środa, 19 września 2012

Fitomed - odżywka do włosów koloryzowanych z ekstraktem z henny

Hej Dziewczyny :) Dziś przychodzę do was z recenzją odżywki do włosów :)


Od producenta :
Składniki bioaktywne: wyciąg z liści herbaty cejlońskiej i henny irańskiej, witamina E.
Działanie: odżywka zmniejsza łamliwość włosów osłabionych po koloryzacji, pogrubia je, przyspiesza ich porost, ułatwia rozczesywanie. Dłużej utrzymuje ciemny kolor fryzury, nadaje jej piękny, złocisty połysk.
Sposób użycia: stosując niewielką ilość odżywki można jej nie spłukiwać.

Skład i analiza :
Aqua(woda),Henna extract (ekstrakt z henny) , Camellia sinesis ekstract (ekstrakt z zielonej herbaty) ,Cetyl Alcohol (składnik umożliwiający powstanie emulsji , emolient) ,Stearalkonium Chloride(antystatyk , zapobiega elektryzowaniu się włosów) , Cyclomethicone (silikon) , Peg-20 Stereate () , Propylene Glycol (nawilża) ,  Tocopheryl acetate (antyoksydant) , Zapach , DMDM hydantoin , Methylisothiazolinone , Metchylchloroisothiazolinone

Moja opinia :
Opakowanie :
Osobiście nie zwracam na to szczególnej uwagi. Liczy sie to co jest w środku. Jdnak jeśli mamm je ocenić to mi sie nie podoba.. Chociaż z drugiej strony ma to swoje plusy , ponieważ płacimy za odzywke , a nie za opakowanie :)

Cena:
Za 9zl otrzymujemy 200ml odżywki.

Zapach:
Typowo ziołowy

Konsystencja:
Konsystencja jest zbyt wodnista , co przekłada się na słabą wydajność.

Działanie :
Nie mam włosów farbowanych. Wybrałam tą odżywkę , ponieważ zaciekawiła nie henna na drugim miejscu w składzie.Nakładałam ją tak jak zaleca producent na 3minuty (nie zostawiałam na dłuzej , ponieważ balam się obciążenia). Prawdę mówiąc ta odżywka nie zrobiła nic z moimi włosami.. co gorsza były takie jakies szorstkie , podejrzewam że przyczyniły się do tego zioła w składzie. Nie nadała włosom ''pięknego złocistego połysku'' przeciwnie - zmatowiła je.Włosy były takie jakieś sztywne. Nie stosuję jej na tyle długo by stwierdzić czy odżywka przyspiesza porost. Swoją drogą nie nałożyłabym jej na skalp (ze względu na końcówkę składu). Nie wierzę również w jej działanie pogrubiające włosy.. Do tego konsystencja jest strasznie wodnista - więc trzeba troszkę odżywki zużyć na jeden raz.. Może na włosy farbowane podziałałaby inaczej ? Postanowilam ją rozrabiać z Kalpi tone - może efekty będą lepsze :)
Niestety , ale nie skusze się już na nią..

Produkt dostałam w ramach wspólpracy od firmy fitomed. Bardzo dziekuję za możliwość przetestowania :)

62 komentarze:

  1. Bardzo lubię ziołowe specyfiki. Z tego akurat nie mogę skorzytać, bo nie farbuję włosów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mialam inna wersje. Ta ktora uzywalam do papki na wypadanie bo jak pisalam tylko do tego sie nadaje. Na wlosach sie nie sprawdzala, byla za slaba :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę możliwości przetestowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może ten efekt sztywności to właśnie przez hennę? Bo mi henna usztywniała włosy. Tyle dobrze, że dostałaś ją, a nie kupiłaś i nie zmarnowałaś pieniędzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może faktycznie przez hennę ? w końcu jest na 2 miejscu w składzie :)

      Usuń
  5. Masz rację, pewnie to przez te zioła, one potrafią tak działać na włosy, może dodaj jej do jakiejś innej odżywki nawilżającej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślalam , ale ni chce osłabia działania tamtej skoro ta nic nie robi :)

      Usuń
  6. Dla blondynek na pewno się nie nadaje.
    Może to i dobrze, bo wiedzę że słaba..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla blondynek jest inna wersja ''odcienie jasne'' :)

      Usuń
  7. Bardzo ciekawy blog! Będe tu częściej zaglądać :) Skusiłabym się na tę odżywkę :)


