sobota, 10 listopada 2012

FEROMONY BTB - recenzja :)

Cześć dziewczyny !
Pamiętam , że byłyscie zainteresowane działaniem feromonów. Z tego powodu powstał ten post :)


                                                                                  Czym są feromony ?                                                                

Jak działa BTB?BTB to feromony nie tylko o charakterze seksualnym, ale również socjalnym. Działają jak zapachowy afrodyzjak. Zarówno kobiety, jak mężczyźni chętniej Cię słuchają, są szczerze zainteresowani Twoją osobą i tym co mówisz. Wzbudzasz respekt mężczyzn oraz szczere zainteresowanie kobiet. Ludzie patrzą na Ciebie z podziwem i uznaniem. Stają się gadatliwi, zwierzają się, są bliscy i bezpośredni. Czasami wręcz nie mogą przestać przy Tobie mówić. Jeżeli jesteś z partnerem blisko, feromony zawarte w BTB spotęgują Wasze doznania erotyczne. BTB to feromony, które w pierwszej kolejności otwierają ludzi, następnie w kontekście erotycznym stymulują seksualnie. Ludzie są bardziej zrelaksowani, czują się przy Tobie komfortowo. Są przyjaźni i rozmowni. Ze względu na fakt, iż BTB poprawia kontakt i otwiera ludzi, jest również idealnym produktem dla zastosowań biznesowych. W sytuacjach intymnych BTB potęguje doznania Twojej partnerki (lub partnera), sprawiając, że chwile, które z Tobą przeżywa stają się chwilami, które pamiętać będzie do końca swojego życia.
Co zyskasz?
dobry kontakt, większa otwartość rozmówcy, zwiększone zaufanie
zainteresowanie i zauroczenie Twoją osobą
pobudzenie i dobre samopoczucie, większa pewność siebie, towarzyskość i bezpośredniość
autorytet i poważanie, pozycję lidera
dwukrotne zwiększenie podniecenia w sytuacjach intymnych (udowodnione naukowo!)

Jak na BTB for Women reagują mężczyźni?
BTB for Women to zapach prawdziwej Kobiety. Podkreśla najlepsze strony Twojej kobiecości, maskując przy tym Twoje drobne wady. Gdy aplikujesz BTB na swoją skórę, akcentujesz swoją atrakcyjność, pachniesz pożądaniem i jeżeli chcesz, możesz sprawić, że ciężko będzie się Tobie oprzeć. BTB osłabia negatywne nastawienie mężczyzn i poprawia ich samopoczucie. Mężczyźni bardziej się na Tobie skupiają i zabiegają o Twoje względy. W sytuacjach intymnych zwiększasz pożądanie swoje oraz partnera. Możesz pachnieć jak prawdziwa kobieta sukcesu, budząc pożądanie otaczających Cię mężczyzn i zazdrość obserwujących koleżanek.

Jak BTB wpływa na Ciebie?
Czujesz, że potrzebujesz więcej odwagi i pewności siebie? Feromony zawarte w BTB wpływają również na Ciebie. Związki te bezpośrednio stymulując narząd nosowo-lemieszowy w Twoim nosie sprawiają, że stajesz się bardziej pobudzony, pewny siebie i towarzyski. Nie ma to nic wspólnego z efektem placebo. Jeżeli potrzebujesz dodatkowej dawki adrenaliny i komunikatywności, BTB będzie dobrym wyborem. BTB poprawia również Twoje samopoczucie. Może również wpływać na zwiększenie Twojego libido.

Jak pachnie BTB?
Każdy 10ml flakon zawiera 4mg czystych feromonów w alkoholu etylowym. BTB sprawi, że Twój zapach nabierze zupełnie nowego wymiaru. Kobiety będą uwielbiać zapach Twoich perfum połączonych z BTB for Men. Mężczyźni szaleją na punkcie perfum łączonych z BTB for Women. Aby dać Tobie możliwość stosowania BTB wraz z własnymi perfumami, BTB nie zawiera żadnych dodatków zapachowych.
Zaaplikuj kilka kropel BTB na nadgarstki oraz szyję, użyj perfum jak co dzień i baw się dobrze!

