,że z firmy philips. Jeśli chodzi o ochronę to moim zdaniem najważniejsze są środki termoaktywne.Oczywiście płytki też mają znaczenie powinny być minimum ceramiczne bo te nie niszą tak bardzo włosów jak metalowe ;]

      Usuń
    2. dzięki , własnie jestem na kupnie

      Usuń
  8. mam taką samą długość jak Twoje wyprostowane :) porównując zdjęcia widac jak super się zmieniły, oby teraz zwalczyć to wypadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow ale zmiana :D widać,że wypielęgnowane i długie, bardzo długie! Marzę o takiej długości :) co spowodowało to, że raz na jakiś czas Ci się przesuszały? Doszłaś do jakichś konkretnych wniosków?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak- za dużo ziół i prostownica :)

      Usuń
  10. Jaka zmiana. Piękne włosy. Lubię te włosowe historie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW niesamowita zmiana i to ogromnie widać, że na plus!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, aaale długie;) Zmiana jest niesamowita w porównaniu z kiedyś:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wyprostowanych włosach to widać :)

      Usuń
  13. Jest niesamowita różnica! Super!

    OdpowiedzUsuń
  14. super długie po wyprostowaniu! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba - chciałabym mieć takie naturalne *.*

      Usuń
  15. Jak dla mnie dokonałaś niemożliwego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. WOW, jaka zmiana...chciałabym mieć takie włosy

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale różnica! Fantastyczna zmiana, na lepsze, oczywiście :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gapiostwo moje, pisze wpol spiaco ;) Jeszcze raz zatem : ZNACZĄCA zmiana :) Dziewczyno, Twoje wlosy maja niesamowity potencjal.. :)

      Usuń
  19. na zdęciu wyprostowanych niesamowicie widać jak diametralnie zmieniła się ich kondycja - piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego uwielbiam mieć proste włosy :)

      Usuń
  20. witać ogromną różnicę! no i faktycznie nieźle urosły!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie pomyślałabym, że są takie długie! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. To jest niesamowite! Jak patrzę na takie zdjęcia to wierzę że i moje włosy też będą dobrze wyglądać!
    Twoje są świetne, wykonałaś kawał dobrej roboty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I o to własnie chodziło- powodzenia ! :)

      Usuń
  23. zaniemówiłam!!!! widać różnicę, ja zrobiłam rok temu u siebie i teraz w styczniu i nic mi nie podrosły, może minimalnie :(
    podziwiam Cię :* włoski i ta długość - super

    OdpowiedzUsuń
  24. Różnica jest niesamowita, gratuluję :) Cicałabym mieć taką długość, wytrwale zapuszczam, ale zostawię je kręcone jak są, wolę u siebie takie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale długie! Ogromna różnica - gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  26. wow! gratulacje! masz śliczne, długie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz piękne włosy teraz :) Też takie chcę! Musiałaś dużo pracy włożyć w pielęgnacje żeby mieć taki efekt jak teraz ;) Genialnie! Jesteś dla mnie wzorem :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. Dzięki tobie wiem dlaczego śledzę blogi włoszczowianek i próbuje przywrócić zdrowy wygląd moim włosom!

    OdpowiedzUsuń
  29. ale różnica :) gratuluję! masz teraz mega zdrowe włosy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę jeszcze popracowac nad końcówkami :)

      Usuń
  30. Styczniowe włosy są najlepsze. Piękny skręt. Ja mam kręcone/falowane włosy od ucha w dół i kompletnie nie u(iem się nimi zająć:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie zaś najbardziej podobają sie włosy z lutego :) Ja chciałabym proste :)

      Usuń
  31. jej, cudowne sa <3 i jakie długie!

    OdpowiedzUsuń
  32. Jejku, jakie Twoje włosy są długie i zadbane:) Robią wrażenie. Widać, że warto było zrezygnować z codziennego stosowania prostownicy. Twoje kosmyki są Ci za to wdzięczne:)

    Mi też włosy zaczęły wypadać, ale próbuję nad tym zapanować, stosując kozieradkę i olej łopianowy. Mam nadzieję, że pomoże...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam , że nie d końca z nie zrezygnowałam. Początki były bardzo trudne kilka razy w miesiącu , później już tylko 1-2 :)

      Usuń
  33. Jak na 11 miesięcy to na prawdę bardzo urosły :D
    A patrząc na ich stan to już w ogóle niesamowita zmiana :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej zaskoczył mnie przyrost :)

      Usuń
  34. rewelacja, gołym okiem widać, że warto korzystać z Twoich rad

    OdpowiedzUsuń
  35. różnica jest ogromna! gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jestem pod wielkim wrażeniem.
    Masz naprawdę piękne włosy.

