niedziela, 30 września 2012

Projekt denko wrzesień

Hej kochane ! :)
Meczy mnie ta pogoda.. już jestem chora :(  Swoją droga macie jakiś domowy sposób na przeziębienie ?Postanowiłam powrócić do postów pt. ''projekt denko'' - dlaczego ? Motywują mnie one do zużywania tego co mam w szufladkach. Tak więc zaczynamy !

Pielęgnacja włosów

1)Maska łopianu większego i soku z białej pokrzywy- pisałam o niej TU. Świetnie nawilża.
2)Maska aloesowa z olejkiem z zielonej kawy- pisałam o niej TU. Dobrze nawilża , ale liczyłam na wiecej.
3)Olej kokosowy efavit -pisałam o nim TU. Zdecydowanie mój ulubieniec w tej dziedzinie.
4)Szampon z prowitaina B5 , ceramidami i naturalnym ekstraktem z pokrzywy- Bardzo dobrze oczyszczał włosy-najlepszy szampon jaki kiedykolwiek miałam. W dodatku śmiesznie tani.
5)Szampon Seboradin z czarną rzodkwią- pisałam o nim TU. Zdecydowanie nie dla mnie. Nie jst wart swojej ceny
6)Montibel-lo balsam wygładzający , termoochronny. -Włosy po wyprostowaniu były proste do następnego mycia.
7)Nafta kosmetyczna- bardzo ją polubilam , więcej na jej temat już wkrótce

''Pielęgnacja'' twarzy i ciała

1)Perfumy playboy-zdecydowanie mój zapach w dodatku długo utrzymują się na ciele
2) woda toaletowa zara essential- pieknie pachnie jednak nie kupię jej ponownie , ponieważ zapach bardzo szybko znika
3)Dove silk lotion- balsam do ciała - bardzo delikatnie nawilża.Jednak spodobało mi się to , że podkreśla opaleniznę (zawiera połyskujace drobinki)
4)Dove summer glow- , z przyjemnościa do niego powrócę , daje efekt stopniiowej opalenizny bez efektu pomarańczy dodatkowo dobrze nawilża
5)Ziaja krem ogórkowy - nawilza , rozjasnia jednak nie powróę do niego , poniewaaż po dłuższym użytkowaniu podrażnił moja skórę
6) Tusz do rzęs essence I love extreme-pisałam o nim TU , na początku był moim ulubieńcem jednak po dłuższym czasie oczarowanie nim ucichło. Znalazłam mu godnego zastępce równiez z essence , ale o tym niebawem.

To na tyle :) Jak widzicie nie jest tego dużo , ale jak na moje możliwości to się cieszę , że chociaż tyle zużyłam. Obiecałam sobie , że w październiku nie kupię nic :D Taak pierw trzeba zużyć to co zalega w szufladkach , a nazbierało się tego oj nazbierało..
A jak wasze denko ?
Jeśli już jestesmy przy końcu września to już jutro podsumowanie  pielęgnacji włosów we wrześniu ! :)

68 komentarzy:

  1. świetnie Ci poszło, sporo do włosów:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w październiku mam nadzieję na większe włosowe denko :)

      Usuń
  2. TEŻ muszę wrócić do tego projektu bo mało co zużywam :D ładne denko ładne :) ja bardzo lubię I love Extreme :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I Love extreme była moim ulubieńcem póki nie odkryłam jej sąsiada :D

      Usuń
  3. Z tych kosmetyków miałam i mam jedynie naftę oraz Seboradin ;)

    A co do jesiennych chorób itp. u mnie na blogu pierwsza część poradnika już się pojawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się powoli udaje odgruzować moją szafkę z kosmetykami :) Niedługo zacznie świecić pustkami :D Przy najbliższej okazji musze spr zapach tych perfum z Playboy'a :)
    Ja z przeziębieniem zawsze wygrywam walcząc Gripexem max, mlekiem z czosnkiem i miodem oraz termoforem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o przypomniałas mi o mleku z czosnkiem :)

      Usuń
  5. Na przeziębienie: mleko z czosnkiem i miodem, herbata z cytryną miodem i rumem ;), syropek cebulowy :). Czekam na podsumowanie pielęgnacji :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojawi się jutro :)
      A herbatke z cytryna własnie idę sobie zrobić :)

      Usuń
  6. Projekt denko...
    Ostatnio słyszę "denko, denko", ale co to dokładnie jest??
    Coś a'la "zużywamy stare kosmetyki zalegajace na półkach"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Denko to np. denko z września czyli kosmetyki , które udało Ci się zużyć we wrześniu :)

      Usuń
    2. I stała się jasność :D

      Usuń
  7. chciałabym wypróbować ten Seboradin, naftę i maskę łopianową:)
    a co do domowych sposobów, niestety nie znam żadnych...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nafta jest taniutka dostaniesz ją w każdej aptece i w sklepach zielarskich :)
      Na szampon seboradin szkoda kasy :)

