sobota, 1 września 2012

Podsumowanie sierpniowej pielęgnacji włosów

Hej kochane ! Dziś podsumowanie sierpnia !

Po lewej zdjęcie włosów miesiąc temu- po prawej  2zdj włosow z 1września. uwaga boki wyprostowane :D
Kliknijcie na zdjęcie by lepiej zobaczyć ;*




I standardowo tabelka :

Dzieńwoda
brzozowa
OlejMycieMaskaPłukankaZabezpieczanie
końcówek
1------
2+-PokrzywowyMaska z
łopianu
większego
i soku z białej
pokrzywy+
kalpi tone
ocet
jabłkowy
(dodatek)
Krem do rąk
BeBeauty+
Serum biovax
A+E
3+Alterra
brzoza&
pomarańcza
na noc
----
4+patrz wyżejBD
Maska z
łopianu
większego
i soku z białej
pokrzywy+
odżywka artiste
+ gliceryna
z mięty
pieprzowej
olej kokosowy+
Serum biovax
A+E
5+z pestek winogron
na noc
----
6+Patrz wyżejBDMaska
drożdżowa
''receptury
babuszki Agafii''
-
olej kokosowy+
Serum biovax
A+E
7+-----
8+Olej kokosowy
+ łopianowy z
czerwoną papryka
na skalp pół godz.przed myciem
Szampon w
pudrze
Shkhakhi
Odżywka
Kapooor
Kachli
-
olej kokosowy+
Serum biovax
A+E
9+Na skalp olej musztardowy
na długość:
olej z pestek winogron
(wszystko na noc)
----

10+patrzy wyżejPłyn facelle
Maska z
łopianu
większego
i soku z białej
pokrzywy+
kalpi tone
z siemienia
olej kokosowy+
Serum biovax
A+E
11+-----
12+
Na skalp olej musztardowy
na długość:
alterra brzoza&pomarańcza
(wszystko na noc)
----
13+patrz wyżejfacelleodżywka artiste-
olej kokosowy+
Serum biovax
A+E
14+winogronowy na długość+ musztardowy na skalp ( wszystko na noc)----
15+patrz wyżejfacellemaska łpianowa z sokiem z białej pokrzywy+
spirulina+
gliceryna
-
olej kokosowy+
Serum biovax
A+E
16+----
-
17+olej musztardowy na skalp+ alterra brzoza&pomarancza
na noc
----
18+patrz wyżejPokrzywowyLaminowanie
żelatyna KLIK
-olej kokosowy+
Serum biovax
A+E
19+olej kokosowy na długośc + łopianowy z czerwoną papryką na skalpfacellebalsam na cedrowym propolisie-
olej kokosowy+
Serum biovax
A+E
20+olej musztardowy na skalp + olej kokosowy i alterra brzoza&pomarancza na długość (wszystko na noc)--

--
21+patrz wyżejfacelleKalpi tone
z wywarem z herbaty
-
olej kokosowy+
Serum biovax
A+E
22+kremowanie włosów
maselkiem z isany na noc

-
--
-
23+
pokrzywowy
maska łpianowa z sokiem z białej pokrzywy+
spirulina+
gliceryna+
alterra brzoza&pomarańcza&
odżywka artiste
-
olej kokosowy+
Serum biovax
A+E
24+-----
25+olej z pestek winogron na dlugośc+ olej musztardowy na skalp facellebalsam na cedrowym propolisie-
olej kokosowy+
Serum biovax
A+E
26---
-
-
-
27+
olej musztardowy na skalp +
olej z pestek winogron na dlugośc

facellekalpi tone +
maska łpianowa z sokiem z białej pokrzywy
-
olej kokosowy+
Serum biovax
A+E

28 +     Olej z pestek winogron na długość+ GP lopianowy z czerwona papryką
na skalp wszystko na noc
-                    -                   -                -                                         
29 + patrz wyżej                           Nivea diamond gloss
balsam na cedrowym propolisie
-
olej kokosowy+
Serum biovax
A+E
30 -GP olejek lopianowy z czerwoną papryka + olej z pestek winogron na dlugośc. Calosc na noc -
-
- -

Tabelka jakaś taka krzywa mi wyszla. Zapomniałam dopisać 31 sierpnia więc napisze tu:
wcierka- tak
olej-patrz 19sierpnia
maska - maska łopianowa z sokiem z białej pokrzywy
płukanka- brak
zabezpiecznie końcowek - olej kokosowy+Serum biovax A+E

Czy jestem zadowolona ?
Moje końcowki po lecie sa w oplakanym stanie.
znow nie robiłam płukanek :(
nie jestem zadowolona
przyrostu brak- mam ważenie , że włosy stoją w miejscu -.-

