niedziela, 6 stycznia 2013

Wróciłam. Podsumowanie grudnia w pielęgnacji włosów- aktualizacja

Cześć dziewczyny !
Nie było mnie jakiś czas  ale wróciłam do was z włosową aktualizacją :

                                                                 Porównanie włosów                                                                


                                           Jak wyglądała pielęgnacja w grudniu ?                                      

Olejowanie:  Na noc olejowałam włosy  5x , a na dzień (okolo3h) 6x

Mycie: 2x umyłam włosy szamponem SLeS i 12x szamponem tureckim.

Maski : nakładałam na 30-60min 6x

Balsamy : 5x na 15-30min

płukanki : Wstyd  , ale nie zrobiłam żadnej

Suszenie : 5x

Prostowanie: 4x

                                        Jakich kosmetyków używałam w grudniu ?                                  

W zasadzie tych samych co w listopadzie :


Ogólnie jestem zadowolona ze stanu włosów jednak w tym miesiącu wyprostowałam je już 5x ;/
a jak wasze włosy ?

66 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Jakie Twoje loczki są urocze <3 szkoda, ze u mnie włosy starsznie szybko wracają do swojego stanu, pobawiłabym się w krecenie.

      Usuń
    2. Ja bym chciała mieć proste :)

      Usuń
  2. Twoje loki ekstra błyszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam Jantar wcierkę, ale jeszcze nie widzę efektów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje włosy wyglądają na gęściejsze w porównaniu z grudniem. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. też nie zrobiłam żadnej płukanki.... kompletnie nie miałam na nie czasu, ale w styczniu zaczynam atak kozieradką

    OdpowiedzUsuń
  6. Zrobiły się dużo gęstsze czy mi się zdaje? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. też nie robiłam płukanek, będę musiała kiedyś zacząć :P
    jakoś więcej włosów w tym miesiącu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz piękne loczki! :)
    Ja też nie robiłam płukanek, zwyczajnie nie miałam na to czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. prostujesz te piękności!!?? Nie rób im tego masz naprawdę urocze loki ;)

    Juz nie pamiętam kiedy ostatni raz robiłam płukankę :P chyba w lato....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie pamiętam kiedy ostatni raz robiłam płukankę :/

      Usuń
  10. jeju jakie śliczne włoski! <3 zakochałam się normalnie! oddawaj ty je ! ;p :D

    OdpowiedzUsuń
  11. podobają mi się Twoje loki <3
    bardzo ładne włoski :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Na próbuję omijać suszarki,ale zimą trzeba czasami jej użyć.Twoje włosy wyglądają ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie wrogiem jest raczej nie suszarka , a prostownica. Dziękuję :)

      Usuń
  13. Nie prostuj takich pięknych loczy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety , ale czasami aż nie rwie do tego :D

      Usuń
  14. zazdroszczę kręciołków;)

    OdpowiedzUsuń
  15. urosły i pięknie błyszczą ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje włosy? Cóż, zmoczyły mi piżamkę przy robieniu zdjecia do aktualizacji, lecz posłusznie schną, by zrobić drugie... :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie czekam na aktualizację :]

      Usuń
  17. Coś niesamowitego! Jakie Twoje włosy są piękne! A najbardziej urzeka mnie to, że kręcą się do samego końca a końcóweczki wyglądają na bardzo zdrowe i odpowiednio nawilżone. Przysięgam, że gdybym miała takie włosy, prostownicę wyrzuciłabym na śmietnik. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja nie wyrzucę b bardziej podobam się sobie w prostych :)

      Usuń
  18. Ja w grudniu wyjątkowo 2 razy sięgnęłam po suszarkę. To taki okres, w którym stylizuje się włosy, bo chcemy wyjątkowo wyglądać w Wigilię czy Sylwestra;) Uwielbiam Twoje loki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W grudniu najcześciej je prostuję :(

      Usuń
  19. ja też niestety musiałam użyć suszarki , kiedy temperatura w domu spada do 14 stopni inaczej się nie da

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz robię to coraz częściej , ale jakoś się tym nie przejmuję :)

      Usuń
  20. Piękne włosy! Fajnie masz, że tak Ci się kręcą:) W dodatku są to zdrowe ładne loki. Moje są proste i cienkie, ale po hennie i olejowaniu już z nimi lepiej - zapraszam do mnie - czy widać efekty półrocznej pielęgnacji? Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolałabym aby były proste. Spojrzę na podsumowanie - z pewnością widać :]

      Usuń
    2. różnica jest ogromna-gratuluję :)

      Usuń
  21. ach Twoje włosy rosną i rosną :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ale pieknie blyszcza te Twoje kreciolki:))))) cudne !!
    ja teraz zapuszczam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Za nim zaczelam czytać twojego bloga moje włosy to była maasakra ! Teraz po 2 miesiącach widzę różnice, włosy są wyraźniej zdrowsze :D Też mam loki i pomału kończą mi się pomysły na upięcie ich.. Mogłabyś mi doradzić jak je ładnie spiąć :) ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :) Może skarpetkowy koczek ? :]

      Usuń
  24. cudowne masz włoski ♥.♥ kocham je :D

    OdpowiedzUsuń
  25. ale masz piękne włosy *_*
    obserwuję i zapraszam do siebie :3

    OdpowiedzUsuń
  26. jezu... kiedy ja będę mieć takie długie włosy? ;(

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale masz piękne włoski !!
    Jestem nimi totalnie zauroczona :D

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo ładne włoski:) widze ze tez kreconowłosa. I tez o nie dbasz:) Więc mamy wspólny temat:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładnie, coraz ładniej wyglądają:*

    OdpowiedzUsuń
  30. lubię podziwiać Twoje loczki :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...