wtorek, 9 października 2012

Płyn oczarowy do twarzy z kwiatem pomarańczy fitomed+włosowe nowości i nie tylko

Hej kochane ! :) Dziś mam dla was recenzje płynu oczarowego do twarzy  z kwiatem pomarańczy. I coś najprzyjemniejszego czyli dzisiejsze paczuszki dwie ze współpracy , a druga z wygranej :) 

Fitomed tonizujący płyn oczarowy o zapachu kwiatu pomaranczy

Od producenta
Woda aromatyczna z liści oczaru (hydrolat Ecocert 30%) jest znakomitym środkiem do odświeżania i nawilżania skóry tłustej i mieszanej.Łagodnie ściąga rozszerzone pory.Liście zawierają do 12% garbników oraz flawonoidy.Zespół tych związków uszczelnia ściany naczyn włosowatych , odkurcza je , zmniejsza zaczerwienienie twarzy i objawy naczynkowe. Zapach kwiatu pomarańczy (neroli) działa orzeźwiająco. 

Skład
Aqua(woda), Hamamelis viginiana (oczar wirginijski) , gliceryn (gliceryna-nawilża) , Panthenol (nawilża) , Allantoin (regeneruje , wygladza) , Peg-40 hydrogenated oil (usuwa zanieczyszczenia tłuszczowe z powierzchni skóry) ,neroli (fragrance-zapach), CI15985 , DMDM Hydantoin , Methylchloroisothiazolinone(and)Methylisothiazolinone.

Moja opinia
Na pierwszy ogień pójdzie skład- moim zdaniem  jest świetny !  Teraz coś nieprzyjemnego czyli zapach- nie wiem do czego moge go porównac , ale osobiście mi się nie podoba. Tego płynu używam czasami zamiast toniku do twarzy. Dobrze tonizuje . Po spryskaniu nim twarzy czuję , że skóra jest nawilżona. Czuję również delikatne ściągnięcie skóry. Płyn faktycznie odświeża - orzeźwia.
Podsumowując jest to bardzo dobry zastępca toniku do twarzy z świetnym składem o nieprzyjemnym zapachu (jednak to jest kwestia indywidualna).

Produkt dostałam w ramach współpracy z firmą Fitomed za co bardzo dziękuję :)


                                                                                                                                                                          

Dzisiejsze nowości czyli przesyłki ! :)


Ze współpracy z firmą SAFIRA
- Essential Organics szampon aloesem i olejkiem jojoba
(długo szukałam takiego szamponu- ten jak dla moich włosow ma świetny skład)
-Kapsułki regeneracyjne do włosów
(maja świetny skład i w dodatku sa do stosowania jako odżywka b/s)
-Serum prostujące do wlosów
(czasami sie przyda , jednak bd dodatkowo używała w celu zabezpieczenia końcówek - skład się do tego jak najbardziej nadaje)
-Płyn micelarny do twarzy


aa i jeszcze z współpracy z firmą orientana - naturalny peeling z olejkami :)



Z wygranej u swiatwery

- szczotka do modelowania włosów
- czepek kąpielowy (idealny ! w końcu znalazlam taki który zmiesci moje włosy w dodatku jest solidnie wykonany)
- rzęsy kępki
- separator do pedicure
- gąbki kosmetyczne
- tarka metalowa do pięt
- pęseta
- nożyczki do skórek
- pacynka
- pędzel dwustronny JS-76 (grzebyk do brwi i rzęs oraz gąbka do rozcierania cieni)
- pędzelek dwustronny JS-77 (do kresek i cieni)


Zaciekawilo was coś ? :>




82 komentarze:

  1. Stacjonarnie coś ten fitomed jest ciężko dostępny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :( Jedyni w zielarskich , a ten nie wszędzie są ;/

      Usuń
  2. Zazdroszczę kosmetyków firmy Safira :) Każdy z nich bardzo mi się podoba, czekam z niecierpliwością na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) To moje pierwsze kosmetyki z tej firmy i już nie mogę się doczekać kiedy podejmę się pierwszych testów :)

      Usuń
  3. Z pewnością Twoja wygrana.
    Jest cudowna :)
    oraz
    Essential Organics szampon aloesem i olejkiem jojoba. Aloes i olejek jojoba <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Ciekawa jestem tych kapsułek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ja równiez ,mają świetny skład:)

      Usuń
  5. ciekawe czy ten płyn oczarowy da coś na czerwony nos - w każdym razie mam zamiar spróbować ,
    gratuluję współpracy oraz wygranej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojecia , poniewaz nie mam z tym problemu , ale spróbuj może akurat :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  6. Świetna wygrana:)
    Jak przetestujesz te kapsułki,to daj znać:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję współpracy i wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę fajny skład, a ja właśnie szukam i szukam jakiegoś toniku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ten :) Jednak jeśli ni lubisz zamawiać przez internet , a nie masz sklepu z tymi kosmetykami blisko to polecam tonik soraya z minerałami i witaminami- jest świetny i tani :)

