środa, 20 lutego 2013

Małe zakupy w sklepie setare i o tym dlaczego zamawiam własnie tam? :)

Cześć dziewczyny!
Wczoraj przyszła do mnie paczuszka z zamówieniem ze sklepu setare. Zamówienie jest niewielkie i typowo włosowe. Nadal trwam w postanowieniu ''Pierw wykończę jedno , później kupię drugie''. Póki co mi się udaje. Chciałabym wam wymienić kilka powodów dlaczego kupuję właśnie w tym sklepie i żeby nie było to nie jest żaden sponsorowany wpis. kilka dziewczyn było ciekawych dlaczego kupuję własnie tam więc napiszę :)


Jak widzicie nie jest tego dużo.Kupiłam :
1.Maskę do włosów z serii domowe recepty. 27zł
2.Lotion ziołowy przeciw wypadaniu 12zł
mydełko krymskie (dostałam je za pomoc przy tłumaczeniu składów :)
3.Kupiłam jeszcze olej kokosowy efevit , ale to już stacjonarnie :) 15,40

Od Świat Natury dostałam  gratisy do zamówienia :
-mój wymarzony olej palmowy
-odżywka Alman 7 olejów
-maska algowa ze złotem

Dla ciekawskich skład maski :
Skład INCI: Aqua with infusion of: Rozmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract, Olea Europea Friut Oil, Laurus Nobilis Oil, Persea Gratissima Oil, Citrus Medica Limonum Peel Oil, Lecithin, Cetearyl Alcohol, Dipalmitoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Ceteareth-20, Citric Acid, Parfum, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid.

Odpowiedź na pytanie : dlaczego zamawiam własnie tam ?
Odpowiedź jest prosta :
-genialny asortyment
-ekspresowa wysyłka
-świetny kontakt ze sprzedawczynią
-kosmetyki są zawsze bardzo dobrze zabezpieczone
-gratisy do każdego zamówienia bez względu na jego wartość

Coś was zainteresowało ? Co włosowego kupiłyście ostatnio ? Jakie sklepy z rosyjskimi kosmetykami polecacie? :>

81 komentarzy:

  1. Zainteresowałam się bardzo. Poszukam jakiejś fajnej odżywki :) Może mogłabyś co nieco polecić?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ruska bania z miodem i jagodami jest super :)

      Usuń
    2. Dziękuję, przy najbliższym przypływie gotówki,skuszę się :D

      Usuń
  2. Mam nadzieję, ze tonik będzie Ci służył, ponieważ u mnie sprawdza się bardzo dobrze :).
    Ja kupuję rosyjskie kosmetyki w kalina-sklep, szybka wysyłka bardzo dobry kontakt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję :)
      Ja troszkę się zraziłam do tego sklepu bo kontaktu niestety , ale nie było wcale :(

      Usuń
    2. Tak? A to nowość, bo u mnie wszystkie przebiegało w bardzo szybkim tempie i co najważniejsze- sprawnie :)

      Usuń
    3. Ja mam tak , że jak już raz czy dwa się zraże to więcej nie zamawiam:)

      Usuń
  3. Nigdy nie słyszałam o tym sklepie, ale produkty mają super! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Opiszesz kiedyś, czy ta maska algowa Ci się spodobała :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie - mam zamiar zrobic post o maseczkach algowych :)

      Usuń
  5. Gdzie nie zerknę, tam kuszą tymi rosyjskimi kosmetykami :D :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w ogóle sie nie sprawdziły;( i omijam je z daleka! Dla mnie nie są warte swojej ceny ani pochwał na blogach, które mnie skusiły.
      Ale wiadomo, każdy ma inne włosy... Nie wszystko dla wszystkich. Co do sklepu setare, to polecam;) szybko i sprawnie;)

      Usuń
    2. Moim zdaniem wszystko zależy od kosmetyku bo sa gorsze i lepsze :)

      Usuń
  6. ostatnio się trochę zawiodłam na rosyjskim szamponie i chyba nie kupię więcej nic rosyjskiego ani z Ukrainy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta ja napisałam wyżej- zależy od kosmetyku bo są gorsze i lepsze :)

      Usuń
    2. może masz rację bo pierwszy rosyjski szampon mi pasował a teraz kupiłam inny z tej samej firmy i coś nie tak

      Usuń
  7. każdy ma swoj ulubiony sklep netowy, zajrze i tam choć odkryłam całkiem przypadkiem inny fajny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę wpisać ten sklep na swoją listę, bo czuję że już niedługo będę opierać się rosyjskim kosmetykom... :) Masz jakieś swoje ulubione?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balsam marokański planeta organica
      Maska łopianowa z sokiem z białek pokrzywy
      rusa bana z miodem i lesnymi jagodami
      :)

      Usuń
    2. Poczytam o nich co nieco:) Dzięki:)

      Usuń
  9. też bardzo lubię robić tam zakupy :))

    OdpowiedzUsuń
  10. ten lotion ziołowy to ja bym bardzo chciała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam o nim świetne recenzje wiec nie mogłam się oprzeć :)

      Usuń
  11. O maski jestem ciekawa:D Fajne zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie napiszę o niej za jakiś czas :)