Plany na wrzesień :
-zacząć robić płukanki
- nie brać suplementow
- zrobić przerwę z wcierkami
-nawilzyć wlosy
-zadbać o końcówki
- nie kupić nic do włosów
-wykończyć to co mam
-może , ale to może zlożę jakies połproduktowe zamówienie :)


A wy jesteście zadowolone ? Jak wasze włosy po lecie ? :>



122 komentarze:

  1. A mnie się wydaje, że Twoje włosy sporo urosły :) chyba, że to tylko takie ujęcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem :) Może troszke ruszyły :)

      Usuń
  2. według mnie urosły i stosujesz bardzo zróżnicowaną pielęgnację , ja nie jestem zadowolona że zaniedbałam olejowanie i wcierki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się nie przyzwyczajać wlosów :)

      Usuń
    2. też zauważyłam że gdy stosuję ciągle to samo to przestaje działać

      Usuń
    3. ładny wygląd bloga - zmieniłaś ?

      Usuń
    4. Dojladnie dlatego staram sie stosowac roznorodna puelegnacje :-)

      Usuń
    5. Co do wygladu bloga to tak zmienilam - zmiany musza byc hehe :)

      Usuń
  3. Też mi się wydaje, że urosły, widać różnicę;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo się cieszę , że ktos to zauważył :)

      Usuń
  4. dawno nie widziałam Twoich włosów i powiem Ci ,ze są juz dłuuuugie!:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Do łokci;o WOW ale przyrost :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łokcie to ja mam zawsze inaczej :DD

      Usuń
    2. HAHAHAHA przemieszczają Ci się :D?

      Usuń
    3. no dokładnie tak jak mowisz ;PP haha

      Usuń
  6. mi się wydaje, że urosły i to całkiem sporo! ja po aktualizacji zetnę 1-2 cm, moje końcówki też są w dość kiepskim stanie po lecie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez muszę podciac swoje kłaczki :(

      Usuń
  7. Jak to przyrostu brak i jak możesz być niezadowolona? Na zdj wyraźnie widać,że Twoje włoski są ładniejsze i dłuższe! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze jestem z nich niezadowolona :D

      Usuń
  8. Co Ty gadasz, ja widzę przyrost naprawdę! I kondycja Twoich włosów też jest o wiele lepsza, widać, że są nawilżone i cieszą się, ze tak dobrze o nie dbasz :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie sa troszke bardziej nawilzone :)

      Usuń
  9. Oj kobietko, ale masz śliczne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jej, myślałam już, że Ci się z brzegów włosy nie kręcą :D
    ladne są, a moje końcówki po lecie też chyba chcą być ścięte :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bo miałam prostowac i zaczełam od brzegów , ale w ostatniej chwili powiedzialam sobie ''NIE !'' :)

      Usuń
  11. Codziennie coś.
    Podziwiam was o.o'
    Naprawdę >D
    A jak moje włosy? Tak jak zwykle. JA raczej unikam słońca ;3
    Śliczne masz włosy. Ja też chce, zeby mi sie tak kręciły, a nie... W cały świat jak chcą i nic porządnego >>'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaś bym chciala mieć proste :)

      Usuń
    2. Ale ja nie mam prostych ;3
      Mam pokręcone... Ale nie tak jak ty ładnie, a... W cały świat. Bez ładu i składu. O to chodziło ;3

      Usuń
    3. Oj tam :) zrob sobie skarpetkowego koczka - po nim jest bardzo fajny skret ;)

      Usuń
  12. bardzo, bardzo ładne ;) jaki blask !

    OdpowiedzUsuń
  13. no pewnie, że urosły Ci włoski, nawet chciałam zapytać dzięki czemu tak szybko rosną :D pięknie wyglądają, błyszczą i są takie długie :) podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Z blasku sama się ciesze :D

      Usuń
  14. "nie kupić nic do włosów" my włosomaniaczki chyba tego nie przestrzegamy ;D
    włoski bardzo zadbane, wpis bardzo dopracowany - miło się go przeglądało
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę wytrwać chociaż przez wrzesień :D
      a dziękuję :)

      Usuń
  15. Zbieram się powoli do włosowego podsumowania sierpnia... :D

    Zmieniłaś wygląd bloga, podoba mi się nagłówek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Czekam na Twoje podsumowanie :)

      Usuń
  16. moje rosną ale czas je podciąć u fryzjera:) fajna tabelka chyba sobie zgapię pomysł:P

    OdpowiedzUsuń
  17. super włoski , taka jakby bardziej wyprostowana wersja moich własnych :d , ale masz o niebo w lepszej kondycji , bardziej błyszczą są pewnie o wiele bardziej nawilżone i dłuższe , czy miałabys możliwość zmierzyć ile centymetrów mają kosmyki ? bardzo bym prosiła , obserwuje twojego bloga codzień bo ze wszystkich włosomaniaczek mam najbardziej podobne włosy do twoich , wiec mnie ciekawią i zdjecia i pielęgnacja , dziękuje ze tu jesteś i jesteś bardzo pomocna :) Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje za mile slowa :) ;*
      Z checia bym zmierzyla ale nie mam pojecia jak to zrobic i to przy kreconych wlosach :)

