poniedziałek, 17 września 2012

Fitomed krem nawilżający tradycyjny- krem idealny z cudowny składem ?


Od producenta :
Składniki aktywne: aromatyczna woda z kwiatu pomarańczy, kompleks nawilżający - składniki NMF (mleczan wapnia, magnez PCA, hialuronian sodu), wosk ze skórki  pomarańczy, olej rokitnikowy.
Działanie: 
  • długotrwale nawilżające (skojarzone działanie wosku ze skorki pomarańczy i kompleksu nawilżającego)
  • wygładzające (hialuronian sodu)
  • łagodzące  (olej rokitnikowy)
Przeznaczenie: do cery mieszanej i tłustej, na dzień i na noc. Krem posiada właściwości matujące.
Cena : 11,50 za 50ml

Skład i analiza :
Aqua(woda), Citrus aurantium dulcis flower water(woda z kwiatu pomarańczy), Panax ginseng root extract(ekstrakt z żeń-szenia), Macadamia ternifolia seed oil(olejek z orzeszków makadamia), Ethylhexyl stearate(emolient ułatwia aplikację), Caprylic/capric triglyceride(emolient ułatwia aplikację), Isopropyl palmitate(emolient , tworzy ochronny film , nawilża), Glycerin(gliceryna ,nawilża), D-panthenol(pantenol -nawilża), Citrus aurantium dulcis peel cera, Cetearyl alcohol(tworzy film ochronny , nawilża), Cetearyl glucoside(zmniejsza ewentualne działanie drażniące innych substancj ), Propylene glycol(nawilża), Tocopheryl acetate(antyoksydant , hamuje procesy starzenia), Hippophae rhamnoides fruit oil(olejek rotnikowy), Lecithin(Wpływa na poprawę stopnia nawilżenia skóry), Glucose, Sodium hyaluronate(hialuronian sodu zapewnia odpowiednie nawilżenie) , Magnesium PCA(magnez PCA ,  tworzy na powierzchni skóry hydrofilowy filmy absorbujący wodę, dzięki czemu odpowiednio nawilża skórę), Calcium lactate(wapń), Trilaureth-4 phosphate, Hydroxyethyl acrylate, Sodium acryloyldimethyl taurate copolymer, Phenethyl alcohol, Caprylyl glycol, Pelargonium roseum leaf oil, Parfum(zapach).


Moja opinia

Na początek mała uwaga. Krem testuję od niedawna jednak moja skóra ma to do siebie , że wie co jej odpowiada a co nie już po krótkim czasie. Krem oceniam również pod względem wrażeń mojej siostry , która stosuje go już od 3 miesięcy :) Poza tym tez mialam z nim styczność w przeszłości. A jeśli o kosmetykach mowa to w czwartek pojawi się recenzja odżywki do włosów równiez tej firmy - niestety nie będzie tak pozytywna jak recenzja tego kremu :(
Opakowanie :
Zwykle- nie przyciąga wzroku , ale cieszę się , że nie płacę za opakowanie , a za zawartość :)

Skład :
Jestem zachwycona ! Za taką cenę otrzymujemy krem o tak wspaniałym składzie  Nie możliwe ? a jednak :)
Same spójrzcie jakie wspaniałości się tam kryją :)

Konsystencja :
Krem nie bardzo gęsty , ale tez nie jest on wodnisty - bardzo dobrze się go aplikuje

Zapach :
Jest piękny - mi przypomina pomarańczę.

Działanie :
Jestem zachwycona. Zdecydowanie jest to  najlepszy krem jaki do tej pory miałam. Doskonale radzi sobie z nawilżeniem mojej skóry. I to nie takim ''na chwilę'' tylko na długo .Nakładam go na twarz rano i wieczorem.  Skóra Jest po nim bardzo wygładzona , miękka.. I co ważne nie świeci się jak po większości kremach. Co mi sie jeszcze podoba w tym kremie ? Nie zapycha porów  z czego bardzo się ciesze :) W dodatku krem jest bardzo tani kosztuje około 11,50zł za 50ml. A zapach ? Jest piękny - mi przypomina pomarańczę. W dodatku krem nie zawiera parabenów za co równiez wielki plus. Konsystencja również mi odpowiada- krem szybko się wchlania. Nadaje się również pod makijaż.
Minusem może być słaba dostępność :(

Krem dostałam w ramach współpracy od firmy Fitomed. Za co bardzo dziękuje :)