      Usuń
  12. Odzywka 7 olejow mnie ciekawi- bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też się przymierzam, ale podobno w marcu ma być DD. Na szampon turecki i balsam marokański choruję odkąd je polecasz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OO nie wiedziałam - daj znać jak będziesz wiedziała kiedy konkretnie :)
      O tak są godne uwagi , a szczególnie balsam :)

      Usuń
  14. Mnie najbardziej zainteresował lotion przeciw wypadaniu włosów, muszę go poszukać na Setare ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod koniec akcji walki z wypadaniem pojawi się recenzja :)

      Usuń
  15. Ja czekam na swoje zamówienie ;D Jutro powinno być ;) Nie mogę się doczekać. Zamawiam w kalina-sklep.pl. To moje drugie zamówienie ;) Za pierwszym razem było okej. Teraz zobaczymy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo ciekawa co zamówiłaś :)

      Usuń
  16. Także zamawiałam w tym sklepie i byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  17. oj chyba zrobię w tym sklepie zakupki :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Przy następnym zamówieniu kosmetyków rosyjskich na pewno oprócz szamponów i odżywek, jak zrobiłam to ostatnim razem, wrzucę do koszyka kilka masek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam łopianową z sokiem z białej pokrzywy ;)

      Usuń
  19. też bardzo lubię ten sklep :)

    OdpowiedzUsuń
  20. sklep zapisuję w zakładkach :) daj znać jak sprawdzają się kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie , że dam znać :) z pewnością recenzje pojawią się na blogu :)

      Usuń
  21. zaciekawil mnie ten post,muszę przejrzeć ich ofertę:)

    OdpowiedzUsuń
  22. mam ten lotion przezci wypadaniu i jego opakowanie jest mega nieużyteczne, reszta czyli efekty jeszcze jestem w fazie testów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie dlatego przelałam do buteleczce po innej wcierce ;)

      Usuń
  23. Nie miałam nic z tych kosmetyków i jakoś ostatnio nic nie potrzebuje

    OdpowiedzUsuń
  24. Koniecznie będę musiała przejrzeć asortyment sklepu :) A ty koniecznie napisz nam recenzje kosmetyków! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak ja bym chciała najpierw zużywać jedno potem kupować drugie.. nawet żeli pod prysznic i balsamów mam po więcej niż 5 sztuk ;( Rosyjskie specjały kuszą, ale w najbliższym czasie mi nie wolno, za bardzo szaleję ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od jakiegoś czasu staram się pierw zużywać i póki co dobrze mi to idzie :)

      Usuń
  26. ''Pierw wykończę jedno , później kupię drugie''- o ja tez teraz tego zaczelam przestrzegac.... zapasom mowie stanowcze NIE!!!
    swietne zakupy:))) ja czekam na farbe herbatint -dzisiaj zamowilam -sporo osob ja chwali- pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie słyszałam wcześniej o tym sklepie ale te kosmetyki prezentują się ślicznie :) i skład zachęcający :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zawsze zamawiałam na Kalinie. Niestety tam gratisy dają wg uznania. Raz dostałam gdy zamawiałam za 150 zł, a innym razem już nie ;( poza tym wszystko fajnie. Przy kolejnym rosyjskim zamówieniu skorzystam z polecanej przez Ciebie strony ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam gratisy są chyba od wartości zamówienia :(

      Usuń
    2. Nie, gratisy chyba nie są od wartości zamówienia,mam wrażenie, że jeśli ktoś dostaje jakieś gratisy to pewnie blogerki. I dlatego właśnie już kilka zamówień na rosyjskie kosmetyki zrobiłam gdzie indziej. Coraz więcej sklepów ma te kosmetyki, nie tylko
      kalina, setare, bioarp czy eco-estetique, ale jeszcze kilka innych.

      Usuń
  29. dotychczas zamawiałam tam tylko raz, ale to mój ulubiony sklep ;) i zalety potrafiłabym wymienić takie jak Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zostałaś otagowana :)
    http://wiolka94.blogspot.com/2013/02/moj-sposob-na-odswiezenie-mani-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  31. będę pamiętać o tym sklepie, a narazie mówię nie nowym nabytkom :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Odpowiedzi
    1. Nie nie :) z aloesem jest inna wersja :)

      Usuń
  33. :))) Nawet nie wiesz jak bardzo się cieszę, że jesteś zadowolona! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja się cieszę i dziękuję za świetną obsługę i gratuluje :)

      Usuń
  34. Super, że znalazłaś swój ulubiony sklep:) ja strasznie ubolewam nad brakiem dost do rosyjskich kosm:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo ale właśnie widzę, że wysyłają produkty za granicę:D

      Usuń
  35. Helpful information. Lucky me I discovered your site accidentally, and
    I'm stunned why this accident didn't happened in advance!
    I bookmarked it.

    Here is my web-site :: vervkorolyik.blog.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Zbieram się na zamówienie rosyjskich kosmetyków, będę pamiętać o tym sklepie :) Myślę raczej nad czymś do pielęgnacji twarzy/ciała ale do włosów pewnie też coś wpadnie :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja uwielbiam zimną herbatkę z pokrzywy, codziennie w kubku 0,5l, do tego piję rumianek od zawsze w sumie zamiast zwykłej herbaty, której nie lubię. Pokrzywę zaczęłam pić, bo mi po porodzie włosy zaczęły wypadać. Pomaga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...