sobota, 12 stycznia 2013

Mój krem nr5 arganowy - czyli krótko o super nawilżeniu


                                                                      Od producenta                                                                      

Naturalne działanie przeciwzmarszczkowe.Redukuje zmarszczki. Łagodzi podrażnienia oraz zmiany naczynkowe.

Cena: 37zł (seria limitowana)

                                                                               Skład                                                                                

hamamelis virginiana flower water, argania spinosa oil, theobroma cacao seed butter, aqua, hydroxyethyl acrylate, sodium hyaluronate, glycerin, sodium acryloyldimethyl taurate copolymer, D-panthenol, trilaureth-4-phosphate caprylic/capric triglyceride, peg-7 glyceryl cocoate, phenoxyethanol, ethylhexylglycerine.

Na pierwszym miejscu znajduje się hydrolat oczarowy , który ma dzialanie antyoksydacyjne i przeciwzapalne. Już na drugim miejscu znajduje się olej arganowy znany z silnych własciwości przeciwzmarszczkowych , bogaty w witaminę E. Na trzecim miejscu jest masło kakaowe , które ma świetne właściwości nawilżające , natłuszczające i ochronne. Po wodzie mamy substancję konsystencjotwórczą . Następnie kwas hialurynowy , który posiada silne właściwości nawilżające. Kolejnym nawilżaczem jest gliceryna. Kolejno w składzie jest panthenol , który również posiada właściwości nawilżające. Później konserwanty.

                                                                          Moja opinia                                                                         

Jest to kolejny krem z fitomed , z którym się polubiłam.Przy okazji polecam również krem tradycyjny , o którym pisałam TU. Jeśli chodzi o krem arganowy to ma on treściwą konsystencję masełka. Jest biały i dziwnie pachnie jakby słono-kwaśny. Zamknięty jest w prostym plastikowym pojemniczku.Jeśli chodzi o dzialanie to patrząc na skład krem powinien swietnie nawilżać i tak też jest. Daje uczucie super nawilżenia. Twarz jest po nim mega gładka i miękka. Nie zapchał mi porów.Chroni twarz przed przesuszeniem. Nadaje się również do stosowania pod oczy. Szkoda , że nie pachnie za  ładnie. 

Krem możecie kupić na stronie producenta KLIK

A wy ? Jakie kremy polecacie ? :>

43 komentarze:

  1. godny uwagi :)) może gliceryna która jest dalej w składzie niż zazwyczaj nie zapchałaby mi porów :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ajj oglądnęłam ofertę sklepu i będę musiała przez Ciebie zamówić jakiś krem! a nuż mi przypasuje :) ceny są przystępne jak na takie ładne składy :))

      Usuń
    2. Co do gliceryny to mam maskę z bingo , która ma ją w składzie i mi zapycha pory , a ten krem absolutnie tego nie robi :)
      Jeśli o ofertę firmy to faktycznie te kremy mają świetne składy. Moim ulubieńcem do tej pory jest kem tradycyjny , który kosztuje 13zł na ich stronie :)

      Usuń
    3. czytałam, ale ma Caprylic/capric triglyceride na 5 miejscu a potem jeszcze dodatkowo glicerynę i jest większe prawdopodobieństwo zapychania mojej buźki :) choć początek składu mi się podoba, bo ma olej macadamia, który ostatnio odkrywam i jak do tej pory to najlepszy olej dla mojej twarzy :)) ten krem mnie strasznie kusi, jak na przyjemny skład to cena i tak przystępna, choć jest najdroższy z całego kremowego asortymentu fitomedu :) ale na razie używam Barwy siarkowa moc w połączeniu z olejkiem macadamia właśnie i jest dość dobrze, więc nie chcę zmieniać gwałtownie. Może za miesiąc :))

      Usuń
    4. Faktycznie może zapchać :( ale jak wykończysz ten to warto zainwestować w ten wyżej- jest droższy pewnie da tego , że na drugim miejscu jest olej arganowy :)

