niedziela, 3 lutego 2013

Akcja- STOP wypadającym włosom !

Hej kochane !
W ostatniej włosowej aktualizacji wspomniałam , że zaczęły mi wypadać włosy..
Wiem , że nie tylko ja mam ten ''problem'' dlatego postanowiłam stworzyć akcję pt. ''STOP wypadającym włosom'' dla tych , które ten problem chcą zwalczyć. Zainteresowane ? W takim razie zapraszam do dalszej części posta , w której przedstawię wam zasady akcji :

Wystarczy :
1.Zgłosić chęć wzięcia udziału w akcji pod tym postem
2.Wysłać na e-mail kingablog@o2.pl ilość wypadających włosów / zdjęcie tych , które wypadły przy myciu włosów lub np. ze szczotki po całym dniu jednak najlepsze będzie to przy myciu
3.Wysłać mi lub napisać na blogu o swoim mini planie walki przeciw wypadaniu włosów czego będziemy uzywać itd.)
4.Cieszyłabym się gdybyście zamieściły baner , który zachęci inne dziewczyny do wzięcia udziału w tej akcji
5.Pierwszy etap akcji będzie trwał miesiąc. Po miesiącu wyślecie mi aktualną ilość wypadających włosów i zdjęcie tej ilości przy myciu.

Lista osób , które wezmą udział w akcji będzie zamieszczona w lewym pasku bocznym :) Poczekam na zgłoszenia i ogłoszę start akcji :)
Zainteresowane ?
 LISTA (OTWARTA) do tej pory zapisały się :
 1.Imprevisivel
 2.Seanaith- oczekuję na wysłanie zdjęcia
 3.Katsumi- zdjęcie wysłane
 4.Zyskowa-zdjęcie wysłane
 5.Iv-zdęcie wysłane
 6.Pigeons Beauty-zdjęcie wysłane
 7.Vanite-oczekuję na wysłanie zdjęcia
 8.Panna Migotka- oczekuję na wysłanie zdjęcia
 9.marika-oczekuję na wysłanie zdjęcia
10.Reablly-zdjęcie wysłane
11.Kamila Ziel-oczekuję na wysłanie zdjęcia
12.patii12-zdjęcie wysłane
13.Misia MO-oczekuję na wysłanie zdjęcia
14.Aq-zdjęcie wysłane
15.Diuna- zdjęcie wysłane

61 komentarzy:

  1. Hm, jak organizujesz już tą akcje to możesz także podać sposoby walki, prawda? ;3
    Wielu to może pomóc, bo jak już wypadaja to dziewczyny nie raz nie wiedzą jak temu zaradzić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie pierw ogłoszę akcję . Kolejny post mam zamiar poświęcić tematowi związanemu z wypadaniem włosów..

      Usuń
  2. Chętnie się zgłoszę, bo mam z tym problem :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż ja też nastawiam się na minimalizację wypadania i zagęszczenie włosów. Pomyślę i chyba się zgłoszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o, o! ja wezmę udział, ale warunki spełnię dopiero jutro/pojutrze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie,że się zgłoszę.

    OdpowiedzUsuń
  6. To jutro od rana zaczynam liczenie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc czekam na zgłoszenie :) super :)

      Usuń
  7. Ja na szczęście obecnie problemu z tym nie mam, ale zebranie w kupę rezultatów wspólnej walki na pewno pomoże w wyborze odpowiedniej walki innym osobom zmagającym się z tym problemem:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z chęcią się zgłoszę!:) mam właśnie z wypadaniem włosów straszny problem:(

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo, ja właśnie dziś zaczynam stosować wcierkę z kozieradki :) z wypadaniem nie jest źle, liczę na bejbiki, ale i tak policzę moje wypadające włosy i zobaczymy ;) chętnie się zgłoszę bo takie akcje mnie motywują!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie równiez dlatego postanowiłam taką utworzyć :) więc czekam na zgłoszenie :)

      Usuń
  10. ja na szczęście nie mam teraz problemów z wypadaniem, ale wiem, jakie to okropne, przechodziłam przez okres wzmożonej utraty włosów :( powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. (nie)dziękuję. Ja do tej pory równiez nie miałam nawet najmniejszego problemu z wypadaniem , ale nerwy zrobiły swoje :/

      Usuń
    2. Dokładnie, stres odbija się też na moich włosach. Chociaż ostatnio poradziłam sobie z wypadaniem.

      Usuń
    3. Gratuluję :) Mój głowny plan to ograniczenie stresu :)

      Usuń
  11. chętnie bym wzięła udział, ale już od jakiegoś czasu walczę i zdjęcie by nie oddawały pewnie postepu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wprawdzie w sporej mierze z wypadaniem się już uporałam, jednak nie jestem jeszcze całkowicie zadowolona, więc pewnie i ja przyłączę się do akcji ;).

