czwartek, 27 września 2012

Mała zapowiedź + dzisiejsze przesyłki :)

Hej kochane :) Dziś odwiedził mnie listonosz - jesteście ciekawe co do mnie przywędrowało  ? :>
+ zapowiedź współpracy ze sklepem  myorganic , a konkretnie z firmą La Claree :)
Dzięki uprzejmości Pani Justyny będę miała okazje testować krem nawilżający :


Wysoce skoncentrowany, bogaty w przeciwutleniacze z naturalnych certyfikowanych składników. Tworzy warstwę chroniącą przed szkodliwymi czynnikami, odpowiednie dla wszystkich typów skóry, nawet dla cery bardzo wrażliwej. 

Aktywne składniki: 
Wyciąg z liści oliwek 23%
Wyciąg z aloesu 2%
Zielona herbata i szarotka alpejska 1%
Masło shea 1%
Wyciąg z alg morskich
Olejki Palmarosa, drzewka cedrowego, cytrynowy
Macadamia i olejek jojoba 3%
Certyfikaty, Etykiety: 
Ecocert, Cosmebio, Ecolabel, Fsc, Imprim'Vert, VIVA! dla wegan i wegetarian

Informacje dodatkowe: 
99% wszystkich składników naturalnego pochodzenia
38% wszystkich składników pochodzi z upraw organicznych

Wyprodukowano w: 
Francja, kraina: Prowansja









+ Co przyniósł mi listonosz ? :)

1.Od eve ;*


1.Odlewka maski do włosów gliss kur 7oil
2.Szampon w kostce do włosów suchych i delikatnych :)
Jeszcze raz bardzo Ci dziękuję :)

2. Ze współpracy z firma Mariza


1.) Krem odżywczy do pielęgnacji twarzy i ciała
2.) Błyszczyk odcień 33
3) Odżywczy krem do rąk

Jesteście czegoś szczególnie ciekawe ? 
Mnie najbardziej zainteresował szampon w kostce :D
Zamówienie z ZSK będzie u mnie na początku przyszłego tygodnia :)
W końcu wybrałam prezent na 30 września :)











38 komentarzy:

  1. o:) gratuluję współpracy :D oby były jak najbardziej owocne:) Ciekwią mnie te francuskie kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja właśnie testuje kolorówkę od marizy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na próbeczki z myorganic, szkoda że nie wiem co dostanę.

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie przesyłki super i zachecające :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Zecydowalam sie na perfumy i do tego jakies slodkosci z milymi karteczkami :)

      Usuń
  6. super kosmetyki :) gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo ja będę czekać na recenzje mydełka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szampon w kostce, coś ciekawego:D

    OdpowiedzUsuń
  9. o Ty szczęściaro :) mnie najbardziej intryguje paczka od Eve i Twoje zdanie na temat jej zawartości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z paczki od eve jestem najbardziej zadowolona :).ciekawi mnie ten szampon w kostce i maska ktorej nigdzie nie moglam kupic :)

      Usuń
  10. Najbardziej interesuje mnie maska Gliss kura,tyle dobrego się o niej naczytałam :P Wszystkich przesyłek zazdroszczę,przez nie mam ochotę na nowe kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez jestem ciekawa jej dzialania - eve pisala o niej recenzje :)

      Usuń
  11. Szampon w kostce brzmi bardzo ciekawie :) czekam na opinię o nim. Tak samo jestem ciekawa jak na Twoje włosy działają produkty Gliss Kur'a ;). Bardzo ciekawą zawartość ma również krem nawilżający :) Oj! ciekawie tu u Ciebie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem ciekawa :)bede miala tedtowania a testowania :)

      Usuń
  12. Ja jestem za szamponem w kostece:) Przywiozłam sobie taki z Lush'a i był całkiem fajny dla mojego dziecka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję że też będę zadowolona :)

      Usuń
  13. gratuluję największej gadule u Eve :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje wspolpracy i zazdroszcze :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...