piątek, 16 listopada 2012

Krótko o tym jak naturalnie przyciemnić włosy ? + pytanie :)

Cześć dziewczyny !
Dziś przychodzę do was z  krótkim postem poświęconym tematowi naturalnego przyciemniania włosów bez inwazyjnych środków. Jest to pierwsza część wpisu - w drugiej opiszę jak naturalnie rozjaśnić włosy. Tak więc zapraszam serdecznie :



Swoją drogą marzy mi się kolor włosów taki jak na zdjęciu powyżej..

                                              1. Płukanki  przyciemniające  włosy                                                    

Oczywiście chodzi o płukanki stosowane regularnie. Wiadome jest , ze efektów nie będzie po 1 użyciu.
Zacznę od płukanek , które stosowałam na swoich włosach. Jeśli chodzi o zioła to polecam je ze sobą mieszać- efekty są jeszcze lepsze.

Płukanka z kawy 
napar z czarnej herbaty
z szałwii
z pokrzywy
ze skrzypu
z kory dębu (nie próbowałam , ale mam zamiar bo ponoć jest świetna)
z orzecha włoskiego
z rozmarynu
z Kalpi tone
z Brahmi
z Amli

                                                  2.Oleje przyciemniające wlosy                                                 

Amla
olej rycynowy
olej z orzecha wloskiego

                                                       3.Maski przyciemniające                                                           

Kalpi tone
Amla
Brahmi
+ tajemnicza nietypowa domowa maska , która niedługo zrobię i coś więcej o niej napisze :)

                                                                    4.Farbowanie                                                                          

Oczywiście chodzi mi o farbowanie henną. Wiele dziewczyn to robi i efekty bardzo mi się podobaja , aż czasami mam ochotę ją zamówić , ale z drugiej strony am jakieś opory- może mnie przekonacie ? :)

Oczywiście nie muszę wspominać o tym , że słońce je rozjasnia więc chrońmy przed nim wlosy :)
Nie chciałam sie o tym rozpisywać , opisywać poszczególne płukanki , ponieważ te informacje juz są na blogu. Kolejna rzecz to pytanie do was :
Macie ochote na :
Recenzję porównawczą olejku z kiełków pszenicy i avocado ?
Recenzję marokańskiego balsamu do włosów  Planeta Organica ?
Jeśli tak to  , która z nich chętnie przeczytacie jako pierwszą ?

Licze na waszą odpowiedź



78 komentarzy:

  1. nie wiedziałam, że olejek rycynowy przyciemnia włosy. Zależy mi na przyciemnieniu włosów jakimś naturalnym sposobem, ale nie miałam pomysłu:P

    OdpowiedzUsuń
  2. hmmmmm jednak wolę farby hehe ;) ♥♥ buziak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaś nigdy nie farbowałam :)

      Usuń
    2. Ja farbowałam i nigdy więcej tego nie zrobię.

      Usuń
    3. Dlatego nie chcę nawet próbować :)

      Usuń
    4. Swego czasu próbowałam najróżniejszych farb, włosy się zniszczyły, zrobiły się sianowate, puszyły się, łamały się i wypadały, jednym słowem: porażka. Jeszcze do tej pory nie odzyskałam do końca swoich włosów... Powiedziałam sobie nigdy więcej farby.

      Usuń
    5. Nie raz miałam ochotę się znów pofarbować, ale się powstrzymuję i jest lepiej, przeżyłam odrosty i jest ok :).

      Usuń
    6. Czyli mam przestrogę - w zasadzie nigdy mnie to nie kusiło :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ja muszę popracowac nad systematycznościa :D

      Usuń
  4. Ja sobie chwale indygo :D.
    Czekam na recenzje olejku avokado :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ciągle się zastanawiam czy nie zniszczy mi to włosów ? :(

      Usuń
    2. Boisz sie wysuszenia? Ja mam zamiar tym razem pomieszac indygo z glutkiem, napisze w tygodniu o tym. Moze taki sposob bedzie delikatniejszy dla wlosow :)

