piątek, 14 września 2012

Paczuszki - czyli co dziś wpadło w moje łapki :)

Hej kochane :) Dziś pokażę wam co przyniósł mi listonosz (uwielbiam go ! ) :D

                                                                Współprace 


Do testów wybrałam sobie:
1.Odżywka ekstraziołowa do włosów koloryzowanych -odcienie ciemne. 
Jak wiecie nigdy nie farbowałam włosów , ale ta odzywkę wybrałam po prostu z ciekawości.
2.Krem nawilżajacy tradycyjny- Ma cudowny skład :)

Oraz :




1.Rilastil Deliskin krem do skóry delikatnej z problemami naczynkowymi

+
Przesyłka od Basi(dziękuję ;*)


1.Karteczka :)
2. Peeling enzymatyczny Perfecta
3.Próbka fluidu Softer Natural

Jestem bardzo zadowolona :) Paczuszki poprawiły mi dzisiejszy humor. Na jutro naszykowałam konkretniejszy post dziś zadowole was takim :) Może miałyście coś z powyższych rzeczy ? Czego jesteście najbardziej ciekawe ?
Buziaki ! :)








29 komentarzy:

  1. Ja też odżywki Fitomed i kremiku również:))

    OdpowiedzUsuń
  2. nic nie miałam ;) gratuluję współprac szczęściaro ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem ciekawa odżywki Fitomed :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzieś czytałam, że ta odżywka jest dobra. Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam z tego nic, ale widziałam, że obie firmy nawiązały kilka współprac z bloggerkami. gratuluję, że jesteś w tym gronie:)
    w takim razie czekamy na jutrzejszego posta. ja będę miała sobotni odwyk od Internetu, ale w niedzielę postaram się zajrzeć. pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Odżywka najbardziej mnie ciekawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe produkty :) miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tobie to dobrze:) najbardziej będę wyczekiwać recenzji odżywki fitomedu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. mój krem fitomedu! <3
    ja ogólnie jestem ciekawa wszystkich kosmetyków fitomedu, na początek może być ta odżywka :D

    OdpowiedzUsuń
  10. jakże mi miło że już dotarła

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe rzeczy;) Pozdro dla listonosza;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Pokochałam ten krem z Rilastil!

    Zazdroszczę możliwości przetestowania kosmetyków z Fitomed- dorwać coś z ich firmy w moim mieście graniczy z cudem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. rilastil też mam. :) miłych testów. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kremu jestem ciekawa :) I peelingu, ciekawa jestem co Ty o nim sądzisz. Ja mam mieszanie uczucia;)

    OdpowiedzUsuń
  15. takiej to dobrze :) co paczka to fajniejsza :)
    gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam ten peeling enzymatyczny. Nie zauważyłam, żeby radził sobie ze złuszczaniem naskórka, ale całkiem nieźle nawilża. Gdybym nie była taka podatna na zapychanie, to prawdopodobnie miałabym dobry krem nawilżający...

    OdpowiedzUsuń
  17. Mmm,kremik z Fitomedu :D Miłego testowania,czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Myszo, Ty masz takie piękne włosy, że one i bez mojego SPA są cudowne :*

    OdpowiedzUsuń
  19. O wow, gratulacje :))
    Jestem ciekawa tej odżywki, może będzie przyciemniać włosy.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję współpracy :)
    Ja też dostałam .Rilastil Deliskin krem do skóry delikatnej z problemami naczyniowymi,ale że nie mam takiego problemu to oddałam mamie która się z tym boryka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...