sobota, 24 listopada 2012

Olej avocado vs olej z kiełków pszenicy czyli porównanie+ korzystna cena

Hej kochane !
Dziś chciałam się z wami podzielic porównaniem dwóch olejków które dostałam w ramach współpracy od firmy Ftomed. : z avocado i kiełków pszenicy.


                                                                     Właściwości olejków                                                              

Kiełki zbożowe mają wysoką wartość odżywczą ze względu na obecność różnych witamin i składników mineralnych. Ponadto zawierają fosfolipidy, lecytynę, fitosterole, karoteny a także fitohormony. Olej tłoczy się na zimno aby nie uszkodzić cennych substancji czynnych. Obok oleju rokitnikowego olej z kiełków pszenicy ma najwyższą zawartość witaminy E. Stosowany w maseczkach oraz emulsjach odżywczych i odmładzających do pielęgnacji cery z pierwszymi oznakami starzenia się i cery dojrzalej.

Z owoców avocado uzyskuje się luksusowy olej kosmetyczny o wysokiej zawartości składników czynnych biologicznie. Olej zawiera kwas oleinowy, NNKT, beta karoten, witaminy D i E, lecytynę i fitosterole. Dobrze przenika przez barierę naskórkową. Używa się go w pielęgnacji cery suchej, łuszczącej się i szorstkiej.


Oba są nierafinowane za co plus :)

                                                                   Działanie na włosy                                                                   

Jak zwykle olejowałam równoczesnie 2 olejkami. Tak jak na zdjęciach- prawa strona to olejek avocado natomiast lewa to olejek z kiełków pszenicy. Oba olejki dobrze nawilżały włosy jednak ten z avocado okazał sę lepszy w tej kwestii.  Uwielbiam dodawać po kilka kropli olejków do masek - potrafią świetnie je ulepszyć . Włosy po takiej dawce sa niesamowicie sypkie i błyszczące ! Zabezpieczam nimi również końcówki.


                                                                   Działanie na twarz                                                                  

Zauważyłam , z olej avocado szybciej się wchłania za co plus. Oba świetnie nawilżają jednak efekt utrzymuje się dłuzej po olejku z kiełków pszenicy . Po obu olejach twarz jest bardzo gladka i bardzo przyjemna w dotyku - nawilżona. Kolejnym plusem jest fakt , iz oba sa swietnymi ulepszaczami do gotowych kremów. Ze zwykłego bubla potrafią zrobic cos fantastycznego.

                                                                    Działanie na ciało                                                                    

Moje ciało uwielbia olejki. I tu znów oba bardzo mnie zaskoczyły. Świetnie nawilzają sucha skórę . Sprawiają , że staję się ona miekka i przyjemna w dotyku. Jednak tu znowu efekt dłużej utrzymuje się po oleju z kiełków pszenicy. Natomiast olej avocado plusuje w dzałaniu na dłonie i stopy- polecam szczególnie zimą , kiedy to potrzebują większego nawilżenia.

Podsumowując : Oba olejki działają tak samo (świetnie nawilżają)  i oba polecam. Jednak efekt utrzymuje się dłużej po tym z kiełków pszenicy.

Cena i dostepność :

Na stronie fitomed.pl  oba olejki można kupić za 15zł , a pojemność to aż  150ml !



Z tego co wiem oba olejki mozna kupic tez na ZSK , ale cena w stosunku do pojemności jest wysoka.
np. olejek avocado 15ml = 6,49

Oba olejki dostałam od firmy Fitomed :



+ Chcecie zobaczyć co kupiłam w rossmannie ? :)
Jakie sa wasze ulubione olejki?




50 komentarzy:

  1. Wow dzięki wielkie za namiary na tą stronę! Cena przy takiej pojemności wychodzi bardzo korzystnie! Od dłuższego czasu chciałam te 2 olejki, ale właśnie szkoda było mi zamawiać je np na ZSK, a teraz dzięki Tobie mam świetną alternatywę! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie też chciałam je kiedyś zamówić , ale cena na zsk mnie odstraszała.. i zdziwiłam się jak zobaczyłam cenę na fitomed.pl , która jest bardzo korzystna - nie ma porównania :)

      Usuń
  2. przymierzam się do awokado pryz okazji zamawiania kremu nawilżającego :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Te Twoje kiełki pszenicy mnie kuszą :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście,że chce zobaczyć twoje łupy w Rossmannie ;) Ja właśnie wczoraj dostałam olejek z awokado :) Więc go sobie przetestuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie testowane będzie bardzo przyjemne :)
      Łupy pokaże jutro :)

      Usuń
  5. przystępna cena, przymierzam się do kupna olejków do olejowania włosów!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa jaki wybierzesz na początek :)

      Usuń
  6. Na pewno sięgnę po ten z avocado, poszukam może stacjonarnie gdzieś znajdę, bo cena zachęcająca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze stacjonarne się z nim nie spotkałam :)

      Usuń
  7. Na razie zadowala mnie Babydream .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tej oliwki jeszcze nie uzywałam ;]

      Usuń
    2. jest wieloskładnikowa i tania a moim włosom nie trzeba chyba więcej

      Usuń
  8. żadnego z nich jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie bardziej kusi ten z avocado. Kiedys sobie go kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jej, cena wybitnie niska w porównaniu do ZSK. Muszę poszukać tam też innych cudeniek :)
    Jasne, że chcemy zobaczyć łupy :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maja też w ofercie inne olejki , hydrolaty , glinki itd :)

      Usuń
  11. Pewnie, pokaż zakupy z Rossa;D Też muszę kupić jakiś nowy, ciekawy olej;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Żadnego jeszcze nie miałam ale mam ochotę na ten z kiełków pszenicy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zauważyłam, że kręconowłosym olej z awokado i maseczki z tym owocem pozwalają zachować gładki skręt;) Muszę go wypróbować na przesuszone łokcie...

    Muszę dopaść te olejki Fitomedu:) Mam nadzieję, ze dostanę je w zielarskim;)

    Byłam na blogu siempre i teraz wiem, że Twoje włosy pokochały turecki szampon Organica;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O muszę spróbować na łokcie :)
      O tak uwielbiają ten szampon :)

      Usuń
  14. Cena jest świetna, no i jeszcze to działanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Faktycznie bardzo dobra cena, mam ochotę na ten olejek Avocado :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ojej, cena kusząca ;> lubiłam ten olejek.

    OdpowiedzUsuń
  17. są rafinowane?
    chwal się zakupami, może coś podpatrzę przed kolejną wizytą w Rossmannie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie :) o właśnie muszę dopisać , że są nierafinowane :)
      Pokaże dzisiaj :)

      Usuń
    2. oo, to ładna cena jak na nierafinowane ;o kiedyś się skuszę :D

      Usuń
  18. uwielbiam oleje :D najchętniej bym kupiła wszystkie, ale na razie mam jeszcze zapasy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie olejki sa lepsze od masek :)

      Usuń
  19. Ja uwielbiam olej z awokado, uzywam go na buzi jednoczesnie z rzesami(wcieram w cala buzie nie pomijajac oczu). Bardzo szybko sie wchlania i milo pachnie. Jeden z moich faworytow olejowych;)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dodaję do kremów i tez jestem zadowolona. chociaz solo jest jeszcze lepszy ;]

      Usuń
  20. Jedyne olejki jakie stosowałam u siebie na ciało i włosy to te z Alterry. Kuszą mnie te "poważniejsze" olejki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. moje włosy lubią olej z kiełków pszenicy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...