piątek, 28 września 2012

Joanna Naturia odżywka z miodem i cytryna do włosów suchych i zniszczonych & olejowanie- sposób na odżywkę


Od producenta
Nowa odżywka Naturia powstała w oparciu o starannie dobrane składniki naturalne, które pielęgnują włosy farbowane, suche i zniszczone. 
Zawiera aktywne składniki naturalne: miód - znany ze swoich właściwości odżywczych oraz cytrynę, która posiada cenne witaminy i sole mineralne. 
Dzięki odżywce Naturia włosy są lepiej nawilżone i odżywione, stają się lśniące, miękkie i sprężyste, a ich końcówki są mocniejsze i mniej się rozdwajają. 

Skład
Aqua, Cetyl Alcohol, Cetearyl Alcohol, Stearalkonium Chloride, PEG-20 Stearate, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Cetrimonium Chloride, Isopropyl Alcohol, Panthenol, Hydroxypropyltrimonium Honey, Citrus Medica Limonum, Propylene Glycol, Parfum, Hydroxyisohexyl, Citric Acid, 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Butylphelyn Methylpropional, Limonene, Linalool, [+/- DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Iodopropynyl Butylcarbamate] 


Moja opinia 
Była sobie raz włosomaniaczka , która nie mogła przejść obojętnie obok odżywki , która była  ''must have blogerek'' i kiedy zobaczyła ją w tesco powiedziała za 2,99zł.? To chyba przeznaczenie- tym bardziej musze ją mieć ! tania jak barszcz. Jej oko ucieszyło również  dość ładne opakowanie, do którego usmiechała się jak ''głupi do sera'' w drodze do domu.Jej nosek równie nie mógł przejść obok niej obojętnie było czuć nutę miodu i delikatna woń cytryny.  Pełna zachwytów nie mogła się oprzeć by jej nie wypróbować Jednak cały czar prysnął , gdy nałożyła odżywkę na włosy  
. Zupełnie nie zgadzam się z obietnicami producenta - w sumie i tak w te bajki nie wierzyłam.Na początku używałam jej na mokre i wilgotne włosy- nie działała ani trochę. Później zaczęłam nakładać na suche - miałam wrażenie , że moje włosy ją piją jednak nadal nie zauważyłam efektów. Miałam nadzieję na podkreślenie skrętu , ale nawet tego nie zrobiła.Absolutnie nie poprawiła kondycji włosów , nie sprawiła że się mniej łamia. Jedynie nadała im ładny zapach , który jednak nie potrwał za długo. Pomyślałam jak ją zużyć ? I okazało się , że jest świetną bazą pod olej ! Ponoć wtedy olej lepiej się wchłania , więc zaczęłam jej używać właśnie w tym celu.
Dzięki tej odżywce pokochałam ten sposób olejowania :)
a swoją droga jaki jest wasz ulubiony sposób olejowania ?

Olejowanie włosów - sposób ''na odżywkę''
Wg mnie jest to najlepszy sposób (dla mnie). Na suche włosy nakładam odżywke ( w moim przypadku jest to ta opisywna wyżej. równie dobrze może to być inna odzywka o prostym składzie). Następni nakładam olej. Ten sposób ponoć ułatwia wchłanianie olejku i faktycznie tak jest- efekty są o wiele lepsze :)


116 komentarzy:

  1. mam ją i coś ostatnio o niej zapomniałam. Muszę wypróbować Twój sposób z olejowaniem! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale Ci się udało z ceną! :D mam inną wersję, ale też uwielbiam jako bazę pod olej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak cena faktycznie niska :) Jestem ciekawa innej wersji :)

