środa, 14 listopada 2012

Peeling skóry głowy

Cześć dziewczyny ! (po raz drugi :)
Dziś przychodzę do was z krótkim postem , który przed chwilą nasunąl mi sie do glowy :)

Robimy peeling ciała , twarzy.. ale czy pamiętamy o tym aby robić peeling skórze glowy ?
Możemy to zrobić w salonie fryzjerskim , ale czy warto ? przecież taki zabieg możemy zaundować swojej skórze głowy w domu i to za grosze.
Peeling skóry głowy stosuje się przy kuracjach trychologicznych.

                                                                     Zalety peelingu skóry głowy                                                          

Raz na jakiś czas powinnyśmy zafundować skórze porządne oczyszczenie. I to własnie zaleta takiego peelingu. Skóra głowy jest oczyszczona , odświeżona. Peeling pomaga pozbyć się obumarłego naskórka , reguluje prace gruczołów łojowych i poprawia krążenie - więc pobudza cebulki .Prawidłowo wykonany peeling = lepsze przyjęcie przez włosy składników odżywczych zawartych w masce , którą później na nie nałożymy.

                                                                Co jaki czas można go stosować ?                                                     

Wiadomo ''co za dużo to niezdrowo '' więc nie powinnyśmy z nim przesadzać. Ja taki peeling robię raz na 2 tygodnie.

                                                                 Z czego możemy go zrobić ?                                                               

Moja ulubiona wersja to peeling z kawy. Cukrowy jest dla mnie za mocny. Można zrobic go jeszcze kaszy jaglanej czy tez soli morskiej. + delikatny szampon.

ULEPSZANIE :
Oczywiście wedle uznania można go ulepszać np. :
-półprodukty
-żel aloesowy
-glinkę
-miód itd.

                                                              Sposób przygotowania  i użycia                                                          

Czego potrzebujemy ?
Wybranego składnika (kawa , sól morska , cukier itp.)
delikatny szampon

Wszystko razem mieszamy i masujemy skóre głowy (około 2min) . Ja nie wcieram go we włosy- i wam też nie polecam. Przy splukiwaniu składniki te i tak splyna  po włosach nie niszcząc ich . Po takim  peelingu zawsze stosuję ulubioną maskę ( składniki lepiej się wchłaniają).

+ filmik o peelingu :)


Stosujecie peeling skóry głowy  ? Jaki jest wasz ulubiony składnik ?
Co do poprzedniego posta - ''Trzy metry do nieba'' film genialny. Natomiast jego druga część - chyba ''Pragne Cię''.. własnie skończyłam ja oglądac. I zdecydowanie pierwsza częsc wymiata ! W zasadzie przy drugiej też się wzruszylam na zakończeniu. 

3majcie się cieplutko !

65 komentarzy:

  1. Stosuję :3
    szampon, kawa, cukier...^^'
    Fajnie pachnie ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie :3
      Ja lubię czuć, że coś jest...
      A to się szybko rozpuszcza, resztę ładnie zmywam... ;3
      Właśnie: Zawsze mam problemy, że jak nakładam cos na skalp(wcierka czy peeling) to jakoś nie udaje mi sie ominać włosów i także są wilgotne...
      Masz jakiś sposób? Mi sie wydaje, że zawsze sie namoczy, acz.. ;3

      Usuń
    2. Tez zawsze delikatnie je zmoczę , ale to przy nasadzie :)
      Nakładam na opuszki palców i już :p

      Usuń
    3. A po jakim czasie splukujemy tem piling?

      Usuń
    4. Po wykonaniu masażu czyli jakieś 2min. ;)

      Usuń
  2. Kochana, miałam na jutro zaplanowaną notkę o peelingu czytasz mi w myślach i mnie wyprzedziłaś :P. Ja preferuję cukrowy, ponieważ wiem, że w razie czego na pewno się rozpuści :).

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie robiłam peelingu skóry głowy. może głupie pytanie kawę najpierw parzysz czy dajesz taka wprost ze słoiczka? Jak z ilością?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami taka zaparzoną , a czasami prosto ze słoiczka. Jesli chodzi o ilość to według uznania - tak bys otrzymała odpowiadającą Ci konsystencję :)

      Usuń
    2. dziś chyba wykonam peeling cukrowy zobaczymy co z tego wyjdzie:D

      Usuń
    3. Daj znać jak poszło - ja boje się , że dla mnie cukrowy bd za mocny dlatego robie z kawy :)

      Usuń
    4. następnym razem wypróbuję kawowy, bo cukier się szybko rozpuszcza i ciężko byłoby mi zrobić ten peeling. Jednak jakoś mi się udało i skóra wydaje mi się taka bardziej odświeżona, czuję też lekkość.

