niedziela, 27 stycznia 2013

Skromne styczniowe denko :) +pytanie do was

Hej kochane !
Dziś przychodzę do was ze skromnym denkiem. O tak zużycia idą mi kiepsko :(
Jutro lub pojutrze ogłoszę konkurs , w którym nagrodzę 2 z was. Tymczasem zapraszam do dzisiejszej notki:


Organiczny hydrolat z kwiatu głogu- Stosowałam go na włosy , jako bazę do mgiełek i efekt bardzo i się podobał. Jednak nie zauważyłam , aby zaprzestał łamaniu i rozdwajaniu włosów. Nie kupię go ponownie.

Odżywka do paznokci agda plus- W kolejce czeka już drugie opakowanie. Swietnie nabłyszcza płytkę , jednak nie zauważyłam , aby paznokcie mniej się rozdwajały.Pisałam o niej tu. Nie wiem czy kupię ponowie.

Maska jedwabna domowe recepty-Nie zauważyłam spektakularnych efektów. Jak dla mnie jest zbyt lekka jak na maskę. Pisałam o niej tu. Nie kupię ponownie.

Mój krem No5 arganowy- Bardzo lubię kremy fitomed i ten równiez nie nie zawiódł. ma piękny skład i w dodatku świetnie nawilża. Pisałam o nim tu. Kupię ponownie.

A jak tam wasze denko ?
+ pytanie do was : Macie jakieś sprawdzone domowe sposoby na opryszczkę ?



25 komentarzy:

  1. mi na opryszczke pomaga pasta do zebow...oczywiscie smaruje nia opryszczke:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam kiedys i niestety nic z tego :(

      Usuń
  2. moja babcia zawsze wciera czosnek w opryszczkę, jej pomaga :) słyszałam jeszcze o wcieranej rozpuszczonej na papkę aspirynie :) ja osobiście najbardziej lubię plasterki na opryszczkę - najlepszy i dla mnie niezawodny sposób, opryszczka się nie rozsiewa, mega szybko goi i nie zostawia blizn a czasami jak bardzo szybko nakleje nie rozwinie się całkowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na opryszczkę bardzo polecam olejek z drzewa herbacianego. Super wysusza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Albo sudocrem lub olej tamanu :) ten hydrolat lat mam, ale też niestety się nie sprawdza. Zamierzam kupić na dozie krem półtłusty fitomed, bo nawilżającego nigdy nie ma :p mam nadzieję, że się sprawdzi, bo moja twarz jest taka przesuszona..

    OdpowiedzUsuń
  5. nie jest too domowy sposób ale Zovirax radzi sobie świetnie :)



    Zapraszam do mnie :)


    OdpowiedzUsuń
  6. na opryszczke tylko jakiś hascovir, antyvir itp. to na pewno pomoże. na strupa pomaga sudocrem. z domowych sposobów probowalam np. pastę do zębów czy sok z aloesu i zero efektów!

    OdpowiedzUsuń
  7. Skojarzyłam, że ostatnio na jakims blogu byly porady. Znalazlam dla Ciebie: http://sliwkirobaczywki.blogspot.com/2013/01/opryszczka-domowe-sposoby-na-te-przykra.html
    Natomiast moja koleżanka nakleja właśnie plasterek i też jej się super goi, a dodatkowo prawie jej nie widać.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba olejek z drzewa herbacianego jest dosc skuteczny pewnie tez olejek tamanu bedzie dobry ..... ale jakiego pewnika to nie znam

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój chłopak używa olejku z drzewa herbacianego na opryszczkę i działa ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. aspiryna (rozpuszczona) / pasta do zębów na opryszczkę :) Nigdy nie miałam (na całe szczęście!), ale wiem jak koleżanki sobie radzą:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Tisane - tłusty balsam do ust :) później można go używać do ust

    OdpowiedzUsuń
  12. Heviran wewnętrznie, ale to nie jest domowy sposób i potrzeba recepty ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomadka lovely z kamfora :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lub Carmex ;-)

      Coś Ty, sporo zużyłaś :-)

      Usuń
  14. Nie uzywałam zadnego z tych kosmetyków;)

    OdpowiedzUsuń
  15. opryszczka?
    blistex med plus
    ale na wszystkie tego typu dolegliwości polecam balsam szostakowskiego
    używam od wielu lat, moja mama leczyła nam wszystkie problemy skóry i błon śluzowych :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja dobrze,że nie mam problemu z opryszczką oczywiście odpukać w niemalowane ;) Bardzo dobrze działa na opryszczkę olejek tamanu domowego sposobu nie znam

    OdpowiedzUsuń
  17. Czosnek!
    O czosnku pisałam u siebie na blogu :))
    Mi pomógł w ciągu 2-3 dni..

    OdpowiedzUsuń
  18. na opryszczkę plastry compeed, są drogie, ale genialnie i szybko działają

    OdpowiedzUsuń
  19. na opryszczkę olej manuka lub herbaciany, można też na wacik woda utleniona i potrzymać trochę. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...