      Usuń
  3. A ja lubię tą odżywkę :) U mnie lekko podkreśla skręt i eliminuje puszenie się włosów :) Zapach średnio mi się podoba, ale brzydki nie jest ;) Nie stosowałam jej nigdy pod olej, ale na pewno przy najbliższej okazji ją wypróbuję :) Ja praktycznie zawsze nakładam olej na wilgotne włosy i często właśnie kładkę pod olej jakąś odżywkę :) Parę razy próbowałam 'olejowania w misce', ale jak dla mnie jest to trochę niewygodne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie olejowanie w misce nie jest wygodne :) Sposób na odżywkę wg mnie jest najlepszy :)

      Usuń
  4. mam ją i będzie miała swoją premierę w następnym tygodniu, ale kurcze... szkoda, że raczej słabo wypadła na Twoich włosach, zobaczymy jak poradzi sobie z moimi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje olejowanie nadal nie jest regularne;( Średnio raz na miesiąc nakładam olej na kudełki;( Może kiedyś się zmuszę by robić to częściej;0

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę spróbować, jako bazy pod olej. Ja sobie nią robie faje na włosach. Nakładam nią ugniatając włosy i efekt jest nawet fajny. Co do działania to zależy od dnia. Czasem włosy po niej ładnie błyszczą a czasem nic. Nawilżać nie nawilża. Mam zamiar spróbować myć nią włosy no i teraz użyję pod olej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa jak sprawdzi się jako szampon :)
      Będziesz zadowolona używając ją jako baze :)

      Usuń
  7. mam wersję z miętą i wrzosem, bardzo się polubiliśmy:D nie mniej jednak tą też kiedyś spróbuję, z taką ceną... na pewno warto... chociaż żeby się przekonać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tej wersji nigdzie nie widziałam jestem ciekawa :)

      Usuń
  8. Mój ulubiony sposób olejowania - olej na mokre włosy :). Wcześniej raczej czytałam pozytywne opinie o odżywkach Joanny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie u mnie nie nie sprawdza ten sposób:(

      Usuń
  9. Mój ulubiony sposób olejowania to nakładanie oleju bezpośrednio na włosy wilgotne ;) Raz użyłam oleju na noc na odżywkę isana z babassu, nie pamiętam czy mi się to spodobało, czy nie ;) Muszę pokombinować z tym olejowaniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wilgotne włosy się u mnie nie sprawdza niestety :(

      Usuń
  10. Wow! Naprawdę super niska cena. A swoją przygodę z olejowaniem mam dopiero przed sobą;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej Ci ją polecam :) Olejowanie jest lesze niż nie jedna odżywka :)

      Usuń
  11. tej nie miałam, boję się rozjasnienia po rumianku; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie zauważyłam u siebie rozjaśnienia , a też sie bałam :)

      Usuń
  12. jak zrobić takie olejowanie z odżywką jako baza
    a miałam ją kupić, w sumie dużo nie kosztuję, to spróbuję na swoich włosach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na suche wlosy nakładasz odzywkę i następnie nakładasz olej :) OLejki wtedy lepiej się wchłaniają :)

      Usuń
  13. W myślach mi czytasz, bo miałam zrobić post o tej odżywce(jako szampon xD).
    Ja zwykłam olejować na sucho... ;3
    Parę godzin przed myciem. Ot, nic specjalnego... A po związaniu włosów zawsze mogę wyjść...^^'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też do tej pory olejowałam na sucho :)
      Jestem ciekawa jak sprawdzila się w roli szamponu- w tej kwestii jej nie uzywałam ;]

      Usuń
    2. Wiesz... Ja za to ie używałam jej jako normalnej odżywki xDDD
      Hah^^'
      Potentegowane >>'

      Usuń
    3. No to jesteśmy ''kwita'' :D
      Czekam na post o tym jak sprawdziła się w roli szamponu :)

      Usuń
  14. Dla mnie ta odżywka jest za słaba, ale stosuję ją jako pierwsze O w OMO :)
    A włosy lubię olejowac mieszając olej z wodą i mocząc w tym głowę :) nigdy nie olejowałam na odżywkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też jest za słaba :(
      Do tego sposobu z woda i olejem nie mogę się przekonać :(

      Usuń
    2. ja wogóle nie wobrażam sobie takiego rosołu- przecież wszystko później idzie w ręcznik!