    Zapraszam do mnie-pierzasta biżuteria :)
    oduchadoucha09.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja kupiłam odżywkę do włosów rudych mimo, że takowych nie mam właśnie ze względu na hennę w składzie :P. Tę z Fitomed kiedyś kupię, planuję w przyszłości większe zamówienie u nich :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też zwróciłam na nią uwagę ze względu na hennę ;D

      Usuń
  9. Bardzo lubię szampon z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dostałaś wyróżnienie na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. widzę, że taki troche niewypał

    OdpowiedzUsuń
  12. może spróbuj do niej dodawać jakiś olej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boję się efektu tłustych wlosów :(

      Usuń
    2. też się bałąm ale 1-2 krople nie przyklapną czy nie obciążą,ale pomogą ujarzmić puch i lekko nawilżyć. Jak bedziesz mogła poeksperymentować, to nic nie szkodzi spróbować, też się bałam że będą tłuste a nie były przy tak malej ilości.

      Usuń
    3. nie powinno być efektu tłustych włosów - dodaję olej do masek i po spłukaniu samą wodą włosy są świeże i puszyste :)

      Usuń
    4. Maxcom - kiedyś dodałam 2 krople olejku z alterry i były obciążone (tłuste) :( No nie wiem moze spróbuję z innym olejkiem :)

      Usuń
    5. onepart0fme - Nie lubię , gdy moje wlosy sa puszyste hehe :D

      Usuń
    6. w sumie zależy jaki olej :D po olejku Alterry Migdały i papaja miałam bardzo gładkie i dociążone :)

      Usuń
    7. Ja dodalam ten brzoza i pomarancza :)

      Usuń
  13. myślałam, że lepiej wypadnie... ciekawe jak inne wersje odżywek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam jeszcze jedną rok temu taką białą , ale z tego o pamiętam to obciążala moje włosy :(

      Usuń
  14. odżywki Fitomed są dobre kiedy ich nie spłukiwać , jako samodzielne nawilżacze raczej słabe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tej opcjii tez probowalam i niestety wllosy strasznie obciazone :(

      Usuń
  15. nie znalam tego kosmetyku ale recenzja ciekawa - no coz kosmetyk sie nie sprawdzil ale moze tak jak piszesz do wlosow farbowanych lepiej by sie nadal???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie moze lepiej by sie sprawdzila do farbowanych :)

      Usuń
  16. U mnie z kolei sprawdziła się dobrze, ale za pewne dlatego że moje włosy lubią zioła i przesuszanie, bo szybko sie przetłuszczają :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Hello, how are you?
    I love your blog, I always visit now.
    I invite you to visit my FAN PAGE on facebook : http://www.facebook.com/couturetrend1
    And also visit my blog, you'll love it. In addition to the fashion world, we will cover various topics such as: the beauty, the architecture, the decor, pop culture, travel, places, people and food.
    BLOG : http://couturetrend.blogspot.it/

    I hope your visit!

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  18. Czaję się na odżywkę z Fitomedu do włosów blond, ale sama nie wiem... moje włosy średnio lubią zioła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro srednio lubia ziloa to nie polecam :(

      Usuń
  19. zamówiłam szampon i odżywkę na dozie, ale długo coś realizują zamówienie, potrzebuję czegoś do utrzymania ciemnego odcienia włosów bez farbowania i mam zamiar stosować odżywkę bez spłukiwania jej, zobczymy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tej sytuacji polecam kalpi tone :)

      Usuń
    2. a jak sie nie spierze?:D użyłam tego fitomedu razem z glutkiem lnianym a potem jeszcze kapka bez spłukiwania- włosy są ładne i blyszczace i się mało strączkują!

      Usuń
  20. Jeśli chodzi o odżywki to polecam te z Garniera, osobiście używam tej do włosów farbowanych i jest wprost nieziemska. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie nigdy nie farbowalam włosów :)

      Usuń
  21. Zostałaś wyróżniona :*

    http://kosmetycznefanaberie.blogspot.com/2012/09/so-sweet-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Początek składu super,mało która odżywka ma tak wysoko hennę. Szkoda tylko,że dalej skład nie jest taki fajny :P Zostałaś u mnie wyróżniona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie henna na 2 miejscu to rzadkość :)
      O dziękuję ;*

      Usuń
  23. Może jednak lepiej się sprawdzi na włosach farbowanych..

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy,ale z chęcią bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  25. zmatowione i sztywne włosy to już nie odżywka dla mnie :/

    OdpowiedzUsuń
  26. nie miałam jeszcze nic z tej firmy, ale jeśli matowi włosy to kompletnie nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...