wtorek, 20 listopada 2012

Domowe sposoby - Jak naturalnie rozjaśnić włosy ?

Cześć dziewczyny !
Był post o tym jak przyciemnic włosy więc jest również jak je rozjaśnić- zainteresowane/ych zapraszam !
Oczywiście nie uzyskamy efektów wow tak jak po rozjaśniaczu , ale regularnie stosowane - z cierpliwością dadzą dobre rezultaty.


                                                                     Płukanki rozjaśniające włosy                                                        

Płukanki ziołowe :
-rumianek
-dziewanna
-korzeń pietruszki
-nagietek
-lipa

Inne :
- z cytryny
-wywar z łusek cebuli
-piwna
-ocet biały (?)

                                                                                                Oleje                                                                                 

- Olej musztardowy (pamiętam , że rozjaśnił moje włosy - w sumie nie tylko moje więc zaczęłam stosować go tylko na skalp )

Nie mogę sobie przypomnieć innych- jakbyście jakieś znały to piszcie :)


                                                                                              Maski                                                                                 

Domowe :
- maska z miodem i cytryną
-maseczka z korzenia rabarbaru

Kupne :
Z tego co się orientuję są serie rozjaśniające , a raczej nadające złote refleksy :)


                                                                                         Półprodukty                                                                        

Domowe półprodukty - czyli spójrz do kuchni !
- miód
- cytryna

Półprodukty ''niedomowe''
- spirulina - ponoc rozjaśnia (myśle , że efekt bd bardziej widoczny na jasnych włosach bo na swoich na szczęście tego nie zauważyłam)

      Taaa słońce ! :D Swoja drogą chce więcej słońca !
                                                                           Chcę już lato ! albo chociaż wiosnę :(


67 komentarzy:

  1. Ja też chcę wiosnę, kocham tę porę roku :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też - ale sobie poczekamy :(

      Usuń
    2. Ja to nawet lata nie poczułam w tym roku:((

      Usuń
    3. Faktycznie - u mnie bylo za dużo deszczu :(

      Usuń
    4. ja też chcę wiosnę! mam już dość tej ponurej pogody.
      na razie nie przewiduję rozjaśniania ;)

      Usuń
    5. No tak , ale zapowiada się odwrotnie :(

      Usuń
  2. Szkoda że to przepisy raczej dla blondynek, które chcą rozjaśnić włosy o ton lub dwa :( a co my brunetki mamy zrobić? Katować się farbami... niestety :(
    Niemniej post ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak post dla blondynek jedynie :) Ciemnowłose musza radzic sobie farbami niestety :(
      Chociaż słyszałam , że rozjaśniający spray z joanny jest dobry :)

      Usuń
  3. Rumianek sobie już dawno kupiłam, ale boję się użyć płukanki właśnie z nim, bo obawiam się wysuszenia... Za to maskę z miodem i cytryną zrobię sobie w czwartek :)
    Olej musztardowy mam od bardzo dawna, ale ciągle nie otworzony. Ale po przeczytaniu u Ciebie, że rozjaśnia włosy... Muszę go w końcu zacząć używać! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi w sumie żadna plukanka jeszcze nie wysuszyła (chociaż ostatnio wcale ich nie robię). Otwieraj ! + dla Ciebie , że rozjaśnia , ale dodatkowo przyspiesza porost :)

      Usuń
  4. Szkoda, że nie ma naturalnego sposobu, żeby rozjaśnić włosy brązowe do jasnego blondu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety - natura wszystkiego nam nie dała :(

      Usuń
  5. U mnie takie domowe sposoby dają średnie efekty :) Ale muszę przyznać, że słońce ślicznie rozjaśnia pasma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te domowe sposoby na rozjasnianie i przyciemnianie każdemu daja srednie efekty :(

      Usuń
  6. Ja chciałam przyciemniać naturalnymi sposobami, ale jednak postawiłam na farbę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najprościej rozjaśnić sobie włosy wodą utlenioną, ale to tak czy siak niszczy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. próbowałam w latach młodości:D:D:D po kilku użyciach włosy rudzieją :P

      Usuń
  8. mnie by interesował post - jak naturalnie przyciemnić włosy - zwłaszcza tak, bez rudych refleksów i pasemek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbyś przeczytała chociaż wstęp wiedziałabyś, że już był =_='

      Usuń
    2. a konkretnie tu :
      http://www.uroda-kosmetyki-opinie.blogspot.com/2012/11/krotko-o-tym-jak-naturalnie-przyciemnic.html

      Usuń
  9. Ja nie skorzystam,ale fajny post :) Ja też chce słoneczko i ciepełko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez nie skorzysta bo chcę przyciemnić :)
      O ciepełko by sie przydało :D

      Usuń
  10. też chciałabym wiosnę. moje włosy rozjaśniła maseczka L'Orient 7 oils, ciekawe czy na inne włosy działa tak samo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę z ciekawości , aż spojrzę na skład :)

      Usuń
  11. Dzię-ku-ję! XD
    Pragnę rozjaśnić te kłaki jak mało czego!^^'

