czwartek, 22 listopada 2012

Moje włosowe marzenia - 6 marzeń

Cześć dziewczyny !
Dziś chciałabym podzielic se z wami moimi włosowymi celami czyli do czego tak naprawdę dążę :)

        Marzę o tym by..


                                                         Moje końcówki przestały się rozdwajać !                                               

Dałam to marzenie na pierwsze miejsce , ponieważ jest dla mnie najważniejsze (z tych włosowych oczywiście). Moje końcówki są bardzo podatne na rozdwajanie - nawet dzień po ścięciu problem powraca. Małymi krokami dochodzę do coraz mniejszej lości rozdwojonych końcówek , ale problem wciąż nie zniknął.

                                                                         moje włosy były długie                                                                   

Skoro przestana się rozdwajać to niech staną się piękne i długie ! Marzę o takich do pasa *.*

                                                                        moje włosy były proste                                                                    

Tak tak - marzę , aby moje włosy były proste , albo aby chociaż skret się rozluźnił.

                                                                             były ciemniejsze                                                                            

Kolejnym marzeniem jest kolor- chciałabym , aby były ciemniejsze , ale nie chcę ich farbować - tak więc może w grudniu sięgne po naturalne metody przyciemniania.

                                                                                 kosmetyki..                                                                                   

..a dokładnie rosyjskie i te naturalne były dostępne stacjonarnie , a konkretnie w drogeriach czy tez marketach. Nie każdy lubi zamawiać kosmetyki przez internet ze względu na koszty wysyłki dlatego take rozwiązanie byłoby świetne.

                                                                                       bym..                                                                                         

 w końcu polubiła swoje włosy ! 


Dziewczyny ! macie swoje włosowe marzenia ? zdradzicie mi jakie ? :)

84 komentarze:

  1. Też chciałabym przyciemnić włosy. Kocham moje włosy za to, że mimo, że nie obcinałam ich 5 miesięcy to trudno jest znaleźć rozdwojoną końcówkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie Ci strasznie zazdroszczę :)

      Usuń
  2. Również chciałabym aby moje włosy przestały się rozdwajać, nie miały nigdy złych dni i zawsze ładnie się układały. Chciałabym też wrócić do naturalnego koloru, ale to raczej się nie uda..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam blogerkę , która wraca do swego naturalnego koloru póki co świetnie jej idzie :)

      Usuń
  3. Heh, Ty chcesz włosy proste a jak chce żeby mi się chociaż troszeńkę falowały. :D No nie dogodzi natura nikomu. :) Wszystkie inne marzenia jak najbardziej dotyczą też mnie oprócz końcówek, nie rozdwaja mi się raczej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym , że z Twoich można wydobyć skręt :)

      Usuń
  4. Mi też się rozdwajają :( Kiedyś też marzyłam o prostych włosach, ale dziś lubię swoje fale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję , że też kiedyś swoje polubię :)

      Usuń
  5. Podbijam marzenie o rosyjskich kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swoją droga nasze portfele by tego nie zniosły :D

      Usuń
  6. ja mam za ciemne, więc chce rozjaśnić,
    a co do prostych to mam proste jak drut:)

    OdpowiedzUsuń
  7. też marzę o braku rozdwojonych końcówek!

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzę by przestały wypadać, poprawiły swą kondycję i marze o długich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życze powodzenia w walce z wypadaniem :)

      Usuń
  9. bardzo mi się podobają TWE włosy- są cudne- pokochaj je ♥ ;) chciałabym mieć loki :) i jak marzyłam o ciemnych włosach musiałam sięgnąć po farby ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi też się strasznie rozdwajały włosy i zaczęłam na końcówki używać serum i mam z nimi już coraz mniejszy problem.Mam włosy proste a chciałam bym mieć lekko loki :) Oczywiście moje długość wymarzona to włosy do pasa,ale nie dużo mi już brakuje ;) Więc to życzenie spełni się tak za jakieś 6 miesięcy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nawet serum nie pomogło.. ;/
      Możesz wydobyc z nich skręt :)

      Usuń
  11. Jak mozesz nie lubic swoich wlosow hmmm ... Masz je blyszczace i bardzo ciemne- zwlaszcza, ze to naturalny kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale za to strasznie kaprysne i kręcone :(

      Usuń
  12. ojej, mamh podobne marzenia ^^ mi też strasznie się końce rozdwajają ;/
    a stylizujesz włosy? ;> z tego, co pamiętam, niektóre płukanki trochę prostują i na pewno brak żelu i innych wspomagaczy nie pomoże im w skręcie ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie stylizuje ich nigdy. Mi w zasadzie żadne płukanki ich nie prostuja , jedynie delikatnie wygładzają :)

      Usuń
  13. ja bym chciała mieć właśnie jaśniejsze i z koncówkami też mam problem:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Żeby były jaśniejsze, jakoś ładnie wyglądały, żeby mi sie nad nimi nie robiła taka "chmurka"(puszenie?), żeby się układały, były zdrowe... I ładne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Włosy do talii równej długości, przycięte w trójkąt :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Chcę, żeby moje były dłuższe i nie puszyły się tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. też chciłabym, żeby końcówki się nie rozdwajały i chciałabym mieć chociaż lekkie fale :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja bym chciała zeby wkońcu moje włosy były całkiem proste bez sladu cieniowania i dłuugie do pasa ale to jeszcze daleka droga :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje , że nim się obejrzysz - takie właśnie będa :)