      Usuń
    3. Moim zdaniem ta metoda jest za słaba- wydaje mi się , że to za mało :)

      Usuń
    4. za mało i że to wogóle spływ z powrotem do miski

      Usuń
    5. No właśnie więc dla mnie odpada ta metoda całkiem :]

      Usuń
    6. ale to też zależy w jakich proporcjach miesza się olej z wodą. Ja generalnie daje mało wody, bo szkoda mi oleju, który zostanie w misce. I nie moczę włosów na tyle by była konieczność wycierania ich ręcznikiem. Dla mnie ta metoda jest lepsza, bo łatwiej mi aplikować trochę rzadszą substancję na włosy.
      A co do takiego typowego rosołu z oleju i wody, gdzie jest jej dużo więcej niż w mojej metodzie: macie rację, idzie to wszystko w ręcznik, jednak na włosach dalej ten olej zostaje. Może słabiej działa, ale włosy potem są mniej obciążone. Nie wiem jak wasze, ale moje po olejowaniu są jednak przylizane :P

      Usuń
    7. U mnie olej nie wplywa na wyglad po myciu w stopniu obciazeniowym,ale jakos wole aplikowac go na mokre wlosy a nie olej z woda:)wlasnie siedze z odzywka Joanna z makiem i bawelna(chyba;)) zmieszana z olejem lnianym,gliceryna,olejem z arbuza i kapka fitomedu z hennna:)lubie takie babrajstwa:)

      Usuń
    8. A u mnie właśnie oleje obciążają, z wodą natomiast dużo mniej :) olej z arbuza? hmm... chyba muszę się czegoś na ten temat dowiedzieć :) porządną dawkę zastosowałaś dla swoich włosów :) też podobają mi się takie mieszanki :D

      Usuń
    9. Dokladnie to z pestek arbuza,ale niestety nie pachnie arbuzowo:(

      Usuń
    10. woow ale mieszanka :) też muszę swoim kiedyś taka zafundować :)
      co do rosolku to faktycznie niektóre włosy wolą a nawet muszą mieć ta metodę bo zwykle olejowanie im te r włosy obciąża :( lepsze coś niż nic :)

      Usuń
    11. Ja tez olejuje w misce z woda plus ziola i mleczko do kawy.
      Nalezy nadmiar wody wycisnac z wlosow i owinac folia lub zalozyc reklamowke na wlosy.

      Usuń
  15. ja olej nakładam na balsam do ciała Isany z kakaowcem i shea :D ślicznie później pachną!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ! :) Włosy pięknie pachna podczas nakładania , ale równiez podczas mycia :O

      Usuń
    2. a masz jakiś zamiennik isany? bo chciałabym już coś zmienić :D

      Usuń
    3. No właśnie nie :( Może powróć do olejków ? :>

      Usuń
    4. no tak,ale ja na isane nakladam rozne oleje a chce zmienic zapach pod oleje :)

      Usuń
    5. Hm no o nie wiem może masełko z alterry :>

      Usuń
    6. badałaś je pod katem bezpieczeństwa? bo chyba wszystko z alterry ma alkohol w składzie :( więc odpada na włosy:(

      Usuń
    7. no właśnie nie pamiętam czy miało alkohol :( no tak jeśli go zawiera to odpada :( a sprawdzałaś składy innych maseł do ciała z isany ? :>

      Usuń
    8. jest chyba tylko jeszcze oliwkowe o podobnym składzie, jak wymęczę pół litra tego to kupię oliwkę :)

      Usuń
    9. tak p jest na skład nie zwróciłam uwagi ale zapach nie będzie tak przyjemny jak tego z masłem kasowym :D