      Usuń
    5. który też uwielbiam:)) moja buzia jakoś wyjątkowo upodobała sobie te najdroższe olejki. Za tymi zwykłymi, tanimi nie przepada. Wie, co dobre ;))

      Usuń
    6. Moja twarz uwielbia olejki :) Jeśli chodzi o kremy to często je zmieniam bo nie chcę by skóra sie do jednego przyzwyczaiła :)

      Usuń
  2. składy tych kremów "No" są prześwietne! wszystkie... :) szkoda, że ten argan jest dość drogi, chociaż myślę, że... za taki skład naprawdę warto

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie składy są świetne. Powiem Ci , że warto bo jest bardzo wydajny.
      Jednak w swojej ofercie mają kremy np. za 13zł , które są równie dobre np. mój ulubieniec krem tradycyjny za 13zł :)

      Usuń
  3. spróbuję,ja używam Ziaji-masło kakaowe,polecam kremy z serii Bielendy-całusy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam krem z tej serii ziaji - ma piękny zapach ! :)

      Usuń
  4. skład jest faktycznie cudowny więc nie dziwi mnie że krem dobrze nawilża

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak przeczytałam skład to od razu pomyslalam o dobrym nawilżeniu :)

      Usuń
  5. wow, konkretny kremik! :) muszę wreszcie znaleźć coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest treściwy - może akurat to coś dla Ciebie :]

      Usuń
  6. mm, kusisz! akurat taki krem by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe, czy moja problemowa skóra by go polubiła;)

    OdpowiedzUsuń
  8. o ten kremik by mi sie tez podobal:)) - sklad ma super!!!
    - wart uwagi:))))))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam wszelkie kosmetyki z olejem arganowym więc na pewno przyjrzę się temu kremikowi :) Zapach może być zasługą właśnie samego olejku, który ma pachnie nieco dziwnie i nie każdemu przypada do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie producent napisał , że zapach zawdzięcza właśnie temu :)

      Usuń
  10. Ja miałam krem o numerze 1 i zapchał mi pory,ale u mojego Meża sprawdził się bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  11. nie znam, ale samo opakowanie ma bardzo ładne, tylko cena taka średnia- obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Skład świetny, widziałam mało kremów o tak treściwym składzie, dla mnie pewnie by się nadawał pod oczy, tam to zawsze susza :( Co dziwne przy skórze tłusto-mieszanej.

    OdpowiedzUsuń
  13. moim ulubionym jest krem Baikal Herbals. jestem jego wierną fanką i nie mam zamiaru zdradzać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten krem jest na mojej liscie- ma świetny dozownik :]

      Usuń
  14. Ja ostatnio zupełnie przypadkowo kupiłam krem do skóry wrażliwej z Alterry i o dziwo sprawdza się całkiem podobnie do Cetaphilu, który również bardzo lubię a jest prawie 5 razy tańszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam żadnego z tych dwoch. W sumie mam probke Cetaphilu , ale nie używam :]

      Usuń
  15. Kupie jak wroce do pl bo w moim miescie jest stoisko z tymi kosmetykami :D

    OdpowiedzUsuń
  16. genialny skład. rzadko kiedy można taki spotkać. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio stwierdziłam, że potrzebuję kremów przeciwzmarszczkowych. Na razie będę sięgać po lekką artylerię. Dobrze wiedzieć, że takie właściwości wykazuje olej arganowy, bo winogronowego moja skóra nie lubi. Muszę kiedyś zaopatrzyć się w kosmetyk na bazie oleju arganowego i przystąpić do walki z upływającym czasem. Może nie mam jakichś mega zmarszczek, ale widzę, że skóra zaczyna mi wiotczeć...

    OdpowiedzUsuń
  18. mi isę własnie kończy mój krem do twarzy i musze kupić sobie jakiś...tyle ze ja jakiś matująco-nawilżający...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...