      Usuń
  8. ja się zawsze leczę mlekiem z miodem :) też bym chciała tyle zużywać produktów do włosów... przez 2 mieś. nie zużyłam ani jednego szamponu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na złość w tej chwili nie posiadam miodu :(

      Usuń
  9. u mnie zużycia bardzo marne, a znów w Rossmannie kupiłam nowe produkty do pielęgnacji, ups... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczęscie jeszcze nie byłam w rossmannie odkąd weszła ta wielka promocja i dzielnie się tego trzymam :D

      Usuń
  10. Miałam ten krem ogórkowy Ziaja i dla mnie średni był, nie zachwycał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi w połowie opakowania się zepsuł mimo , że był jeszcze ważny :/

      Usuń
  11. Jeżeli chodzi o ból gardła - cuda działa propolis wylany łyżkę cukru :)
    Dobry domowy sposób to syrop z cebuli, cytryny i czosnku - ohydne, ale zdrowe!

    Zazdroszczę tych maseczek do włosów <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam propolisu :(
      Już nie ma czego bo to puste opakowanka :)

      Usuń
    2. Ja też polecam czosnek - z mlekiem i miodem. No i Theraflu!! Zdrówka życzę :****

      Ale masz duże denko, wow!

      Usuń
  12. co miesiąc sobie to obiecuję;D
    czekam na post o nafcie, jestem ciekawa bo sama chcę ją sobie kupić:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie pojawi się w przyszłym tygodniu ;*

      Usuń
  13. Ja też zdenkowałam Summer Glow;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja sie nigdy nie mogę zebrac na wpis typu Denko:) Podziwiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Denko innych dziewczyn motywuje mnie do zużywania kosmetyków :)

      Usuń
  15. Ten Seboradin jest na mojej liście zakupów. ;)

    A tusz z Essence mam, ale dla mnie od początku to był bubel. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O seboradinie pisałam- spójrz na skład to Ci się odechce :)
      Z essene mam teraz inny tusz i ten I love extreme się przy nim kryje :)

      Usuń
  16. Ładne zużycia! Pozazdrościć! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam akcję denko, mnie bardzo pomógł plan do denka, czyli świadomie wybieram kosmetyki, które chcę zdenkować, bo inaczej to mam dziesiątki pootwieranych kosmetyków, których działania i tak nie pamiętam, bo nie używałam systematycznie :(

    A Twoje denko fantastyczne, zaciekawiłaś mnie maską z soku pokrzywy, ale najpierw denko :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie mam to samo :)
      Recenzja maski łopianowej z soku z białej pokrzywy jest na blogu więc zapraszam :) Polecam Ci ją na przyszłośC :)

      Usuń
  18. udało mi się zużyć kilka rzeczy, ale szału niestety nie ma ;p chyba też muszę zapoczątkować na blogu akcję denko, zmotywuję się ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie dlatego powróciłam do tej akcji :)

      Usuń
  19. Ja taką pół litrową maske zużywam miesiącami :D
    Co do sposobów na przeziębienie - u mnie to litry gorącej herbaty z cytryną, ciepły koc, gripex i dużo snu... Czyli takie banały ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ktoś już pisał o herbacie z miodem, cytryną i kilkoma kroplami rumu? ideał na przeziębienie :)
    swoją drogą też ograniczam zakupy w październiku... i denko nie jest zupełnie imponujące, ale się staram. zapasy w szafkach coś nie chcą się zmniejszyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam rumu :(
      moje zapasy też nie chcą się skończyć ;D

      Usuń
  21. Zainwestuj w kardamon :) Niweluje zapchany nos a i nawet katar w początkowej fazie :))

    Właśnie! Nafta mi się skończyła! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ładne denko ;) więcej miejsca na nowości w szafie :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Zastanawiałam się nad kupnem tego kremu z ziaji , może kiedyś się skuszę , bo jestem ciekawa jakby sprawdził się na mojej twarzy ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tani więc nie będziesz żałowała jak się nie sprawdzi :)

      Usuń
  24. Fajnie zużycie :) Ja miałam tylko naftę do włosów z tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  25. jestem ciekawa tego zastępcy essence :P :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie jest dużo? Ja zużyłam zaledwie 7 rzeczy :D Też mam ten krem z ogórkiem. I na dodatek ten większy. I za bardzo nie wiem co z nim zrobić, bo mi też podrażnił skórę :/

    OdpowiedzUsuń
  27. Hej ! czy wiesz gdzie mogę kupić wodę toaletową zara essential ??

    OdpowiedzUsuń
  28. a tak poza nią :D ? tam już nie znalazłem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia. Może w internecie ?

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...