      Usuń
  16. Hello dear, like this?
    I wish you a good weekend. Congratulations on your blog, I like it a lot.
    is very beautiful.When you have time come and visit my blog too

    http://couturetrend.blogspot.it/

    I'm on facebook too, with a page refreshed all day.

    http://www.facebook.com/couturetrend1

    I hope your visit, Kisses

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jej używam właśnie do olejowania na odżywkę i do mycia. Bo jako b/s wolę użyć oleju ;) Nie wszystko złoto co się świeci ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez jako b/s wolę olej a szczegolnie kokosowy :)

      Usuń
  18. Hej:)

    Jeśli możesz to zajrzyj do mojej ankiety KLIK. Wydaje mi się, że już będzie ok. Napisz mi proszę czy zadziałało.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam ją ale nie używam, dla mnie taka średnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę wypróbować ten sposób nakładania oleju ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę spróbować,ale mam pytanie nie masz potem problemu z nakładaniem olejku na takie włosy z odżywką ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odżywki nie nakładam dużo :) nie mam z tym problemu dobrze się rozprowadza :)

      Usuń
  22. Ja mam wersję z makiem i bawełną, ale za krótko używam, by powiedzieć coś więcej. Olejowania na odżywkę jeszcze nie próbowałan;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tej wersji nie miałam - zrób sobie tak jak ja z ta :)

      Usuń
  23. Mam już drugą buteleczkę tej odżywki, ale jak ją kupowałam niezbyt dużo od niej wymagałam, miała lekko ochronić włosy i to wszystko, ale pod olej jeszcze jej nie próbowałam, chyba czas :D

    OdpowiedzUsuń
  24. a mi ta odżywka nawet pasuje :) pięknie pachnie, moje włosy chyba wolą ją od wersjie niebieskiej, len i rumianek :) z olejowaniem nie próbowałam, dam jej szansę i zobaczę jak sprawdzi się u mnie w takiej wersji..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. daj znać jak sprawdzi się u Ciebie ta metoda :)

      Usuń
  25. nie dotarłam jeszcze do tej odżywki :)
    z tym olejem na odżywkę to mnie zaskoczyłaś - myślisz, że balsam do włosów z Joanny może być taką bazą czy skład ma już za długi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli nie ma silokonow i innych zapychaczy to czemu nie :)daj link do kwc to spojrzę na skład :)

      Usuń
  26. Ale mam na nia ochote hihihi przyjedzie do mnie niedlugo z polski :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Wiesz moze w jakich jeszcze sklepach oprocz tesco mozna ja dostac?

    OdpowiedzUsuń
  28. Jutro skorzystam z tej metody:) Dotychczas olejowałam moje włosy na sucho. Byłam zadowolona z efektów, ale kto wie, może po nałożeniu na odżywkę będą jeszcze lepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Głównie olejowałam włosy suche, lekko zwilżone (woda, lub woda i żel aloesowy), ale teraz na pewno spróbuję jeszcze z jakąś prostą odżywką. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie :) ją muszę spróbować na żel aloesowy :)

      Usuń
  30. Zapamiętam sposób na olejowanie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Na suche włosy nakładasz odżywkę, potem olej i zostawiasz na całą noc, tak? Spłukujesz to potem? ;) Takie samo mam pytanie co do kremowania włosów - podałaś 3 sposoby i za każdym sposobem nie trzeba tego kremu spłukiwać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do olejowania sposobem na odżywkę to zachowuję się tak jak przy olejowaniu czyli nad ranem lub po 3godzinach (zalezy ile mam czasu) myję włosy i normalnie nakładam odżywkę :)
      Co do kremowania- mimo że nałożyłam dużo na noc) to rano wyglądało jakby włosy wchłonęły to masełko więc nawet nie było potrzeby teggo zmywać ;o jednak przed myciem też je nakładałam :)
      Jeśli nie chcesz zmywać tego masełka to polecam nałożyć tylko troszke by ni obciążyć włosów- mi takie cos świetnie podkreśla skręt i sprawia , że włosy sie nie pusza