      Usuń
    5. Faktycznie cukier się szybko rozpuszcza dlatego kawowy to u mnie nr.1 :)

      Usuń
  4. nie wiedziałam, że można robić peeling skóry głowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można- mam nadzieje , że kiedyś wypróbujesz :)

      Usuń
  5. Kiedyś próbowałam peelingu kawowego i był całkiem spoko :)

    A co do moich włosów...naprawdę nie widzisz nic niepożądanego w tym kolorze ?
    Kurcze ja już sama nie wiem...może ja nie byłam przygotowana na to, że henna kryje tak wielotonowo i dlatego taka moja reakcja...W każdym razie dziękuję za podniesienie na duchu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie robiłam nigdy peelingu skóry głowy. Straszny leniuch ze mnie i nigdy mi się nie chce albo nie mam czasu ;) Pewnie kiedyś spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez jestem leniuchem , ale w tym nie ma nic męczącego :)

      Usuń
  7. Nigdy nie probowalam:) mam delikatna skore glowy i boje sie ja podraznic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak by było z delikatną skóra głowy , ale faktycznie może leiej nie albo rzadziej :)

      Usuń
  8. Stosuje :). Ostatnio byl to gotowy naturalny peeling.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nie zamierzam próbować, mam wrażliwą skórę i pewnie tylko bym jej zaszkodziła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie przy wrażliwej lepiej nie ryzykować , albo robić rzadziej ;]

      Usuń
  10. Dobrze, ze mi przypomniałaś, od jakiegoś czasu sie na to czaję :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się - sama też sobie o nim przypomniałam :)

      Usuń
  11. chciałabym sobie takowy zrobić, ale nie mogę się przełamać :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę go częściej robić ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja próbuję, ale średnio mi to wychodzi. Chyba jeszcze nie mam wprawy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm , a może nie te proporcje albo nie ten składnik ? :>

      Usuń
  14. oo ciekawe! nigdy nie robilam i nawet nie wpadlam na to aby zrobic!

    OdpowiedzUsuń
  15. Peeling robię regularnie, zwykle kawowy. Skóra jest lepiej ukrwiona, mam nadzieję że kawa też pobudza trochę cebulki do wzrostu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pobudza pobudza - robilam kiedyś regularnie płukanke kawowa- przyspieszyla porost :)

      Usuń
  16. II częśc filmu, to "Tylko Ciebie chcę" :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam na myśli hiszpańską wersję.

      Usuń
    2. No właśnie były dwa tytuły w tym filmie - nad filmem pisało ''Tylko Ciebie chcę'' , a w trakcie ''pragnę Cię'' , ale oglądałam włoska wersję. Więc na hiszpańska również się skuszę :)

      Usuń
  17. Zawsze chce zrobić i zawsze zapominam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. stosowałam z cukrem i kawowy. Polecam z fusów kawy, bardziej crapie, bo cukier się rpozpuszcza szybko. I nie miałąm problemó z wypłukaniem fusów. jednak efektów nie widzałąm żadnych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam z fusów. - Efektów w zasadzie nie ma po peelingu bo ma on oczyścic nasze wlosy i skórę głowy i pozwolić na lepsze wchłanianie składników odżywczych :)

      Usuń
  19. Nigdy nie robiłam peelingu skóry głowy,może kiedyś spróbuję :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Stosuje, mniej więcej co 3-4 tygodnie :). Uwielbiam fusy kawowe do tego typu pielęgnacji ;).

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja mogę się przyznać,że nigdy nie robiłam sobie peelingu skóry głowy

    OdpowiedzUsuń
  22. dawno nie robiłam :) jeśli już robię, to z brązowym cukrem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę w końcu się przełamać do cukru :)

      Usuń
  23. pierwszy raz się spotykam z tym że na głowie można zrobić peeling, w sumie to by mi się przydał , na razie mama jeszcze maseczkę z drożdży do przetestowania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój skalp to mega wrażliwy , ciekawe jak kawowy by podziałam ? on chyba pobudza cebulki ?

      Usuń
    2. :-) myślę że kawowy się sprawdzi - co do prostu faktycznie kofina pobudza , ale z drugiej strony wykonuje się go raz na jakiś czas. Jeśli Ci na tym zależy to polecam plukanki z kawy - stosowałam regularnie przez miesiąc i prost był imponujący :)

      Usuń
  24. Ja nigdy nie robiłam czegoś takiego i nie za bardzo wiem jak się do tego zabrac :D
    A co do maseczki to najwyżej wyrzucę, bo kosztowała niecałe 7 zł i nie warto się męczyc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo zużyję do metody OMO lub golenia nóg ;D

      Usuń
    2. Peeling robi się mega szybko bo tylko dodajesz ''to cos'' do szamponu. Co do maseczki to tej wersji nie mialam - może jest lepsza niż tamta :)

      Usuń
  25. uczucie po peelingu jest swietne.

    OdpowiedzUsuń
  26. szczerze jeszcze nigdy nie robiłam ale postaram się to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  27. jeszcze nie robiłam czegoś takiego jak peeling skóry głowy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...