      Usuń
  18. moje się buntują po lecie, a nic z nimi złego nie robiłąm :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam kręcone włosy ! Są takie śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ja zas chce miec proste chociaz powoli sie ze swoimi oswajam :)

      Usuń
  20. masz piękne włosy! zazdroszczę blasku, a motywowac się nawzajem jak najbardziej jestem za :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana zostałaś zaproszona do TAGu :) Zaglądnij na moją najnowszą notkę :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Brak przyrostu? Kobiiiitooo... włosy są piekne!

    OdpowiedzUsuń
  23. Eeee podrosły! I to sporo! :D Strasznie podoba mi się Twój kolor włosów - piękny chłodny brąz :) Moje kłaki po lecie o dziwo mają się lepiej niż przed :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcialabym ciemniejszy ale nie chce ich farbowac :)
      Wow no to Ci zazdroszcze :)

      Usuń
  24. Wygladaja jakby podrosly i ladnie sie blyszcza *.*

    OdpowiedzUsuń
  25. Naprawdę urosły sporo ;)) Piękne mas te włoski ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi się podobają! Widać różnicę, są bardziej lśniące i dłuższe :)
    Piękne masz włosy ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. Urosły, urosły :). Szczerzę gratuluj, bo są przepiękne i z miesiąca na miesiąc sięgają coraz dalej.

    A.

    OdpowiedzUsuń
  28. *gratuluję

    a! i miałam się odezwać jak z efektami stosowania oleju musztardowego "długofalowo"... zrezygnowałam ze stosowania na długość(własnie przez to rozjaśnianie). A szkoda, bo jak już pisałam jest genialny. Ale z powodzeniem stosuję na skalp co 2-3 dni(w zależności jak często myję włosy) i widzę "baby hair" i włoski przyspieszyły(nie wprowadzałam nic nowego prócz tego oleju). Także... polecam : ).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wlasnie zrezygnowalam ze wzgledu na rozjasnianie :( ale stosowalam na skalp i faktycznie BH sa ! Moze to od niego urosly ? :)

      Usuń
    2. Gdyby nie to to ja też bym używała. Po zakończeniu stosowania go na długość po 3 płukankach szałwiowych jest już duuużo lepiej, jednak końcówki nadal są trochę jaśniejsze :<(wygląda to trochę jak "ombre", które osobiście mi się nie podoba :P). Na razie używam niecały miesiąc, ale mam zamiar nakładać na skalp póki olej ten się nie skończy(chyba, że płukanki z szałwii nie zniwelują efektu rozjaśniania przy skórze głowy, ale obecnie jest ok). Zaglądam tu często, więc jeśli będą jakieś efekty, o których warto napisać to dam znać :). U mnie na 100% on jest winowajcą kolonii małych włosów. Robią się coraz bardziej gęste, ale i przez to mniejsza ilość dłuższych rzuca się w oczy(np. zwężający się warkocz). Włosomaniaczkom jednak trudno dogodzić :P.

      Usuń
    3. Dokladnie nam trudn dogodzic :(
      A moze plukanki z kawy ? U mbie przyciemnily :)

      Usuń
    4. Hej a jakby musztardowy zmieszać z rycynowym to by się wyrównało?? :) Kurczę mam chęć na ten musztardowy kurde kusicie...

      Usuń
    5. W sumie rycynowy przyciemnia a musztardowy rizjasnia to moze by sie wyrownalo ? :> dodac do tego jakies przyciemniajace plukanki :-)

      Usuń
    6. Hej, a można gdzieś kupić olej musztardowy stacjonarnie?? Widziałyście gdzieś może?? :)

      Usuń
    7. We Wroclawiu helfy maja swoja siedzibe wiec tam:)
      W sumie to w zwyklych sklepach sie z nim nie spotkalam :(

      Usuń
  29. serio masz końcówki w złym stanie? mimo takiego zabezpieczania? ;o a chciałam kupić te serum A+E...
    na zdjęciach widać przyrost! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serum jest swietme kup sobie : )
      Koncowki to wina lata :(

      Usuń
  30. śliczne są! i jakie długie:))
    też jestem z płukankami do tyłu, jakaś czarna dziura mi się pojawia kiedy mam jakąś zastosować, nawet jak sobie przygotuję coś w kubku to i tak o nim zapomnę...:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję ;* Nom z tymi płukankami to u mnie jest tez problem , a ten problem można nazwać leniem :(

