niedziela, 30 grudnia 2012

Grudniowe denko



                                                              Co konkretnie zużyłam?                                                   

1.Olejek pod prysznic isana. Chyba nie muszę mówić , że podbił moje serce ? Jest świetny zarówno do mycia ciała jak i włosów. Ciągle do niego wracam. Więcej w tym poście.

2.Woda różana. To był mój pierwszy hydrolat i jestem bardzo zadowolona i na pewno do niej wrócę. więcej o wodzie różanej w tym poście.

3. Facelle. Na początku stosowałam do mycia włosów jednak po dłuższym czasie sprawił , że się wysuszyły. Odstawiłam i było ok. Zużyłam do higieny intymnej i w tym celu na pewno go jeszcze kupię.

4.Olejek vatika. Jest na bazie oleju kokosowego , który moje włosy kochają dlatego z pewnością do niego wrócę.

5.Peeling orientana. Świetny peeling. Dobrze zdziera ,a olejki świetnie nawilżaja skórę jednak jego wygląd zniechęca mnie do kupna. Więcej o tym peelingu w tym poście.

6.Marion ekskluzywna kuracja do dłoni z olejkiem arganowym. Hm na początku czułam się jak w SPA hehe. Jedna efekt był beznadziejny.. 

7.Szampon łopianowy Farmona. Szampon jak szampon użyłam bo potrzebowałam czegoś mocniejszego. Dobrze zmywa oleje  i nie podrażnia skóry głowy.

8.Marion krystaliczne platki pod oczy. Przyznam , że podczas , gdy miałam nałożone te płatki czułam się bardzo zrelaksowana jednak nie było efektu ''wow''.



W zasadzie powitanie powinno być na poczatku , ale Cześć dziewczyny ! :) Właśnie wróciłam z zakupów. Co kupiłam ? Pokażę w następnym poście. Chociaż jeszcze jutro chciałabym pokazać wam w co ubiorę się na sylwestra :)

63 komentarze:

  1. Vatika jest super, moje włosy się ciągle rozdwajają a ona sklejała mi końcówki :) z facelle miałam identycznie, też wysuszył mi włosy ale do higieny intymnej jest spoko :)
    Ten olejek pod prysznic jest super tylko czemu cuchnie jak tran ;/ gdyby ładniej pachniał byłby ideałem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi w sumie końcówek nie skleja , ale jestem zadowolona (raczej byłam bo już mi sie skończył ten olejek). W zasadzie na ten olejek z isany jest sposób- można dodać ulubionego olejku eterycznego :)

      Usuń
    2. Jak coś może skleić końcówki? Przecież to nie możliwe. :)

      Usuń
  2. postarałaś się :)

    a tak zupełnie z innej beczki - jak się u Ciebie sprawdza maseczka do twarzy z Organique? kiedyś ją u Ciebie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa ta piankowa ? Powiem Ci szczerze , iż nie jest warta uwagi :)

      Usuń
  3. ciekawi mnie ten olejek z Isany, czytałam o nim także nie zbyt dobre opinie, że śmierdzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie pachnie trochę jak tran (raczej taka opinia krąży , ale zapach nie jest tak intensywny i wyczuwalny.Zawsze można dodać ulubiony olejek eteryczny. Co jak co , ale działa świetnie :)

      Usuń
  4. No ładne denko, duże :) mnie ciekawi ten płyn facelle, większość osób stosuję go do mycia włosów, może i ja spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na dłuższą mete się nie sprawdził- wysuszył mi włosy ;/

      Usuń
  5. Olejki to dla mnie kosmetyk, który chyba nigdy się nie skończy - także gratuluję zużycia Vatiki :)
    A Facelle mi z kolei podrażnił skórę głowy..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. vatika jak vatika , ale jak wykończyć litrowy olej z pestek winogron ? :)

      Usuń
  6. vatika to cudo i ten zapach <3
    facelle mnie też wysuszyl niestety ;/
    a olejek z isany mnie ciekawi i planuję kupić w koncu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To poluj na niego bo jak szybko się pojawia tak szybko znika :(

      Usuń
  7. do Facelle nie byłam nigdy przekonana aby był dobry do mycia włosów , natomiast zaskoczyłaś mnie tym olejkiem pod prysznic Isana ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekt po myciu włosów tym olejkiem jest świetny nawet bez późniejszego uzycia odżywki włosy są miekkie i takie błyszczące :)

      Usuń
    2. ciekawe czy nie przeciąży skalpu ...

