niedziela, 11 listopada 2012

Domowe sposoby na objętośc + pytanie

Cześć dziewczyny ! :)
 Moje włosy same w sobie mają objętośc więc nie stosuję tych sposobów - jedynie kiedy je wyprostuję wtedy mi się przydają.

Dodaj swoim włosom objętości !




                                                                                              Masaż skóry głowy                                                       
Tą metodę możemy stosować gdziekolwiek jesteśmy i ile razy chcemy. Masaż skóry głowy nie tylko poprawi ukrwienie i przyspieszy porost , ale również da efekt push-up ! Zauważylam , że kiedy masuję skalp 2-3min. włosy są bardziej odbite od nasady przy czym  wygląda jakby ich było o wiele więcej.

                                                                                              Suszenie włosów                                                            
Chodzi o suszenie włosów suszarka z dyfuzorem lub z głową w dół albo na okrągłej szczotce.


                                                                                Odpowiedni rodzaj maseczek                                              
Musimy pamiętac , że te bardziej treściwe maseczki dociążają/obciążają nasze włosy przy czym tracimy objętośc , dlatego jesli chcemy ją uzyskać najlepiej użyć maski , która nie obciaza naszych włosów- ''lekkiej''

                                                                                               Mycie włosów                                                              
Należy unikać stosowania szamponów typu 2w1 tym bardziej , gdy mamy zamiar nałożyć jeszcze odżywkę , ponieważ tego typu szampony również obciążają czego skutkiem jest brak objętości.
Sprawdza się również dodanie białej glinki do szamponu.

                                                                                         Odżywki w sprayu                                                           
W dniu , w którym będziemy chciały mieć geste włosy i odrzucimy tresciwsze maski - spryskajmy włosy odżywka w sprayu - w moim przypadku takie odżywki dodają włosom objętości

                                                                                          Upięcie włosów                                                                    
Chodzi o związanie włosów na czubku głowy w koczka , a następnie (po jakimś czasie np.30min.) rozpuszczenie włosów. Ta metoda jest moim zdaniem bardzo dobra (np.przy skarpetkowym koczku)

                                                                                                Puder                                                                                
Może być gotowy drogeryjny poder dla objętości lub po prostu zwykły puder dla dzieci lub suchy szampon ;)

                                                                           Płukanki dodające objętości                                                      

Chodzi mi o płukankę z piwa. Dlaczego ? Ponieważ zawarty w piwie chmiel powoduje, że włosy są puszyste i bardziej nabłyszczone

Lub po prostu zróbmy loki !

Wasze sposoby :
Kascysko-   tukany
Wdowa Po Stalinie - warkocz
Aladriela - upięcie włosów w ananasa


Wiadomo te wszystkie sposoby nie sa mega trwałe :) Dziewczyny macie jakies sposoby na objetość ?
Dziś wyskoczylmi mały psikus na brodzie - w sumie jest w fazie wstępnej więc może wiecie jak go zliwkidować ? Ja nie mam pojęcia- taka niespodzianka wyskakuje mi raz na dwa - trzy miesiące :>

51 komentarzy:

  1. fajne te sposoby- wypróbuję większość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. moje włosy kpią sobie z pojęcia objętość :P jak rozplącze warkocza, mogę się cieszyć ładnymi falami i jakąś objętością przez 30 min, potem znowu proste i oklapnięte, ale już się chyba z tym pogodziłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a próbowałas na piankę ? :>

      Usuń
    2. Ja mam to samo z włosami ale gdy zrobię na noc warkocza to się trzyma 5 min a potem znowu są proste i oklapnięte :(

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. O pamiętam - pisałas o nich na blogu - dopiszę do tego posta z odnośnikiem do Twojej notki :D Swoją drogą dziwna nazwa xd

      Usuń
  4. Ja nigdy nie miałam problemów z objętością i jakoś się tym nie przejmowałam ale chciałabym coś zrobic, żeby następnego dnia po umyciu tzn umyte wieczorem a rano są już tłuste ;O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :o o kurcze.. a jakies płukanki na przetłuszczanie ? :>

      Usuń
    2. Myj wlosy raz na 2-3 dni po pewnym czasie sebum sie unormuje

      Usuń
  5. Po wyschnięciu włosów upinam je w tzw. ananasa - z głową pochyloną w dół zbieram włosy, upinam klamrą na czubku głowy. Po ok. 30 minutach są odbite od skóry. Efekt u mnie dość trwały - o ile nie założę czapki :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli efekt taki jak z koczkiem :)

