środa, 14 listopada 2012

Film , który musicie zobaczyć !

Cześć dziewczyny !
Wczoraj obejrzałam piękny film. '' Trzy metry nad niebem'' Nie jest to komedia romantyczna - przeciwnie jest to bardziej dramat. Kiedy oglądałam ten film (szczególnie pod koniec) nie moglam powstrzymać łez. Jeszcze żadne zakończenie mnie tak nie wzruszyło.. zdecydowanie jest to najlepszy film jaki do tej pory widziałam. Dowiedziałam się , że film ma swoją kontynuację , która własnie oglądam.

Zdecydowanie warto obejrzeć film ''Trzy metry nad niebem'' a oto on :













Oglądałyście ten film ? Co o nim myślicie ? A może oglądałyscie jego drugą częsc ? :>

30 komentarzy:

  1. Zupełnie nie kojarzę tego filmu ale może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś ktoś mi go polecił i dopiero wczoraj obejrzalam - nie żałuję :)

      Usuń
  2. może jak będę potrzebowała jakiegoś dramatu to się na niego skuszę, dziś ma bardzo dobry humor i taka historia mogłaby mnie zdołować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciężko nazwać to dramatem, takie sobie coś dla nastolatek ;p

      Usuń
    2. Czy ja wiem czy dla nastolatek ? Faktycznie może nie jest to do końca dramat , ale tez nie komedia romantyczna- i nie kończy się jak filmy dla nastolatek :) Mniejsza o to film mnie po prostu urzekł :)

      Usuń
  3. Oglądałam go już w zeszłym roku a w tym z 1000000 razy. Bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam go obejrzeć, ale zniechęciły mnie opinie znajomych..
    Ale po Twojej opinii chyba jednak oglądnę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto - pierwsza część jest cudowna :)

      Usuń
  5. Czuję się zachęcona :) Obejrzę przy najbliższej okazji :) Czasem bardzo ciężko znaleźć fajny, wartościowy film, bo wszędzie tylko te głupie komedyjki z Adamem Sandlerem... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Tu mi się spodobal fakt , iż zakonczenie nie była takie jak w każdym filmie romantycznym :)

      Usuń
  6. Oglądałam ten film tylko z innymi aktorami :O

    http://www.filmweb.pl/film/Trzy+metry+nad+niebem-2010-571889

    Drugą część też oglądałam i wg mnie jest jeszcze lepsza :) Tylko obejrzyj sobie tą wersję:

    http://zalukaj.tv/zalukaj-film/15621/tylko_ciebie_chce_tengo_ganas_de_ti_2012_.html

    bo główny bohater jest boski :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też oglądałam tą wersje i zgodzę się z Tobą :) a szczególnie w tym że głowny bogater to niezłe ciacho :D

      Usuń
    2. Jeśli chodzi o 2 część włoską - to wolę pierwszą - w drugiej rozczarowałam sie tym , że został z tamtą :( hehe
      ale z pewnością obejrzę wersję hiszpańską :)

      Usuń
  7. obejrzę gdy znajdę wolną chwilę

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie widzialam ale w wolnej chwili obejrze z checia... :) polecam Ci tez film 'Trzy minuty 21.37' dramat lekko psychologiczny, jest sporo niepochlebnych opini ale jednak gdy go obejrzalam to z czystym sercem polecam... Pokazuje ze czasem paradoksalnie sprawca tragedii ma w sobie najwiecej ludzkich uczuc...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za polecenie filmu- z pewnościa obejrzę go w piątek :)

      Usuń
  9. Kilka osób już mi ten film polecało, więc chyba się skuszę :) Jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwszy raz slysze o tym filmie, ale skoro polecasz to musze dodac go do zakladek z filmami, ktore zamierzam w najblizszym czasie obejrzec ;>

    OdpowiedzUsuń
  11. Obejrzę, jak tylko znajdę czas, bo wszyscy go zachwalają. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zobaczę go jutro, na spokojnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wersja hiszpańska jest mega :) włoska nudna :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie widziałam jeszcze tego filmu - jak będę miała w końcu trochę czasu to obejrzę :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba go nie oglądałam,ale na pewno go obejrzę

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja go oglądalam i jest super! Nie żałuje i planuję obejrzeć drugą część :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam, muszę obejrzeć;) Ja oglądałam jakiś czas temu "7 dusz" - piękny film do płakania;)

    OdpowiedzUsuń
  18. wisisz mi 3 godziny, obejrzałam 2 części, fajny główny bohater :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...