piątek, 12 października 2012

Zrób sobie odżywkę do rzęs ! :) + dzisiejsze nowości :)

Hej kochane :) Dziś tak jak obiecałam napiszę więcej o odżywce do rzęs , która sobie zrobiłam. + Po powrocie do domu czekała na mnie bardzo miła niespodzianka czyli paczuszka.Jesteście ciekawe co jest w środku ? To zapraszam , ale pierw o odżywce :)

Zrób sobie odżywkę do rzęs
Dużo czytałam o odżywkach z wazeliny i olejku rycynowego -pomyslalam , a może by tak ją ulepszyć ? Dodałam kilka drobiazgów i stworzyłam swój przepis na odżywkę :)





Składniki :
-Olejek rycynowy
-wazelina
-olej z pestek winogron (chciałam dać kokosowy , ale mi się skończył)
-Wyciąg z aloesu zatężony 10x
-keratyna
-d-pantenol


Ot cała filozofia :) Używam jej dopiero od pięciu dni. Relacje zdam po dłuższym czasie stosowania czyli za miesiąc / dwa - wiadomo take odżywki potrzebują czasu 

I miła niespodzianka zostałam jedną z szczęściar wybranych do testów tych wspaniałości  w konkursie organizowanym przez bloga sliwkirobaczywki i sklep  http://www.bliskonatury.pl/  :) 



- Shea Nilotica Bio 50g
-Masło Shea nierafinowane  100g
-Masło Shea rafinowane 100g
-Oleina masła shea 100ml

Jestem bardzo ciekawa i już się zabieram do testów! :)

90 komentarzy:

  1. Chętnie bym spróbowała takiej odżywki ale moja cierpliwość bardzo szybko się kończy i pewnie nie używałabym jej regularnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja raz zapomniałam to w nocy wstalam żeby ją nałożyc ;D

      Usuń

  2. Zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu na http://natolatekswiat.blogspot.com/2012/10/rozdanie.html#comment-form. Do wygrania kolczyki converse!

    OdpowiedzUsuń
  3. wow fajny pomysł ♥♥ czekam na recenzję ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawi mnie ta oleina masla shea :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wyczytałam ma najlepsze własciwości z tych , które otrzymałam :)

      Usuń
  5. mam wszystko do odżywki do rzęs oprócz wyciągu z aloesu (mam krzak aloesowy tylko nie wiem czy kilka kropel świeżego soku będzie wystarczające...), chętnie coś podobnego zmieszam, aby troszkę odżywić rzęsy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz zrobić bez aloesu :)
      Ja nie dawałam dużo :)

      Usuń
  6. masełko nierafinowane - uwielbiam <3 :) zazdroszczę, tyle świetnych masełek!
    Świetny pomysł na odżywkę. olejek rycynowy pomaga na pewno, stosuję OCM i moje rzęsy się bardzo poprawiły. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja od niecałego miesiąca używam samej rycyny.
    Nie zasnę póki nie nałożę, bo mnie męczy-nawet jak jestem zmęczona. Gdy zapomnę przypomina mi się w chwili zasypiania xD.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mi sam olejek rycynowy nie pasował :)

      Usuń
    2. Mi tak delikatnie wydłużył ;3
      Szczególnie te włoski u dołu ^^

      Usuń
    3. Oh... Mi tylko przeszkadzał, gdy dostał się do oka, ale nie aż tak.
      Biedna...

      Usuń
    4. Tak poza tym rycyna to trucizna :) a olej rycynowy to o innego :)

      Usuń
    5. WIEM :D.
      Ale kiedy tak pisze i tak wiesz o co mi chodzi^^".

      Usuń
  8. Bardzo ciekawy pomysł z tą odżywką :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Jak nakładasz tę odżywkę ?
    2. Gratuluję testów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję :)
      Odżywkę nakladam bagietką :)

      Usuń
  10. chciałam używać oleju rycynowego na rzęsy, ale chyba mam zbyt wrażliwe oczy :(
    przyjemne testowanie Cię czeka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam olej rycynowy mnie podrazniał - jeśli chodzi o zmieszanie go z wazelina i dodatkami to mnie nie podrażnia :)
      Oj bardzo przyjemne :)

      Usuń
    2. zmywasz tę odżywkę rano czy nie ma takiej potrzeby? :)

      Usuń
  11. Bardzo ciekawy pomysł po co kupować jak można zrobić swoją:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja używam kremu do rzęs z L'biotica ;p Podoba mi się opcja stworzenia własnej odżywki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to serum i z moimi rzęsami sobie nie radzi :(

      Usuń
  13. Gratuluję - bardzo fajne produkty wygrałaś
    Co do odżywki do rzęs - boje się nakładać takowe bo zazwyczaj nie świadomie pocieram rzęsy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez się bałam , ale nauczyłam się robić to delikatnie :)

      Usuń
    2. może spróbuję z samym olejkiem rycynowym

      Usuń
    3. Pewnie :) Jak nie masz półproduktów to dołącz do niego jeszcze wazeline :)

      Usuń
  14. Może sobie zrobię :)
    Zapraszam do mnie: dasia-handmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam masło shea - gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) moje serce podbiło od pierwszego użycia :)