      Usuń
    2. Aha, dziękuję za odpowiedź :)

      Usuń
  32. Tej wersji jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chcę spróbować wersji zielonej z pokrzywa :)

      Usuń
  33. Ja olejuję raz na mokro, raz na sucho :) na mokro używam pod olej mgiełkę aloesową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie próbowałam nakładać na włosy spryskane mgiełka :)

      Usuń
  34. muszę wyprobować sposob z olejowaniem i tą odzywką:) zobaczymy jak sprawdzi się u mnie:)0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli nie masz tej odżywki to może być inna byleby nie miała silikonów i innych zapychaczy :)

      Usuń
  35. Dobrze wiedzieć , akurat miałam zamiar nakładać olej , ale wypróbuję to z odżywką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie :) Daj znac jak Ci podpasował ten sposób :)

      Usuń
    2. Wiesz, powiem Ci, że zdecydowanie lepiej, w lepszej kondycji są , lepiej wyglądają no i są milusie w dotyku. Dało radę zmyć także Babydream, więc jest ok. Czyli ten sposób moim włosom pasuje :)

      Też chyba zacznę robić sama peeling :D

      Usuń
    3. cieszę się że Tobie również pasuje :)
      domowe peelingi są o niebo lepsze od tych kupnych :)

      Usuń
  36. Dobrze, że się na nią więc nie skusiłam (też mnie czarowała opakowaniem i ceną:D), bo rzadko olejuje włosy i nie na odżywkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie za taką cenę to nawet nie żałuję :D

      Usuń
  37. Hello dear, like this?

    I wish you a good weekend. Congratulations on your blog, I like it a lot.
    is very beautiful.When you have time come and visit my blog too

    http://couturetrend.blogspot.it/

    I'm on facebook too, with a page refreshed all day.

    http://www.facebook.com/couturetrend1

    I hope your visit, Kisses

    OdpowiedzUsuń
  38. Wyróżniłam Cię w TAGu :) Zapraszam : http://silver797.blogspot.com/2012/09/nowe-zdobycze-i-so-sweet-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  39. miałam kiedyś inną wersję z tej odżywki (fioletową jak pamiętam) bardzo rzadka była ale ładnie pachniała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiedziałam , że jest fioletowa wersja ;]

      Usuń
  40. Na pewno wypróbuję Twój sposób na olejowanie :) moje włosy mają ostatnio jakiś kryzys :)

    OdpowiedzUsuń
  41. oj coś czuję że obserwuję, haha nawet rymuję ;D fajny blog :D
    pozdrawiam, wpadnij do mnie ;)
    justallme-amy.blogspot.com
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. musze sprobowac tego sposobu na odzywke

    OdpowiedzUsuń
  43. Miałam wersję niebieską z lnem,ale szału nie zrobiła. Też lubię olejować na odżywkę,moją faworytką jest Isana z babassu,szkoda że ją wycofują :( Lubię efekt dociążonych włosów,który daje mi olej kładziony na odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  44. hmm.. a może po prostu jako bskę?

    nie próbowałam tej odżywki, ale za tą cenę to mogę ją stosować jako wkładkę do glorii :)

    OdpowiedzUsuń
  45. nigdy jej nie miałam, ale jakoś specjalnie mnie nie kusi :]

    OdpowiedzUsuń
  46. ja wciąż szukam swojego sposobu na olejowanie;-) ale to z odżywką stosowałam, z tym że na mokre włosy nakładałam odżywkę a potem olej.

    OdpowiedzUsuń
  47. również kupiłam ją dzięki pozytywnym opiniom innych włosomaniaczek i się zawiodłam, ale to strasznie;/ Nie dość, że nic dobrego nie robi to jeszcze wysusza mi włosy! Jednak jej wypróbuję jej siostry

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...