niedziela, 18 listopada 2012

Marokański balsam do włosów Planeta Organica

                      Planeta organica - Marokański balsam do wszystkich typów włosów                 


                                                                        Od producenta                                                                                   
Olej arganowy to „marokańskie złoto” od wieków stosowane przez tamtejszych mieszkańców do pielęgnacji włosów. W oparciu o tę tradycję stworzyliśmy marokański balsam.
Zawiera certyfikowane organiczne składniki
Nie zawiera GMO i parabenów.

Składniki aktywne:

Olej arganowy (Argania Spinosa Kernel Oil) - zawiera wysoki procent tokoferoli -antyoksydantów, które neutralizują wolne rodniki, przyspieszają procesy regeneracji komórek, chronią włosy przed promieniowaniem UV i niekorzystnym wpływem środowiska zewnętrznego.

Organiczny ekstrakt mięty (Organic Mentha Piperita (Peppermint) Leaf Extract) – bogata w witaminy C i P, karoten i sole mineralne, dzięki czemu przeciwdziała wypadaniu włosów i przyspiesza ich wzrost.

Organiczna oliwa z oliwek (Organic Olea Europaea (Olive) Fruit Oil) - zawiera witaminy A, B, C, D, E, F, K, wiele minerałów, aminokwasów, białek i antyseptyków. Tak cenny zestaw aktywizuje pracę gruczołów łojowych, dając włosom wszystkie niezbędne dla ich zdrowia substancje.


Cena i dostępność :
280ml za 16,90zł
Dostępny TU

                                                                        Skład&analiza                                                                                 

Aqua with infusions of Argania Spinosa Kernel Oil(olej arganowy), Organic Mentha Piperita (Organiczny ekstrakt z mięty) Leaf Extract, Rosa Damascena Flower Extract (róża damasceńska), Citrus Aurantium Dulcis (Pomarańcza) Flower Extract (kwiaty pomarańczy), Eucalyptus Globulus Leaf Oil (eukaliptus), Organic Olea Europaea (Oliwa z oliwek) Fruit Oil; Cetearyl Alcohol(Substancja konsystencjotwórcza), Glycerin(gliceryna-nawilża), Behentrimonium Chloride, Cetrymonium Chloride, Quaternium-87, Hydroxyethylcellulose, Cetrimonium Bromide, Benzyl Alcohol, Sorbic Acid, Benzoic Acid, Citric Acid, Parfum.

                                                                       Moje wrażenia                                                                        

Zacznę od opakowania + za świetną szatę grafczną i bardzo wygodne opakowane z pompką , która ułatwia dozowanie. Kolejna rzecz to zapach - uwielbam go ! Do zakupu skusił mnie świetny skład.. obok oleju arganowego na pierwszym mejscu nie mogłam przejsc obojętnie.

Działanie : Balsam nakladam raz na 3 minuty , raz na dłużej (20min.) Włosy po jego użyciu są bardzo wygładzone. Loki są ujarzmione (wygładza więc i skręt staje se luźniejszy) Zapominam czym jest puszenie. Są gładke , miękkie i miłe w dotyku. Balsam świetnie je nawilża - jak dotąd pobił   wszytske uzywane przeze mnie maski i balsamy. 
                                                                                    A gdybyście wiedziały jak włosy po nim pachną !  

Miałyście ten lub inny balsam z tej serii Planeta organica ?
Jaki jest wasz ulubiony balsam ?
Gdy wy bedziece czytały o tym przyjemniaczku  - ja będę szaleć na zakupach! 
(mam nadzeję , że coś upoluję) :D

52 komentarze:

  1. Wydaje się świetna :-) I naturalna.. lubię takie :-)

    Zapraszam na: www.kosmetykowe-inspiracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie szalejesz na tych zakupach? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Trafia na moją zakupową listę - uwielbiam wygładzające produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno się na niego skuszę jak skończę Aleppo. Cudowne kosmetyki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak - ta seria im się naprawdę udała :)
      Balsam z Aleppo , o którym ostatnio pisałaś jest już na mojej liście ;)

      Usuń
  5. nie znam, nie mam skrętów tylko proste krótkie włosy, nadawałaby się dla mnie?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie , że tak - jest do każdego typu włosów :)

      Usuń
  6. Olejek arganowy w składzie? Biorę w ciemno :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ;D Jak ujrzałam go na 1 miejscu , od razu wrzuciłam do koszyka :)

      Usuń
  7. Zamówiłam niedawno szampon tybetański z Planete Organica, teraz mam też ochotę na ich balsamy, ale to może przy kolejnej okazji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam szampon turecki z tej serii PO jestem zachwycona. Co do balsamu to polecam :))

      Usuń
  8. Dużo produktu za dobrą cenę. Może się skuszę ;).

    OdpowiedzUsuń
  9. Brzmi zachęcająco i ten olejek arganowy. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. czemu takich cudeniek nie kupi w Rossmann ...

      Usuń
    2. No właśnie tez mnie to zastanawia ;)

      Usuń
  11. Olejek arganowy na pierwszym miejscu? o.O Mimo prostych włosów z chęcią powitałabym to nawilżenie, bo bez wygładzenia by się obeszła :) Trafia na moją wish listę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ! :) Balsam ze względu na ten olejek wylądował w moim koszyku :)

      Usuń
  12. Ale szał! Cudnie wygląda i efekty zapewnia przeze mnie pożądane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szata graficzna jest świetna i w dodatku to działanie- własne idę go nakładać na włosy :)

      Usuń
  13. jestem ciekawa tego zapachu ;> bo z opisu i recenzji produkt wydaje się boski ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie przypomina jeden z żeli pod prysznic Apart - taki w brązowym albo bordowym opakowaniu:D nie pamietam z czym był, ponieważ miałam go dość dwano:P

      Usuń
    2. No właśnie nie potrafię określić zapachu , ale bardzo mi się podoba:)

      Usuń
    3. kadzidlany;)))
      cudowny

      Usuń
  14. też uwielbiam jego zapach!:) I to, że dość długo się utrzymuje :) mam go dość długo, ale jeszcze nie przetestowałam dostatecznie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie rewelacja :) Nie wiem czemu , ale za niedługo będzie mi się kończył , a używam go co drugie myce ;/

      Usuń
  15. zachęciłaś! przyda mi się coś, co wygładza, moim włosom nie pasuje aktualna pogoda ;p pokaż efekt na włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę kiedyś o nim pomyśleć, super skład :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Czaję się ten balsam i dla siebie i dl sklepu;D

    OdpowiedzUsuń
  18. moje ulubione to ostatnio balsamy z natury siberici:) tego nigdy nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeszcze nie miałam żadnego z tych rosyjskich produktów, a szkoda ;(

    OdpowiedzUsuń
  20. chyba nie muszę pisać, że zazdroszczę Ci tego balsamu....?:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musisz :)
      ale w sumie już nie ma czego bo wyparował :D

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...