wtorek, 30 października 2012

Październikowe zużycia +włosowe zamówienie & wkrótce na blogu :)

Hej Dziewczyny !
Dziś kompletnie nie mam głowy na napisanie czegoś porządnego więc przychodzę o was z październikowymi zuzyciami. A skoro zużycia to czas na zamówienie ! ((o tym na dole)+dwa nowe olejki :)


Tak tak - nie postarałam się ,ale coś kiepsko idzie mi zuzywanie :(

1. Masło do ciała isana- masło kakaowe i shea - The best ! do kremowania włosów jak i do pielęgnacji ciała. Jest tanie i do tego ma świetne działanie. Zdecydowanie kupię ponownie.

2. Olejek Alterra brzoza&pomarańcza- Tego olejku wolałam używać do ciała niż do włosów.Świetnie nawilżał i wygładzał skórę.

3. Odżywka Nivea ultimate repair. Kupiona jeszcze przed włosomaniactwem - Jakiś czas temu zuzyłam ja jako odzywkę przed  prostowaniem. Nie wywarła na mnie ani jedengo pozytywnego wrażenia.

4. Odżywka Nivea Nutri caschmire- równiez kupiona prze włosomaniactwem i równiez stosowana jako odzywka przed prostowaniem. Jednak ta mimo gorszego składu (ma odrobinę mniej olejków)  w porównaniu do swej siostry sodobała mi się.Dobrze wygładzała włosy i sprawiałą , że były błyszczące czyli swoją rolę spełniła. Mimo to nie wrócę do niej.

4. Tonik soraya witaminy i minerały - Zdecydowanie najlepszy tonik jaki miałam dlaczego ? Możecie przeczytać TU. Gyby był jescze dostępny z chęcia bym go kupiła.


+ jakoś tydzień temu przyszła do mnie przesyłka ze współpracy z firmą fitomed , a w niej olejki , które zawsze mi się marzyły :




Mała zapowiedź. Czyli wkrótce na blogu:
1. Aktualizacja włosów- podsumowanie miesiąca (aż się boję pokazać)
2. Domowa maska do włosów
3. Moja pierwsza mgiełka z półproduktów

Jak już wspomniałam wczoraj zrobiłam małe zamówienie - 3 produkty do włosów- Jak myslicie co to ?:>






81 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa , który będzie lepszy - zrobię mały eksperyment pól na pół i pochwalę się na blogu :)

      Usuń
  2. Oj olejki wydają się bardzo interesujące ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Blogi takie jak Twoje tylko mi uświadamiają jak biedne są moje włosy :)


    http://www.hushaaabye.blogspot.com
    Zapraszam serdecznie :)
    Na pewno znajdziesz coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a gdzie tam :) Zawsze możesz o nie zadbac ;p

      Usuń
  4. 1. Kocham Isanę.

    2. Na czym polegają i w jaki sposób nawiązujecie te współprace ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Firmy do Ciebie piszą i ustalacie warunki :)

      Usuń
  5. ciekawia mmnie to olejki - stalam sie ich wielka fanka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. super te olejki, ciekawa jestem jak się spiszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już troszkę się z nimi poznałam ,ale jeszcze nic nie powiem :)

      Usuń
  7. ojej ale masz piekne wlosy! Zazdroszcze, olejek z rossmanna uzywalam na wlosy i srednio bylam zadowolona..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      U mnie też na włosy się srednio srawdził ;[

      Usuń
  8. Ach czekam na aktualizację włosów i oczywiście domowy sposób :).

    OdpowiedzUsuń
  9. ah to czekam na tą aktualizację włosów, nie bój się pokazać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boję się bo ostatnio dziwnie wyglądają :(

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Twoje ciało i włosy będą zadowolone :)

      Usuń
  11. olejek alterra i masło isana - te kosmetyki można denkować z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest i mój ulubiony olejek Alterra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mogę się doczekać kiedy wypuszczą te z nowymi dozownikami - aktualne utrudniają alikację :(

      Usuń
  13. Olej z kiełków pszenicy jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym bardziej cieszę się , że go posiadam :)

      Usuń
  14. pierwsze 2 pozycje mam i uwielbiam podobnie jak Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiedziała, ze Fitomed ma takie olejki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają (chyba nowaa) serię naturalną w tym olejki , hydrolaty , glinki:)

      Usuń
  16. Pytanko: co do kremowania włosów: Twoja porowatość? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niska. Jednak sprawdza sie też u dziewczyn z wysoką ;]

      Usuń
    2. To dobrze.
      Spróbuję go dopaść ;3

      Usuń
  17. ja jakos nigdy za produktami do wlosow nivea nie przepadalam, kilka razy probowalam sie przekonac, ale przetluszczaly mi wlosy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak - z tym przetłuszczaniem to niestety prawda ;/

      Usuń
  18. też boję się aktualizacji :D - mam tak zniszczone końcówki po pierwszym miesiącu szkoły, że muszę obciąć z 5 cm o_O A wszystko dzięki serum biovax ach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też i nawet tego samego pomocnika mamy- a był moim ulubieńcem :(

      Usuń
  19. Ja w tym miesiącu mam ogromne zużycia . Fajne olejki zamówiłaś , czekam na nowe wpisy .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi ciężko idzie zużywanie :((

      Usuń
    2. mi też ,ale jakoś się udaje zmobilizować dzięki denku

      Usuń
  20. Olejek Alterra brzoza & pomarańcza - u mnie w Rossmannach nie ma :( chlip.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ? :O a może będą wprowadzać nowe dozowniki :)

      Usuń
  21. Bardzo ciekawi mnie olej z kiełków :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie lubię nivei do włosów, ani w sumie niczego z tej firmy poza "niebieskim w blaszce"...

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też następnym razem sobie na pewno wybiorę któryś olejek więc czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja równiez uwielbiam krem z Isany, ale nie dawałam go jeszcze na włosy czas to zmienić :)
    Reszty produktów nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie wiedziałam, że Fitomed ma w swojej ofercie takie naturalne olejki;) Zawsze kojarzył mi się z Green Pharmacy. Niby coś lepszego, ale dalekie od ideału...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie wiedziałam ,że maja a okazało się ,że mają olejki ,glinki ,hydrolaty :)

      Usuń
  26. Krem z Isany, kolejna osoba która mnie kusi. kupię go na pewno! :) olejki przecudowne, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam krem Isany, bardzo go lubię, ma świetny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Miałam każdy z tych kosmetyków ;) I z wszystkich byłam zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. jak ja nie lubię kosmetyków nivei do włosów...

    OdpowiedzUsuń
  30. Olej avocado mój ulubiony <3
    A kiedy aktualizacja ? Nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję , że też sie z nim polubię - aktualizacja jutro :)

      Usuń
  31. u mnie trzeba dać cieniutką warstwę, bo przy grubej właśnie nie pęka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też przy grubej warstwie nie pęka ;/

      Usuń
  32. Isana body cream mnie zacikawił...bo czekoladowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo jestem ciekawa tych olejków :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo proszę o opinię o olejkach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...