niedziela, 7 października 2012

Musiałam obciąć wlosy czyli - smutny przypadek z gumą balonowa

Kochane ! Co do komentarzy problem rozwiązany- to wina przeglądarki (juz ją zmieniłam i jest ok) , a teraz na szybko .. Wczoraj przez przypadek w moich włosach znalazła się guma balonowa.. nie było wyjścia musiałam je obciąć :( tak więc wszystko muszę zaczać od nowa.. :(

Nie mam jak zrobić zdjęcia , ale odmierzyłam wam czerwoną kreska jakiej długości sa moje wlosy teraz..



Jak widzicie poszlo dużo :(
Jeśli chodzi o rozdanie to postaram się ogłosić je jeszcze w tym miesiącu :)

103 komentarze:

  1. straszna szkoda tylu centymetrów! Ale odrosną :* A ja mam pytanie... Jak ona się tam znalazła?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nawet nie pytaj :O hehe
      Moja mala siostrzenica mnie tak zalatwila :D P

      Usuń
    2. no tak dzieci potrafią być i słodkie i bardzo wkurzające jednocześnie ,
      ciekawi mnie ile włosów poszło na zmarnowanie ?

      Usuń
  2. O kurcze co za pech! Współczuję, no ale cóż innego było zrobić..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inaczej się nie dało , a tez wyciąć tylko ten kawałek to niefajnie wyglądało :(

      Usuń
  3. Jak to zrobiłaś? biedactwo...;/ pokaz zdj jak teraz wyglądają. Guma balonowa to zło ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Młodsza siostrzenica mi ją wlepiła.. ;/
      Jutro zrobię im zdjęcie , ale dodam na początku listopada w podsumowaniu :)

      Usuń
  4. oj oj masakra- ja też kiedyś miałam taki przypadek więc wiem co czujesz :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ''przypadki chodzą po ludziach'' :)

      Usuń
    2. tylko że ja straciłam jedno pasemko włosów :/ a guma jednak niebezpieczna rzecz :/

      Usuń
    3. No własnie jedno pasemko a tyle to róznica :( ale trudno przynajmniej odżyją :)

      Usuń
  5. faktycznie dosyć sporo.. ale nie ma się co tym przejmować, tylko myśleć o tym, jak przyspieszyć porost, żeby szybko odrosły ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz mam mały plan :) Przede wszystkim bedzie porządna zmiana diety :)

      Usuń
  6. widze łikend był intensywny =p Biedna, ale może się włoski lepiej poczują po takim cięciu =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie ;/ Faktycznie może odżyją :) Z tym , że ja ''głupia'' po podcięciu potraktowałam je prostownicą :(

      Usuń
  7. O matko, szczerze współczuje. Sama również musiałam obciąć włosy...(siostra zaplątała mi w nie lokówkę kiedy spałam..nie dało się uratować :( ale nie musiałam obcinać tak dużo jak Ty. Jestem teraz na etapie opracowywania nowego planu zapuszczania włosów i niedługo umieszczę do na swoim blogu, także zapraszam :)
    http://liliannakim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to Cię załatwiła w nocy :o :(
      Z chęcia poczytam :)

      Usuń
  8. Tak mi przykro :( ale ta guma to musiała być parszywa! Mnie w czerwcu spotkało coś podobnego, ale na szczęście byłam zmuszona obciąć włosy z przodu, całkiem niewiele (na zdjęciu o mnie widać sterczące włosy :P). Szybko Ci odrosną, zobaczysz, nie martw się :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję :) Zmobilizowalam się do większej pracy :)

      Usuń
  9. Niefart z tą gumą balonową, szczególnie mając na uwadze marzenia o bardzo długich włosach...ale dobrze, że się chociaż wyżej nie przykleiła. Trzymam kciuki za szybki odrost :).

    OdpowiedzUsuń
  10. co za pech !
    ale szybko odrosną, zobaczysz ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Żal obciętych włosów, ale pomyśl o tym, że one teraz będą zdrowsze i szczęśliwsze - odrosną mocniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi przykro, ale podpisuję się pod aladrielą - trzeba się skupić na pozytywach :*

      Usuń
    2. No własnie tez tak myslę :)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. ''BOlało '' :( ale trzeba myśleć o pozytywach :)

      Usuń
  13. Uuuu faktycznie dużo poszło ;/ Tez raz miałam taki przypadek chodź nie tak tragiczny w skutkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorsze rzeczy się na świecie dzieja :) włosy nie zając nie uciekną :) chociaż w moim przypadku uciekły , ale wróca ;D

      Usuń
  14. ojej, jaka szkoda! ale na pewno szybko odrosną ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Straszne... Zawsze się gum zbyt blisko włosów bałam o.o
    Cóż... Szybko odrosną... Na pewno ;3.
    Jakiej przeglądarki używałaś? A jaką masz teraz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierw google chrome poźniej maxthon3 , ale wróciłam do chrome i jest ok :)

      Usuń
    2. Ja mam operę i czasem się wyświetla, że cos się niepoprawnie zapisało, ale... Ale ta przeglądarka jest fajna, nie zapisuje godzin i wgl... Xd Nie tak dokładna... Q.Q'
      I fajnie mi się w niej pracuje...
      Chrome jest strasznie dokładna @_@"""
      A ja nie chce, by mi ktoś wszedł i co do minuty=-='
      Choć nic złego nie robię ._.'

      Usuń
    3. Chrome jest moją ulubioną :)

      Usuń
    4. Ja używam tylko jak wchodzę na pajacyk.pl ;3
      I tu i tu odznaczam^^'
      I liczy się jak dwa, a to... Warto ;3

      Usuń
  16. E tam...! I tak masz długie i piękne włosy ;).