    A ich długość.... wow, wow, wow. Nie można przejśc obojętnie. Czekam aż kręcone będziesz miała takiej długości jak wyprostowane i wtedy wrzucisz porówaniech "kręconych i prostych" :D. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Sama oczekuję tej chwili :)

      Usuń
  37. Jeju jakie masz długie włosy. Widać to bardzo na wyprostowanych. A poza tym piękne włosy, gratuluję i dodaję do ulubionych. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Na kręconych tego praktycznie nie widac :(

      Usuń
  38. Jak urosły! Są śliczne, gratuluję - na prawdę masz się czym pochwalić :*

    OdpowiedzUsuń
  39. jestem w stanie napisać tylko tyle: WOW! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ależ zmiana! Normalnie szok. Zazdroszczę szybkiego przyrostu :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Mogą być inspiracją dla wielu blogerek:-)
    Zadbane i długie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję , że będą motywacją chociaż dla kilu osób i popchną je do walki o włosy :)

      Usuń
  42. Niesamowita ta historia, ale Ci urosły włosy!!! I jak poprawił się ich wygląd i kondycja, brawo!
    Piękne ♥
    Miłej niedzieli Kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne! i jakie długie:D Większośc widze jest w szoku:D

    OdpowiedzUsuń
  44. jak ja ci zazdroszczę takich włosów... ahhhh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie- tez możesz osiągnąć taką długość :)

      Usuń
  45. Wreszcie włosowa historia:) Teraz masz już włosy idealne! :) Są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby jeszcze były naturalnie proste *.*

      Usuń
  46. jezu jakie cudne włosy- początki rzeczywiście nie fajne ale teraz cudo- piękne loczki ;) ahh i proste też śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Początki zawsze są trudne , ale się dało :) dziękuję :)

      Usuń
  47. wspaniałe włosy, aż zachciało mi się wyprostować moje :)

    OdpowiedzUsuń
  48. długa droga za Tobą - gratulacje!
    moje włosy się nigdzie nie spieszą... ale chociaż mam czas żeby zawalczyć z puchem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet mi nie przypominaj o puchu bo ciągle z nim walczyłam :)

      Usuń
  49. no różnica w długości jest naprawdę duża, ale tak samo widać znaczną poprawę stanu włosów. Nic tylko pozazdrościć! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeszcze troszkę problemu z końcówkami , ale juz prawie prawie :)

      Usuń
  50. Kinga, a gdybyś miała wymienić 11 kosmetyków/produktów, które odmieniły Twoje włosy, przez te 11 miesięcy, to co by to było? może skrobniesz takiego posta?
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O wiesz to jest bardzo dobry pomysł :) Postaram się sobie przypomnieć co było moim must have z każdego miesiąca , a raczej co robiłam i co mi w tym pomogło :)

      Usuń
  51. urosły niesamowicie! i znacznie poprawiła się ich kondycja :) możesz być z siebie dumna :)
    ja planuję takie porównanie w okolicach rocznicy bloga, w kwietniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zrobiłam teraz , ponieważ akurat prostowałam włosy :D
      Z niecierpliwością czekam na Twoje porównanie :)

      Usuń
  52. Jejku jakie piękne i jak zmiana. Lepiej nam tu szybko mów od czego tak urosły :D

    OdpowiedzUsuń
  53. masz zjawiskowe włosy !
    będę zaglądać do ciebie częściej. Sama mam hopla na punkcie włosów. ;))
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://cherrylassie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  54. O kurna :-OOOOOOO

    Zabrakło mi słów...

    TWOJE WŁOSY ROSNĄ JAK SZALONE!!!!!!!!!!!

