środa, 23 stycznia 2013

Lumpeksowe łupy czyli wszystko po 3zł :D


Cześć dziewczyny !

Dziś w jednym z moich ulubionych SH była nowa dostawa. Akurat w tym SH , gdy jest nowa dostawa ubrania sa po 3 zł. Jesteście ciekawe co kupiłam ? Jeśli tak to zaprasza do obejrzenia :
                                                                              BLUZKI                                                                           
C&A
TOP SHOP

TOPSHOP
F&F

                                                                            SWETERKI                                                                       
    ZARA
 F&F




                                                                      KAMIZELKA                                                                            


                                                                      KOSZULE                                                                             



                                                                NOWE  BALERINY 5zł                                                                 


A wy co ostatnio upolowałyście ? :)
Za wszystko zapłaciłam 40zł :)

44 komentarze:

  1. Ładne łupy za niewielką cenę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to się nazywa dobrze wydać pieniądze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. same cudeńka :) wszystko w moim stylu :) ahhh piątek- sh będę podbijać i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne ciuszki i taniutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią przygarnęłabym to wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna jest ta pierwsza koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko super i tanio :) piękne balerinki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne kwieciste bluzki na wiosnę jak znalazł , no i te ceny !

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurczę. U nas jak jest dostawa to ciuchy potrafią być po 60 zł ;o Szok po prostu...
    Zazdroszczę takiego lumpka ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam ciucholandy, naprawdę perełki można zaleźć, ostatnio dwie fajne sukienki kupiłam na lato

    OdpowiedzUsuń
  11. Extra łowy! :D ja dawno nie byłam, z powodu braku czasu :( jak tylko sesja się skończy, lece do lumpa :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie zdobycze! Dajcie mi takiego lumpeksa! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale zdobycze! różowa bluzeczka na 3-cim zdj. jest boska, no i te baleriny <3

    OdpowiedzUsuń
  14. o matko ale cudowności! totalnie w moim stylu. szczęściara, świetne rzeczy Ci się trafiły :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdobycze! U mnie jeśli nawet coś taniego to brzydkie a te ładne to zazwyczaj cena jak nie z SH :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zakupy i w dodatku jakie tanie

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurczę mi ciężko wyszperać takie cudeńka choć często bywam w SH ;/ Wspaniałe łupy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdobycze:) Kurczę,muszę się wybrać do lumpeksu!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale zakupy! Za takie pieniądze tyle rzeczy to aż niemożliwe:) Chętnie bym się dowiedziała czy w Warszawie można takie miejsce znaleźć:) Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, piękne łupy!♥
    Ehh w SH we Wro, za 3 zł jest w ostatni dzień... ale i tak czasem uda mi sie cos wygrzebać:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam ten SH na placu legionów :) (ten duuży)

      Usuń
  21. świetne łupy! :) sama jutro na polowanie się wybieram.. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie odważyłabym się nosić używanych butów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybyś przeczytała to byś się dowiedziała , że to NOWE buty..

      Usuń
  23. Ty to masz szczęście z tymi lumpeksami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty też ;p We Wrocławiu jest bardzo fajny lumpeks przy placu legionów - ten duuuży :) i też w jakiś dzień jest po 3 zł;]

      Usuń
  24. Za 3zł? Zrobiłaś świetny interes:P super rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  25. No ładne - jak zawsze. Zazdroszczę tego w paseczki.

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna jest ta bluzeczka różowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zaszalałaś, ale za taką cenę to się nie dziwię :-P. Ta koszula w kwiaty, piękna!

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne łupy, a najbardziej podoba mi się kamizelka w kratę! :)
    Muszę też pochodzić po lumpach, bo dawno mnie tam nie było ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej. ten lumpek jest w Rzeszowie ?? :) zdradzisz na jakiej ulicy ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety to nie ten. Do Rzeszowa to mi daleko :)

      Usuń
  30. kurcze gdybym ja trafiała na takie perełki w SH i to za gorsze! przejrzałam twoje posty dotyczące lumpeksów - tylko pogratulować :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...