poniedziałek, 1 października 2012

Podsumowanie września w pielęgnacji włosów


Miesiąc temu i teraz


Zdjęcie z dzisiaj robione w sztucznym świetle dlatego tez kolor wyszedł nie taki jak powinien :(

Pierwszy tydzień pielęgnacji :

DzienWcierka Olejek Szampon Maska Płukanka Zabezpieczanie
końcowek
1.sb - - - - - -
2.nd - - facelle odżywka nivea - biovax A+E
PROSTOWANIE
wiec do teo serum termoochronne 
3.pn - - - - - -
4.wt - oilmedica
na 3h
nivea aloesowa ostatnie plukanie z
dodatkiem
nafty
oilmedica+
serum biovax A+E
5.śr - - - - -
-



6.czw - - - - -
-
7.pt - Oilmedica
na całą noc
- - - -








Drugi tydzień pielęgnacji :


Dzień WcierkaOlejekSzamponMaskaPłukankaZabezpieczanie
końcówek
8.sb - patrz wyżejfacelle aloesowa+ spirulina
+ artiste
z pietruszki
oilmedica+
biovax A+E
9.nd - oilmedica
na 4h
facelle balsam na cedrowym
propolisie



oilmedica+
serum biovax A+E
10.pn- -

---
-
11.wt - -----
12.śr -
oilmedica
na 3h
organicum maska aloesowa
oilmedica+
serum biovax A+E
13.czw - -----
14.pt- oilmedica
na całą noc
----

Trzeci tydzień pielęgnacji :


Dzień Wcierka OlejekSzamponMaskaPłukankaZabezpieczanie
końcówek
15.sb -patrz wyżejfacellemaska aloesowa        -                 
oilmedica+
serum biovax A+E
16.nd -oilmedica
na 5h
facellefitomed-
oilmedica+
serum biovax A+E
17.pon ------
18.wt -oilmedica
na 4h
organicumaloesowa+
spirulina
-
oilmedica+
serum biovax A+E
19.śr --facellebalsam na
cedrowym
propolisie
-
vatika&serum
biovax A+E
20.czw ------
21.pt -oilmedica
na noc
----

Czwarty tydzień pielęgnacji :


DzieńWcierkaOlejek      SzamponMaska                       Płukanka    Zabezpieczanie 
końcówek
22.sb-patrz
wyżej
facellealoesowa+
spirulina+
gliceryna
-
oilmedica+
serum biovax A+E
23.nd ------
24.pon -oilmedica
na 3h
facelle
balsam na
cedrowym
propolisie
-vatika&serum
A+E
25.wt -----
-
26.śr ------
27.czw. ------
28.pt -oilmedica
na całą
noc
----

Pozostałe dwa dni pielęgnacji :

Dzień Wcierka  Olejek Mycie     Maska                        Płukanka  Zabezpieczanie
końcówek
29sb -patrz wyzej
+oilmedica
na całą noc
organicummaska
aloesowa+kalpi tone
-

vatika+
serum biovax A+E

30nd -patrz wyżejszampon
w kostce
balsam na cedrowym propolisie-
vatika+
serum biovax A+E


Czy jestem zadowolona ? - małe podsumowanie
Jak widzicie używałam tylko jednego olejku ,jednej maski , jednego balsamu. Ne używałam wcierek i płukanek.no  raz zrobiłam płukanke z pietruszki i na tym się skończyło..
-jednak moje włosy wola bardziej różnorodna pielęgnacje i do tego powrócę
-włosy straciły na blasku
-stały się bardziej suche

Plany na październik :
-ukręcić coś swojego :)
-zacząć robić płukanki
-zużyć to co mam
-zacząć kurację wcierką joanna rzepa
-powrócić do różnorodności czyli w październiku na zmianę proteiny z nawilżaczami
-zrezygnować z facelle i zamienić go na szampon z alterry

Aaaa pamiętacie jak w sierpniowym podsumowaniu pisalam , że nie kupie żadnego kosmetyku ?
Udalo mi się (prawie ) wytrzymalam 23dni bez żadnego kosmetycznego zakupu ! :D
I teraz kolejne postanowienie czyli nie kupię nic w październiku (NO NO) :P

Dzisiejsza przesyłka od agencji Werner&Wspólnicy



Problem z zamówieniem na zsk rozwiązany :)

63 komentarze:

  1. moim zdaniem skręt zyskał na sprężystości

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam wrażenie, że im bardziej się staram, tym jest gorzej i włosy są suche jak siano, a końcówki podcięłam i nadal wiszą jak suche strąki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam takie wrażenie jesli chodzi o moje włosy :(
      a może podcięłaś za mało ? :(

      Usuń
    2. właśnie tak mi się wydaję, że powinnam ściąc kolejne 2 cm i byłoby super.
      poza tym one nie chcą ze mną współpracowac po tych samych zabiegach i produktach umyte rano a umyte wieczorem wyglądają inaczej.
      chociaż staram się nie chodzic spac w mokrych i rozpuszczonych wlosach zawsze rano wyglądają traficznie :((

      Usuń
    3. moje też wygladają tragicznie jak wstane dlatego przed spaniem (jesli je myłam) odrobinę posuszę i ''układam'' robię koczka i rano mam mniej problemu ;)
      Rano i wieczorem po tyh samych zabiegach wyglądaj inaczej ? :O hm no nie wiem , a może to po prostu przez stopień wilgotności - pisałam o tym niedawno :)

