środa, 3 października 2012

Moje pierwsze mini zamówienie półproduktowe :)

Hej dziewczyny ! 
Dziś przyszlo do mnie zamówienie z zsk. Jesteście ciekawe co zamówiłam ?
Jest to moje pierwsze półproduktowe zamówienie więc nie jest tego dużo. Nie zamawiałam butelezek i opakowań  , ponieważ mam takie w domu. :)


Te ''pianki'' są urocze :) No , ale już oto co do mnie dziś przyszło : 


1)Mleczko pszczele 15ml
2)D-pantenol 75%   30ml 
3) Wyciąg z aloesu zatęzony 10-krotnie 
4)Witaminy All in one  10g
5)Hydrolizat keratyny 15ml
6)Hydrolat z kwiatu głogu 75ml 

Całość wyniosła mnie około 40zł :) 

Nie zamawiałam olejków , glinek , spiruliny , gliceryny ponieważ te rzeczy mam. Zamówiłam to co kusiło mnie najbardziej , ale już myślę nad kolejnym zamówiniem ale tym razem na naturliskosmetyki ponieważ ceny są niższe :)

A ! I przed chwilą ukręciłam sobie swoją pierwszą mgiełkę :) 
Bawicie się półpruduktami ? Czy może jeszcze nie zaczęłyście ?Przyznam , ze zbierałm sie do tego zamówienia od dłuższego czasu aż wkońcu zamówiłam i nie żałuję :)
Jakie sa wasze ulubione półprodukty ? :> 

60 komentarzy:

  1. a ja właśnie jutro idę odebrać moje zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne musza byc te polprodukty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zamówiłaś parę rzeczy które mam i chciałabym mieć. Koniecznie muszę zamówić hydrolat i witaminki w najbliższym czasie. Moimi ulubionymi półproduktami są: hydrolat keratyny, d-pantenol, aloes i kwas hialuronowy :).
    Opiszesz mgiełkę jak już ją przetestujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwas hialurynowy zamówię przy następnych zakupach :)
      Pewnie , że ją opiszę już mam pierwsze pozytywne wrażenia :)

      Usuń
  4. Zbieram się od dłuższego czasu. :) Boję się, czy sobie dam z nimi rade. Dopiero jak będę pewna co dokładnie chce zamówić to się skusze. Na razie wszystko mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się bałam , ale już po strachu :)
      Najlepiej podziel sobie to wszystko co chcesz zamówi na grupy (np. proteiny , nawilżacze itd.) i z każdej grupy coś wybierz :)

      Usuń
  5. na moim pierwszym zamówieniu półproduktowym widniały te same rzeczy poza Hydrolatem z kwiatu głogu :D zamiast tego zamówiłam mleczko pszczele, które nawiasem mówiąc mam do dziś i musze szybciutko zużyć... zanim przeminie z datą ważności:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę :) Hydrolat z kwiatu głogu kusił mnie swoim zastosowaniem na włosy więc wrzuciłam go do koszyka :D

      Usuń
  6. Ja nie mam ulubieńca, ale ponieważ kręcę sera, to podstawą (dla mnie) jest kwas hialuronowy. ;)
    I konserwant. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kwas hialuronowy jest na mojej liście :)
      oj nim ją się odwae zrobić serem to minie trochę czasu :(

      Usuń
    2. Kilka kropli kwasu hialuronowego, kilka kropli oleju na zagłębienie dłoni, rozmieszać i nałożyć na twarz. To jest najprostsze serum. Ja zaczęłam ambitnie z receptur, bo lubię się męczyć, ale możesz spróbować tego, co teraz podałam. ;)

      Usuń
    3. Szkoda , że nie mam akurat kwasu hialurynowego :( Bo faktycznie akurat to nie jest trudne :)

      Usuń
  7. Widzę,że wreszcie coś zamówiłaś ;) Muszę zamówić kolejnym razem mleczko pszczele ;) Fajne zakupy :) Ja dopiero zaczynam przygodę z pół produktami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zbieram się do zamówienia i zebrać nie mogę! z chęcią przeczytam o Twoich wrażeniach z ich używania, żeby się wreszcie zmotywować do zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ją też nie mogłam się przekonać ale już jestem zachwycona !:)

