piątek, 2 listopada 2012

Podsumowanie października w pielęgnacji włosów& włosowe nowości

Cześć dziewczyny !
Bałam się dodać zdjecie z aktualnego stanu moich wlosów , ale przemogłam się :)
Poniżej : 1zdj- włosy miesiąc temu. (czerwoną kreską zaznaczone po podcięciu) 2zdj. aktualny stan włosów

                                       Porównanie wlosów z października i listopada                          


 








Podsumowując
włosy wyprostowałam 3 razy
na początku pazdziernika dość sporo podcięłam
- znów zaniedbałam płukanki

Plany na listopad 
- plukanka co drugie mycie
- zero prostowania
- domowa maska raz w tygodniu


+ Włosowe nowości :



1.Szampon turecki wzmacniający 
2.Balsam Marokański
3. Jedwabna maska 

Wszystkie te produkty mają świetne składy.
Już jestem po pierwszym użyciu szamponu i balsamu :)

97 komentarzy:

  1. o masz mój balsam z planeta organica:D Też tak szalejesz za jego zapachem jak ja?:D

    Masz piękny skręt!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak zapach jest świetny ! :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  2. teraz są jeszcze ładniejsza jak miesiąc temu :)
    czasami przypadkowe " podcięcia " wychodzą na dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Zdjęcie obecnie cudowne
    2. zdjęcie miesiąc temu końce dość cienkie i rzadkie.

    Teraz jest 100 razy lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli podcięcie wyszło im na dobre :)

      Usuń
  4. krótsze ale moim zdaniem lepiej się prezentują niż miesiąc temu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Albo jestem ślepa albo w ogóle nie widzę że coś ubyło;D
    Wciąż są długie i ten skręt<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez miesiąc troszkę odrosły i powoli wracają do dawnej długości :)

      Usuń
  6. Rozdwajają Ci się końcówki? Jeśli nie to najlepiej nie podcinać włosów, jeśli chcesz zapuścić. Ja stosowałam taką metodę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu był inny przypadek - ''guma balonowa'' więc musiałam :(

      Usuń
    2. Uuu, to niedobrze. :( Ale dasz radę! :)

      Usuń
  7. i po co były te strachy? ;p moim zdaniem Twoje włosy wyglądają dużo lepiej, dobrze im zrobiło podcięcie :) długość to nie wszystko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie długość to nie wszystko - wolałabym krótkie i zdrowe niż długie i zniszczone :)

      Usuń
  8. masz piękne włoski i loczki, cholernie Ci zazdroszczę! zapraszam na rozdanie : http://o-modzie-i-urodzie.blogspot.com/2012/10/rozdanie-80.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne loki ! Nie wiem skąd te wątpliwości ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Loki są moim kompleksem :(

      Usuń
    2. ojej a ja się cieszę jak głupia gdy mi się kręcą ;)

      Usuń
  10. włosy wyglądają, jakby nic na długości nie straciły i dodatkowo, były o wiele bardziej odżywione;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może troszkę odrosły od tamtego czasu :)

      Usuń
  11. Śliczne włosy! i jak błyszczą :) Ciekawa jestem jedwabnej maski. Praktycznie za każdym razem jak zaglądam na Twojego bloga znajduje jakieś wspaniałości :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta maska kusiła nie od dawna- ma świetny skład. Mysle , ze się nie zawiodę bo miałam 2 maski z serii domowe recepty i są moimi ulubieńcami :)

      Usuń
    2. Chętnie przeczytam recenzję tej maski jak już ją trochę poużywasz ;).

      Usuń
  12. piekne masz te wlosy .... wow sliczny skret i polysk!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne błyszczące loki ! mało kiedy widzę takie ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę ci 2 rzeczy. Pierwsza to loki - zawsze marzyłam o kręconych włosach. A druga to samozaparcia w dbaniu o nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Coraz ładniejsze masz te włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. masz coraz ładniejsze włosy, fajne masz loczki:)
    widziałam te tableki jako pomoc w nauce do szkoły, ja mam inną w wordzie i wypisuję tylko to co używałam. Dużo roboty jest z nią ale warto, bo widac dokładnie jak i czym się myło. Ja jeszczę dodaję kolumnę "efekt" i zapisuję które połączenia są udane, a które nie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O świetny pomysl ! Ja planuję stworzyć nowa gdzie będzie mniej pisania,ale ten efekt na pewno tam się pojawi - dzieki za podpowedz :)

