czwartek, 25 października 2012

Bardzo miła niespodzianka :)

Cześć dziewczyny ! :)
Wróciłam do domu i zastałam miłą niespodziankę jaką była przesyłka od Dark-lady ;* Dziękuję :)
Jaka radość mnie ogarnęła , gdy zobaczyłam co znajduje się w środku - jesteście ciekawe ?


Eco Hysteria - balsam mega odzywienie
Ruska bana-  maska miód i lesne jagody
Mydełko - tylko nie wiem jak się nazywa :)
Olej z orzecha włoskiego - strasznie mnie ciekawi bo nigdy o nim nie słyszałam :)
Olej ryżowy
Mydło tureckie naturalne
Glinka zielona
Peeling ze skały wulkanicznej
Maseczka sandałowa
Złota maska ajurwedyjska 

Jestem bardzo zadowolona tym bardziej będę mogła sprawdzić to na sobie i w koncu dojsc  do wniosku co chcę kupić. A wy czego jjestescie najbardziej ciekawe ? :>

51 komentarzy:

  1. Fascynuje mnie peeling ze skały wulkanicznej *-*
    Mydełko tureckie także po trochu.
    I maka z ruskiej bani. Słyszałam dobre opinie.
    I ta złota maska... Odrobinkę :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Olej z orzecha włoskiego - to musi być bardzo ciekawy produkt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachnie strasznie , ale ciekawe jak działa :)

      Usuń
    2. Myślałam, że będzie pachniał jak orzeszki :( buuuu

      Usuń
    3. Ja też :D a tu wielka niespodzianka w postaci tego zapaszku :p

      Usuń
  3. Najbardziej ciekawi mnie mydlo tureckie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też bo chcę kupić sobie do mycia włosów :)

      Usuń
    2. Tez myslalam o nim ale boje sie czy domyje wlosy wiec czekam na recenzje :D

      Usuń
  4. Ale cudowności, testuj i pisz nam co sądzisz o tych produktach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O ja właśnie też napisałam posta o przesyłce od Ciebie:D :*
    Mydełko to Aleppo 20% na sznurku:)Kochana a ta taka rybka, którą mam od Ciebie to co to:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę :)
      Tak myslałam , że to Aleppo - o rybce za moment Ci napiszę :)

      Usuń
    2. Dzięki wielkie:) Kochana jesteś:* ale będę testować :)

      Usuń
    3. Już się bałam , że zapomniałam spakować :)
      Kiedy będziesz miała Ruską Banię ? :>

      Usuń
    4. niczego nie zapomniałaś:) Już mam po 5 sztuk z każdego rodzaju:)

      Usuń
  6. Czekam na opinie złotej maski ajuwerdyjskiej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. tureckie mydełko <3 i maseczka sandałowa, musi mieć obłedny zapach, który uwielbiam całym moim nosem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja jestem bardzo ciekawa ruskiej bani :D

    OdpowiedzUsuń
  9. mnie interesuje wszystko, zastanawiam się nad zakupem kilku takich naturalnych produktów, dlatego szukam wszelkich informacji na ten temat i opinii:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie najbardziej ciekawi olej ryżowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez jestem ciekawa bo nigdy go nie miałam :)

      Usuń
  11. mnie też wszystko ciekawi :D :P jak zawsze :P

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystko jest ciekawe! super paczuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego! Balsamik, mydełka, i ten peeling! Masz już małe domowe spa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super! Lubię takie niespodzianki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Absolutnie wszystkiego, zazdroszczę :).

    OdpowiedzUsuń
  16. zazdroszczę ruskiej bani i zielonej glinki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Faktycznie miła niespodzianka! :) Ja jestem ciekawa Eco Hysterii :D

    OdpowiedzUsuń
  18. ROZDANIE KOSMETYCZNE u mnie! :)
    Serdecznie zapraszam! :)
    http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawa jestem ile czasu trzeba by nauczyć się takiej fachowej pielęgnacji:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zainteresował mnie peeling ze skały wulkanicznej ;) Czekam z niecierpliwością na recenzję

    w wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazdroszczę ;)
    Miłego testowania :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajne produkty, maseczka mnie bardzo interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. maska miód i leśne jagody *.* kiedyś będzie moja :D
    olej ryżowy mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uuuu świetny sposób na wypróbowanie kosmetyków :))))Jestem ciekawa maski( też mam loki-trudno im dogodzić), oleju z orzecha włoskiego oraz złotej maski.Czekamy na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super przesyłka, chciałabym wypróbować ten olejek z orzecha włoskiego jestem ciekawa jak działa :)

    pozdrawiam i obserwuję :)

    Będę częściej zaglądać!

    OdpowiedzUsuń
  26. Super paczka :) Najbardziej mnie ciekawi maska ruska bana i naturalne mydło tureckie :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...