Miałyście okazję używać tego kremu ? 
Macie swojego ulubieńca w tej dziedzinie ? :)



78 komentarzy:

  1. bardzo się cieszę, że dodałaś ten post;) to będzie chyba mój następny zakup ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się , że Cię zachęciłam bo krem jest na prawdę świetny :)

      Usuń
  2. skład wygląda bosko:D gdzie można go kupić? najlepiej stacjonarnie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak skład jest cudowny :) Kochana niestety nigdzie nie widziałam go stacjonarnie :( Możesz popytać w sklepach zielarskich ta powinny być - a jak nie to z pewnościa Ci zamówią :)

      Usuń
    2. W sieci aptek dbam o zdrowie :) Też mnie zainteresował :)

      Usuń
    3. O proszę teraz już wiem gdzie będę go zamawiać :)
      W dodatku darmowa dostawa do aptek :)

      Usuń
    4. Przy najbliższym zamówieniu wrzucę go do koszyka na dozie, czuję, ze kiedyś te zapasy wypadną mi z szafki na głowę, ale cóż :P

      Usuń
    5. Natalia - Mam te same odczucia , moje szuflady wołają ''opróżnij nas'' ;D

      Usuń
    6. Z tym wrzucaniem w zapasy to trzeba uważać bockrem ze ótki wzgledu na swój skład ma krótki okres ważności.

      Usuń
    7. Och niestety literówki: chodziło mi o to, że ze względu na swój krótki skład, ma również krótki okres ważności :) przepraszam za powyższe - telefon zrobił mi psikusa ot co :)

      Usuń
  3. Całkiem niezły ma skład, może się na niego skuszę, tym bardziej, że potrzebuję porządnego nawilżenia, bo stosuję Acne-Derm :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak skład jest fajny :) Mi osobiście zafundował bardzo przyjemne nawilżenie (nie tylko mi , siostrze również :)

      Usuń
  4. usuwasz komentarze?niezle:-)zanim usuniesz ten prosze odpowiedz mi jak po 3 dniach uzywania kremu mozesz wystawic recenzje?
    Agnes

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dopisalas niezla scieme:-)

      Usuń
    2. Naucz się czytać. dobrze ?
      Krem oceniam pod względem swoim oraz siostry , która stosuje go ponad 3 miesiące. Poza tym jak możesz się domyśleć miałam z nim już wcześniej styczność skoro go oceniam !

      Usuń
    3. to czemu odrazu tego nie napisalas tylko po tym jak zwrocilam ci uwage?i czemu usunelas moje komentarze?

      Usuń
    4. Ponieważ złośliwe komentarze nie są mile widziane ani na tym blogu ani na innych :) Przykro mi , że osoby anonimowe są tak ''bezwzględne'' i od razu oskarżają niepotrzebnie ;/ Zapewne myślisz , że fakt iż dostałam kosmetyk za darmo wpłynął na moją ocenę- mylisz się - jak wiesz dostałam jeszcze odżywkę , która okazała sie bublem :( i o niej też napisze już niedługo więc reasumując nic nie wpłynęło na moją ocenę :)

      Usuń
    5. ale ja nic zlego nienapisalam ani zlosliwego-napisalam tylko ze jak dla mnie twoja recenzja niejest wiarygodna,nie chcialam cie obrazic!nobo po 3dniach juz publikujesz recenzje to sie zdziwilam!a nie mam tu konta wiec pisze jako anonim

      Usuń
    6. Ale ile razy Mam pisac , że nie pisze recenzji po 3 dniach ? ! Jak już mówiłam MIAŁAM Z NIM STYCZNOŚĆ WCZEŚNIEJ. A wybrałam go w ramach współpracy , ponieważ nigdzie stacjonarnie nie mogłam go już dostać jeśli o to Ci chodzi.

      Usuń
    7. to moglas to odrazu napisac a nie usuwac moje komentarze ktore zlosliwe nie byly tylko zapytalam a ty zaraz je usunelas i dopiero potem dopisalas ze siostra miala ten krem wiec sama widzisz jak to wyglada
      kinga nie kazdy slodki komentarz jest odrazu zlosliwy zapamietaj to:-)

      Usuń
    8. Myślę , że to jasne iż nie recenzuję kremu , którego ''nie znam'' więc nawet nie pomyslałam że ktokolwiek może o tym pomyśleć..