      Usuń
    3. No własnie tego się boje :(
      Z drugiej strony nie chcę juz potem ciagle farbowac ..
      a ile utrzymuje się efekt ? :>

      Usuń
  5. Olej rycynowy przyciemnia? Q___Q"
    Nie, nie używam. Ja chce rozjaśnić... Choć... Przecież olej rycynowy przyciemnia tylko pozornie przez zamkniecie łusek włosów przez co kolor jest tylko głębszy... bardziej jednolity.
    Nie przyciemnia naprawdę =o=

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko co opisałam ma działanie pogłębiajace - czyli delikatnie przyciemnia ;]

      Usuń
  6. jestem ciekawa Twojej opinii o olejku z kiełków pszenicy, ja się z nim bardzo polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też - szczególnie jako dodatek do maski :)

      Usuń
  7. Rozumiem że masz swoje naturalnie ciemne włosy i nie chcesz ich farbować? :)
    Co do pytania to chętnie poczytam recenzję porównawczą :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak- mam naturalne i nie chcę ich farbować :)

      Usuń
  8. Ja wybieram recenzję numer 2 :D Co do przyciemniania, to nawet bym chciała, ale zapominam o regularnych płukankach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się boje henny-zioła(myślałam o cassi), po za tym jak nie wyjdzie i się mi kolor nie spodoba? To jak potem zafarbuje?;/ Chemiczne nie chwycą:<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boje się wysuszu i też nie chcę ciągle farbowac :(

      Usuń
  10. Dlaczego nie jesteś przekonana do henny? Co do recenzji z zaciekawieniem popatrzę na olejową :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boję się wysuszenia włosów :(

      Usuń
    2. Ja hennę tez przeżyłam i byłam zadowolona, nie zniszczyła mi włosów. Każdy włos też jest inny i inaczej reaguje ma różne rzeczy. U mnie henna spisała się dobrze, włosy były jakby grubsze, nie wypadały, lepiej się prezentowały, tyle że wiadomo henna nie farba nie ma co liczyć, ze będzie się trzymała przez nie wiadomo ile.

      Usuń
  11. Hahaha, właśnie chciałam o tym napisać! :) Al e w takim razie poczekam jeszcze parę dni, jak już porządnie zaprzyjaźnię się z płukanką kawową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Ja stosowalam ją przez miesiąc- jest świetna :)

      Usuń
  12. Ja poproszę recenzję marokańskiego balsamu do włosów Planeta Organica :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Na moich włosach henna trzyma się bardzo krótko, 2-3 tygodnie :/ I nigdy nie miałam po niej przesuszu (do mieszanki zawsze dodawałam sporo bezsilikonowej odżywki/maski), przeciwnie - włosy zawsze są pogrubione, błyszczące i nie wyobrażam sobie, żeby ich teraz nie farbować ;) Chciałabym recenzję marokańskiego balsamu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiam sie jak henna działa na włosy :>
      Recenzja balsamu pojawi się jako pierwsza :)

      Usuń
    2. Szczerze mówiąc włosy miałam bardziej wysuszone po płukankach (z kory dębu, z kawy) niż po hennie.

      Usuń
    3. Mi po kawie nic się nie wysuszyły (stosowałam regularnie przez miesiąc) ciekawe jak będzie z kora dębu :)

      Usuń
  14. recenzję marokańskiego balsamu :)
    Czy te płukanki przyciemniają tylko włosy naturalne czy też na rozjaśnione zadziałają?

    OdpowiedzUsuń
  15. kiedyś próbowałam płukanki z kawą ale wysuszyła mi włosy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie słyszałam , że niektórym wysusza :(

      Usuń
  16. próbowałam niektórych sposobów i niestety tylko henna przyciemniła włosy na dłużej ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak efekt po płukankach nie utrzymuje się długo :(

      Usuń
  17. ja wole farby, ale teraz chce je rozjaśnić, bo mam dosyć ciemnych włosów;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Post o naturalnym rozjasnianiu będzie niedługo , może coś Ci się przyda jesli n. kolor wyjdzie ''nie taki'' :)

