środa, 9 stycznia 2013

Lumpeksowe łupy

Cześć dziewczyny !
Dziś przychodzę do was z lumpeksowymi łupami.

                                                                       Tunika 7zł                                                                              


                                                                      Sukienka 7zł                                                                           



                                                              Bawełniane legginsy 3zł                                                               


                                                                 Czarne rurki 6,50zł                                                                                   


                                                                   Sweterek 2,50zł                                                                      



Lubicie chodzić  po ''lumpkach'' ? :)

47 komentarzy:

  1. Uwielbiam lumpeksy :) Widzę, ze miałaś udane łowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham buszować w SH:-) zawsze coś ciekawego dla siebie można znaleźć;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie i w dodatku za śmiesznie niską cenę :)

      Usuń
  3. peeeewnie, że lubimy chodzić po lumpkach :D
    ja na razie jestem na 'odwyku', ale i tak nie zrezygnuję z buszowania w sh :D
    świetne łowy, lubię takie posty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem sama czy lubię .__.'
    Dziwnie się czuję... Mam takie wrażenie, że się dziwnie na mnie patrzą=o="
    Do tego aktualnie to nawet nie mam kiedy X.x
    W wolne dni wolę się wyspać przez co większość sklepów-w chwili, gdy mogłabym być gotowa do wyjścia itd.-jest pozamykana.
    Co tam zakupy-sen ważniejszy(kocham swoje łóżko xD)
    Ciekawi mnie jak wyglądasz w groszkowej sukience :3
    p.s.Ostatnio szukam jakiś leginsów... Na wf! XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm dziwnie patrzą ? Przecież sami tam chodzą :p

      Usuń
  5. rurki i sweterek świetne! i te ceny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne łupy:) fajna sukienka w kropki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham SH- wszystko śliczne upolowałaś :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Udało ci się upolować śliczną sukieneczkę ;) Ja kiedyś znalazłam śliczną koszule mój TŻ aż się zdziwił,że z lumpeksu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam, świetne zakupy! :)
    ja dzisiaj koszulę-tunikę kupiłam za 1 zł! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne rurki, sama uwielbiam lumkeksy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super sukienka! Zazdroszczę Wam, Dziewczęta, ja to jakoś nie mam szczęścia do lumpeksów :(

    OdpowiedzUsuń
  12. cooooo !? takie ceny ???? muszę się przełamać i iść !!! :) super zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Koooooooooocham lumpeksy, bardzo fajna ta sukienka w kropy! Tylko że u mnie w lumpeksach ceny nigdy nie kupiłam nic za poniżej 10 zł, normalne ceny wahają się tak od 14 do 30 zł... ale i tak uważam, że warto, mam z lumpeksów całą masę świetnych ubrań :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie są różne ceny , ale zazwyczaj od 1zł do 5zł :) Co innego te wycenione :]

      Usuń
  14. Jakie ceny :) ale widać że udany wypad do lumpka :)
    Ja bardzo lubię chodzić na lupmki, jednak ju dawno nie byłam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zakupy i ceny jak marzenie!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. miałaś szczęście, tyle fajnych rzeczy Ci się trafiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny sweterek :) i to prawie za darmo! Uwielbiam lumpeksy, jednak odkąd mieszkam w Łodzi, jeszcze nie znalazłam fajnego lumpka.

    OdpowiedzUsuń
  18. Extra zakupy :) uwielbiam buszować po sh :)

    OdpowiedzUsuń
  19. zakupy rewelka:) ja równiez lubie odwiedzac takie sklepu mam nawet jeden ulubiony do którego na dniahc chce sie wybrac:D czeka tylko na dostawe i hejaaa :) pozdrawiam i zaprasza do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie byłam w dniu dostawy :D ale musze się wybrać bo pewnie ciuszki są wtedy mega :)

      Usuń
  20. swietne rzeczy trafilas!!! pewnie ze lubie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale ładne rzeczy upolowałaś:) Te rurki i sukienka są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. az sie zdziwiłam , że dorwałam te rurki :)

      Usuń
  22. Ah w moim też była taka sukienusia, ale ja zawszę kupuję w piątek i już jej zabrakło :) Lumpeksy kocham :) Teraz musiałam odpuścić, ale swego czasu chodziłam co tydzień i za jedną rzecz dawałam od 0,50 - 7 zł :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego teraz oprócz szafy i szafki z półkami, i jeszcze komody mam wieszak - garderobę i miejsce się kończy :D. Mój facet zawsze się ze mnie śmieje, a ja mówię, żeby się cieszył, ze wydaje grosze na ubrania, a co by było jakbym łaziła tak po sklepach? :D

      Usuń
    2. O proszę taka sama :)
      No mój tak samo co mnie odwiedzi to - ''ile Ty masz ubrań :O'' powinien się cieszyć , że to za grosze :D

      Usuń
  23. Uwielbiam ! Robię to wręcz nagminnie ;) Wspaniałe łowy.

    OdpowiedzUsuń
  24. ładne rurki za 6,50 krde fajnie, wszystkie mogłyby tak kosztować :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam lumpeksy :) Ale miałaś okazje :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...