      Usuń
    9. no wybacz ale pokazalas go w piatek a w poniedzialek recenzujesz juz i to bez slowa wyjasnienia to co mialam pomyslec?mam czytac w myslach ze siostra go miala daj spokoj.potem jakos moglas to dopisac a wczesniej nie?zreszta juz niewazne nie bedziemy sie przezbywac dobranoc

      Usuń
    10. Wiesz ja nie jestem od tłumaczenia.. Ja się z nikim nie wyzywam :)
      Można się domyślić , że wcześniej używałam - bo kto recenzuje coś takiego po tak krótkim czasie ?
      No właśnie najlepiej zakonczmy tą niemiłą rozmowe.

      Usuń
  5. Cóż, niestety nie jest przeznaczony do mojego typu skóry^^'.
    Choć zachęcasz... Z doświadczenia wiem, że kosmetyki, które niby pachną pomarańczą lekko mnie drażnią, nie podoba mi się to... (choć pomarańcze lubię <3)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę , że ten by Cię nie podraznił - zapach ma na samym końcu :) Zapach pewnie stąd , iż na drugim miejscu w składzie ma wodę z kwiatu pomarańczy :)

      Usuń
  6. ja kremy odstawiłam na rzecz oleju arganowego, ale zaciekawiłaś mnie tym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah olejek arganowy to moje marzenie :) A nie zapycha ? Z chęcią sobie sprawię taka przyjemność :)

      Usuń
  7. Nie używałam, ciekawe czy dałby radę zmatowić moją cerę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmatowić ? Niestety nie :( Tzn. moja skóra się po nim nie blyszczała jak po innych kemach ale efektu matu nie zauważyłam ;(

      Usuń
  8. mnie skład jednak nie zachęcił, zapchałby mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom niestety cera skłonna do zapychania może nie być zadowolona :(

      Usuń
  9. Powstalo u mnie stosiko z tymi kosmetykami :D -cud :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie ! Oddawaj *.* Eve jesteś szczęściarą ! :)

      Usuń
    2. Nie :D. Jeszcze tam nic nie kupilam ale jest bardzo duze i zacheca :)

      Usuń
    3. No nie jeszcze mi powie , ze to jest duże - przecież ja bym tam zwariowała :D
      Ale pocieszę się faktem , iż w niedzielę wybieram sie w fajne miejsce gdzie jest ogromna ilość perełek do włosów (rosyjskich i tych polskich) :)

      Usuń
    4. oddam swoje stoisko za to na ktore idziesz Ty :D

      Usuń
    5. Oj nie nie - jadę do świata moich marzeń - nie oddam za nic :D

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. To mam to szczęście , że mnie nie zapycha , w sumie nie mam z tym problemu :)
      Ufff xd

      Usuń
  11. właśnie szukam ulubionego nawilżającego kremu, takiego, który nie będzie miał parafiny i subst. filmotwórczych w składzie... chyba to będzie mój ostatni wrześniowy zakup (no obiecuję sobie, że ostatni!:D) imprevisivel nie przejmuj się złośliwymi komentarzami anonimów ;) Ja ich nie usuwam, żeby samej przed sobą mieć dowód jak niektórzy są zawistni i zazdrośni :D Jeżeli ktoś ktoś przychodzi do mnie z rzeczową krytyką bardzo się cieszę... bo mogę nad czymś się bardziej skupić i przemyśleć, jeśli błahostka - puszczam to mimochodem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak ja też zawsze sobie mówię ''to mój ostatni zakup'' a później ''a może jeszcze too ttaaak to już ostatnia rzecz'' hah :D
      Ja równiez długo szukalam kremów bez parafiny i silikonów w składzie i mam :)
      Co do anonima - to juz mi przeszły nerwy , jak widać przy każdej recenzji musze się tłumaczyć ''skąd mam , od kogo , od kiedy''.. :D Ale jak to mówia blogerki ''anonim jest najmądrzejszy'' :)

      Usuń
    2. a co do dostępności znalazłam go na doz.pl ;> za cenę podobną do tej, którą Ty podałaś... więc, może więcej osób się skusi przy następnych zakupach:)

      Usuń
    3. Ktos piasl :) no faktycznie wiecej osob na to pojdzie :o

      Usuń
  12. świetny jest ;) ciężko jest znaleźć ulubieńca wśród drogeryjnych kremów, zwykle biorę jakiś nieszkodliwy i pomagam mu olejami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakis czas temu zamiast kremu uzywalam na noc samych olejkow :)

      Usuń
    2. oo, a same olejki nie zostawiały śladów na poduszce?