      Usuń
  9. Kwas hialurowy, olej arganowy, olej z pestek śliwki moi faworyci;-) ciekawe zamówienie, zadowlona z mgiełki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę przestać się nad nią zachwycać ! :)

      Usuń
  10. Przyznam, że jeszcze się w to nie bawię. Lękam się, że coś mi nie wyjdzie i po prostu zmarnuję. Do tego uważam, że zanim wezmę się za eksperymentowanie powinnam więcej się o produktach dowiedzieć...
    Żeby było to jakoś z głową ;3

    OdpowiedzUsuń
  11. Kuszą mnie zakupy na ZSK ale nie umiem się zdecydować co wybrać;)

    OdpowiedzUsuń
  12. też muszę zamówić w koncu jakiś hydrolat ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na naturaliskosmetyki są tanie hydrolaty :)

      Usuń
  13. Też zamawiałam i sprawozdanie jest u mnie na blogu.
    Jestem zadowolona z tych zakupów i jak na razie zrobiłam 3 miksturki (wcierka na porost, mgiełka na np. ulepszenie włosa po spaniu :) oraz wcierka odżywcza)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba by mi się nie chciało. ;) He he.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dawno już nie bawiłam się półproduktami, pewnie niedługo zacznę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. też by mi się przydał hydrolat ;)
    bardzo fajny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. To czekam na recenzje tej mgielki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. póki co jestem zadowolona zobaczymy jak będzie na dłuższą metę :)

      Usuń
  18. Mam to mleczko pszczele i je uwielbiam! Zastępuje mi wieczorem krem, a i rano po nie sięgam :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. jeszcze nie zaczęłam, ale podejrzewam, że jak już się zdecyduję to silnie zainspiruję się Twoimi zakupami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam :) dopiero zaczęłam a już jestem zadowolona :)

      Usuń
  20. przypadkiem usunęłam komentarz od Ciebie -.-'
    fajne zamówienie, że też nie pomyślałam o mleczku pszczelim! na mnie też już czeka nowa "partia" u cioci, nie mogę się doczekać, w niedzielę dostanę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa co zamówiłaś :)
      Nic nie szkodzi ;)

      Usuń
  21. Super :)! Jestem ciekawa czy będziesz zadowolona z używania półproduktów!

    OdpowiedzUsuń
  22. ja się ciągle zbieram do pierwszego zamówienia, jakoś się boję ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się bałam , ale nie ma w tym nic strasznego uwierz :)

      Usuń
  23. Kurczę,a ja nadal myślę nad półproduktami i nie mogę się zdecydować. Wiem,że na pewno chciałabym aloes i keratynę,a co do reszty,to nie mam pojęcia co jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. keratyne i aloes też chciałam mieć koniecznie :)

      Usuń
  24. Ja jeszcze nie zaczęłam używać tego typu rzeczy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam zakochasz się od pierwszego użycia :)

      Usuń
  25. Jakie ciekawe zakupy! :) Tez muszę coś zamówić, bo kończą mi się półprodukty :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Też przydałoby mi się jakieś zamówienie półproduktowe :)

    OdpowiedzUsuń
  27. właśnie niedawno przyszła do mnie pierwsza paczuszka z zsk. Dziś testowałam spirulinę ło jezu co za śmierdzioszek :) reszta też już wzięta na testy. I pomyśleć że człowiek tyle lat stosował normalne kosmetyki nie wiedząc o takich dobrociach!

    OdpowiedzUsuń
  28. Powiem szczerze, że mnie kuszą te półprodukty, aczkolwiek boje się, ze coś "przemieszam" i nie wyjdzie to na dobre moim włosom. Najpierw więc poczytam troszeczkę o tym co i jak można z tych cudów zrobić, a dopiero później zabiorę się za zamawianie :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...