piątek, 18 stycznia 2013

Sulphur Zdrój, Agda PUS odżywka do paznokci


Agda Plus jest preparatem przeznaczonym do pielęgnacji paznokci: słabych, wiotkich, łamliwych, rozdwajających się, ze skłonnością do pękania naskórka wału okołopaznokciowego. Wskazany również dla osób, których ręce narażone są na częsty kontakt z substancjami chemicznymi i detergentami, uszkadzającymi płytkę paznokciową.
Badania potwierdziły, iż regularne stosowanie (min. raz dziennie) preparatu Agda Plus:
- wyraźnie zmniejsza łamliwość i rozdwajanie się płytki paznokciowej,
- poprawia wygląd płytki paznokciowej (płytka paznokciowa wygładza się i nabiera delikatnego połysku),
- wygładza naskórek wału okołopaznokciowego oraz zmniejsza skłonność do jego pękania, czyli powstawania tzw. `zadziorów`.
Łatwo wmasowuje się w płytkę paznokciową i wał okołopaznokciowy i zmiękcza naskórek.

Cena: 8zł / 10ml
Dostępność: Możecie ja kupić w aptekach lub zamówić przez internet.

                                                                                Skład                                                                        


aqua.glycerin,alcohol, keratin , panthenol , ethylparaben

                                                                          Moja opinia                                                                         
Zacznę od tego , iż konsystencja tej odżywki o dziwo nie jest w formie lakieru lecz jakby wody. Po aplikacji trzeba odczekać chwilę aż się wchłonie. Co najlepsze? Nie zawiera tak jak większość formaldehydu  i nie ma żadnego duszącgo zapachu. Stosowałam ją przez 3 tygodnie ( 3x dziennie) i pozostała mi 1/5 buteleczki. Czy jestem zadowolona z efektów ? Zacznę od plusów. paznokcie z kazdym dniem coraz ładniej błyszczały. Zrobiły się jakby bielsze. Paznokcie nie łamią się już tak jak kiedyś jednak jeśli chodzi o rozdwajanie to odżywka z tym sobie nie poradziła - nadal się rozdwajają. Komu polecam ta odzywkę ? Osobą , których paznokcie są matowe i przebarwione. Bedzie dobra równiez da tych łamliwych. Szkoda , że nie poradziła sobie z rozdwajaniem. Jednak za taka cenę warto się w nią zaopatrzyć- mam drugie opakowanie więc zobaczymy może druga buteleczka wzmocni efekt i poradzi sobie z rozdwajaniem ?

Odzywke dostalam w ramach współpracy od pana Rafala za co bardzo dziękuję :) Więcej informacji na temat dermokosmetyków Sulphur  znajdziecie na stronie firmy - klik

Jakie sa wasze ulubione odzywki? Macie sposoby na rozdwajające się paznokcie ? :)
Przepraszam za zdjęcie z internetu , ale mój aparat gdzies zniknął..  :(

20 komentarzy:

  1. zastanawiam się nad nią :) nie wiesz gdzie jej szukać - apteki?

    OdpowiedzUsuń
  2. brzmi fajnie, kończy mi się moja diamentowa od eveline i myślę nad zakupem jakiejś innej :) tylko gdzie ją można dostać?

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znalazłam jeszcze idealnej odżywki

    OdpowiedzUsuń
  4. oliwa z oliwek i parę kropel z cytryny - wmasować codziennie - będa twarde i lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie widziałam takiej odżywki jeszcze, ale mi isę chyba nie przyda bo ja muszę mieć coś na rozdwajanie,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi niestety nie zlikwidowała tego problemu ;/

      Usuń
  6. pierwsze ja widzę, w sumie to wszystkie odżywki do paznokci są mi obce :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesz się , że nie masz z tym problemu :)

      Usuń
  7. Ja chwilowo używam Diamentowej Odżywki z Eveline i nawet jestem z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam 8w1 i mi trochę zaszkodziła więc na diamentową się nie skusze :(

      Usuń
  8. Obecnie nie stosuje zadnej odzywki. Pazurki wzmacniaja sie po ziarenkach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja najbardziej lubię Lovely na wzrost paznokci;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nic nie pomogę bo moje pazurki się nie rozdwajają.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio na blogach już było sporo o tej odzywce. Przy okaz notki o niewypale od Eveline obiecałam, że na razie nie będę stosować żadnych odżywek. Ale nie wytrzymałam :D Wcieram w paznokcie odżywkę 2x5 z Herba Studio.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...