      Usuń
  17. matko, kiedy moje będą take długie..? :P

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny skręt, podcięcie wyszło im na dobre, choć wydaje mi się, że z długości poszło mniej niż pokazuje ta linia, albo tak szybko urosły :O

    piękne..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z długości poszlo 4cm :) Możliwe , że w zeszłym miesiącu (jak robiłam zdjęcie) skręt był luzniejszy :)

      Usuń
  19. O za prostowanie to bacik się należy;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie Ci się skręcają, moje to się w żadna stronę nie zdecydują chyba hehe
    Zastanawiam się jak długie są Twoje włosy po wyprostowaniu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myslę , że za jakiś czas będzie okazja i pokażę jakiej są długości , kiedy są proste :_)

      Usuń
  21. Piękne, błyszczące kręciołki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Czekałam na Twoją aktualizację i powiem Ci, że jest dobrze, bałam się że po akcji z gumą będą duuużo krótsze ale są dalej długie i jakie zdrowe!;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięniutkie włoski ;)
    Jestem ciekawa nowości ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. jeeej piękne :D i większe zdjęcia na plus ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. chyba są zadowolone po tym podcięciu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. nie widać wielkiej straty długości, szybko nadrabiają! :D
    a jaaakie piękne są, masz zdjęcie prostych? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję :)
      Nie - zdjęcie w prostych będzie dopiero w grudniu :(

      Usuń
  27. to nowości z Bioarpu tak?
    zachwyciły mnie
    opakowania niesamowicie kuszą
    przejrzałam ofertę
    kusi mnie ten szampon do wrażliwej skory głowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :)
      Mnie też zachwyciły i dziś jestem po pierwszym użyciu szamponu i balsamu - najlepsze w swojej kategorii ! :_)

      Usuń
    2. ach, nawet nie wiesz jak chciałabym spróbować !
      ale mam szlaban na zakupy
      podeślij resztkę kiedy Ci się znudzi :P

      Usuń
    3. Uwielbiam i nie zamienię za nic :D
      Za jakis czas mam zamiar zorganizować rozdanie , w którym będą odlewki tych cudowności i innych :)

      Usuń
  28. Ja też muszę zacząć częściej robić płukanki bo ciągle o nich zapominam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie tyle co zapominam , a mi sie nie chce :D

      Usuń
  29. Czekałam na ten wpis :D. Coś Ty, piękne masz te loki i nie psiocz na nie tyle :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Po podcięciu wyglądają o niebo lepiej :) Jestem ciekawe tych produktów planeta organica :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie ich stan po podcięciu jest o wiele lepszy :)
      Ja te produkty uwielbiam od pierwszego użycia :)

      Usuń
  31. sliczne są ;)
    nowosci wlosowe mnie zaciekawily ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ho Ho! Jak dużo urosły! I to 1 miesiąc? Jestem w szoku, też bym chciała, żeby moje tak rosły ale jakoś nie mogę się przemóc to stosowania tych wszystkich "wspomagaczy". A loczki masz przepiękne!:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja tez chce taki porost!!!

    Oddaj trochę!

    Włosy piękne, nie ma się czego bać, pokazywać światu jak najczęściej!

    OdpowiedzUsuń
  34. Jeszcze chciałabym się przemóc i zamówic kilka rosyjskich kosmetyków.
    A zamówiłam najbardziej znane wśród włosomaniaczek produkty :D
    Mam nadzieję, że i u mnie się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nad rosyjskimi się nie wahaj - jeszcze żaden tego typu kosmetyk mnie nie zawiódl :)

      Usuń
  35. Ciekawe te nowości, czekam na recenzje :) A sama bardzo lubię rosyjskie kosmetyki Babuszki Agafii, przymierzam się do większego zamówienia :)

    OdpowiedzUsuń
  36. ja widzę, że włosy u Ciebie szybko rosną :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Masz bardzo ładne, ciemne loki:) Nie prostuj ich, bo aż szkoda;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mimo wszystko mam słabość do prostych :(

      Usuń
  38. kochana,kiedy dostane Twoje zdjęcie do akcji;D?

    OdpowiedzUsuń
  39. ps.a myslałas o encanto moze?
    czytałam komentarze i widzę,że nie lubisz loczków;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myslalam o encanto , ale boję się , że te odlewki będa jakies felerne :(

      Usuń
  40. chciałabym zobaczyć Twoje włoski wyprostowane :) pewnie są mega długie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy następnym prostowaniu pokażę :)

      Usuń
  41. Ciągle jestem pod wrażeniem tego, że chce Ci się je prostować. :P Masz rewelacyjną prostownicę czy duuuużo cierpliwości? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do rewelacyjnej to jej sporo brakuje ;/
      Cierpliwości tez raczej za dużo nie mam ;D

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...