poniedziałek, 11 lutego 2013

AKCJA START ! oraz przypomnienie o rozdaniu i zapowiedź notki :)

Hej kochane
Dziś jestem strasznie zabiegana więc ogłoszę tylko , iż od dnia dzisiejszego walczymy z wypadaniem włosów ! My czyli ja oraz dziewczyny , które zgłosiły się do akcji i nadesłały mi zdjecia na e-mail. Jest nas niewiele , ale mam nadzieję , ze nam się uda i znajdziemy jakieś złote środki na wypadanie. Nie pozostaje mi nic innego ja zyczyć wam i sobie POWODZENIA ! aby nam włosy już nie uciekały :) Podsumowanie akcji nastąpi 11 marca - mam nadzieję , że nam sie uda :) Listę uczestniczek zamieszczę jutro po lewej stronie - jest nas 8 (zgłoszen było więcej jednak tylko tyle osób nadesłało zdjęcia).

Przy okazji przypominam o trwającym na moim blogu konkursie na , który serdecznie was zapraszam :

Co do notki. Pod ostatnim postem jedna z was zaproponowała bym opisała co pomogło mi zmienić włosy w 11 miesięcy. Postanowiłam nad tym popracować i napisać wam notkę , o tym jak w tym czasie pielęgnowałam włosy i co było moim must have z każdego miesiąca. Jesli jeszcze nie widziałyście jak zmieniły się moje włosy przez 11 miesięcy to zapraszam was do tego posta.

Do usłyszenia ! :)*



8 komentarzy:

  1. Mi nie wypadają więc na akcje się nie skusze ale będę trzymać kciuki za wszystkie uczestniczki! Każdy włos jest na wagę złota :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie złotym środkiem okazała się kozieradka, wcieram ją codziennie od tygodnia i już widzę OGROMNĄ poprawę, na prawdę gorąco polecam spróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi oczywiście brakło czasu na zgłoszenie się, ale będę walczyć z wypadaniem także. Trzymam za nas wszystkie kciuki! ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz się jeszcze zgłosić dzisiaj :)

      Usuń
  4. oooo oooo na tę notkę czekam ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja swoją akcję zacznę pełną parą zapewne jutro, kiedy to do mojego arsenału dołączą słynne tabletki Merz Special.
    Mam kilka produktów, które mam nadzieję pomogą mi z tym okropnym wypadaniem.
    Trzymam kciuki za wszystkie dziewczyny, no i za Ciebie przede wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się nie przyłączyłam ale kibicuje , u mnie z kolei innym problem , uporczywe swędzenie skalpu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...