      Usuń
  18. Ja wolała bym recenzję olejków :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawy blog. Będę tu zaglądała częściej. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę wypróbować jakąś płukankę:) Nie miałabym nic przeciwko, gdyby moje włosy stały się nieco ciemniejsze;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Swego czasu chciałam kombinować z jakimiś naturalnymi metodami przyciemniania, ale zrezygnowałam z tego i pofarbowałam włosy.; )

    OdpowiedzUsuń
  22. płukanki nie są dla mnie...
    nie lubię ich przygotowywać i ''nakładać'' ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie lubię ich robic dlatego jak juz jakąś zrobię to ''od święta'' :(

      Usuń
  23. chce przeczytać o tym marokańskim balsamie :) mi płukanki ze skrzypu ich nie przyciemniły, pewnie za krótko stosowałam (miesiąc), w sumie to i dobrze ne chciałabym żeby były ciemniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro będzie. No właśnie z tymi plukankami to nigdy nie wiadomo - w zasadzie pewnie pogłębiają tylko ;/

      Usuń
  24. o, na pewno bardzo przydatny post dla wielu włosomaniaczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja stosuję płukankę z: kory dębu, kory kasztanowca i kwiatu bzu czarnego. Przyciemnia i daje niesamowity połysk. Poza tym używam maski 3w1, czyli Brahmi, Kalpi tone i Maka. Od ponad pół roku nie farbuję włosów i dzięki tym zabiegom odrostów praktycznie nie widać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę ! W takim razie muszę spróbować :)

      Usuń
  26. Kochana zostałaś u mnie otagowana, zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  27. płukanek nie robię, bo nie mam na to czasu :(
    ale chyba wrócę do olejku rycynowego
    włosy na zdjęciu i ich kolor - piękny :) widać, że włosy dobrze zadbane - też mi się taki kolor marzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Henna jest super;) Dla mnie jej zapach jest odrażający, ale efekty na włosach świetne;) Na pewno jeszcze kiedyś użyję;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Też chcę przyciemnić ;) dziękuję Ci kochana za ten post ;) Chyba czas się zmobilizować :D może jakaś akcja przyciemniania czy coś?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie dobry pomysł , ale nie potrafię się zmotywować do robienia płukanek :D

      Usuń
    2. Też mam z tym problem :(

      Usuń
  30. Tak sobie szukam po internecie sposobów na przyciemnienie włosów i trafiam tu :)
    A tak na serio, mam niskoporowate włosy, wracam do naturalek, farba się wypłukała na złoto - rudawy a nie chcę nakładać na to farby, nie wiadomo co wyjdzie. Gencjana nie łapie, więc może spróbuję tej szałwii z czarną herbatą...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. a czy szampon z pokrzywy może być ?
    może już ktoś się pytał ale nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Hej dziewczyny te z sa dobre liscie dębu , ja stosowalam i są duzo lepsze niż kora drzewna , polecam . tylko je trzeba gotowac w wodzie . tez mozna zrobic kompiel w tych lisciach poprawia kolor skory i skóra robi sie opalona.

    OdpowiedzUsuń
  33. Hej, a w jakiej kolejności powinnam zrobić płukankę. Najpierw mycie szamponem, odżywka i na koniec płukanka i już nie płukac wodą na koniec ? czy jak.. sorry ale nowa w tym wszystkim jestem.

    OdpowiedzUsuń
  34. na jajkach też idzie przyciemnić ?

    OdpowiedzUsuń
  35. Farbowałam henna khadi i od razu wysuszla mi strasznie włosy... Po paru maskach wróciły do siebie ale to była masakra :( potem zadarbowalam farba drogeryjna i wyszły lepsze niż po hennie. Potem cos mi strzeliło do głowy i zaczęłam je rozjaśniać i te co były robione henną zaczęły robić się zielone... Udałam sie do fryzjera na ścięcie zieleni i skończyłam we włosach przed ramię. Pofarbowałam na jasny brąz i robię wszystko żeby moje naturalne włosy odrosły, zaczęły dosc szybko rosnąć po olejku rycynowym wiec czekam na efekty.
    Wiecej włosów nie bede farbować niczym ....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...