      Usuń
    3. Nie - dlugo stosowalam kokosowy i nie bylo sladow na poduszce :)

      Usuń
  13. hmm, a poradziłby sobie z suchą skórą? bo to matowienie mnie nie przekonuje. aktualnie używam kremu rumiankowego bezzapachowego z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efektu matu nie ma :)
      Nie wiem czy by sobie poradzil z sucha skra :( - bo takiej nie mam ale poczytaj na wizazu :)

      Usuń
  14. Z Fitomedu widuję wyłącznie kosmetyki do włosów. Nawet nie wiedziałam, że w swoim asortymencie mają kremy;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Od razu spojrzałam na skład i szukałam na początku składu parafiny - nie znalazłam. Pomyślałam, że mógłby u mnie się spisać. Ale czy na pewno? ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja rowniez widuje tylko te kosmetyki do wlosow , a szkoda bo te do pielegnaji twarzy sa o niebo lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. no tak może być fajny, ale jak napisałaś słaba dostępność. Po prostu, krem nie wpada w ręce podczas małych zakupów i nie wiem czy kiedykolwiek go wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na doz.pl jesr dostepny wiec wysylka do aptek jest darmowa :)

      Usuń
  18. nawilżający krem, który dobrze działa, ale nie powoduje świecenia to prawdziwy skarb!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam produktów z tej firmy. Krem wydaje się jednak ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  20. Krem na ewidentnie cudowny skład, jestem nim oczarowana!

    Nie słyszałam nic na temat płukanek do włosów marki Isana. Czy to jest kolejna nowość? Oby jej nie wycofali ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to jest kolejna nowość :) Prawdopodobnie bedzie tam zamiast tej odżywki :) w sumie u niektórych ponoc już jest :)

      Usuń
  21. nie znam tego kremu, po recenzji zaciekawił mnie, a najbardziej to, ze matowi dobrze :) szkoda, że jest słabo dostępny, ale i tak będę się za nim rozglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz go kupić na doz.pl - wysyłka do apteki darmowa :)

      Usuń
  22. Jak na niezbyt drogi krem skład jest cudowny! Muszę go sobie zafundować,mam nadzieję że nie zapcha mi cery :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mojej nie zapchal to nie powinien :D

      Usuń
  23. Szkoda strasznie, że dostępność słaba. Bardzo chętnie wypróbowałabym, zwłaszcza że nie drogi, a ostatnio moja twarz ma fochy. Czasami budzę się w nocy bo tak mnie boli skóra (od wysuszenia, a nakładam kilka warstw kremu). Dodatkowo zaczęły mi wychodzić różnego rodzaju wypryski! -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dostepny na doz.pl
      A moze Cie cos zapchalo ? :>

      Usuń
  24. Hey - melduję, że obserwatorzy działają! Dziękuję za zgłoszenie się do mojego konkursu. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny skład, naprawdę rzadko spotykany.. szkoda że nigdy go nie spotkałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz zamówić na doz.pl i przyjdze za darmo (do apteki) :)

      Usuń
  26. Wow. To jestem mile zaskoczona :) Taka cena i taki przyjazny skład :) Zaczynam go szukać.

    OdpowiedzUsuń
  27. ja go kiedyś używałam, ale mi nie podszedł :( ostatecznie zużyłam go do rąk. Za to Fitomed ma świetny płyn do mycia twarzy z mydlnicą lekarską (aplikator tez jest fajny, z pompką), kiedyś używałam i sprawował się rewelacyjnie! Ogólnie to mają fajne, proste produkty w przystępnych cenach, więc na pewno można coś wybrac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten plyn też ie zaciekawił , ale skład mi nie podchodzi coś :(

      Usuń
  28. Nie ładnie tak kusić ;P
    Kupiłam bym go,ale pierw muszę wykończyć to co mam i na pewno o nim nie zapomnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuję za info o dniu darmowej dostawy :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszelkie produkty z kwasem hialuronowym w zawartości świetnie wpływają na stan skóry. Kwas hialuronowy, jako naturalny składnik skóry, świetnie ją nawilża, a także uelastycznia oraz naturalnie zmniejsza zmarszczki. Dlatego jest on bardzo efektywny i zdecydowanie warto go stosować - najlepiej wchłania się przez iniekcję tj. zabieg dostępny w gabinetach medycyny estetycznej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...