    I są piękne :-P

    OdpowiedzUsuń
  55. Jejku .. zmotywowałaś mnie :) Od lat próbuję zapuścić włosy. Są strasznie cienkie i wysuszone. Nie stosowałam żadnych zabiegów, choć gdy tylko kupię masełko z isany zabieram się za kremowanie. Miałam też problemy z łupieżem. Często zmieniałam szampon w poszukiwaniu takiego który zwalczy mój problem. W końcu się udało, ale marzę by były podobnej długości jak twoje. Póki co sięgają nieco za łopatki.
    Będę wpadać na twojego bloga i podziwiać dalsze rezultaty ^^ Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  56. Wow! Jakim cudem tak Ci urosły??!! Moje włosy rosną niecały cm miesięcznie, przy czym wspomagam je ok. 4-5 razy w roku pijąc drożdże i w tym czasie udaje się dobić do 2cm na miesiąc, co i tak ścinam. Więc w moim przypadku w ciągu roku udaje mi się zapuścić max 12cm. Ale Ty wymiatasz!:) Niesamowicie zazdroszczę:) Poza tym wyglądają wprost rewelacyjnie na zdjęciu ze stycznia.
    Pozdrawiam, Nicole

    OdpowiedzUsuń
  57. Nie wierzę własnym oczom, gratulacje! Mam też pytanie jako, że też mam kręcone włosy których nie cierpię i zniosłabym je chyba tylko wtedy kiedy wyglądałyby jak Twoje w lutym (tzn. długie, zadbane z rozluźnionym skrętem) jak dokładnie udało ci się tego "rozluźnienia" - bez prostownicy rozumiem - dokonać? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wejdź w zakładkę ''włosowe tematy'' i tam będzie ''jak naturalnie rozluźnic skręt?'' :)

      Usuń
  58. 11 miesięcy PIELĘGNACJI, a więc jak wyglądała tak pielęgnacja ? wpadłam tu przypadkowo, mam kręcone suche włosy i zrobiłaś na mnie ogromne wrażenie, jeśli jest to na Twoim blogu przepraszam ale byłabyś mnie w stanie odesłac do linku w którym zawarłaś te informacje : ) ? z góry dziękuję. :)
    Pozdrawiam Nika

    OdpowiedzUsuń
  59. Hej, napisałaś że kuracja aby osiągnąc wyraźny efekt zajęła Ci 11 miesięcy PIELĘGNACJI, mogłabyś odesłac mnie do linku gdzie opisujesz przebieg a wzasadzie co sprawiło poprawe kondycji Twoich włosów ? , jestem tu pierwszy raz i jestem mile zaskoczona. Ciężko jest znaleźć grono dziewcząt kręconow włosych, a również do nich należe i moje włosy są dość suche i bez blasku, chciałabym to zmienić i z chęcią poczytam Twoich porad :)
    Pozdrawiam Monika!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.uroda-kosmetyki-opinie.blogspot.com/2013/02/jak-przyspieszyam-porost-wosow-top-11.html

      proszę :)

      Usuń
  60. Dziewczyno jak Ty tego dokonałas w tak krótkim czasie:) jestem w szoku , ja chyba przez 3 lata się takich nie doczekam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sama nie wierzyłam jak zobaczyłam ta różnicę :)
      Moze robisz coś nie tak :>

      Usuń
  61. najnormalniej na świecie ZAZDROSZCZĘ!

    OdpowiedzUsuń
  62. jaka porażająca różnica, są teraz na prawdę piękne i warto było otoczyć je troską ;> bajka! zazdroszczę! ; )

    OdpowiedzUsuń
  63. cuuuuuuudowneeee! zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja jestem pod ogromnym wrażeniem. Jestem fanka Twoich włosów. Ubóstwiam skręt i gęstośc, jaką udało Ci się osiągnąć. Naprawdę- gratulacje. Są cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Omg omg omg jaka przemiana podziwiam !!!!

    OdpowiedzUsuń
  66. przepiękne włosy! ogromny przyrost :)
    gratulacje!
    zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  67. Coś fantastycznego! Co za przemiana!
    Ja dopiero będę zaczynać :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Przepiękneeee włosiska <3 :) Bravo dla Ciebie :))
    Ps. Obserwuję ;)
    http://themyescape.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  69. Cudna metamorfoza, takie posty motywuja mnie na maksa ;)!

    OdpowiedzUsuń
  70. O kurcze! Ale różnica! Włosy wyglądają na dużo zdrowsze i o wiele grubsze! Good job! :)
    Pozdrawiam, WingsOfEnvy Blog
    :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Wooow/! Ale masz długie, wyprostowane włosy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...