      Usuń
  8. moje kolejne postanowienie noworoczne to kupić wreszcie plejek vatika! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetny. Jeśli masz niskoporowate włosy to będziesz zadowolona. ChOciaż bywają wyjątKi i wysokoporowate tez się z olejem koKosowym lubią :)

      Usuń
  9. Całkiem przyzwoicie,a mi nawet nie chciało się robić denka w tym miesiącu :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Tyle się naczytałam o tym olejku Vatika, że chyba wreszcie po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest super. Jeśli Twoje wlosy lubią sie z oljem kokosowym to będziesz zadowolona :)

      Usuń
  11. a co sądzisz o oleju kokosowym z biochemii urody? Bo właśnie niedawno go nabyłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czysty olejek kokosowy jest cudowny i wszechstronny :) Nie ma lepszego :)

      Usuń
  12. Gratuluje zużyć szczególnie że większość produktów to takie które pewnie długo ci zeszły ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak w zasadzie wszystkie prócz próbek długo zużywałam :)

      Usuń
  13. A czy mogłabyś mi podać do niej jakiś link? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wąchałam dzisiaj ten olejek z Isany, ale zapach mnie odrzucił. Zdziwiłam się, bo ostatni stał na półce, ale teraz już znam powód jego popularności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie go niestety nie ma:(
      z zapachem świetnie poradzi sobie olejek eteryczny :)

      Usuń
  15. gratulacje :D u mnie też szykuje się powoli denko, na wykończeniu mam 3 odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam ten olejek z Isany:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda , że teraz cięzko na niego trafić :(

      Usuń
  17. też bardzo lubię ten olejek z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie sprawdziłabym działanie tych płatków z Mariona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic specjalnego , ale fajnie relaksuja :)

      Usuń
  19. też lubię ten olejek, chociaż nie odpowiada mi jego zapach ;p czekam na zakupy i kreację! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta kreacja to mnie dobija bo jeszcze nie wiem co :D

      Usuń
  20. też lubię isanę do mycia;) vatikę chciałam wypróbować, ale w końcu zdecydowałam się na czysty olej kokosowy i mam mieszane uczucia:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyżbyś miała wysokoporowate ? Może to jest przycznyną. Jeśli nie polubiły się z czystym to z tym też prawdopodobnie się nie polubią bo jest na jego bazie :(

      Usuń
  21. nie mialam tego olejku z isany, ale moze wyprobuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio ciężko z jego dostępnością ;/

      Usuń
    2. Czyżby kolejny produkt został wycofywany, Rossmannie ogarnij się!

      Usuń
  22. Vatika musi być moja :) Dużo dobrego o niej czytałam, muszę sama wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest super. Sama długo zwlekałam z zamówieniem , ale w końcu się skusiłam i wiem , że to na pewno nie będzie ostatnia buteleczka :)

      Usuń
  23. Sporo denek :)
    Będę musiała w końcu kupić Vatikę i hydrolat różany bo przymierzam się juz od jakiegoś czasu ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  24. Vatikę lubię, moje włosy tez! :) był to mój pierwszy olej i sentyment mam :D

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam takie wpisy, hmm nic z tych kosmetyków nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  26. moje włosy nie lubią kokosowego oleju i Vatika odpada:(

    OdpowiedzUsuń
  27. całkiem spore zużycia, również wielbię hydrolaty
    mi vatika niezbyt przypasowała,dziwne nie dziwne
    kokosowy KTC sprawdza się dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszyscy tak chwalą ten olejek, może kiedyś kupię. :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Muszę ale to muszę wypróbować ten olejek Isana :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Olejek z isany nie podbił mojego serca, zapach po prostu wszystko zmienił.

    OdpowiedzUsuń
  31. Muszę w końcu spróbować tej Vatiki. Zbieram się do tego już od dawna. Marzę o długich, mocnych i gęstych włosach, ale brak mi motywacji, do tych wszystkich zabiegów:(

    OdpowiedzUsuń
  32. Muszę zamówić sobie Vatikę :d Właśnie wykańczam olej kokosowy, który włoski pokochały :)

    OdpowiedzUsuń
  33. tez slyszalam o tym olejku... glownie pozytywy ... musze sie za nim rozejrze ;)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...