poniedziałek, 29 października 2012

Tyle magii ukrytej w małej kapsułce czyli Kapsułki regeneracyjne do włosów


Cześć dziewczyny !
 Jak obiecałam będzie mniej recenzji , ale ta dzisiejsza jest na specjalne życzenie. Dostałam 4 wiadomości z zapytaniem jak sprawdzają się te kapsułki , dlatego też postanowiłam o nich napisać - nie gniewajcie się. Mam ogromny problem z moimi włosami , ale co konkretnego się wydarzyło napiszę w kolejnym poscie. Póki co zapraszam was do zapoznania się z magicznymi rybkami :)


                                                                               Co obiecuje producent ?                                                                            
Łatwe w użyciu kapsułki zawierają odżywiające i regenerujące włosy witaminy i aminoproteiny jedwabiu. Zawarty w nich skwalen ma właściwości przeciwgrzybicze i antybakteryjne, przyśpiesza przenikanie substancji pielęgnacyjnych do środka włosa. Cząsteczki keratyny wbudowywują się w uszkodzone miejsca łusek włosów, uzupełniając niedobór składników budujących. Kapsułki regenerują i wzmacniają zniszczone i osłabione cebulki i łuski włosów. Eliminują efekt nadmiernie skręconych i przesuszonych włosów, przywracają im zdrowy wygląd. Dostępne w trzech zapachach: jaśmin, róża i zielona herbata.
TYLKO DO UŻYTKU ZEWNĘTRZNEGO.
Sposób użycia:
Przekręcić końcówkę kapsułki, zawartość wycisnąć na dłoń i równomiernie rozprowadzić na umyte i osuszone ręcznikiem (lekko wilgotne) włosy. NIE SPŁUKIWAĆ.

                                                                                                Skład                                                                                                   


Vitamin B3 (witamina B3) , Vitamin B5 (witaminaB3) , Squalene (substancja aktywna więcej TU), Silk Protein (jedwab), Keratin (keratyna ), Fragrance (zapach).
Skład opisany w opisie producenta


                                                                Jak moje włosy na nie zareagowały ?                                                                 

Po otwarciu pojemniczka poczułam różany zapach rybek. Jedna wystarcza mi na 2 użycia więc te 20 rybek w przypadku mojej długości włosów wystarczy/ło na 40 użyć. Aplikuję je na umyte , lekko wilgotne lub suche włosy oraz na skalp. Bałam się , że będą się szybciej przetłuszczały , ale skąd ! Absolutnie nie przyspieszają przetłuszczania. Po aplikacji włosy bardzo ladnie się błyszczą. Są miłe w dotyku , gładkie i takie miękkie - aż mają chęć krzyczeć ''Przestań nas dotykać !''. Dodatkowo ułatwiają rozczesywanie. Bardzo fajnie sprawdzają się też jako dodatek do masek ,ale szkoda mi ich więc aplikuję jako odżywkę b/s. Jedynym minusem może być dostępność i cena. kosztują 30zł do tego trzeba doliczyć koszt wysyłki :(

Komu polecam ? Posiadaczkom włosów trudnych do rozczesania , które utraciły połysk i chcą poczuć tą gładkość na swoich włosach. Po ich użyciu czuję jakbym miała włosy jak z reklamy :D Mimo to nie kupię ich ponownie ze względu na cenę i dostępność.

Cena i dostępność :
29,90zł.  safira.pl


Brr ! Nadal zimno i nadal ta okropna pogoda :(
Nie pozostaje mi nic innego jak życzyć wam i waszym włosom udanego dnia ! :)

45 komentarzy:

  1. Rybki cudaczki, warto mieć je swojej kosmetyczce, zwłaszcza ze względu na skład:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie- skład jak najbardziej na tak ! :)

      Usuń
  2. ładny skład ;) może uda się je gdzieś spotkać stacjonarnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne rybeczki, lecz ja pewnie wzięłabym zieloną herbatę, bowiem bałabym się, że róż będzie za mocny lub gryzący ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. wcześniej nigdy nie słyszałam o tych rybkach. aż mi się przypomniały moje rybki gal do twarzy, muszę w końcu je zużyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam rybki gal ,ale nadawały się tylko przed myciem :(

      Usuń
  5. nie znam:) A suplementy jakieś brałas kochana?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brałam ,ale postanowiłam odstawić suplementy i po prostu lepiej się odzywiać :)

      Usuń
  6. Ciekawe ;) Ja też bym się nie skusiła,ale ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz rację co do suplementów , jak się źle odżywiasz i tak nic nie dają ,
    co do kapsułek - bardzo fajne , gdyby były trochę tańsze to bym kupiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak - nic nie pobije prawidłowego odżywiania :)

      Usuń
  8. bardzo ciekawe! pierwszy raz o nich słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne to :) jak kiedyś będę miała okazję, to wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tą okazja będzie ciężko bo stacjonarnie się ich nie znajdzie raczej :(

      Usuń
  10. Skład cudowny, aż się prosi o nałożenie:) Ale ta cena... szkoda, że nie ma ich stacjonarnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie szkoda , że nie są dostępne stacjonarnie :(

      Usuń
  11. Mam je na swojej liscie wlosowych marzen :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lepiej nie mówię co mam na liście włosowych marzeń bo mi słów zabraknie :)

      Usuń
    2. Moje tez jest olbrzymia i ciagle sie powieksza :D- teraz jade daleko to bede miec przymusowy odwyk :(

      Usuń
  12. Takich fajnych rybek jeszcze nie próbowałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie okazja bo dorzucę 2 do rozdania :)

      Usuń
  13. ciekawy produkt ;) chętnie bym sama wypróbowała te rybki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. cena droga ale ja nie mam problemów z połyskiem;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajnie prezentują się te rybki :). Fajny skład!

    OdpowiedzUsuń
  16. Skład naprawdę wydaje mi się ciekawy, ale wolę raczej poszukać tańszych zamienników, które dadzą podobne efekty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chętnie bym poszukała tanszego zamiennika :)

      Usuń
  17. hmm szkoda, że taka cena wydają się idealne... w razie potrzeby na pewno się na nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglądają bardzo fajnie, więc kto wie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne! A jak jeszcze takie wspaniałe działanie, to warto, warto :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kapsułki wyglądają ślicznie aż szkoda ich używać:P

    OdpowiedzUsuń
  21. magiczne rybki :) wyglądają jak ozdoba, nie jak kosmetyk, fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja również je mam i jestem z nich zadowolona :)Cudownie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  23. też je testowałam, kładłam je na końcówki

    OdpowiedzUsuń
  24. Super skład maja te rybki :).

    OdpowiedzUsuń
  25. A gdzie je można kupić? Jak się nazywają bo nie widzę

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...