      Usuń
  31. imprevisivel! dlaczego prostujesz swoje piękne loki?!:D jakaś okazja?;>
    Poza tym.... są już bardzo długie i bardzo błyszczące kochana... :) Twoje włosy Cię kochają:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez okazji chcialam wyprostować , ale sie powstrzymalam :)
      :))

      Usuń
  32. Urosły i to dużo;) Moje wypadają jak szalone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moze jakas wcierka ? Alboi tabletki :)

      Usuń
  33. Jakie Ty już masz długie włosy! Niewiadomo, kiedy urosły!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) mam nadzieje ze doczekam sie wymarzonej dlugosci :)

      Usuń
  34. Urosły i to jak! Jakie masz piękne loczki,tylko pozazdrościć :) Co do płukanek - ja jestem leniem i nie robię ich wcale :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Zdecydowanie poprawiła się ich kondycja!:) Widać, że są bardziej nawilżone i pięknie błyszczą! i są dłuuugie:) Piękne!:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Podziwiam, piękne włosy. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. koniecznie dodaje cie do obserwatorow bo mam mega problemy z wlosami i mam nadzieje ze poradzisz mi cos na przetłusczajace sie wlosy:))))))))jesli ty tez polubisz moj blog bedzie mi niezmiernie milo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli potrzebujesz rady to pisz na kingablog@o2.pl z przyjemnoscia cos poradze :)

      Usuń
  38. Pięknie Ci urosły! A loki masz cudne!

    OdpowiedzUsuń
  39. Włosy wyglądają ślicznie i jak ci urosły :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Twój blog jest strasznie inspirujący, z pewnością kilka przepisów od Ciebie wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) Powodzenia ;*

      Usuń
  41. Fajny jest ten Twój blog (; muszę zacząć dbać o włosy

    OdpowiedzUsuń
  42. piękne masz te włosy! Ja swoje myje co 3 dni, więc na efekty będę musiała dłuuugo czekać;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję :) Nie ma znaczenia co ile myjesz włosy- powinno się myc tyle razy ile potrzebują :)

      Usuń
  43. masz cudowne włosy! ile osób by dało za takie loczki wszystko! :D

    ps. co powiesz na wspólne obserwowanie? :) jestem tu z nowo założonym blogiem, więc miło by było mieć bratnie dusze :D Pozdrawiam! :)
    http://the-ladies-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. moje włosy są mizerne;( po wakacjach a zwłaszcza po ostatnich 2 tyg, gdzie byłam z rzędu 2 razy chora i brałam jeden antybiotyk i po dniu przerwy kolejny! do tego miałam zakaz brania witamin, żeby nie hamowały antybiotyków;( dramat na głowie, włosy mi lecą kępami i są bardzo słabe, wyglądają nijako;( jakby tego było mało to nadal nie wolno mi trzymać nic na głowie, muszę szybko myć głowę i nie dopuścić do zamoczenia uszu;(
    więc nawet domowymi maseczkami nie mogę się ratować póki co;( zaopatrzyłam się dziś trochę w owoce, bo jedyne co mi pozostało to ratowanie się witaminami. Końcówki mam do ścięcia, są tragiczne i nic im nie pomoże. Szkoda bo przed chorowaniem były w dobrym stanie i nie planowałam włosów przycinać, tylko za 3mc. Pomijam fakt, że mam 3cm odrost blond do zrobienia, ale włosy są za słabe;( ah.... Twoje włoski wyglądają dobrze, są gęste, błyszczą i takie długie! Zazdroszcze loków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może jakas dobra wcierka ? W aptece jest taka na wypadanie kosztuje 8zł :)
      Ty zazdrościsz loczków a ja zazdroszcze prostych :)

      Usuń
  45. Moje włosy po lecie? :P Przeemolientowane. Sflaczały mi dziko, ale 3 sesje proteinowe doprowadziły je już do porządku :)

    Nieziemski ten Twój skręt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Jak juz sa w porządku to nic tylko się cieszyć ! :)

      Usuń
  46. u mnie coś suchość ostatnio ale obiecuję nadrobić zaległości włosowe

    dziękuję za polecenie ;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój naglówek to właśnie jej zasługa :)

      Usuń
  47. ale masz piękne włosy ;) zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  48. łał, imponująca pielęgnacja, ja dopiero od dwóch miesięcy staram się dbać o włosy, ale pierwsze efekty już są.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To szybko efekty sie pojawiły , gratuluję :)

      Usuń
  49. Masz bardzo piękne włosy :) też takie chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ale cudowne włoski masz :) Dawno mi się tak nie spodobały loczki:)

    OdpowiedzUsuń
  51. widac ze odchylasz glowe do tylu zeby wydawaly sie dluzsze... bez sensu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...