    OdpowiedzUsuń
  17. O kurcze:( TAkie piękne włosy, oby szybko Ci odrosły kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  18. odrosną szybciutko! :) Uszki do góry i uśmiech! ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  19. ja miałam podobna sytuacje ale obcięłam małe pasemko , które nie było widoczne ;) No ale nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem :D Odrosną zanim się obejrzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. o kurcze, ale szkoda ;/
    ale powiem Ci, że u mnie jest podobna sytuacja tyle, że fryzjerka krzywo podcięła mi końce i do wyrównania ich musiałabym stracic minimum 5 cm ;/
    szybko odrosną, trzymam kciuki :D
    a w tym czasie sobie odżyją i będą się lepiej układały :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj szkoda :(:(:( Ale nic się nie martw Kochana - szybko odrosną :* A kto wie, może takie cięcie dobrze im zrobi - zawsze trzeba szukać plusów! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładanie trzeba szukać plusów ! :)

      Usuń
    2. Zostałaś oTAGowana :*

      http://kosmetycznefanaberie.blogspot.com/2012/10/kolejny-tag-co.html

      Usuń
  22. zobaczysz, że przy Twojej pielęgnacji włosy odrosną szybciej niż myślisz, będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  23. O kurczę... Znam ten ból, kiedy znikają cm włosów, ale rosną szybko! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. sporo poszło, jak ta guma się tam znalazła? ciekawi mnie to

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ciekawa sprawa :D młodsza siostrzenica mnie tak załatwiła :(

      Usuń
  25. ojej jak dużo :( ale pocieszę Cię, że i tak masz dłuższe od moich :* :D

    OdpowiedzUsuń
  26. o kurcze, biedne włoski ;(
    ale urosną ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj, aż mi się przypomniało jak w dzieciństwie starsza siostra bawiła się moimi włosami i tak zaplątała je na szczotce obrotowej, że poszły do obcięcia (linia podbródka).

    Na pocieszenie - pewnie odrosną jeszcze ładniejsze i dłuższeee. ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko, żeby przypomnieć, że tak na pewno będzie. ;)
      Co najważniejsze, dalej są zdrowe i przepięknie błyszczą! *-*

      Usuń
    2. Mam wrażenie , że odżyły :)

      Usuń
  28. oj szybko urosną
    i tak są piękne dalej na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Najwazniejsze aby były zdrowe :)

      Usuń
  29. zdążyłam przeczytać, że guma jest sprawką siostrzenicy... mam nadzieję, że zrobiła to przypadkiem, a nie celowo ;p
    pomyśl co by było, jakby przykleiła Ci ją np. na wysokości ucha... to by był dramat. a tak, to tylko wyjdzie włosom na dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przez przypadek :)
      no właśnie powinnam się cieszyć :D

      Usuń
  30. ojej, ale dużo musiałaś obciąć :( szkoda, no ale odrosną, oby jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Tak myślałam, że pewnie jakieś dziecko znalazło się z gumą w niebezpiecznej odległości od Twoich włosów... Tak strasznie mi przykro;( Ale z Twoją wiedzą i dbałością na pewno szybko odrosną i będą jeszcze zdrowsze:*

    OdpowiedzUsuń
  32. Kurczę, współczuję, gdyby w moje włosy zaplątała się guma chyba bym całkiem spanikowała ;) Oby szybko odrosły!

    OdpowiedzUsuń
  33. szczere współczucie za tyle obcietych włosów

    OdpowiedzUsuń
  34. Ojej faktycznie sporo. Ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło! Dzięki temu odżyją :)

    Ahh te siostrzenice, moja 5 miesięczna na razie 'tylko' wyrywa mi włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  35. ,,Nie ma tego złego'', będą o wiele zdrowsze:)) A i tak urosną nim sie obejrzysz:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też myślę że wyjdzie im to na dobre :)

      Usuń
  36. Ja miałam kiedyś gumę przy samej skórze głowy i koleżanka doradziła mi żeby się jej pozbyć za pomocą zmywacza do paznokci. Dużo czasu mi to zajęło, ale guma całkowicie się rozpuściła i nie było po niej śladu:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Są różne sposoby na pozbycie się gumy balonowej z włosów. Różne substancje ją rozpuszczają. Nie sprawdzałam osobiście, ale widziałam takie informacje w internecie.

    Życzę szybkiego odrośnięcia włosów, bo masz piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda że o tym nie wiedziałam ;(
      dziękuje :)

      Usuń
  38. kochana odrosną szybko, zobaczysz:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Współczuję:(
    Na pewno szybko odrosną:)

    OdpowiedzUsuń
  40. o masakra :D pozdrów siostrzenicę :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Wiesz co, powiem Ci że to im lepiej zrobi :) i tak są bardzo ładne!

    OdpowiedzUsuń
  42. Oj Kochana jak trzeba to trzeba obciąć szybko odrosną ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. szkoda tylu straconych cm, ale odżyją więc jest też jakiś plus ścięcia. a i odrosną szybko ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. miałam podobną sytuację, tyle że w przedszkolu. po obcięciu włosów razem z gumą (która wplątała się dosyć wysoko, jak na złość) strasznie wyłam. trauma do końca życia :D

    + dodałam pole na bloga, o które prosiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. ja ostatnio nachylilam sie nad palącą się swieczka :D mialam lzy w oczach jak skubalam dosc grube pasmo wlosow, jakies 10 cm? :D ale juz ok, nie przeżywam, nie widac.. co do gumy, mojej siostrze sie to keidys przydarzyło kiedy zasnela z guma do zycia:)obudzila sie wiadomo w jakim stanie
    nalezy trzymac pasmo wlosow miedzy kostkami lodu, guma zamarznie i wtedy mozna ja delikatnie wyczesac
    lub probowac rozpuscic gume w cieplym oleju
    dziala! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...