    OdpowiedzUsuń
  13. Właściwie to problem wypadających włosów mam już głównie za sobą i pewnie teraz ilość tych, które zostają na szczotce nie jest jakaś ogromna ale myślę nad przyłączeniem się :) Dobra motywacja i zawsze to lepiej gdy więcej włosów zostaje na głowie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapisuję się, zdjęcie podeślę wkrótce :)

      Usuń
  14. Ciekawy pomysł,ostatnio nie mam dużych problemów z wypadaniem,ale chętnie się przyłączę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem baaardzo chętna. Jutro postaram się wysłać zdjęcie:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się nie obrazisz, ale stworzyłam banerek, który bardzie pasuje do wystroju mojego bloga i taki wstawiłam, buziaki:*

      Usuń
  16. Ja również chętnie się zgłoszę. :) Trochę już ograniczyłam ten problem, ale dalej jest zbyt duży...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję , że sobie z tym poradzimy :)

      Usuń
  17. Chyba również się zgłoszę :) Jutro zrobię pomiary ilości wypadania włosów i do Ciebie napiszę:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja na szczęście nie mam problemu z wypadaniem:)

    OdpowiedzUsuń
  19. ostatnio udało mi się problem rozwiązać, jest lepiej, ale na pewno będę obserwowała to, co się dzieje ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. czy można odpowiednią pielęgnacją zmienić porowatość włosów, aby nie były wysokoporoawte?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , ale potrzeba czasu :)

      Usuń
    2. z natury mam bardzo kręcone włosy, suche, łamliwe itd. chociaż dbam intensywnie one załamuje sie na widok takich włosów jak Pani ma :D takie błyszczące, lejące loki, piękne. nie wiem jak się zabrać, żeby zmienić porowatość

      Usuń
    3. Proszę tylko nie ''Pani'' hehe :)
      To nie jest łatwa sprawa. Jednym się udaje innym nie. Przede wszystkim trzeba odpowiedniej pielęgnacji , i odzywienia tych wlosow oraz CZASU ;]

      Usuń
  21. Ja się zgłaszam do akcji bo już nie mogę patrzeć na to co się dzieje :(
    Dopiero teraz przeczytałam o akcji a włosy myłam już rano więc zdjęcie wyślę zaraz po myciu jutro najdalej pojutrze. Ale dzisiaj to byście się załamały ilością :( :( :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie czekam na e-mail :) Damy radę ! :)

      Usuń
  22. Przeczytałam kilka notek i stwierdziłam Że twój blog jest bardzo ciekawy .
    Obserwujemy wzajemnie ? Ja już :D

    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ja się na razie nie zapisuje bo mam mnóstwo baby hair , wygrałam z wypadaniem ale walczę z łojotokowym zapaleniem skóry głowy, dziś mam płukać włosy piwem ,
    Twój blog stanowi dla mnie kompendium wiedzy o pielęgnacji , ostatnio często tu zaglądam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :)
      Powodzenia w walce z ŁZS !

      Usuń
  24. Ja od jakiegoś czasu walczę z wypadaniem i jak na razie wygrywam tak więc nie zapiszę się. Ale życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna akcja, na pewno pomoże wielu osobom:*

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo chętnie zgłoszę się do akcji :) moje włosy pół roku temu nadmiernie wypadały, teraz już trochę mniej, bo o nie zadbałam, ale chciałabym jeszcze to wypadanie ograniczyć:) do kiedy można wysyłać zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia mozna wysyłać dopóki nie ogłoszę akcji start czyli jak zbierzemy jeszcze kilka osób więc czekam na zdjęcie i dopisuję Cię do listy :)

      Usuń
  27. coś dla mnie! akcja super, zrobię ci zdjęcia ... tylko się nie przeraź, akurat dziś opisałam mój przypadek co mam zamiar zrobić na blogu :)...

    OdpowiedzUsuń
  28. poradziłam sobie z wypadaniem, wyhodowałam armię baby-hair, z którymi teraz nie umiem sobie poradzić (jak to dzieci - każde w swoją stronę), tylko długość stoi... :/
    wszystkim walczącym z wypadaniem - powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kurczę dlaczego nie było tej akcji jakieś 1.5 msc temu :) Wtedy to była masakra. Ale powoli jakoś sobie radzę. Niestety nie mam jak dołączyć do akcji - nie mam zdjęcia kłaczka "przed" (a myślałam żeby zrobić!) Ale obserwuję i będę podczytywać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...