    OdpowiedzUsuń
  12. uu nie wiedziałam, że spirulina rozjaśnia :)
    też tęsknię za latem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie sie tak zastanawiam - mi rozjasnia przebarwenia na twarzy , a co do wlosów to 2 z moich czytelnczek rozjasniła :)

      Usuń
  13. KOCHANA MOJA Ty to jesteś włosowym ekspertem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiedziałam, że olej musztardowy rozjaśnia włosy:) Człowiek cały czas się czegoś uczy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie miałam pojęcia. Gdyby nie to , że sama na sobie sie o tym przekonalam i 2 moje czytelniczki równiez to bym do tego nie doszła :)

      Usuń
  15. A tu zanosi się na zimę , od 1 grudnia ma podobno nadejść.
    Co do rozjaśniania to rumianek działa na moje włosy wybitnie - świetny jako płukanka łagodząca a przy okazji lekko rozświetla , taki efekt uboczny , gdyby tak dodać miodu ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet mi nie mów o zimie ..
      Można łączyć- efekty jeszcze lepsze :)

      Usuń
    2. zima jest piękna gdy drogi są przejezdne a w domu jest cieplutko i stoi choinka ;)

      Usuń
    3. Ma swój urok :)
      Jednak jak pomyśle chodzić po tym mrozie.. :(

      Usuń
  16. hmmm nie jestem fanką rozjaśniania, ale złote refleksy nie są złe :D

    OdpowiedzUsuń
  17. ja jestem blond i jedyne co robie to plucze wlosy rumiankiem, efekt jest cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. chętnie poeksperymentowałabym z rumiankiem, chociaż na rozjaśnieniu az tak bardzo mi nie zależy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. lubię takie domowe eksperymenty :) / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Cebula imprevisivel!:D Rozjaśnienie może to nie jest, ale złote refleksy z pewnością :)

    Najbardziej zaprzyjaźniłam się z miodem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam to inaczej zapisane ale jest :-D
      w sumie to wszystko jedynie nadaje refleksy , albo delikatnie rozjasnia :)

      Usuń
  21. Też brakuje mi słoneczka;( Mam ochotę na jaśniejszy kolor, ale pewnie i tak za chwilę bym go przyciemniła;D

    OdpowiedzUsuń
  22. chętnie rozjaśniłabym sobie końcówki - coś na kształt ombre ;) przy okazji sprawdziłabym skuteczność tych sposobów (miałabym porównanie z resztą włosów). niestety takie nakładanie tylko na końce może być bardzo kłopotliwe...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszeczkę , ale przy dobrym sposobie może stać się nawet wygodniejsze bo wystarczy je moczyć :)
      Swoją droga fajny pomysł :)

      Usuń
  23. O ile dobrze pamiętam, w H&M była identyczna kremowa sukienka, jak moja czarna;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hello dear, nice to meet you! I've just found your blog and it's really nice....visit mine and let me know your opinion about my posts, maybe we could follow each other!
    XOXO
    Ylenia

    OdpowiedzUsuń
  25. O, ja teraz płukam nagietkiem, mam za sobą rumianek i niedługo wezmę się za bławatek :) Może mój jasno-mysi blond powróci :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochana, jako że w temacie włosów jesteś bardziej obeznana ode mnie, moższesz mi powiedziEć, czy mycie włosów płynem facelle co drugi dzień, może im zaszkodzić?? Ja jestem początkową włosomaniaczką, a nie chce żeby mi wszystkie włosy wypadły...:( A po tym płynie, moje włosy są IDEALNE!!! Jeszcze żadnym szamponem nie osiągnełam takiego błysku, takiej lekkości i wogóle same plusy, jestem nim zachwycona!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. stosowałam naturalne produkty rozjaśniające przez miesiąc czasu i zmiana koloru była zauważalna, ale niewielka... kolor na pewno stal się cieplejszy, bardziej złoty.... ale co farba to farba :( no ale nie, nie poddaję się... póki co nie farbuję ;(

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajnie i ciekawie napisany post.

    OdpowiedzUsuń
  29. mi spirulina nie rozjaśniła blondu, za to cytrynka daje ładne refleksy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pamiętam, że kiedyś rozjaśniałam włosy rumiankiem i cytryną :) Może nie było to nie wiadomo jakie rozjaśnienie ale płukanka nadawała ładnych refleksów. Teraz chciałabym przyciemnić włosy. Skorzystam z Twoich porad z posta o przyciemnianiu ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Zaitrygowałaś mnie tą dziewanną i korzeniem pietruszki... ;> Rumianku nie chcę próbować - za żółte włosy mi mogą wyjść, ale reszta, czemu nie?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci , że po jednym uzyciu żółtych włosów nie będzie :)

      Usuń
  32. Z olejków może jeszcze rozjaśnić Amla Gold oraz olejek jaśminowy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny post przyda się :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję , za wszystkie uwagi , opinie oraz porady ;) Na każdy komentarz postaram się odpisać ;) (odpisuję pod postem by zachować sens rozmowy).Komentujących oczywiście również odwiedzam ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...