poniedziałek, 12 listopada 2012

Mój włosowy hicior w kwestii mycia czyli Turecki szampon do włosów planeta organica

Cześć dziewczyny !
Nadal jestem chora i nadal nie mogę pozwolić sobie na wykurowanie się w domu. No , ale trudno mam nadzieję , że nie załatwie się gorzej.. A teraz przejdźmy do przyjemniejszych rzeczy a mianowicie :
Jakiś czas temu przyszło do mnie włosowe zamówienie wśród , którego była rzecz , która wam dziś przybliżę. Jak mogłyście zauważyć w tytule szampon stal się moim hitem. Dlaczego ? No właśnie dowiecie się poniżej :

Planeta Organica Turecki szampon wzmacniający 


                                                                                   Od producenta                                                                       

Hammam – wspaniały spadek po imperium Osmańskim symbolizujący filozofię dbałości o zdrowie ciała i ducha. Stworzyliśmy nasz szampon w zgodzie z tradycjami hammamu wykorzystując starodawne recepty pielęgnacji włosów.
Zawiera certyfikowane organiczne składniki
Nie zawiera SLS i parabenów

Składniki aktywne:

Olej z liści eukaliptusa (Organic Eucalyptus Globulus Leaf Oil) - nasyca skórę głowy pożytecznymi mikroelementami, wzmacnia korzenie włosów, przeciwdziała wypadaniu włosów.

Orzech laskowy (Corylus Avellana Seed Oil) - zawiera witaminy A, B, E, a także potas, fosfor, magnez, żelazo, cynk, wielonienasycone kwasy tłuszczowe, dzięki którym olej orzecha wzbogaca skórę głowy odżywczymi substancjami, stymuluje aktywność brodawek włosowych co wzmacnia wzrost zdrowych i mocnych włosów.

Cynamon (Cinnamomum Zeylanicum Bark Oil) - wzmacnia cyrkulację krwi, aktywizując włosowe cebulki, tym samym przyspieszając wzrost włosów.

Grejpfrut (Organic Citrus Grandis) – normalizuje pracę gruczołów łojowych, nawilża.

                                                                                              Skład                                                                                 

Aqua with infusions of Organic Eucalyptus Globulus Leaf Oil (olej z liści eukaliptusa), Corylus Avellana Seed Oil (orzech laskowy), Cinnamomum Zeylanicum Bark Oil (cynamon), Organic Citrus Grandis (Grejpefrut) Fruit Extract (Eugenia Caryophyllus (Clove) Seed Extract (goździk), Vanilla Planifolia Flower Extract (wanilia), Cinnamomum Cassia Bark Extract (cynamon); Magnesium Laureth Sulfate(substancja myjąca), Cocamidopropyl Betaine(substancja myjąca), Lauryl Glucoside(emulgator), Decyl Glucoside, Glycol Distearate, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Sodium Chloride, Parfum, Citric Acid.




                                                                                 Za co go uwielbiam ?                                                               

Przede wszystkim szampon pięknie pachnie tak słodko (edit: cos takiego nie do opisania - słodycz z nutą cynamonu i orzeźwienia ) . Ma bardzo wygodną pompkę do aplikacji i swietną szatę graficzną i piękny kolor !. Skład jest moim zdaniem świetny ! Składniki aktywne wysoko w składzie. Jeśli chodzi o działanie : Szampon tworzy delikatną piankę. Kiedy masuję skalp czuję na opuszkach palców uczucie goraca :o w ten sposób wyobrazam sobie , że szampon ( przepraszam za wyrażenie haha) ''robi mojej skórze głowy dobrze'' . To myjadelko dobrze radzi sobie z kwestią mycia włosów , a dodatkowo włosy już podczas splukiwania są takie miękkie i gładkie - po wyschnięciu ten efekt sie utrzymuje. Liczyłam na zwykłe oczyszczenie , a otrzymałam dodatkowe działanie. Swoją drogą tak patrzę na skalp i jestem ciekawa czy szampon nie przyczyni się do porostu włosów ? Jak myślicie ? :>

Cena : 16,50.
Dostępność : w sklepie bioarp -> KLIK

Miałyście jakiś szampon z tej serii Planeta Organica ? Jestem bardzo ciekawa innych wersji.
Co myślicie o tym ? Skusicie się ?

77 komentarzy:

  1. Jaki skład, łał! powiedz proszę, że pachnie cynamonem. Jak tak, kupuję już w tej chwili! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam balsam turecki hammam planeta organica, kupilam tez drugi inny rodzaj ale zostal w PL

    OdpowiedzUsuń
  3. Kuszący skład i Twoja recenzja.
    Nie miałam kosmetyków tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tej firmy mam 2 kosmetyki i jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń
  4. Gwoździk?? Ha ha ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie Bioarpu jest pomyłka ;) Chodzi o ekstrakt z goździka, anonim słusznie zauważył :)

      Usuń
    2. O patrz ! Sama źle przeczytałam :o

      Usuń
  5. no poważnie się zastanawiam nad jego zakupem

    OdpowiedzUsuń
  6. o, cena nawet spoko! zdecydowanie mnie zachęciłaś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko , że nie jest dostępny stacjonarnie :(

      Usuń
  7. Nie wiem nic o poroście, lecz szampon zachęcający :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę , że będzie miał w nim swój udział :)