      Usuń
  9. Jestem ciekawa kapsułek :)

    Gratuluję współprac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)
      Sama jestem mega ciekawa ! Jutro użyje ich po raz pierwszy :)

      Usuń
  10. Ciekawi mnie szampon z aloesem i olejkiem jojoba ;3

    OdpowiedzUsuń
  11. aaa! ten tonik muszę mieć! wiesz może, gdzie je kupić? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Link odniesie Cię do ich sklepu :)
      Stacjonarnie w sklepach zielarskich , a jesli nie bd to na pewno i sprowadzą :]

      Usuń
  12. kępki rzęs mnie kuszą od długiego czasu, ale obawiam się, że nie będę umiała ich przykleic :/
    świetne kosmetyki i życzę przyjemnego używania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczeście są samoprzylepne :) Też sie obawiam , że nie będę potrafiła (tak jak kiedyś) :)
      Dziękuje ;)

      Usuń
  13. Napisz coś więcej o serum prostującym do włosów ;)

    Gdzie można kupić taki płyn oczarowy??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak przetestuję to napiszę - w poniedziałek bd prostować włosy po uprzedniej aplikacji tego serum i dam znac jak efekty :)
      Ten płyn możesz kupić na stronie producenta- klik w banerek;)
      Jesli nie tam to poszukaj w sklepach zielarskich :)

      Usuń
  14. Zaciekawiło mnie wszystko.Ale aloes,olejek jojoba-hm-marzenie-kochana gratuluję współpracy i wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  15. Informuję, że zostałaś otagowana na http://niesforne.blogspot.com/ ;3

    OdpowiedzUsuń
  16. Super nagrody, jestem pod ogromnym wrażeniem. I odrobinkę zazdroszczę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Rzadko uda mi się cos wygrać :)

      Usuń
    2. Zazdroszczę, zimą bez podkładu i pudru zaraz popękałyby mi naczynka, nie mówiąc o skórze, jak pergamin...

      Usuń
    3. Mi wystarczy kremik (na szczęście) :)

      Usuń
  17. jestem ciekawa tych kapsułek do włosów!
    ja obecnie używam zamiast toniku hydrolatu oczarowego z Mazideł i póki co jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten plyn jest na jego bazie :)
      Ja już nie moge sie doczekać kiedy zacznę używać tych kapsułek :)

      Usuń
  18. fajnie że wygrana doszła:) udanego testowania:)
    gratuluję współpracy

    OdpowiedzUsuń
  19. Te kapsulki mnie zainteresowaly :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też :) nie mogę się doczekać kiedy je nałoże :)

      Usuń
  20. Zaciekawiły mnie: tonizujący płyn oczarowy i kapsułki regenerujące do włosów :) Gratulacje współpracy i rozdania :). Informuję również, że Cię otagowałam :).

    OdpowiedzUsuń
  21. Tobie to dobrze ;) Kapsułki są ciekawe,jeszcze nigdy się z czymś takim nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ją kiedyś miałam kapsułki gal ale przy tych kryja się składem więc jeszcze bardziej mnie ciekawa :)

      Usuń
  22. Gratulacje :)! Ja uwielbiam czepki z AnnCo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak są świetne :) pierwszy czepek który zmieścił moje włosy i się nie porwał :)

      Usuń
  23. Też jestem ciekawa tych kapsułek:)

    OdpowiedzUsuń
  24. No to czekamy na recenzje! :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję współpracy i wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  26. jestem ciekawa jak Ci się sprawdzą kapsułki :)


    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też zżera ciekawość :D

      Usuń
    2. to już masz podwójną motywację do szybkich testów :P

      Usuń
  27. chętnie skuszę się na ten płyn oczarowy z fitomedu, miałam kiedyś ich mydło w płynie do twarzy (mydlnica lekarska), było genialne. szczególnie interesuje mnie ten organiczny szampon z aloesem ;) czekam na recenzje!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetny :)
      Mydła w plynie do twarzy z fitomedu jeszcze nie miałam :)

      Usuń
  28. ale cuuuuda!

    kochana, myślisz że złapię gdzieś stacjonarnie ten płyn oczarowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę , że w sklepach zielarskich :)

      Usuń
    2. i to jest zagwozdka, gdzie na taki trafię ;)
      ale będę pamiętać :)

      Usuń
    3. jak coś to w niektórych aptekach są ich kosmetyki :-) zobacz na doz :-)

      Usuń
  29. Ten produkt z Fitomedu wydaje się wręcz stworzony dla mnie;) Nadaje się do cery mieszanej i naczynkowej;)

    Gratuluję wygranej i współprac:) Widzę, że Twoje włosy będą miały teraz prawdziwy raj;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję wygranej i współpracy :))

    Tonik wydaje się świetnym produktem.

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajne kosmetyki. Ciekawi mnie ten tonik :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...