niedziela, 25 listopada 2012

Zdobycze z ostatniego tygodnia

Hej kochane !
Dziś chciałam wam pokazać zdobycze nie tylko z rossmanna , ale również z natury oraz SP . Jeśli jesteście ciekawe na co się skusiłam to zapraszam do czytania :
Z góry przepraszam was za jakość zdjęć , ale mój aparat przechodzi ostatnio kryzys.



Beyonce heat 19,99
2 lakiery z wibo każdy po 3,50
lakier z wibo 2,99
tusz do rzęs Miss Sporty około 10zł
2 cienie z wibo każdy po 3,50


Pomadka Kobo - odcień orange 10zł
Krem do twarzy dermika 10zł
Płyn micelarny AA 8zł


Jak widzicie nie jest tego dużo :)  Jestem ciekawa na co wy się skusiłyście ?
Przy okazji chciałam wam pokazać co udało mi się wczoraj namalować na ścianie :


Na koniec mam do was małe pytanie : 
Na jakiej stronie sprzedajecie ubrania ? Oprócz szafa.pl :)






56 komentarzy:

  1. Świetne zakupy. Też mnie kusiły lakiery z wibo, ale jakoś nie mogłam sobie znaleźć koloru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mogłam się zdecydować więc wzięłam pierwsze lepsze :)

      Usuń
  2. Ja już byłam na zakupach w Rossmannie,ale będę jeszcze we wtorek może coś mi jeszcze wpadnie w oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na swoje nieszczęście jestem tam 5x w tygodniu :D

      Usuń
  3. Ja również pokazywałam na co się skusiłam w rossmanie :) lubie lakiery wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. poszalałaś ;) lubię te lakiery wibo (mówię o tym za 2,9 bo tych droższych nie próbowałam ) mają fajne kolory i idealną kosnsystencję;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam Beyonce Heat i bardzo go lubię : )

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne zakupy kosmetyczne :) jutro jeszcze raz uderzam na Rossa ;) świetne te motylki ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam beonce heat ale jest bardzo nie trwały. Godzina to max.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktyczne jest bardzo nietrwały , a szkoda bo zapach sam w sobie jest piękny :(

      Usuń
  8. fajne zakupy, piękne motyle, masz talent

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę się wreszcie skusić na te lakiery Wibo Extreme :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden z nich był niestety wyschnięty.. :(

      Usuń
  10. Cudne te motyle, chciałabym takie na swojej ścianie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja na nic, sprzedaję właśnie na szafie he he. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie ten krem z Dermiki jest beznadziejny.. niestety w ogóle nie nawilża mojej skóry :(


    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  13. Baaardzo lubię ten micel, choć uważam, że prawie 15zł to za dużo...

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam lakiery wibo, szczególnie czerwony :) Fajnie schną i mają ładną barwę, łatwo się je nakłada :D Więc dla takiego beztalencia jak ja to cud, miód i maliny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. chciałam wypróbować ten tusz, ale nie było go w moim Rossmannie :( polecasz go? warto go szukać gdzieś indziej? :D
    śliczne motylki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak stworzyłaś te motylki? Śliczne są. Bardzo lubię lakiery z Wibo Extreme.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na początku narysowałam je delikatnie olowkiem , a później pomalowalam pigmentem przy pomocy pedzelka :-)

      Usuń
  17. Masz talent i cierpliwość:) Te motylki są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne motyle! Też kupiłam Beyonce;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Też kupiłam kilka rzeczy ale chcę jeszcze;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie namalowałaś te motylki :).

    Oprócz szafy? mojeciuchy.pl, ibutik.pl, tablica, sprzedajemy.pl :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne motyle, ja co najwyżej namalowałabym kleksy na ścianie :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Oczywiście się skusiłam na kilka promocji :) Po co ja czytam te wszystkie blogi...? :P Kupiłam 2x tusz niebieski Lovely z silikonową szczoteczką (dziś pierwszy dzień testuję i jestem na tak :), transparentny puder matujący Rimmel Stay Matte, lakier holograficzny Wibo (jest piękny :) - taki grafit mieniący się na różowo i zielono :), paletkę cieni Wibo w popielach, szminkę Lovely (podobna do tych nawilżających szminko-błyszczyków Celii) i podkład rozświetlający Lovely dla mamy (ma bardzo dobre opinie :). Trochę tego było i wszystko wyszło ok 40 zł :) Aha i jeszcze kupiłam 3 składane lusterka-szczotki do włosów For Your Beauty (rewelacja do torebki). Dorzucę do prezentów dla kobitek :) Możliwe, ze jeszcze jutro na spokojnie się wybiorę do Ross :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku i po co ja to czytałam ? :D Pokusiłaś mnie na lakier holografczny z Wibo :)

      Usuń
  23. cena lakierów świetna :) ja sprzedaję na allegro :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ceny marzenie za te produkty :) Takie mogłyby być zawsze :D


    Te motylki to bardzo fajny akcent ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...