      Usuń
  8. Cena nie wysoka skład bardzie ciekawy i jeszcze ta pompka ideał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak pompka zdecydowanie ulatwia aplikację :)

      Usuń
  9. wow musi być nieziemski :) przydałby mi się taki :) a na porost może pomoże :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog :)
    Ja dopiero zaczynam, więc miło mi będzie jak zostawisz jakiś ślad po sobie ;3
    http://i-wildcat-dangerous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo podoba mi się Twój nagłówek :) 16,50- cena na pewno zachęca, może wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szampon wygląda naprawdę świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Skład wygląda świetnie ! Ostatnio kupiłam mój pierwszy szampon z tym Magnesium Laureth i faktycznie dla skóry głowy całkiem miły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa jaki :>
      To tez mój pierwszy szampon z tym składnikiem ;]

      Usuń
    2. kupiłam rosyjski szampon ;) to chyba będzie moje odkrycie 2012 .

      Usuń
    3. Który dokładnie ? Ten ? :>

      Usuń
  14. Kochana zaciekawiasz mnie tymi swoimi recenzjami aż za bardzo, muszę szybko dostać kasiorkę i trzeba pomyśleć nad zakupem małego "co nieco". Znalazłam odpowiedź na to gdzie można go dostać w komentarzach, a może w notkach po prostu wpisuj gdzie kupiłaś dany produkt / gdzie można go dostać? Hymm? Takie małe ułatwienie by było, oczywiście to tylko moja mała sugestia :). Myślę, ze się na niego skuszę w niedługim czasie, w końcu robi włosom dobrze ;D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie - dobry pomysł jutro dodam odnosnik bezposrednio do miejsca gdzie mozna go kupić) :]

      Usuń
  15. Pięknie wygląda i skład i opakowanie :) pomyślę nad kupnem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co nie zauważylam żadnych wad :)

      Usuń
  16. Mam balsam aleppo i uwielbiam, pewnie wypróbuję też inne rodzaje i może skuszę się na szampon. Nie obciąża włosów? Balsam obciąża, ale jak fantastycznie wygładza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampon nie obciąza włosów. Jeśli chodzi o balsam to mam wersję marokańską- i jest świetny , też wygladza - wygrywa z wszystkimi maseczkami jakie do tej pory miałam i z pewnościa skusze się na jeszcze inne wersje :)

      Usuń
  17. 'robi mojej skórze głowy dobrze'' ha ha! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. "Robi mojej skórze dobrze!" Przekonałaś mnie, muszę go mieć! :) A gdzie można kupić? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No a jak - nie ma to jak bezposredni przekaz :)
      Możesz go kupić na stronie bioarp ;]

      Usuń
    2. Właśnie przed chwilą zauważyłam! :)
      I otagowałam Cię, Kochana! :)

      Usuń
  19. Mmmmmmm cynamon :D A jaką pojemność ma ten szampon? :) Bo w sumie cena atrakcyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie słyszałam o tym szamponie ;) Obawiam się,że słodki zapach mógłby mnie zmęczyć,wolę bardziej świeże aromaty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlaśnie tu jest cos takiego nie do opisania - słodycz z nutą cynamonu i orzeźwienia :)

      Usuń
  21. kuszący! szata graficzna swietna. chętnie bym sama wyprobowala ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Odpowiedzi
    1. postanowiłam zacząc lepiej się odżywiać :)

      Usuń
  23. wygląda bardzo ciekawie,mam z tej serii balsamy i maski, ale jeszcze czekają na swoją kolej, pozdrawiam

    PS ale skład ma cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już normalnie wolę nie wiedzieć co Ty tam masz no ! :D

      Usuń
  24. Odpowiedzi
    1. O super :) Mam nadzieję , że i Ty bd zadowolona :)

      Usuń
  25. Chyba nie widziałam wcześniej tego szamponu, wygląda super!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta seria jakoś niedawno weszła tzn. okolo miesiąc temu więc może dlatego :)

      Usuń
  26. Samo opakowanie pozwala mi wyobrazić sobie zapach;D

    OdpowiedzUsuń
  27. Przeczytałam szampon ujędrniający... :D skład ma cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  28. Jaki piękny skład *.* szampon prezentuje się bardzo obiecująco :).

    OdpowiedzUsuń
  29. no i ponownie pieniążki polecą

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam z tej serii szampon zwiększający objętość, ale trudno mi jednoznacznie stwierdzić czy lubię go bardziej niż inne, wydaję mi się, że troszkę wysusza.... Chyba wolę Eco hysterię - też na objętość. Ale generalnie rosyjskie kosmetyki są dla mnie najlepszym kosmetycznym odkryciem tego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  31. nigdy nie miałam ale wygląda ciekawie:) może kiedyś się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  32. I właśnie żałuję, że nie kupiłam go robiąc zamówienie na ruskie kosmetyki. Ale no trudno, zakupię następnym razem. Bo ten zapach będzie mi już teraz chodził po głowie przez Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  33. hej, a czy któraś z Pań testowała może szampon revita z nuvialab.pl? jestem właśnie na etapie zbierania informacji na temat szamponów na porost włosów i zastanawiam się co będzie dla mnie najlepsze. w internecie jest tego dosyć dużo, więc ciężko jest się na coś zdecydować

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...