niedziela, 9 grudnia 2012

Domowe recepty- jedwabna maska do włosów

Hej kochane !
Witam was w ten śnieżny dzień i zapraszam na  recenzję kolejnej maski z serii domowe recepty. Przyszedł czas na jedwabną :

                                            Jedwabna maska ''domowe recepty''                                                      

"Jedwabna" maska ​​o dużej zawartości witamin i składników naturalnych, aktywuje procesy życiowe w skórze głowy, poprawia ukrwienie korzeni włosów. Proteiny jedwabiu i kompleks witamin to zintegrowana opieka nad Twoimi włosami. Włosy stają się silniejsze, gładkie i lśniące.

Składniki aktywne: 

Proteiny jedwabiu (Hydrolyzed Silk)
– odbudowują sprężystość włosów, chronią je przed utratą wilgoci i kruchością, dzięki czemu włosy stają się gładkie i lśniące.

Witamina PP – wzmacnia mieszki włosowe, pobudza procesy metaboliczne w korzeniach.

Witamina B5 - przywraca uszkodzoną strukturę włosa, wzmacnia korzenie.

Witamina C- stymuluje dopływ krwi do komórek skóry głowy, zapewnia intensywne wzrost włosów.

                                                                       Skład                                                                                        

Skład INCI: Aqua with infusion of: Hydrolyzed Silk(proteiny jedwabiu), Niacynamide( wit.PP), Pantothenic Acid (wit. B5), Sodium Ascorbyl Phosphate (wit.C), Cetearyl Alcohol(emolient, tworzy warstwę ochronną), Dipalmitoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate(humekant i zmiękczacz zapobiegający elektryzowaniu), Ceteareth-20, Citrc Acid, Parfum, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid.


                                                                  Moja opinia                                                                                 

Opakowanie:
Maska zamknięta jest w uroczym różowym opakowaniu z ''kwiatowymi ozdobami''. Jak każda maska z tej serii posiada zabezpieczające wieczko oraz łyżeczkę do nakładania.

Zapach/kolor:
Nie wiem dlaczego , ale maska kojarzy mi sie z Japonią. Jest różowa i pachnie jak słodkie kwiaty-pięknie.

Działanie:
Z tą maską ze względu na skład wiązałam duże nadzieje. Jednak mam mieszane uczucia. Bez ulepszaczy zachowuje się jak zwykła odżywka. Włosy są miękkie , ale nie czuję jakiegoś specjalnego nawilżenia.Jeśli chodzi o blask to tu również mnie nie zaskoczyła. Jednak jeśli chodzi o sprężystość to owszem loki są jakby bardziej sprężyste i zdyscyplinowane. Mimo to od maski wymagam więcej. Warto wspomnieć , że dodatek spiruliny zamienia ją w cudo ! Włosy sa wtedy niesamowicie błyszczące i miękkie !

Wydajność/cena/dostępnośc:
500ml to sporo więc ta pojemność bardzo dobrze komponuje się z cena. (27zł)
Można ją kupić w sklepach takich jak : setare czy tez bioarp.

Miałyście maski z serii ''domowe recepty'' ?
Ja miałam 3 na 4. I z czysty sumieniem najbardziej polecam wam łopianową z sokiem z białej pokrzywy :)

42 komentarze:

  1. taka maseczka lub cokolwiek z jedwabiem by mi się przydało :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że nie jest 'porządną' maską :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę Ci się pochwalić, że upolowałam dzisiaj w zielarni szampon, który 'robi dobrze'! Jurto zaczynam testowanie! :)

      Usuń
    2. hah :D No nie mów ? To masz szczęście :D

      Usuń
  3. Miałam tą z sokiem pokrzywy, ale była dla mnie zdecydowanie za lekka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie sprawdziła się rewelacyjnie w porównaniu z innymi maskami z tej serii :)

      Usuń
  4. Moje włosy uwielbiają jedwab w jakiejkolwiek postaci. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już chyba się nie skuszę na nic z jedwabiem bo nie zauważyłam jakiegokolwiek działania ;/

      Usuń
  5. Mnie też od razy skojarzyło się z Japonią :)
    Uwielbiam odżywki z jedwabiem, jednak większość z nich ma w składzie silikony. Nawet bym się na tą skusiła, ale potrzebuję czegoś bardziej treściwego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak mi :)
      No właśnie ta ogólnie ma dobry skład , ale jest za lekka ;/

      Usuń
  6. Mi przypadła - ale często bywa tak że co innym nie przypada mi tak:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzi mnie również się spodobała , ale po prostu jest za lekka :[

      Usuń
  7. Muszę w końcu wypróbować którąś z tych masek. Też wolę takie jakby bardziej esencjonalne, cięższe maski. Ta ma świetny skład.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie skład jest swietny , ale jest za lekka ;/

      Usuń
  8. dobrze,że napisałaś o tej masce,bo zastanawiałam się nad jej kupnem-wstrzymam się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę , że z tej serii o wiele lepsza jest łopianowa:)

      Usuń
  9. od kilku źródeł słyszałam ze jedwab wysusza włosy, ale nie wiem ile w tym prawdy..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Jeśli jest poprawnie stosowany i nie przesadzamy to nie wysusza- pewnie chodzi o efekt przeproteinowania. Chociaż z drugiej strony pewnie słyszałas o jedwabiu biosilk , którego tak naprawdę jedwabiem nazwać nie można i w tedy całkowicie się zgodzę , że ten pseudo ''jedwab'' wysusza bo a alkohol w składzie :]

      Usuń
  10. Pamiętam, że właśnie byłaś zadowolona z tej łopianowej :))

    OdpowiedzUsuń
  11. jesli chodzi o rosyjskie kosmetyki, to maski nie miałam jeszcze żadnej, ale planuję coś wypróbowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, ze nie jest tresciwsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda bo liczyłam na coś więcej ;/

      Usuń
  13. moze sie skusze na ta wlasnie lopianowa..... swietny wpis - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko chodzi o ta z sokiem z białej pokrzywy :)

      Usuń
  14. Ja jej jeszcze nie próbowałam :(

    OdpowiedzUsuń
  15. nie próbowałam jej jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  16. taka maska - ale raczej odżywka skoro nie jest mocna w działaniu to dobra na co dzień

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie- działa bardziej jak odżywka ;/

      Usuń
  17. Składniki aktywne bardzo zachęcające :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie używałam jeszcze tych masek.

    OdpowiedzUsuń
  19. ja ja trzymama ok 30 min i jest niesamowita!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...