poniedziałek, 24 września 2012

Domowe Recepty - Maska Do Włosów - Wzmacniająca - Olej Z Zielonej Kawy I Sok Aloe Vera - Dla Wszystkich Typów Włosów


Od producenta :

Wzmacniająca maska z podwyższoną zawartością naturalnych składników, pomoże chronić włosy przed negatywnym wpływem zanieczyszczonego środowiska.

Składniki aktywne: 

Aloe vera (Aloe Barbadensis Leaf Juice) – ma działanie antybakteryjne, przeciwzapalne, stymuluje metabolizm komórkowy, usuwa nadmiar sebum i i zapobiega łupieżowi. 

Dzika róża (Rosa Canina Fruit Oil) - odżywia, nawilża i uelastycznia włosy. 

Olej z łopianu większego – ( Arctium Lappa Root Extract ) - przeciwdziała wypadaniu włosów, łupieżowi, ma działanie antyseptyczne, oczyszczające, sebostatyczne, kojące. Działa tonizująco na skórę głowy. 

Olej z nasion zielonej kawy (Coffea Arabica (Coffe) Seed Oil)- dzięki zawartości kwasu hialuronowego i wielu witamin zapewnia intensywne długotrwałe nawilżenie. Skutecznie odżywia, regeneruje i wzmacnia włosy

Olej z orzeszków makadamia (Macadamia Temifolia Seed Oil) - do pielęgnacji wysuszonych, łamliwych, kruchych włosów
  
Sposób użycia:
Nanieść maskę na wilgotne umyte włosy, następnie rozprowadzić równomiernie wzdłuż włosów na całej długości , pozostawić na 2-3 minuty. Zmyć wodą.


Skład i analiza
Skład INCI: Aqua with infusion of: Aloe Barbadensis Leaf Juice(aloes), Rosa Canina Fruit Extract(dzika róża), Arcticum Lappa Root Extract(olej z łopianu większego), Coffea Arabica (Coffe) Seed Oil(olej z nasion zielonej kawy), Macadamia Temifolia Seed Oil(olej makadamia), Theobroma Cacao Seed Butter(masło kakaowe), Cetearyl Alcohol, Dipalmitoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Ceteareth-20, Citric Acid, Parfum, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid.

Moja opinia :
Na początek skład. Maska ma bardzo przyjemny skład- już na drugim miejscu widnieje aloes. Ma ładny zapach którego delikatną woń czuję jeszcze po zmyciu . Kolejny plus za pokrywę zabezpieczającą oraz łyżeczkę :)Przejdźmy do dzialania. Maska dobrze radzi sobie z nawilżeniem moich włosów , ale nie tak dobrze jak bym chciala. Włosy dobrze się po niej rozczesują. gładkie i bardzo przyjemne w dotyku - miękkie. Jednak na dłuższą metę nie poprawiła stanu moich włosów. Nie wzmocnila ich. I nie ochroniła.Kolejna rzecz to wydajność - maska jest bardzo wydajna - 500ml . Jednk mimo wszystko mialam nadzieje na lepsze efekty. Z tej serii najbardziej polecam .

Kusi mnie jeszcze jedwabna maska , ale póki co mam mały zapasik :)
Miałyście jakąś maske z tej serii ? :>
Doszła do mnie dziś przesyłka z firmy fitomed i oto co sie w niej znalazło :


74 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Pewnie dlatego , ze jest słabo dostępna :(

      Usuń
    2. Ja też nigdy nie miałam tej maski bo nigdzie nie spotkałam.

      Usuń
    3. Z tego co sie orientuje to tylko w internecie :( no chyba ze jestes z Wroclaawia :)

      Usuń
  2. ja także nigdy jej nie miałam, ani nie słyszałam nigdy wcześniej ;) duży plus za fajny skład!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny skład ma ta maska :) szczególnie ciekawy jest olej z nasion zielonej kawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jestem ciekawa czy można kupić go gdzies solo :)

      Usuń
  4. ah te rosyjskie kosmetyki, wszędzie ich teraz pełno :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje włosy kochają aloes, liczyłam, że maska sprawdzi się świetnie. :>

    Ooo.. ciekawe jest to mleczko z fitomedu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam , że jakoś wzmocni a tu nic takiego nie zauważylam :( a używam jej od miesiąca regularnie ;/

      Usuń
  6. Ja planuję zakup Maska Do Włosów Jajeczna – Odżywcza (Bez PEG I Parabenów).