      Usuń
    2. U mnie nie do końca - po koczku mam nieciekawe odgniecenia, a po luźnym zepnięciu dużą klamrą (tudzież po prostu związaniu gumką w kucyk) moje fale się zachowują na długo :)

      Usuń
    3. U mnie po koczku się fajnie prostuja (alb robią sie grubsze i mi się tak wydaje ) :D

      Usuń
  6. Moje włosy ostatnio właśnie zyskały na objętości, ale szybko ją tracą, więc co jakiś czas spuszczam głowę w dół i zaraz podrywam ją do góry "zarzucając grzywą" i znowu wygląda jakby było ich dużo :)
    Ja stosuję na takie psikusy maść benzacne, ale tą mocniejszą :) pomaga bardzo szybko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Włosy kręcone z natury mają swój urok-przy lokach wydaje się, że mamy na głowie mnóstwo włosów, po wyprostowaniu troszeczkę mniej.
    p.s. Imprevisivel kiedy wrzucisz fotkę z wyprostowanymi włosami? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak mówisz - kręcone z natury mają objętość . Nie mam zdjęcia w wyprostowanych :(

      Usuń
  8. ja sobie robię warkocza na noc i wtedy mam lwią objętość :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ja zawsze susze włosy głową w dól, ale objętości brak;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie nic nie pomaga, poza karbownicą, mam za ciężkie włosy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. zazdroszczę cery :D
    co do objętości to u mnie najlepiej działa suszarka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z cera nie mam problemów - jedynie ten jeden wyprysk raz na 2-3 miesiące ";]

      Usuń
  12. Kolegę na brodzie może potraktuj Pastą cynkową, pasta lassari, benzacne, olejem tamanu ?


    Moje włosy po takim masażu niestety szybko robią się tłuste :(. ale koczek na czubku głowy działa zaskakująco dobrze. Jak spryskam go żelem Hegrona to się nawet ładnie trzyma ta objętośc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na złośc nie mam nic z tych rzeczy :(
      Jeśli chodzi o koczka to moje włosyy maja o nim aż za dużo objętości :D

      Usuń
  13. Masaż faktycznie działa, ale u mnie powoduje momentalne przetłuszczenie;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie- moje wlosy cięzko do tego doprowadzić , ale wiem , że u wielu dziewczyn powoduje przetłuszczanie :(

      Usuń
  14. Dla mnie niezawodnym sposobem jest puder :)

    OdpowiedzUsuń
  15. u mnie najlepiej sprawdza się suszenie ;) a puder taft - cóż za okropieństwo! użyłam raz i wyrzuciłam w kąt ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie dlatego lepiej użyć zwykłego pudru dla dzieci :)

      Usuń
  16. bardzo fajny i przydatny pościk ;) na pewno przy dluzszych wlosach mi się przyda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty już masz włosy pełne objętości :)

      Usuń
  17. Ja to dopiero kiedyś miałam objętość , teraz to jest marna .

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla mnie najgorszy jest koczek do góry :) zyskują wtedy co prawda objętość, ale tak mi się odginają przy skórze głowy, że wyglądam okropnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam moje włosy po rozpuszczeniu koczka (tylko tego z wypełniaczem) są wtedy fajnie ulożone- jakby do połowy prostsze :)

      Usuń
  19. haha, co to jest 'skarpetkowy koczek'? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś typu kok z wypełniaczem z tym , że zamiast wypełniacza skarpetka :D ale efekt taki sam :P

      Usuń
  20. Kurcze znam w zasadzie wszystkie :D czasem robię kucyka do góry i potem też się ładnie odbijają od nasady :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne sposoby, u mnie zawsze będzie płasko :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Zawsze suszę włosy "do góry nogami":) Mają wtedy większą objętość:)

    OdpowiedzUsuń
  23. zostałaś otagowana na moim blogu;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja mam naturalnie za dużo włosów ;). Zazdroszczę bezproblemowej cery :).

    OdpowiedzUsuń
  25. Sama korzystam z dwóch pierwszych sposobów :) A masaż- jest niezawodny!

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeśli chodzi o niespodziankę, to może spróbuj maści cynkowej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...