czwartek, 25 października 2012

Wyróżnienia + TAG

Hej kochane !
Dziś mam dla was odpowiedź na tag + Wyróżnienie :)

 wyróżniły mnie:
Jest mi bardzo miło z tego powodu i bardzo wam za to dziękuję :) ;* 

Tag: Moje włosy w pigułce 

Otagowały mnie :


Zasady:
* odpowiedzieć na 13 pytań.
* oTAGować 5 osób (oczywiście poinformować je o tym)
* podziękować nominującemu blogerowi na jego blogu.

1. Twój naturalny kolor włosów:
Ciemny brąz (taki jak na zdjeciu)


2. Twój obecny kolor włosów:

Tak jak wyżej :)


3. Aktualna długość Twoich włosów:

Nie wiem - nie mierzyłam :D (spójrz na pasek boczny:)


4. Długość na jaką chciałabyś zapuścić włosy:

Do pasa - zdecydowanie :)

5. Jak często podcinasz końcówki:
Moje włosy od roku nie widziały fryzjera. Końcówki podcinam sama , gdy zobacze , że są rozdwojone :)

6. Twoje włosy są proste, kręcone czy falowane:
Kręcone - niestety :(

7. Jaką porowatość mają Twoje włosy:
Niską

8. Jakie są Twoje włosy (np. normalne, przetłuszczające się, suche itp.)
Normalne

9. Jak wygląda Twój codzienny włosowy rytuał pielęgnacyjny:
Nie myje wlosów każdego dnia. Robię to co 2-3 dni. Szczegółowo opiszę to w najbliższym czasie :)


10. Czego nie lubią Twoje włosy (np. wiatru, silikonów itd.):

Wilgoci.. kręcą się wtedy jeszcze bardziej :(


11. Co lubią Twoje włosy (nawilżanie, olejowanie, itp.):

Uwielbiają olej kokosowy i rosyjskie kosmetyki :)

12. Jaka jest Twoja ulubiona fryzura:
Jesli wyprostuję włosy to uwielbiam mieć rozpuszczone. Jesli są kręcone wole ukrywać je pod koczkiem a grzywkę prostować :)

13. Gdyby Twoje włosy umiały mówić to co by powiedziały:
''Czemu o nas dbasz skoro nas tak bardzo nie lubisz ? ''

Tyle na dziś ! :) Do jutrzejszego posta :)



16 komentarzy:

  1. Kręcone - niestety?? No w tym momencie moje włosy stanęły dęba z oburzenia :D Czy Ty wiesz ile bym dała za kręcone włosy?! Wiele, na prawdę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy Ty wiesz ile bym dała za proste ? :D

      Usuń
    2. Ja też się wymienię, jeśli interesują Cię fale :) Są całkiem niezłe, już nawet trochę zadbane :P W pełni Cię rozumiem, Imprevivivel, ja też nałogowo prostowałam, bo po prostu wolę się w prostych :) Ale ostatnio się męczę z moimi falami i nie było by najgorzej, gdyby nie grzywka, którą zapuszczam, awww...

      Usuń
    3. No właśnie ja swoje włosy katowałam prostownica bo własnie w takich mi najlepiej :)
      Kręcone kompletnie mi nie pasują :(
      Włosowa wymiana ;D

      Usuń
  2. Gratuluję wyróżnień :) włosy masz cudne, nie gadaj :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Panienka ominęła wyróżnienie u mnie? ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jej ! Jeszcze od Ciebie no widzisz :) Już dopisuję ;*

      Usuń
  4. ja tam uwielbiam Twoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też chce mieć włosy do pasa jeszcze mi troszkę brakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też Cie otagowałam w "Moje włosy w pigułce" ;)
    Zazdroszczę niskiej porowatości ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dopisuję :)
      Kiedyś takiej nie mialam ;p

      Usuń
  7. Zostałaś wyróżniona u mnie na blogu :)

    http://blizniaczki09.blogspot.com/2012/10/tag-osoda-dnia-jesiennego-tag-moje-wosy.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...