    Słyszałam dobre opinie.
    Ale obecnie, po zakupach w ZSK...zrobiłam sobie szlaban zakupowy. :)

    http://mamswojeracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kusi nie ta firma, jeszcze nic nie mam z rosyjskich smakołyków;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to żaluj - mają świetne kosmetyki ;)

      Usuń
  8. a skład wydaje się fajny :D
    z tego co wiem, to mieszkasz we Wrocławiu albo jakoś w okolicy? w zielarskim w hali targowej jest trochę rosyjskich kosmetyków w całkiem fajnych cenach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszkam 40km od Wrocławia , ale często tam bywam :)
      Muszę się tam wybrać przy najbliższej okazji - o ile znajdę drogę ;D

      Usuń
    2. jak będziesz chciała, to Ci wytłumaczę jak tam dojść :D

      Usuń
    3. O super :-) .Najlepiej od PKP :-)

      Usuń
    4. napisz do mnie maila jak będziesz się wybierać - lagoena2@gmail.com ;)

      Usuń
    5. Ok dziekuje :-) pewnie za 2tyg :)

      Usuń
  9. fajnie ta maska wypada składowo - ale skoro piszesz że nie jest wystarczająca ,
    też dziś miałam przesyłkę z Fitomed

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejne maski mnie kuszą! O tej już gdzieś czytałam i opinia była pozytywna :) Miałam oszczędzać,ale chyba się nie da :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny skład, ale nie mam zbyt do niej dostępu, prze Internet zamawiać nie chcę, za to dzisiaj kupiłam sobie maskę Natural Vital :) Pierwsze testy już dzisiaj :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O prosze a ja sie za nią nachodzilam i nigdzie jej nie bylo :(

      Usuń
  12. Pierwszy raz widzę tą maskę. Ciekawy skład i aloes. Mam zamiar zrobić sobie płukankę z aloesu, póki mam jeszcze w domu dobrego aloesa.

    OdpowiedzUsuń
  13. jeszcze chyba nie widziałam tej serii,pora odświeżyć znajomość rosyjskich paćkadełek :D ale w sumie mam szlaban na zakupy :((((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też :D
      Bo półki się juz uginają :(

      Usuń
    2. daj spokój..ja bardziej opłakuję puste konto w połowie miesiąca:((( a chciałabym wypróbować wszystkich kosmetyków świata na raz!

      Usuń
    3. A ja akurat w tym miesiacu moglabym sobie pozwolic na wieksze szalenstwo ale juz sama sie motam w tych kosmetykach :o mam zapasow na 2 miesiace :(
      ale mam mega chec na zamowienie na zsk :)

      Usuń
  14. Bardzo fajna ta maska się wydaje :)Jeszcze nie miałam styczności z rosyjskimi produktami. A żałuję ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie jest czego żalować bo maja świetne kosmetyki :)

      Usuń
  15. Słyszałam dużo dobych rzeczy na jej temat,faktycznie ma dobry skład obserwuje,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo mnie zachęciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardziej zachęcam do wersji z łopianem :)

      Usuń
  17. kurcze, ale mnie skusiłaś tą maską ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mam nawet dostępu do tych produktów... Poza tym czasem się zastanawiam, czemu nie miałam rosyjskiego w szkole, przynajmniej bym była w stanie rozszyfrować napis na wieczku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście wszytko jest przetłumaczone :D
      A kosmetyki rosyjskie kupisz w internecie :)

      Usuń
  19. Coraz więcej osób z mojego grona ma tą maskę, lecz zdania są podzielone. Po Twojej opini, chyba się na nią zdecyduję :)
    Obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj, sporo czytam o rosyjskich kosmetykach. Bardzo zachęcają:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawa ta maska. Ja osobiście używam maski z Avonu i od czasu do czasu z Perfecty, ale bardziej wydajna i przydatna wydaje mi się ta pierwsza. Twoja wydaje się do wypróbowania :D.

    Zapraszam na mojego bloga, gdzie toczy się konkurs :)
    http://dzast-do-it.blogspot.com/2012/09/witajcie-wreszcie-udao-mi-sie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odkad poznalam rosyjskie maski zapomnialam czym sa maski z dove itd :-)

      Usuń
  22. skusiłabym się na nią, ale moje włosy puszą się od aloesu... nie wiem, czy otrzymałabym dobry efekt po tej masce ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro aloes Twoim wlosom nie sluzy to lepiej nie bo maska jest wlasnie na bazie aloesu:-)

      Usuń
  23. Tych "nowych" masek z bioarp jeszcze nie miałam, kupię za 10 lat jak skończę zapasy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez sobie powiedzialam ze dopiero jak skoncze zapasy to kupie cos nowego :-D

      Usuń
  24. Skład świetny, nie słyszałam o niej wcześniej :).

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo dobre składniki, nawet fajne działanie, ale niestety nie miałam jeszcze, a kosmetyki z Fitomed bardzo interesujące!

    OdpowiedzUsuń
  26. lubię kosmetyki z aloesem. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Skład świetny, ale mam tyle pootwieranych rzeczy, że nie mogę się skusić:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj masz masz :) I tak Ci zazdroszczę ! ;D

      Usuń
  28. dlaczego świetna maski są tak mało dostępne ? wrr ;) buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. zostałaś oznaczona jako Sweet Blog Award w poście:
    http://careaboutmyself.blogspot.com/2012/09/recenzje-cz-iii-dlaczego-moje-wosy-nie.html
    :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie znam tych kosmetyków, ale chyba muszę się zapoznać ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja polubiłam się z tą maską. Dobrze nawilża, podoba mi się zapach i konsystencja :) ogółem - pozytyw.

    OdpowiedzUsuń
  32. po myciu włosy są gładkie i miękkie, ale już po kilku godzinach stają się nie świeże
    użyłam 3 razy i chyba mam dość :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...