poniedziałek, 26 listopada 2012

Skromne denko listopada + Dzień darmowej wysyłki 2012

Hej kochane !
Dziś przychodzę do was z bardzo skromnym denkiem z listopada oraz z informacja o darmowej dostawie :)

                                                       Skromne listopadowe denko                                                        



1.Płyn micelarny Safira
Ten płyn moge polecić każdemu nawet wrażliwcom. Absolutnie nie podrażnia , nie pachnie i ma bardzo krótki i prosty skład. I co najważniejsze świetnie zmywa makijaż. Z pewnością kupię ponownie

2.Fitomed Krem nawilżający tradycyjny. 
Pisałam o nim TU i do tej pory uważam go za najlepszy krem jaki do tej pory miałam. Ma piękny skład i świetnie nawilża. Z pewnością kupię go ponownie (na zbliżającą się zimę).

3.Serum bovax A+E
Pisałam o nim TU. Na początku w połączeniu z olejem kokosowym dzialało cuda. Jednak z czasem włosy się przyzwyczaiły i przestało działać. Nie kupię  go ponownie.

4.Tusz do rzęs essence get Big lashes
taaa raczej Big panda ! Niestety nie kupię go ponownie ponieważ strasznie , ale to strasznie się osypywał.

5.Vipera czarny eyeliner w pisaku
Uwielbiam eyelinery w mazaku , a ten jest najlepszy. Świetnie się go aplikuje , a efekt utrzymuje się przez cały dzień. 

                                                         Dzień darmowej dostawy                                                               

Pewnie większość z was juz o tym wie , ale dla tych które nie wiedzą :

Dzień darmowej wysyłki został ustalony na 3grudnia.2012 !

Oto lista sklepów , które biorą udział w akcji -> KLIK
+ Skusicie się ? Jeśli tak to , które sklepy najbardziej was zainteresowały ? :)


42 komentarze:

  1. fajnie że umieściłaś tą informacje o darmowej dostawie bo pewnie bym przegapiła ,
    z denka to eyeliner w pisaku mnie zaciekawił , kiedyś nawet myślałam czy go nie kupić ale mam teraz ten Mariza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jaką ma czerń ? taką mocną ? bo takiej szukam

      Usuń
  2. Darmowa wysylka zawsze bardzo kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam z niecierpliwością na Dzień darmowej wysyłki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. z DDD bardzo chciałam skorzystać:) wypatrzyłam sobie m.in olejek arganowy. coś czuję, że jednak będę musiała się wstrzymać, za dużo pieniążków ostatnio wydałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :( ale kusi kusi i do tego już niedługo zimowe wyprzedaże :D

      Usuń
  5. o, bardzo dobra informacja z tym dniem darmowej wysyłki - dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. skromne denko ale przydatne bo ten tusz mnie kusił ale nie lubię osypywaczy :D fajne info o tej przesyłce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten to juz przebił wszystkie jesli o osypywanie chodzi ;/

      Usuń
  7. dzięki za wiadomość o darmowej dostawie! :) a nuż się przyda... każde denko dobre, nawet to skromne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja z pewnością skorzystam z DDD w sklepie Setare. Muszę kupić sobie hennę, moją ulubioną wcierkę Babuszki Agafii i znając życie do koszyka wpadnie jeszcze kilka innych nieplanowanych rzeczy...:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też skorzystam z darmowej wysyłki w sklepie setare :)

      Usuń
  9. Ja też skorzystam z DDD, za bardzo kusi, żeby przejść obojętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię Fitomed, ale tego kremu nie stosowałam i czuję się zachęcona:)
    Pozdrawiam i serdecznie zapraszam do obserwowania mojego bloga:D

    OdpowiedzUsuń
  11. właśnie niedawno otworzyłam ten micel (nie ma to jak odkopać zbiory z szuflady) i byłam zaskoczona jak dobrze radzi sobie z makijażem :)
    kusi mnie pędzel z Hakuro w ramach tego DDD... może to jest ten czas? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda jest świetny. O tak to ten czas :D

      Usuń
  12. O, chyba rozejrzę się za fitomedem (moja skóra chce nawilżenia! :O).
    DDD kusi tak bardzo.. ale... ożesz moje postanowienie co do oszczędzania...

    Co do maksimum długości włosów - trzymajmy się wersji, że to zimowe lenistwo, a na wiosnę znowu dalej ruszą! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje postanowienie co do oszczędzania legło w gruzach :D
      Fakt liczy się optymizm ;)

      Usuń
  13. Ciekawe kiedy ja napiszę podobny post;nic nie mogę wykończyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tez ciężko idzie zużywanie w przeciwieństwie do kupowania nowych kosmetyków ;/

      Usuń
  14. Najbardziej kuszące jest to serum :) A e-linery to dla mnie czarna magia, chociaż ostatnio prawie wychodzą mi kreski (wada wzroku w jednym oku to katorga) :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też jeszcze z nimi walczę :D

    OdpowiedzUsuń
  16. czaję się na ten krem z fitomedu, ale dostępny jest chyba tylko na doz.pl;>

    OdpowiedzUsuń
  17. miałam płyn z safiry, bardzo dobry potwierdzam

    OdpowiedzUsuń
  18. Miło że napisała o tej promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ooo nawet nie wiedziałam o tej darmowej dostawie, dzięki za info :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Nawet nie wiedziałam o tej darmowej wysyłce, fajnie, że napisałaś:) tyle tych sklepów, że nawet niewiadomo, z których jestem najbardziej zadowolona:D musze na spokojnie przejrzeć:) a co do kosmetyków to pierwszy raz coś o nich czytam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. big panda:)))))))))))))hihi
    - nie cierpie takich maskar -dobrze ze o niej napisalas bo mialam ja wyprobowac i kupic... ufff

    OdpowiedzUsuń
  22. Z pewnością kupię krem Fitomed :) Muszę spróbować tego cuda :)


    Co do 3 grudnia to myślałam właśnie czy czegoś nie potrzebuję. Póki co to się zastanawiam jak będę czegoś potrzebować to korzystam z dnia darmowej wysyłki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Muszę się przyjrzeć tym sklepom;D

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja uwielbiam ten tusz Essence i u mnie się wcale nie osypywał.. Ciekawe czy u mnie w UK też organizują takie dni

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...