piątek, 30 listopada 2012

Świetne serum do zabezpieczania końcówek oraz przed prostowaniem

Cześc dziewczyny !
Przepraszam za nieobecność , ale chwilowo  nie miałam czasu..

                  Czym zabezpieczam końcówki i  włosy przed prostowaniem ?                                   
                                     


Serum zawiera zestaw witamin i protein, które wpływają dobroczynnie na strukturę włosów - odbudowują ją i wzmacniają oraz wydobywają głębię koloru. Preparat polecany szczególnie do stosowania w przypadku włosów grubych, szorstkich, kręconych, naturalnie suchych lub wysuszonych zabiegami fryzjerskimi. Doskonały dla osób lubiących prostowanie włosów; wygładzanie przy pomocy szczotki, suszarki lub prostownicy. Chroni włosy przed wysoką temperaturą, wygładza ich łuski oraz zapobiega plątaniu i kołtunieniu. W bardzo małych ilościach można również stosować serum do włosów cienkich, jako typowy środek zapobiegający puszeniu się. Preparat należy nakładać na włosy mokre lub suche w zależności od potrzeb stylizacji. Nadaje włosom jedwabisty połysk oraz daje efekt pełnego wygładzenia, dzięki czemu stają się one zdrowe i pełne blasku.

                                                               Dlaczego właśnie to ?                                                               

Skład skład i jeszcze raz skład- świetnie się nadaje do zabezpieczania końcówek i bardzo dobrze sobie z tym radzi
INC: Dimethicone , Cyclomethicone ,Cyclopentasiloxane&Dimethcone , Crosspolymer, Tocopherol (Vtamin E) , Retinyl Palmitate (Vitamin A), Dexpanthenol (ProVitamin B5) , Fibroin Silk Protein

Jak widzicie skład jak na serum zabezpieczające przed prostowaniem jest świetny. Bazuje na silikonach , później w składzie mamy witaminy E , A  , prowitaminę B5 i jedwab.  Z tego co wiem ciepło ułatwia substancjom wnikanie wgłąb włosa więc to serum zabezpiecza i może bardzo delikatne odzywia ? ze względu na witaminy i ciepło. Choć z drugiej strony prostownica niszczy włosy , ale jak zauważyłam serum naprawdę świetnie je zabezpiecza. ! Włosy są bardzo gładkie , błyszczące i miękkie.  Odkad używam serum jako zabezpieczacza końcówek zaczęłam sobie radzić z problemem rozdwajajacych się końcówek. 

Cena : 39.90
Dostepnosć : safira.pl

Podsumowując polecam zarówno jako produkt przed prostowaniem jak i do zabezpieczania końcówek !

Jutro aktualizacja ! :)

29 komentarzy:

  1. A gdzie można takie kupić i za ile ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O własne z pośpiechu zapomniałam napisać :)
      na stronie safira.pl za 39.90 ;]

      Usuń
  2. ostatnio staram się już nie prostować włosów, ale jeśli coś mi odbije to sięgnę po niego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry jest równiez do zabezpieczania końcówek :)

      Usuń
  3. Na szczęście prostować nie muszę, za to marzę o lokach! :)
    Troszeczkę cena odstrasza, jeżeli miałoby służyć tylko do zabezpieczania końcówek.

    OdpowiedzUsuń
  4. YYy to miał być post o pielęgnacji buzi?;-) bo na to wskazuje początek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, chyba coś Ci się pomyliło, he he. ;)

      Usuń
    2. O kurcze :) Miałam taki napisać , ale w ostatniej chwili odłożyłam go na inny dzień i pewnie zapomniałam skasować początek :D

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Najlepiej , ale niestety mam kręcone :(

      Usuń
  6. coś nowego, ale szkoda, że takie drogie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe;) Ja mam teraz z Mariona;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jestem jakaś nie serowa, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. włosów nie prostowałam od kilku lat, chociaż czasem zdarzyło się grzywkę. może się na nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Och, lekarstwa na końcówki, błagam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. skład faktycznie ładny, ale nigdzie nie widziałam takiego kosmetyku ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Skład spoko, cena trochę mniej :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Może zakupię, gdy będę miała więcej funduszy :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie znałam tego kosmetyku

    OdpowiedzUsuń
  15. nie słyszałam o nim ale preparaty do zabezpieczania końcówek przydatna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też pierwszy raz widzę na twoim blogu, a dbać o końce trzeba bo one najbardziej się niszczą podczas prostowania

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...