                                                                               Jak ja oceniam feromony ?                                                

Zawsze byłam ciekawa jak one dzialaja jednak ich cena mnie odstraszała tym bardziej , że nie narzekam na kontakty z ludzmi. Jednak , gdy trafiły w moje ręce od razu zabrałam się za testowanie. Na początku szukalam odpowiedniej dawki dla siebie- ustaliłam , że bedę aplikowała na nadgarstek i na szyję. Feromony nie pachna na ciele więc spokojnie mozemy mieszać je z perfumami. Działanie.. Zauważyłam , że ich działanie zalezy tylko od nas. Chodzi o to , że myślimy , że to cudo poprawi nam stosunki z innymi i tak tez sie czujemy , nabieramy pewnosci siebie przez co jesteśmy odważniejsze , bardziej rozmowne - po prostu bardziej towarzyskie i tu się zgadzam - Tak działaja jesli chodzi o wpływ na osobę , która ich uzywa. Ale jak działaja na innych ? Skoro jesteśmy pewniejsze siebie to jasne , że poprawia nam się stosunki z innymi - jedno wynika z drugiego. Czy mężczyzni bardziej o mnie zabiegaja ? Ciężko stwierdzić bo nie mam z tym problemu - zawsze mi się z nimi dobrze rozmawiało i ukladało. Jenak Ci nieposłuszni stają sie tacy hm.. ''ujarzmieni'' ? :D Chodzi m.in o posłuszeństwo. Podsumowując feromony działaja - może nie tak jak często slyszymy czyli  ''nagly zlot samców'' haha - takiego działanie nie oczekujmy :) . Mimo wszystko ich cena jest wysoka , ale z drugiej strony starczają na rok codziennego używania.





 Jednak nie kupię ich , ponieważ po prostu ich nie potrzebuje :)



http://www.feromony.pl/





41 komentarzy:

  1. myslę, ze masz rację w podsumowaniu tego produktu. Działają raczej na psychikę niż na zmysły innych osób

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie i dlatego raczej ich nie kupie :)

      Usuń
    2. Za tą kase można masę włosowych cudow kupić :)

      Usuń
  2. widziałam w SP, ale nie skusiłam się i raczej tego nie kupię;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W SP są ? Nigdy się z nimi tam nie spotkałam ;p

      Usuń
  3. Bardzo ciekawe :D czytałam z przyjemnością. Choć też raczej ich nie potrzebuję, gdybym jednak dostała w swoje łapy, też bym pewnie przetestowała. Ciekawe doświadczenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też do tego tak podeszłam - gdyby nie to , że je dostałam to bym sobie ich nie sprawiła ;]

      Usuń
  4. zgadzam się, że głównie działają na psychikę, ciężko mi uwierzyć, że jakieś feromony mogą zdziałać cuda jakie zapewnia producent ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tez ciężko w to uwierzyć dlatego też nigdy bym ich sama nie kupiła :D

      Usuń
  5. Brzmi naprawdę magicznie ale nie wiem czy nie grozi mi od tego gwałt ;) ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie hehe - Tak jak napisałam w swoich wrażeniach ;p

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. To samo przyszło mi do głowy :D aczkolwiek niezła ciekawostka takie feromony :D

      Usuń
    2. Właśnie chciałam to samo napisać :)

      Usuń
  7. właśnie chciałam to napisać, efekt placebo....

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyli zwykłe oddziaływanie na podświadomość, jak pisały dziewczyny wyżej placebo, czyli bubel. Pewność siebie można uzyskać też innymi sposobami :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak - to tak samo jakbym po prostu nalała komus do butelki wody - powiedziała to feromony -> i ten ktoś sam sobie dodaje pewnosci siebie mysląc , że to działanie zawartosci buteleczki :D

      Usuń
    2. Dokładnie podświadomość to klucz - nie wiem czy czytałaś, ale polecam całą sobą "Potęga podświadomości" znana, dobra książka na temat działania podświadomości. Co do placebo to jest ono oparte na psychologii, a właściwie oddziaływaniu na podświadomość... (Przepraszam za powtórzenia :)).