      Usuń
  16. Kurczę, szkoda, że nie mam tych wszystkich składników, z chęcią bym spróbowała. Póki co muszę się zadowolić z samego olejku rycynowego. Czekam niecierpliwie na relację z działania tej odżywki :) Dziękuję za komentarz, pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Relacja będzie :) Jeśli chodzi o sam olej rycynowy to solo mnie podrażniał:(

      Usuń
  17. Ciekawe, muszę kiedyś wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  18. jeżeli będziesz zadowolona z efektów, to na pewno sobie ją zrobię;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję na dobre efekty ale już nie zapeszam :D

      Usuń
  19. Widzę, ze używanie półproduktów z ZSK idzie super :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie :) Wciągnęłam się od pierwszego użycia ;)

      Usuń
  20. O też muszę kupić te półprodukty i ukręcić swoją pierwszą odżywkę do rzęs;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale zazdroszczę niespodzianek :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja od miesiąca używam olejku rycynowego,ale chyba też zrobię sobie taką mieszankę tylko nie mam d-pantenol,ale chyba mogę zrobić bez niego ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie :) Ja dodalam to co chciałam - Ty też możesz dodać to co chcesz :)

      Usuń
  23. bede z niecierpliwosci czekala na te recenzje - ja tylko smaruje olejkiem rycynowym i uwazam ze pomaga mi na rzesy - no ale Twoja miksturka bardzo mnie zaciekawila:)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejek rycynowy solo mnie podrażniał , a ta odzywka własnie nie :)

      Usuń
  24. Próbowałam kiedyś samego olejku rycynowego na rzęsy, niestety po kilku dniach sobie odpuściłam:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też próbowałam solo i tez po kilku dniach odpusciłam :)

      Usuń
  25. aj akurat nie mam wyciągu z aloesu i keratyny, szkoda, bo bym zrobiła sobie odżywkę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musisz tego dodawać :) Myślę , ża najlepsza baza to olej rycynowy i wazelina , a z półproduktów dodaj to co masz i uważasz za słuszne :)

      Usuń
  26. Post absolutnie trafił w moje obecne potrzeby ;) Właśnie od kilku dni zastanawiam się,jak i z czego zrobić własną odżywkę do rzęs. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuje! :*
    A co do odżywek do rzęs bardzo lubię tą z Eveline :) Zazwyczaj wolę gotowe produkty, bo nie mam głowy ani zdolności, by robic je sama :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Ja chciałam kupić tą z eveline , ale u mnie niestety jej nigdzie nie ma , a jak była w biedronkowej ofercie to u mnie też jej nie było :(

      Usuń
  28. ja na rzęsy kładę sam olejek rycynowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie całkiem fajnie się sam olejek sprawdził:)

      Usuń
    2. zazdroszczę:) Mi łzy same leciały jak kładłam się spać po jego uprzednim nałożeniu :(

      Usuń
    3. mnie też łzy leciały po rycynówce solo na rzęsy :)

      Usuń
  29. Otagowałam Cię tagiem "Moje blogowe sekrety" :D

    OdpowiedzUsuń
  30. ooo, może też sobie zrobię taką odżywkę do rzęs, akurat mam wszystko co potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Muszę sobie zrobić zakupy na ZSK

    OdpowiedzUsuń
  32. Szkoda, bo naprawdę jest świetny i delikatny dla włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  33. hmmm...daj koniecznie znać czy są efekty :):*
    nie mam aloesu tylko sok z aloesu, poza tym olejek kokosowy i rycynowy mam, wazelinę też, hydrolizat też

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejku nie musisz miec - wystarczy reszta składników :)

      Usuń
  34. czy rycynę można czymś zastąpić?:) mam wrażenie, że lekko mnie uczula. mam do wyboru olej z nasion malin, z pestek śliwki, z zarodków pszennych, jojoba, macadamia, shea, awokado, tamanu. czy któryś wg Ciebie nadawałby się? :) i tak sie zastanawiam czy taką wazelinę można zastąpić np lanoliną czy to raczej kiepski pomysl? mam sporo lanoliny i szukam zastosowań oprócz tradycyjnych kremów:)
    pozdrawiam,
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak można ją zastąpić np. olejkiem kokosowym :) Jeśli o olejki chodzi to kwestia wyboru :) Jeśli o lanolinę chodzi to nie mam pojęcia ;/

      Usuń
  35. Już trochę czasu minęło od dodania tego wątku..
    Ale jakie były efekty?
    Ile czasu stosowałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stosowałąm 2 miesiące - oczywiście co 2 tyg robiłąm nową :) Jestem zadowolona z efektów. Teraz postawiłam na coś łatwiejszego i stosuję sam olej kokosowy :)

      Usuń
  36. ach.. zazdroszczę :) dokładnie wczoraj wydałam cięszkie pieniądze kupując przez internem masło shea i olejek tu proszę... :)

    ale naprawdę warto.. teraz przeżucam się na same naturalne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  37. jak zmieszałaś olejek rycynowy z wazeliną?

    OdpowiedzUsuń
  38. Hi to every body, it's my first go to see of this website;
    this webpage includes remarkable and in fact fine information in support of
    readers.

    my homepage: clash of clans hack

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...