      Usuń
  19. Szczerze mówiąc też bym chciała proste włosy, bo takie bardzo łatwo da się zakręcić na masę sposobów, a włosów falowanych czy kręconych nie da się ot tak bezinwazyjnie wyprostować :( Proste włosy dają więcej możliwości, nie puszą się tak koszmarnie i jest z nimi na co dzień zdecydowanie mniej roboty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładne tak jak napisałas - łatwo naturalnie zakręcic- ciężej wyprostowac:( W dodatku proste nie sprawiają tyle problemów :(

      Usuń
  20. tez kiedys chcialam miec proste wlosy, ale na szczescie minelo ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. przecież masz długie do pasa :D
    ja bym chciała myć swoje co 2-3 dni :( i żeby były dłuuugie i piękne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cos Ty - nie mam :(
      Ja właśnie co tyle myję :)

      Usuń
    2. na zdjęciu tak wyglądają :D pewnie tylko kilka cm brakuje, szybko urosną :)

      Usuń
    3. Niee- na zdjęciu są jakoś do połowy pleców chyba :)
      Myślę , że jeszcze rok :D

      Usuń
    4. a wyprostowane dokąd Ci sięgały?

      Usuń
    5. Hm wiesz , że nie pamiętam już ? Jak wyprostuję to pokażę różnice :)

      Usuń
  22. Mam podobne marzenia włosowe do Ciebie :-)
    A co do marzenia, abym miała proste włosy - także takie mam, przez co wszyscy dziwnie na mnie patrzą bo chcieli by mieć falowane :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze tak jest :
      Kręcone chca mieć prost odwrotnie :D

      Usuń
  23. ja też chcę aby moje końcówki się nie rozdwajały

    to prawda mało spotykane wpisy, a mogłoby być więcej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie mogłoby być więcej takich :)

      Usuń
  24. Ja też bym chciała miec ciemniejsze moje naturalne włosy :)
    A co do wstawania był czas, że wstawałam o 4:30 i wracałam przed lub po 17 ;/ Po takim dniu spałabym dwa dni :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie.. najgorsze jest to , że po powrocie jest jeszcze asa rzeczy do zrobienia ;/

      Usuń
  25. Rozdwajające się końcówki.... zmora !

    OdpowiedzUsuń
  26. Życzę ci spełnienia marzeń, ja marzę o blond włosach, ale to jeszcze, długa, długa droga przede mną...

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja marze o dlugich, zdrowych blond wlosach ;) Narazie sa pol dlugie, srednio zdrowe i odcien ciemny blond ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja marzę o długości za zapięcie stanika ;)

    Naprawdę chcesz mieć proste włosy?!

    OdpowiedzUsuń
  29. Moim marzeniem jest, aby moje włosowe marzenia stały się rzeczywistością :D
    Długie piękne zdrowe zadbane :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Och, a ja marzę, aby moje się jakimś niewyjaśnionym cudem pokręciły! :D I oczywiście o blasku, nawilżeniu, zdrowiu i długości :) A te kosmetyki to i za darmo mogłyby być :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Też chciałabym, żeby rosyjskie kosmetyki były dostępne stacjonarnie...Nie lubię płacić za przesyłki, ale ostatnio i tak zamówiłam kilka rzeczy, nie mogłam sobie odmówić paru rosyjskich cudów ;)
    A na rozdwojone końcówki - polecam spinanie włosów do góry, przynajmniej gdy jesteś w domu, ja np. spinam taką dużą żabką i wtedy końce o nic się nie ocierają. U mnie to zrobiło diametralną różnicę, końce są w świetnym stanie na dłużej. No i maski Biovax i stosowanie nieco delikatniejszych szamponów też pomogło :)

    OdpowiedzUsuń
  32. a ja lubię swoje włosy :)
    choć nie jest cudownie, bo przez klimatyzację bardzo mi się zniszczyły i dalej niszczą :(

    OdpowiedzUsuń
  33. mam identyczny problem z końcówkami... ściełabym się na łyso i też by było to samo...

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo fajne marzenia:) częściowo pokrywaja się z moimi, tylko że mi nie potrzeba przyciemnienia:0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby się spełniły (chociaz część) :)

      Usuń
  35. pewnie ze mam marzenia wlosowe - w sumie to moje sa praktycznie te same co twoje - jedynie to marzenie zeby byly proste ... o nie!! ja przeciwnie chce zeby byly krecone:)))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja bym chciała, żeby moje włosy wreszcie zaczęły się jakoś układać... I żeby stały się gęstsze;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym chciała , aby moje zaczely się jakoś w końcu układać :(

      Usuń
  37. Też bardzo czekam aż wreszcie polubisz swoje włosy:D Ja kochałabym je i nosiła z dumą!:)))

    Nominowałam Cię do Liebster Blog :D Będzie mi bardzo miło jeśli odpowiesz chociaż w komentarzu :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Masz piękny skręt-doceniaj go i pielegnuj!

    OdpowiedzUsuń
  39. znalazłam u siebie ostatnio rosyjskie kosmetyki - stacjonarnie, ale cena każdej sztuki ok. 4zł wyższa niż w sklepach internetowych, dlatego myślę, że gdy planujemy większe zakupy to jednak lepiej zamówić przez internet, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...