      Usuń
    3. A jeszcze jaką kasę za to zbijają...

      Usuń
    4. Nie czytałam chyba. No dokładnie :)

      Usuń
  9. Kupiłabym, tylko gdybym była naprawdę zdesperowana. xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog!!!:*

    Obserwujemy?;)
    Buziaki;D

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Te feromony wcale nie działają,to tylko efekt placebo. A dlaczego? Powód jest prosty - każdy człowiek ma swoje własne,niepowtarzalne feromony. Takie kupione,z buteleczki zupełnie nic nie dają. No i jeszcze powiem,że nominowałam Cię do Liebster Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wczoraj przeczytałam bardzo fajny post u Ciebie na blogu a kiedy byłam przy samym końcu padł mi internet i nie mogłam go dokończyć/skomentować. Dziś wchodzę a jego nie ma :( Swoje zdanie wyrażę więc tutaj, był mi bardzo przydatny! Od dawna nie mogę się uporać z problemem "klapniętych" włosów. Świetnie się czytało :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę że mam podobne podejście jak ty, jeśli dostałabym je do wypróbowania to bardzo chętnie, ale płacić za nie - nie ma co ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Extra post:) Wiesz moim zdaniem to efekt placebo wierzymyw cos co chcemy osiągnąć:) Jak potęga podświadomości:P
    Ale mam ochotę kiedyś spróbować:)A jak kształtuje się cena? Bo nie widzę

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawy temat ;) ale chyba nie kupiłabym ich, są trochę za drogie;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Odrobinę sceptycznie podchodzę do takich cudów :D Może i mają "jakiś" wpływ, ale to samo można osiągnąć zmianą podejścia :) Tak przynajmniej myślę :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Otagowana http://larose750.blogspot.com/2012/11/tag-liebester-blog-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Mój Ukochany ma żel do włosów Got2b z feromonami, używa dla bezpieczeństwa tylko w mojej obecności;D Ale to raczej efekt placebo;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawostka: jeszcze nie udało się znaleźć ludzkich feromonów. Prawdopodobnie istnieją, ale nie wiadomo, jakie/które to cząstki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, już czytając opis producenta miałam wrażenie,że to tekst dla wybitnie naiwnych i zdesperowanych. Takie gruszki na wierzbie ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziewczyny, piszecie z głowy, bez sprawdzenia feromonów na sobie. Najłatwiej jest napisać, że feromony to ściema, ale feromony to NIE placebo, o tym mogę was zapewnić. Są nawet konkretne badania naukowe, które pokazują, że feromony pobuzdają inne obszary mózgu (seksualne) niż zwykłe perfumy.

    Testowałam te feromony i uważam, że działają naprawdę dobrze. I nie chodzi tu tylko o moje nastawienie, ale autentycznie coś się zaczyna ze mną i z facetami dziać. A jak na przykład przesadzę z dawką, to od razu pojawia się ból głowy. Feromony ewidentnie działają. Oczywiście nie tak,że faceci będą zafascynowani. Ja je bardziej traktuję jako kropkę nad i.

    OdpowiedzUsuń
  22. Słuchajcie ... czytałam post i komentarze :) Jeśli chcecie coś wiedzieć to prowadziłam 3 lata sklep z art. imprezowymi i erotycznymi. Miałam styczność z feromonami różnych marek. Te tanie po prostu pachną perfumami a ich efekt to placebo + twoej zmienione podejście = złudny efekt! Jednak te droższe , faktycznie nie pachną , można je stosować z innymi perfumami ... ja nie zauważyłam ich działania mimo wszystko. Takie jest moje skromne zdanie - i zgadzam się z autorką posta w 100 %.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...