      Usuń
    4. właśnie sprawdzałam już wiele razy te same czynności ale rano i wieczorem i umyte rano są cały dzień puszyste, ładne i nawilżone a jak umyję wieczorem to rano mam suche i oklapnięte siano już nie wiem co mam robic :(

      Usuń
    5. W takim razie przez noc Ci się ''ulizują'' , że tak powiem. Nie martw się tez tak mam. mój sposób to masaz skóry głowy i włosów jest jakby wiecej ;]

      Usuń
  3. one rosną na potęge!!!straszliwie szybko!mega szok :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym to w końcu zauważyć :)

      Usuń
    2. Ja to widzę, pierwsze co mi się rzuciło w oczy to przyrost :)

      Usuń
    3. w takim razie mnie pocieszyłyście :)

      Usuń
  4. Niezła ta "rozpiska". Nic dziwnego, że takie efekty! Masz piękne włosy.

    Co do ZSK, to sklepu internetowe czasem się ślimaczą, a później jeszcze robi to czasem poczta.

    OdpowiedzUsuń
  5. Imponująca długość jak na włosy kręcone :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje mi się, że znów urosły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubie czytać Twoje rozpiski :) też mam postanowienie, że nic nie kupię w październiku no chyba, że natrafię na jakąś fajną promocję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Promocje rujnują nasze postanowienia :D

      Usuń
  8. moim włosom też nie służy używanie cały czas tych samych produktów, po używaniu jedynie szamponu i odżywki od razu widać, że były w gorszej kondycji. ale teraz znowu funduję im maski ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie Październik będzie miesiącem powrotu do różnorodności :)

      Usuń
  9. Cóż, na pewno masz mocniejszy skręt...
    Tz... Drobniejszy, lecz wyraźniejszy xD

    Albo mi się wydaje albo ja ten piling juz gdzieś widziałam @.@"
    Cukrowy? >D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak cukrowy :)
      Co do skrętu to każdego razu jest inny :)

      Usuń
  10. Kurcze, sama muszę zacząć robić takie zapiski:)

    Co do ZSK najlepiej po prostu zadzwonić i dowiedzieć się czy jest opłacone, bo mogli po prostu przegapić wpłatę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ urosły! Miesiąc i taka różnica! Ekstra!
    Ah i super pomysł z takim planem! Chyba kiedyś od Ciebie 'zgapię' :-)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wydaje mi się , że urosły , zazdroszczę ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. Urosły i to sporo! Skręt jak zawsze cudny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję ;*
      Mimo wszystko zazdroszcze Ci prostych ;]

      Usuń
  14. Miałam taką sytuację :) okazało się, że nie zmienili statusu. Dla pewności napisz maila :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisałam okazało sie ze status zmienia sie tylko przy płatnosci Pay ;]

      Usuń
  15. mocniejszy skręt i coraz dłuższe ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale Ci rosną :D! Za niedługo będziesz je miała za tyłek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie tam :)
      Mam nadzieję , że dotrę do swojego celu :)

      Usuń
  17. wydaje mi się, że mocniej się kręcą i trochę urosły :)
    aj, mam nadzieję, że z Twoim ZSK wszystko się wyjaśni, bo jestem ciekawa co zamówiłaś i co z tym zrobisz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zamówiłam wiele :( Na poczatek tylko 6 rzeczy :)
      ale już mam w planach kolejne zamówienie tylko na innej stronie - zsk wszystko się wyjaśniło :)

      Usuń
  18. Moja pierwsza mysl widzac je- ale urosly :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ale już długalaśne te włosiska:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Moje też coś ostatnio są suche... To chyba ta jesień. Zalaminowałam je dzisiaj żelatyną i w końcu wyglądają jak się patrzy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę dać laiminowaniu jeszcze jedną szansę :)

      Usuń
  21. ale nieregularnie myjesz włosy :D zazdroszczę, że potrafią tyle dni wytrzymać bez mycia! ;)
    ja bardzo często używam jednego olejku, jednej maski, jednej odżywki, bo nie lubię mieć tylu kosmetyków na raz otwartych ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie różnie je myje :) szczerze bez mycia potrafiłby wytrzymać tydzień :)
      moje jednak wolą różnorodność :)

      Usuń
  22. Podziwiam, że chce Ci się tak to rozpisywać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tabela pozwala mi sprawdzić co moje włosy lubią a czego nie :)

      Usuń
  23. podziwiam za wytrwałość!!!!
    włosy to ty masz piekne!:)))



    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

    Kadik Babik

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow, wloski wyglądają pięknie, a końcóweczki jeszcze bardziej się kręcą niż we wrześniu :) z tą rozpiską to też sobie notuję... ale na razie w starym dobrym zeszycie, może z czasem zechce mi się robic podobne tabele ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tabelka jest wygodniejsza :) I nie muszę nic przepisywać poóźniej :)

      Usuń
  25. Piękne masz włoski :) Z natury też mam kręcone ale nie takie ładne jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale się napracowałaś nad tymi tabelkami. Gratuluję! :) Włoski cudowne i widać przyrost :)

    OdpowiedzUsuń
  27. szkoda, że ja nie mam tyle czasu, żeby takie tabelki prowadzić :( może kiedyś...
    ciekawy wpis, włoski urosły :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...