wtorek, 18 grudnia 2012

BingoSpa maska do twarzy ze 100% olejem sojowym

Hej dziewczyny !
Pozbierałam się już z szafa i wszystko gotowe :) Dziś bardzo krótko o jednej masce z BingoSpa , która niestety okazała się mega bublem.


                                                                   Od producenta                                                                    

Maska do twarzy BingoSpa zawiera 4% czystego oleju sojowego oraz ekstrakt algowo - roślinny.
Olej sojowy BingoSpa zawiera 15% nasyconych kwasów tłuszczowych, kwas linolowy, olejowy, palmitynowy, bogaty jest również w witaminę E i naturalną lecytynę.
Olej sojowy jest doskonałym emolientem odbudowującym naturalną barierę ochronną skóry oraz dzięki zawartości kwasu linolowego, przywraca skórze właściwy poziom nawilżenia.
Olej sojowy jest dobrze wchłaniany przez skórę, chroni ją przed utratą wilgoci.
Kompleks roślinno - algowy wspomaga regeneracyjne i ujędrniające działanie maski.
Maska Bingo Spa ze 100% olejem sojowym polecana jest dla skóry tłustej, mieszanej, ze skłonnościami do łojotoku, zanieczyszczonej i wrażliwej.
Sposób użycia: nanieść maskę na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu omijając okolice oczu. Pozostawić na ok. 15 minut, po czym zmyć letnią wodą. 

                                                                            Skład                                                                           

Skład: Aqua, Glycerin;Glycine Soja (Soybean) Oil, TEA, Acrylates/Steareth-20 Martacylathe Copolymer,Propylene Glycol, Aqua,Echinacea Angustifolia Extract, Centella Asiatica Extract, Trigonella Foenum-Graecum extract, Carbomer,Propylene Glycol, Parfum, DMDM-Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Metylisothiazolinone, Ethylparapen, Metylparaben, Propylparaben


                                                                      Moja opinia                                                                         

Maska zamknięta jest w wygodnym , skromnym słoiczku. Zacznę od zapachu , który niczego mi w zasadzie nie przypomina. Nie jest ani ładny , ani brzydki. Konsystencja jest dość dziwna jakby żelowa. Niestety maska nie zrobiła z moją twarzą nic dobrego , ani trochę jej nie nawilżyła. Nie dość , że nie robiła z moją twarzą nic dobrego to jeszcze zapchała. Moja cera nie ma skłonności do zapychania , wypryski pojawiają się raz na ruski rok , a tu ? Za każdym razem po użyciu tej maski pojawiały się wypryski .Odstawiłam i problem zniknął. 

Maskę zużyję do stóp i dłoni :D
To tyle na dziś. Do jutra :)*

aaa i zapraszam was na konkurs organizowany przez Śliwki robaczywki. Do wygrania są świetne nagrody :)

23 komentarze:

  1. u mnie w moim miasteczku tylko w jednym miejscu mogę dostać Bingospa ale ceny zaczynają się od 20 zł więc na pewno nie będę przepłacać, więc pewnie nie szybko skuszę się na maskę lub coś innego :/

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli o tą maskę chodzi t nie ma czego żałowac :)

      Usuń
  2. uuu, jak zapycha to odpada :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsza maska , która mnie zapchała ;/

      Usuń
    2. Mi się to też czasem zdarza, kapryśną mam buźkę, niestety :P
      Dziękuję, tylko kolor przekłamany :(

      Usuń
    3. Mi własnie zdarzyło się pierwszy raz :)

      Usuń
  3. W ogóle i nic a nic mnie nie kuszą kosmetyki BingoSpa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kilka kosmetyków z tej firmy i niestety tylko jedna maska do włosów się sprawdziła ;/

      Usuń
  4. ja dzisiaj pisałam o masce z olejem winogronowym, niestety też nie jestem zachwycona :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli pewnie cała seria tych masek z olejkami nie zachwyca ;/

      Usuń
  5. Uuu szkoda, że się nie spisała.

    OdpowiedzUsuń
  6. uff, dziś trzymałam ją w dłoni, ale odłożyłam z zamiarem przeczytania najpierw jakiejś recenzji i baaardzo się z tego cieszę! masz wyczucie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się , że recenzja okazała się pomocna. Maski z tej serii jak zdązyłam zauważyć nie cieszą się powodzeniem :[

      Usuń
  7. Ja mam dwie maseczki z tej firmy tylko do skóry suchej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje pierwsza maska do twarzy z tej firmy :]

      Usuń
  8. Miałam błotną, żałuję, że ją kupiłam - strasznie mnie podrażniła. Poszła w świat :> z Bingo najlepsze są maski do włosów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak maski do włosów mają bardzo przyjemne :)

      Usuń
  9. Też ją mam . U mnie również się nie spisała .

    OdpowiedzUsuń
  10. i tak czasem bywa..... nie mialam nigdy nic z Bingo....
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam na rozdanie! :-) http://kosmetykowe-inspiracje.blogspot.com/2012/12/pierwsze-rozdanie-u-malooolatki.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że Ci nie podpasowała :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...